Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku ilkeä vanha setä ajoi tänään melkein minun ja yhden pienen pojan päälle. P*skiainen. Viskoin kyllä kaiken mitä maasta irtosi sitä autoa päin! Prkl.
 
Näin tänään aamulla kun mies hukku vantaan jokeen, yritettiin auttaa toisen ohikulkijan kanssa, mutta ei onnistuttu, voitte kuvitella miten PASKA fiilis on.:(


Onko tää se juttu mistä oli lehdissä, eli ensin ohikulkijat yritti auttaa ja sitten myöhemmin paikalle tuli pelastajat, jotka sai miehen elvytettyä?
 
Onko tää se juttu mistä oli lehdissä, eli ensin ohikulkijat yritti auttaa ja sitten myöhemmin paikalle tuli pelastajat, jotka sai miehen elvytettyä?

Jepps, juusri se tapaus, raahattiin jonkun miehen kanssa kaadettu puu sinne joen rantaan ja se mies vaan polskutti siellä vedssä ja huudettiin että tarttuis puuhun, ja se mies tarttu, mutta sitten se vaan lpetti liikkumisen ja kuoli. Mutta saatiin elvytettyä ambulansissa! onneksi
 
Olen köyhä kuin kirkonrotta.

Paskat. Sillä nyt on pokkaa ees varastaa ruokaa... Mie en löydä ees murusia.

Tai siis. kyllähän koiralle on ruokaa ja kaikki mahdollinen maksettu ja omat hommat oli kunnossa, kunnes taas kerran pahati yllättäen opiskelijabudjetilla sellanen ylimääräinen 1000 euronen maksettavaa.. Eikä siis ees mitään turhia juttuja vaan ihan tarpeellista.

Tämä on aina tätä. aina kun pääsen jaloilleni, niin tulee tollanen pikku ylläri. Esim. tietokone hajoaa enkä pärjää ilman koulussa. Sit toisekseen nyt kun ehdin huojentua kun mulla piti olla tosi rahanarvoiset työkeikat ja ne peruuntu parin tunnin varoitusajalla. Eli olin sijoittanu sen mitä ei olisi sit voinutkaan sijoittaa..:(
 
Jepps, juusri se tapaus, raahattiin jonkun miehen kanssa kaadettu puu sinne joen rantaan ja se mies vaan polskutti siellä vedssä ja huudettiin että tarttuis puuhun, ja se mies tarttu, mutta sitten se vaan lpetti liikkumisen ja kuoli. Mutta saatiin elvytettyä ambulansissa! onneksi

tää on ollu mulle niin vaikea ymmärtää, enkä kuullut jutusta ku joskus aikuisiällä ehkä: voi kuolla/hukkua, mutta palaa eloon. (Aika loogista jos miettiin telkun sairaalasarjoja, mut..)
 
Aina mun kohalla labrassa kuuluu et "HUPSISTA" ja sit on neula lipsahtanu johonki mihin ei pitäny..:jahas: aaargh, nyt on yhteensä kolme pistoreikää käsivarsissa verikokeista ja kivat mustelmat! onneks ei sentään oo mitään järkyttävää piikkikammoa, vaik eihän toi mitään kivaa ikinä oo.
 
Ihmiset, joilla on tarve arvostella elämäntapaani (treenata, syödä terveellisesti ja riittävästi, säännöllinen elämänrytmi muutenkin..) ja aliarvioida minua sekä katsella halveksuvasti aina kun siihen on tilaisuus. Kyllä sen huomaa vaikka nämä idiootit muuta luulevatkin.
HANKKIKAA ELÄMÄ :curs: :itku: :curs:
 
Onnistun aina valitsemaan ne väärät miehet.

Tämänhetkisen kanssa on se ongelma, että ensinnäkään jätkällä ei ole mikään ihan viaton menneisyys. On kuitenkin rauhoittunut tosi paljon intin aikana (pääsi pois tän vuoden alussa) ja tämä aika mitä ollaan vietetty yhdessä, on ollut aivan ihanaa. Ainoa mikä tässä mättää, on alkoholinkäyttö. Kyseinen jätkä kun ei oikein tunne käsitettä 'kohtuus', vaan yhdelle meno lähtee helposti käsistä, mistä aiemmat ongelmat aika pitkälti johtuivat.

En tykkää tilanteesta yhtään, en vaan voi käsittää tollasta monen päivän perseiden vetämistä, varsinkin kun hänen pitäisi pikkuhiljaa alkaa ottaa vastuuta omista asioistaan. Ollaan juteltu asiasta ja kerroin syynkin siihen, miksi en tykkää liiallisesta alkoholin kanssa leikkimisestä. Vakuutti mulle että on muuttunut, että osaa kyllä käyttäytyä...

Nojoo, eilen oli sitten kaverin kanssa bissellä. Ei siinä mitään, mutta neljän aikaan oli tullut viesti, että hän hukkasi puhelimensa ja jos haluan lähettää viestiä, kannattaa lähettää hänen äitinsä puhelimeen. Viesti oli aivan sekava, kirjaimet ihan missä sattuu, eli jätkä on ollut oikeasti tosi huonossa kunnossa. Laitoin aamulla sitten viestin äidin puhelimeen, mutta siihen ei ole tullut mitään vastausta. Olen ihan älyttömän huolissani, ahdistunut ja peloissani. Ja vituttaa, koska luulin oikeasti, että hänellä olisi hiukan enemmän järkeä.

Välitän kyllä ko. jätkästä, mutta riittääkö se? En todellakaan halua mitään tulevaa alkoholistia vierelleni, mutta välittääkö hän musta tarpeeksi muuttuakseen? Mä en jaksa enkä halua kestää tollasta perseilyä, aion sanoa suoraan seuraavaksi kun nähdään että jos haluaa pitää mut, saa luvan hiukan muuttaa elämäntyyliään.

Huh, avautuminen loppu.
 
Yksi tyttöoppilas tokaisi iästäni "mun isosisko on samanikänen kun sä mut paljon nuoremman näkönen." Höh. Ikäiseni kaverit sanoivat että ottaisivat kommentin kehuna tai kohteliaisuutena mutta itse en ainakaan ottanut. TOSIN: kaikesta ei pidä ottaa itseensä eikä kaikkea kuunnella,varsinkaan tässä tulevassa ammatissani..
 
Onnistun aina valitsemaan ne väärät miehet.

Välitän kyllä ko. jätkästä, mutta riittääkö se? En todellakaan halua mitään tulevaa alkoholistia vierelleni, mutta välittääkö hän musta tarpeeksi muuttuakseen? Mä en jaksa enkä halua kestää tollasta perseilyä, aion sanoa suoraan seuraavaksi kun nähdään että jos haluaa pitää mut, saa luvan hiukan muuttaa elämäntyyliään.

Huh, avautuminen loppu.


Tein ite edellisessä pitkässä suhteessa juuri ton saman virheen, et toivoin viimeiseen asti et mä olisin sille toiselle tarpeeksi hyvä syy muuttua. No 2,5 vuotta hakkasin päätä seinään ja katselin sormieni läpi kaikkea paskaa mitä ryyppureissuihin liittyi, kunnes eräs kaunis aamu tajusin, että ei mun valitukset ja uhkailut auta yhtään mitään, jos se tyyppi ei itse halua muuttua itsensä takia. Enkä sitten jaksanut jäädä odottelemaan, josko jätkä olisi jossain vaiheessa kasvanut aikuiseksi.. 1,5v eron jälkeen tää jätkä on edelleen se sama känniääliö, joten jälkeenpäin mietittynä olis pitänyt vaan lähteä suhteesta pois paljon aikaisemmin eikä tuhlata aikaa. :offtopic: Pointtina lähinnä siis se, ettei kannata loputtomiin hakata päätä seinään, jos jätkällä itsellään ei oo halua muuttua oman itsensä vuoksi.
 
Tein ite edellisessä pitkässä suhteessa juuri ton saman virheen, et toivoin viimeiseen asti et mä olisin sille toiselle tarpeeksi hyvä syy muuttua. No 2,5 vuotta hakkasin päätä seinään ja katselin sormieni läpi kaikkea paskaa mitä ryyppureissuihin liittyi, kunnes eräs kaunis aamu tajusin, että ei mun valitukset ja uhkailut auta yhtään mitään, jos se tyyppi ei itse halua muuttua itsensä takia. Enkä sitten jaksanut jäädä odottelemaan, josko jätkä olisi jossain vaiheessa kasvanut aikuiseksi.. 1,5v eron jälkeen tää jätkä on edelleen se sama känniääliö, joten jälkeenpäin mietittynä olis pitänyt vaan lähteä suhteesta pois paljon aikaisemmin eikä tuhlata aikaa. :offtopic: Pointtina lähinnä siis se, ettei kannata loputtomiin hakata päätä seinään, jos jätkällä itsellään ei oo halua muuttua oman itsensä vuoksi.

Hyvä pointti. Samanlaista pään seinään hakkaamista olen oikeastaan katsellut koko ikäni himassa äidin ja isän välillä, että senkin puolesta haluaisin saada selvyyden asiaan ennen kuin huomaan jumittuneeni paskaan suhteeseen. Me ollaan siis oltu yhdessä vasta alle kuukausi. Ja voin sanoa, että se kuukausi ei todellakaan tule täyteen, ellen saa tarpeeksi hyviä todisteita siitä, että on oikeasti valmis muuttumaan/on muuttunut jo.
 
Hyvä pointti. Samanlaista pään seinään hakkaamista olen oikeastaan katsellut koko ikäni himassa äidin ja isän välillä, että senkin puolesta haluaisin saada selvyyden asiaan ennen kuin huomaan jumittuneeni paskaan suhteeseen. Me ollaan siis oltu yhdessä vasta alle kuukausi. Ja voin sanoa, että se kuukausi ei todellakaan tule täyteen, ellen saa tarpeeksi hyviä todisteita siitä, että on oikeasti valmis muuttumaan/on muuttunut jo.


Ymmärrän ihan täysin! Tsemppiä sulle kovasti ja voimia asioiden selvittämiseen! Parisuhdekiemuroissa riittää kyllä aina haasteita, haasteiden mittakaavat vain vaihtelevat. Kumpa olisi jokin kristallipallo, joka tietäisi oikeat vastaukset kaikkiin vaikeisiin kysymyksiin :D Toivotaan, että teidän asiat kääntyy parhain päin! Good luck!:thumbs:
 
Tänään ottaa päähän se, että en saanut taaskaan mitään aikaan (säälittävä mato). En juurikaan kirjoittanut sosiologian työtä, en käynyt lenkillä vaikka uhosin, maha ei ole toiminut taas hetkeen, työkaveri pännii, ja söin päivällä yhden neekerinpusun.

... ja nyt ottaa päähän että kirjoittelee tänne jotain typerää, kun maailmassa on pahemminkin asiat... aasi...
 
Tänään ottaa päähän se, että en saanut taaskaan mitään aikaan (säälittävä mato). En juurikaan kirjoittanut sosiologian työtä, en käynyt lenkillä vaikka uhosin, maha ei ole toiminut taas hetkeen, työkaveri pännii, ja söin päivällä yhden neekerinpusun.

... ja nyt ottaa päähän että kirjoittelee tänne jotain typerää, kun maailmassa on pahemminkin asiat... aasi...
Hih, minä söin eilen levyn suklaata ja taas kerran se vain auttoi aineenvaihduntaa. Ei se suklaa ja muut herkut aina tarkoita automaattista rasvankeräystä. Älä murehdi sitä mikä on jo tehty vaan mitä voit vielä tehdä ja parantaa :). Ehkä se tuntuu noide muiden asioiden rinnalla vain pahemmalta kuin onkaan.
 
Vituttaa se, kun mua ottaa nykyään tosi usein pannuun muut ihmiset... siis ihan viattomat ihmiset, ketkä ei oo tehnyt mulle tai kenellekkään mitään väärää :rolleyes: Varsinkin h-i-t-a-a-t ihmiset, jotka kertoo yhtä yksinkertaistakin asiaa tolkuttoman kauan tai ovat hitaita liikkeissään. Tänään bussissa mua ärsytti jo sekin, kun pari tyyppiä horjahti bussin lähtiessä liikkeelle. Onko nää nyt niitä dieetin sivuoireita? Alan olla huolissaan itsestäni :D Onneksi osaan niellä nää tuntemukset, ettei tarvii alkaa riehumaan tuolla ihmisten ilmoilla :rolleyes:

Edit. Ja se on muuten jännä juttu, että ystävät/luokkatoverit/mies tai muut läheiset eivät ota päähän... ainoastaan tuntemattomat ihmiset.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom