Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittu!Sieppaa se, kun porukka laittaa ikivanhoja kuvia musta facebookiin joita minä en enää halua nähdä tai muistaa koska olen ollut jo pitkään kymmenen kiloa hoikempi ja paljon paremmassa kunnossa kuin niissä vanhoissa kuvissa. Huoh! :curs:
ja sain tänään tietää, että mun pitäisi kirjoittaa torstaiksi aine aiheesta: How the downturn in global economics reflects to the finnish economy....[/B]
Huomena on koe, johon en ole lukenut ja sain tänään tietää, että mun pitäisi kirjoittaa torstaiksi aine aiheesta: How the downturn in global economics reflects to the finnish economy.... vittu,pillu,saatanan. kyrpä...
Kävin lääkärin vastaanotolla iltapäivällä, ensi maanantaina verikokeisiin. Epäilevät keliakiaa. :itku:
Elä sure, ennenku on todettu. Eikä keliakian kanssa eläminenkään mitenkään mahdotonta oo, sit ku tottuu. Ja mä koin pelkästään helpottavana sen, että oireille löyty selitys, ja ruokavalion myötä oireet katos. Sitä paitsi keliakia tukee fitneslifestyleä, kun kaikki vehnäset ja turhat hiilarit jää pois.;) Mä oon ainaki selvinny ihan hyvin vuodesta 2002 alkaen, enkä koe missaavani mitään erityistä.
Lintu kakkasi paahani tanaan, ikavaa.
pelastit iltani :D :hyvä: