Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin tänään aamulla kun mies hukku vantaan jokeen, yritettiin auttaa toisen ohikulkijan kanssa, mutta ei onnistuttu, voitte kuvitella miten PASKA fiilis on.:(
Onko tää se juttu mistä oli lehdissä, eli ensin ohikulkijat yritti auttaa ja sitten myöhemmin paikalle tuli pelastajat, jotka sai miehen elvytettyä?
Jepps, juusri se tapaus, raahattiin jonkun miehen kanssa kaadettu puu sinne joen rantaan ja se mies vaan polskutti siellä vedssä ja huudettiin että tarttuis puuhun, ja se mies tarttu, mutta sitten se vaan lpetti liikkumisen ja kuoli. Mutta saatiin elvytettyä ambulansissa! onneksi
Onnistun aina valitsemaan ne väärät miehet.
Välitän kyllä ko. jätkästä, mutta riittääkö se? En todellakaan halua mitään tulevaa alkoholistia vierelleni, mutta välittääkö hän musta tarpeeksi muuttuakseen? Mä en jaksa enkä halua kestää tollasta perseilyä, aion sanoa suoraan seuraavaksi kun nähdään että jos haluaa pitää mut, saa luvan hiukan muuttaa elämäntyyliään.
Huh, avautuminen loppu.
Tein ite edellisessä pitkässä suhteessa juuri ton saman virheen, et toivoin viimeiseen asti et mä olisin sille toiselle tarpeeksi hyvä syy muuttua. No 2,5 vuotta hakkasin päätä seinään ja katselin sormieni läpi kaikkea paskaa mitä ryyppureissuihin liittyi, kunnes eräs kaunis aamu tajusin, että ei mun valitukset ja uhkailut auta yhtään mitään, jos se tyyppi ei itse halua muuttua itsensä takia. Enkä sitten jaksanut jäädä odottelemaan, josko jätkä olisi jossain vaiheessa kasvanut aikuiseksi.. 1,5v eron jälkeen tää jätkä on edelleen se sama känniääliö, joten jälkeenpäin mietittynä olis pitänyt vaan lähteä suhteesta pois paljon aikaisemmin eikä tuhlata aikaa. Pointtina lähinnä siis se, ettei kannata loputtomiin hakata päätä seinään, jos jätkällä itsellään ei oo halua muuttua oman itsensä vuoksi.
Hyvä pointti. Samanlaista pään seinään hakkaamista olen oikeastaan katsellut koko ikäni himassa äidin ja isän välillä, että senkin puolesta haluaisin saada selvyyden asiaan ennen kuin huomaan jumittuneeni paskaan suhteeseen. Me ollaan siis oltu yhdessä vasta alle kuukausi. Ja voin sanoa, että se kuukausi ei todellakaan tule täyteen, ellen saa tarpeeksi hyviä todisteita siitä, että on oikeasti valmis muuttumaan/on muuttunut jo.
...
... ja nyt ottaa päähän että kirjoittelee tänne jotain typerää, kun maailmassa on pahemminkin asiat... aasi...
Hih, minä söin eilen levyn suklaata ja taas kerran se vain auttoi aineenvaihduntaa. Ei se suklaa ja muut herkut aina tarkoita automaattista rasvankeräystä. Älä murehdi sitä mikä on jo tehty vaan mitä voit vielä tehdä ja parantaa . Ehkä se tuntuu noide muiden asioiden rinnalla vain pahemmalta kuin onkaan.Tänään ottaa päähän se, että en saanut taaskaan mitään aikaan (säälittävä mato). En juurikaan kirjoittanut sosiologian työtä, en käynyt lenkillä vaikka uhosin, maha ei ole toiminut taas hetkeen, työkaveri pännii, ja söin päivällä yhden neekerinpusun.
... ja nyt ottaa päähän että kirjoittelee tänne jotain typerää, kun maailmassa on pahemminkin asiat... aasi...
Hih, minä söin eilen levyn suklaata ja taas kerran se vain auttoi aineenvaihduntaa.