Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sieppaa se, kun porukka laittaa ikivanhoja kuvia musta facebookiin joita minä en enää halua nähdä tai muistaa koska olen ollut jo pitkään kymmenen kiloa hoikempi ja paljon paremmassa kunnossa kuin niissä vanhoissa kuvissa. Huoh! :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sieppaa se, kun porukka laittaa ikivanhoja kuvia musta facebookiin joita minä en enää halua nähdä tai muistaa koska olen ollut jo pitkään kymmenen kiloa hoikempi ja paljon paremmassa kunnossa kuin niissä vanhoissa kuvissa. Huoh! :curs:
Voi vittu!
ps. mua vituttaa just muutenkin :curs:...taitaa olla nukkumaan meno aika :D
 
Kirjotin yhen tutun blogiin toosi pitkän ja mielestäni hyvän vastauksen, jossa vastailin hänen mulle esittämiin kysymyksiin yksityiskohtaisesti, jotta saisin tarvittavia neuvoja, ja sit lähettäessä unohdin täyttää sähköpostiosotekohdan, joten se viesti katos jonnekin bittiavaruuteen. Hitto. Ja aikaa meni kankkulan kaivoon!
 
Huomena on koe, johon en ole lukenut ja sain tänään tietää, että mun pitäisi kirjoittaa torstaiksi aine aiheesta: How the downturn in global economics reflects to the finnish economy.... vittu,pillu,saatanan. kyrpä...
 
ja sain tänään tietää, että mun pitäisi kirjoittaa torstaiksi aine aiheesta: How the downturn in global economics reflects to the finnish economy....[/B]

Mä kirjoitin töissä jokunen aika sitten tismalleen samasta aiheesta tekstin yhteen raporttiin.. tosin suomeksi :rolleyes:
 
Huomena on koe, johon en ole lukenut ja sain tänään tietää, että mun pitäisi kirjoittaa torstaiksi aine aiheesta: How the downturn in global economics reflects to the finnish economy.... vittu,pillu,saatanan. kyrpä...

Mä juttelin tosta Cambridgen haastattelussa Land Economyn Director of Studiesin kanssa :) Kysyi että miten finanssikriisi näkyy Suomessa. Oli muuten tosi antoisa keskustelu, vaikka koko homma kesti n. 20min! (ja vaikka ne eivät sitten huolineetkaan mua opiskelijaksi)

Mua ei tänään oikein vituta mikään. Tai ehkä hiukan tämä saamaton olo... Pitäis tehdä yks bilsan raportti ja tulostella ja kirjoitella papereita CAS-portfolioon, mutta onhan tässä vielä aikaa... Pari päivää :jahas:
 
Kävin lääkärin vastaanotolla iltapäivällä, ensi maanantaina verikokeisiin. Epäilevät keliakiaa. :itku:
 
Blue Fitness Pasila oli ihan perseestä. Olisin halunnut tykätä, kun tosiaan muutetaan siihen viereen, mutta pakko se on jatkaa Töölössä ravaamista.
 
Kävin lääkärin vastaanotolla iltapäivällä, ensi maanantaina verikokeisiin. Epäilevät keliakiaa. :itku:

Elä sure, ennenku on todettu. Eikä keliakian kanssa eläminenkään mitenkään mahdotonta oo, sit ku tottuu. Ja mä koin pelkästään helpottavana sen, että oireille löyty selitys, ja ruokavalion myötä oireet katos. Sitä paitsi keliakia tukee fitneslifestyleä, kun kaikki vehnäset ja turhat hiilarit jää pois.;) Mä oon ainaki selvinny ihan hyvin vuodesta 2002 alkaen, enkä koe missaavani mitään erityistä.
 
Elä sure, ennenku on todettu. Eikä keliakian kanssa eläminenkään mitenkään mahdotonta oo, sit ku tottuu. Ja mä koin pelkästään helpottavana sen, että oireille löyty selitys, ja ruokavalion myötä oireet katos. Sitä paitsi keliakia tukee fitneslifestyleä, kun kaikki vehnäset ja turhat hiilarit jää pois.;) Mä oon ainaki selvinny ihan hyvin vuodesta 2002 alkaen, enkä koe missaavani mitään erityistä.

Kiitos tsemppauksesta! Jos keliakia todetaan, kysyn Sinulta neuvoja ruokavalion uudelleen suunnitteluun. :)
 
1) Joutuu nipistämään aerobisia kun massankertyminen on stopannut. Puree hammasta..

2) Miten mulla voi mennä pieni omaisuus aina ruokakaupassa?

3) Sinkkuilu.
 
Vittu kun on paska keli ulkona. Ei pääse lenkille joten salille matolle vaan juoksee.
Oon kotihoidossa duunissa, vittu kun joudun tarpoo tuolla ulkona anyway :/
 
Lauantaista asti jumittanut sisällä flunssan takia.. 5 päivää liikkumatta, voivoi. Tässä kondiksessa saa just ja just venyteltyä himassa, huom, niistämistä joka 3 minuutti. Toivotaan, että viimeistään ensviikolla pääsis kunnolla ulos edes kävelemään.., surkastun muuten kokonaan.., heh.

-living dead-
 
Epätodellinen olo :( Onko tää ihan normaalia että must tuntuu ku näkisin painajaista? Tai siis kun mulla on ihan samanlainen olo, ku mun semmosissa häröissä painajaisissa. Tyyliin tuntuu että olen siinä painajaisessa vaikka tiedän olevani tälläkin hetkellä duunissa.. Tää on iha kauheeta. Tuntuu kun olisin tulossa hulluks.


edit: kerran aikasemmin ollut tämmönen olo, en sit tiedä olisko kytköksissä yöunien kanssa, kun tulin niin aikasee duunii ja unet jäi aika vähäisiks.. jos joku tietää sanoa etten ole hullu niin please, tee se :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom