Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä mullakin on toisinaan hikikohtauksia öisin, vaikka rasvaa löytyy. Ja oli siis jo ennen tätä varhais-varhaiskeski-ikää :) Jotenkin ne stressiin ja kropan ylikierroksilla käyntiin tuntuisi liittyvän.

Niin voi olla..Mutta mun käsittääkseni kova fyysinen rasitus aiheuttaa hormonaalisen stressin ja se itse hikoilu johtuis nimenomaan näistä hormonihäiriöistä? No niin tai näin, rasitus kuitenkin syynä.. Mun mielestä epänormaali hikoilu kertoo siitä, että nyt vois vähän rajoittaa menoa, kun ei kroppa kestä.

Mua vituttaa mun kaverit. Siis voi luoja, että naiset on vaikeita.. Naiset on niin kieroja, kateellisia selkäänpuukottajia.. Onneks en ole mies niin ei tarvi seurustella naisen kanssa :( Miks asioista pitää tehdä niin vaikeita eikä voi toimia yksinkertaisella tavalla, kun se olis kaikille helpointa..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loma.
Ei mitään suunnitelmia eikä mun pää tosiaan meinaa kestää montaa päivää ilman mitään tekemistä..muuta ku reenaamista
Pakko nyt kommentoida, että ole onnellinen kun edes on lomaa!!! Meillä lääketieteellisessä tiedekunnassa ei lomia harrasteta. :( kesälomakin on se ruhtinaalliset 2kk. "Hyvin" ehtii kerätä säästöjä töissä kouluvuotta varten ja lomailla..Koita siis vaan nauttia vapaudesta! :) ulkoilua, lukemista, liikuntaa yms kaikkea kivaa kyllä aina keksii!
 
Yöhikoiluun: Eilen oli pitkän hiilarin päivä; proteiinia vähemmän ni eipä hikoiltu yöllä. Johtuukohan se hikoilu pitkälti siitä ku olen lisännyt hirveesti proteiinin päivittäistä saantia viimeaikoina. Salillakin hikoilee enemmän ja muutenkin tuntuu et aina on kainalot märkinä :eek:
 
Nyt se tauti sit iski päälle :/. Tai no siis kurkku on sen oloinen ku olis yöllä niellyt piikkipalloja ja nenä ihan tukossa. Ja salillekin piti tänään mennä. Ei vaan uskalla puolikuntoisena lähteä.

Plus, että mulla on kk-kortti ja sitä on reilut 2 viikkoa jäljellä, niin menee sekin hukkaan :curs:. Aika harvinaista vissiin on, että saa hyvityksiä perusflunssasta, kun kuumettakaan ei viel oo?

Ja cillalle: mä antaisin mitä vaan, että sais viikon lomaa. En tajua mitä ihmiset valittaa et saa olla lomalla. Puhumattakaan siitä että on palkallisella lomalla (äitini juuri eilen selitti, että ihmiset on sikavihaisia, kun niiden on ollut pakko pitää töissä pekkaset pois). Nim. Kaupan alalla töissä, vapaapäivät 95%:sti yksittäisiä (eli viikolla yksi päivä ja sit sunnuntaivapaa) ja koska on ollut niin vähän aikaa vasta talossa, ei myöskään talvilomaa... *huokaus*
 
Tulipahan sitten käytyä uimassa jalkapäivän jälkeen... 50 metrin uimisen jälkeen iski semmoset hapot jalkoihin ettei niistä ollut mitään hyötyä uinnin kannalta, yläkroppa siinä sitten teki melkein kaiken työn ja jalat lähinnä raahasivat perässä. Kylläpä jäi hyvä fiilis :jahas:
 
Flunssa perkele!!! Aina aina aina se iskee lomalla tai vapailla tai kun draivi treenata olis kovimmillaan.. Nyt sekä loma että torstaina tuli uudet enkat.
Sitte toinen juttu; kuulin eilen, ettei Hämeenlinnasta saisi yli 8-kiloisia kahvakuulia kaupasta - pliis kertokaa joku että saa... Ja kertokaa myös mistä saa! Kasikilonen on muuttunut jo lelun painoiseksi, harmittaa oikeesti tosissaan, jossei nyt pääse etenemään.
 
Eilen meni spinning pyörästä ketju/remmi poikki täydessä vauhdissa :( Ei ollut mukavaa vaihtaa kesken pyörästä toiseen, onneksi oli yks ylimääräinen pyörä siinä! Oli jotenkin poljenut niin fiiliksillä ja vauhdilla ja sitten kroms eikä mitään vastuksia...
Se oli eilen tänään uusi päivä ja uusi yritys :)
 
Flunssa perkele!!! Aina aina aina se iskee lomalla tai vapailla tai kun draivi treenata olis kovimmillaan.. Nyt sekä loma että torstaina tuli uudet enkat.
Sitte toinen juttu; kuulin eilen, ettei Hämeenlinnasta saisi yli 8-kiloisia kahvakuulia kaupasta - pliis kertokaa joku että saa... Ja kertokaa myös mistä saa! Kasikilonen on muuttunut jo lelun painoiseksi, harmittaa oikeesti tosissaan, jossei nyt pääse etenemään.

Mistähän mahdollisesti? Asun hämeenlinnassa mut ei oo mun korviin kantautunu?
 
Ero näyttää täälläkin olevan käsillä. Vaikka kaikkensa antaa ja toisesta ei saa irti tarpeeksi, on vaan luovutettava. En jaksa enää toivoa parempaa, enkä yrittää mitään. Itkettää.
 
Salille meno on vaikeaa liian usein nykyään. Kevyt viikko takana ja siltikään ei huvita, vaikka tietää, että tunnin rutistuksen jälkeen olo on parempi. Toisaalta vituttaa sekin, etten anna itseni jäädä kotiinkaan, silloin se vasta huono omatunto alkaa kolkuttelemaan.
 
Ero näyttää täälläkin olevan käsillä. Vaikka kaikkensa antaa ja toisesta ei saa irti tarpeeksi, on vaan luovutettava. En jaksa enää toivoa parempaa, enkä yrittää mitään. Itkettää.

Mulla taitaa olla aika samanlaiset fiilikset. Koita jaksaa! Itkettää kyllä täälläkin ja koko ajan kun joku vaan sano jotain, tulee itku :( Jaksaisin yrittää ja toivokin vielä elää, mutta kannattaa tukehduttaa nuo tunteet vaan johonkin syvälle, ainakin työpäivän ajaksi.

Pakkohan tässä on jaksa mennä eteenpäin! Kyllä me selvitään tästä!
 
Ärsyttää, että kokoajan on kauhea kiire. Pitäisi olla joka paikassa tekemässä miljoonaa asiaa ja salillekkin olisi kiva päästä. Toki motivaatio koko hommaan on täysin kadoksissa salin vaihdon myötä.

Kauhee stressi iskee kun ei pääse salille ja vitutus taas kun menee salille. Mikään ei luista ja pelkään, etten viihdy kyseisellä salilla. Vanhalle salille on vaan liikaa matkaa.
 
1. Kohta viikon kestänyt pohkeiden jomotus/väsymys/kipuilu...arg!!
2. (Yllättäen) mahakipu..
3. Huominen tentti johon en oo ehtiny valmistautuu ja johon pitäs nyt alkaa harj pv:n jälkeen lukemaan ja nukahdaan kohta istualteni tähän.
4. Huominen pv
5. Väsymys
 
Harmittaa kun ei voi tulla jo kevät :( ...mä olen (erityisesti)talvet aina ihan jäässä :D
 
Joo, mä oon kanssa kestojäässä käytännössä aina ja viimeksi kirosin tänään kun kaikesta pukeutumisesta huolimatta oli kurjan kylmä. Mulla on ääreisverenkiertokin huono, sormet, nenä ja varpaat jäässä kesälläkin :(
 
No justiinsa, mä kans kuumeessa :curs: Just ku reeni kulki ja maittoi niin hyvin, toivottavasti tää menee pian ohi!

Johan eronneita..mä kans vast ikään ja sanonpahan vaa, et kyl se helpottaa! Vaik ei varmasti nyt tunnu siltä. Mullakin oli ekat pari viikkoa todella raskasta:( Mut tytöt, keskitytte nyt vaan itteenne ja teette just tasan sitä mitä ite haluatte! On sillä elämällä vielä annettavaa, meille kaikille :dance:
 
tulin kans eilen kipeeks. olin päättäny, että muhun ei pöpöt iske, mut toisin kävi. ihan järkky kurkkukipu, flunssa ja joka paikkaa särkee!! pitäis jaksaa lapsien kans touhuta ja huushollata...
niin ja salille ei pääse. argh.
 
Back
Ylös Bottom