No voi helevetti, jos ton pituisena toi paino muka liikaa! Ton pituisena ei ees treenaamattomalla oo liikaa toi paino! Elä nyt hanki mitään syömisongelmia dorkien idioottikommenttien takia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi päivää aikaa päättää asunnosta. Tänäänkin oli lehessä kyllä ihan hyvä tarjous yksiöstä,mutta sijaitsi liian korkealla..:( Jospa mun vain pitäisi vielä ootella kuukausi..tai sitten ei. Tai sitten pitäisi.
Kaksi päivää aikaa päättää asunnosta. Tänäänkin oli lehessä kyllä ihan hyvä tarjous yksiöstä,mutta sijaitsi liian korkealla..:( Jospa mun vain pitäisi vielä ootella kuukausi..tai sitten ei. Tai sitten pitäisi.
Vatuttaa ja vituttaa jokin epämääräinen väsymys tai apaattinen olotila, joka jatkunut jo viikkoja. Iltaisin en saa unta, vaan pyörin sängyssä aamuyön tunneille, joka johtaa säännöllisesti jääkaapilla käymiseen. Eli yösyönti on ainoa tapa, jolla saan unesta jotenkin kiinni. Koska yöunet on heikonlaiset, oon pitkin päivää totaalisen poikki ja siksi on pakko ottaa pikku päikkäreitä, jotka vaikeuttavat unen saantia entisestään illallla..
Kai tässä taustalla jonkin sortinlaista masennusta ja yksinäisyyttä on sillä, ollessani muutama päivä sitten mummoni luona yökylässä, vedin unta kuin pieni siili. Tällä hetkellä on vain elämäntilanne kaikin tavoin stressaava, ja ärsyttääkin se, että miksi ihmisen pitää olla näin stressialtis.!!Siis jännitän ja ahdistun pieniäkin muutoksia ja asioita..:jahas:
Odottaa mitä?? Jos kohdallesi on sattunut jo kaikin puolin miellyttävä asunto (siis se aikaisemmin kuvailemasi), niin kerro itsellesi syitä, että miksi et voisi ottaa sitä kämppää??
Itselläni muutto 1.2 ja kävin vähää aikaa sitten ihan samanlaista kamppailua itseni kanssa, että entäjosehkäsittenkin vielä odottaisi..Otat sen kämpän ja sillä sipuli!! Jos vuokrasopparisi on vielä toistaiseksi voimassa oleva, niin ainahan voit muuttaa pois, jos tuntuu että valinta ei miellyttänyt..
Nyt tulee pitkä ja rankka avautuminen :D! Jumankekka että mua ketuttaa painosta arvostelu, varsinkin porukoitten puolelta!!! Mä oon pieni, sillai ruumiin rakenteeltani. Noin niinku normaali-ihmiseen verrattuna. Mulla on pieni pää, pienet kädet ja 36 jalka. Mutta mä oon lihonu. IIIK!!! En harrasta vaakoja mut äsken porukoilla oli pakko käydä ku iskä sitä tenttas et paljon painan. 58kg farkut ja huppari päällä, just syöneenä. Pituutta 167cm. Wou, ai että ku oonkin läZZZki. Rupes sit porukat pitää saarnaa kuinka aerobiccia ois helpompi tehdä jos painaisin vähemmän. Ja sit kun sanoin et joo, et on täs lihastaki tullu ni heti tuli settiä et jos kasvatan kauheesti lihasta ni multa lähtee toi tanssian sirous. Oon tanssinu balettia 3v. asti, 14v. sanottiin et lonkkavian takia en voi päästä kansallisbalettiin, no mullehan ei muu kelvannu joten keskityin tosissani alppihiihtoon. Ja sit rupes painoki nousee ku rupes vähä eri treeniä hinkuttaa. Ja nyt sit oon loukkaantumisten takia jäänyt eläkkeelle (pitää lopettaa ku on huipulla) ja alkanut harrastamaan kilpa-aerobiccia. Ja voin kertoo et painan enemmän ku sen 48kg mitä tanssijana! Ja itteni mielestä näytänkin paremmalta mut se ei vaan näköjään kelpaa. Käytiin nyt sit tästä asiasta kovaa keskustelua, mä haluan aina miellyttää vanhempiani ja tuntuu etten ikinä kelpaa. Nyt jo ajattelin et laihduttaisin tohon alle viiteenkymppiin. Mut en taida vaivautua.. Kun en mä ole lihava. Mulle mahtuu täysin samat vaatteet päälle kun ylä-asteella muuten, mut hartoista kinnaa paidat ja housut reisistä. Rasvaprosentti on vähän päälle 10 joten enkai mä voi olla lihava! Saatana ku ketuttaa, sen takia vedänkin tässä nyt sitten iltapuuroa ja iltaporkkanaa vaikka luulin et oon niin väsy et meen vaan nukkumaan. Saakeli, nami nami, maistuupa puuro hyvältä, siitäs saatte!!! Eikai nyt ihminen voi edes näyttää samalta 21v. ku 15v... Luulisin ainakin?
Ku kerran alotin ni jatketaas. Ketuttaa ne naiset!!! Miten ihmeessä kukaan ymmärtää niitä! Mitä ihmettä ne oikeen haluaa, teet mitä tahansa ni väärin sen kuitenkin. Ja ei kyllä todellakaan yhtään helpota se et ite on nainen, sehän vaan pahentaa asioita.
Jou, nyt loppu koska ei enää edes ketuta niin paljon ku sai avautua :D!
No suurin syy miksi en ottaisi on juuri huono omatunto vanhempien tuesta. Ja lisäksi mietin sitäkin, että mulla menee 100e/kk harrastuksiin, ja niistä en ainakaan luovu,tosin maksan ne säästötililtä. Heh,vuokraisäntä toi juuri mulle palkkioksi kynttilän ja veitsen kun pidin niin hyvän kämpännäyttöesittelyn että oli tullut kaupat heti.:D
hyvin suurella todennäkösyydellä tiedän sut ihan naamaltakin, niin mitä helvettiä sun porukat oikeesti ajattelee :D tai pari v sit teki pahaa kattoa ku olit niin laiha et jos sun reidet on siitä vähän pyöristynyt ja lihasta tullut niin ei sen nyt kovin paha juttu pitäis olla.
Mut nyt vähän infoa kehiin et mistä muka tunnet mut HÄ? Ja tunnenks mä sut ? :D
Pitkittyneen flunssan tuloksena poskiontelontulehdus, joka ilmeisesti on levinnyt myös otsaonteloihin. Saas nähä millon sitä pääsee salille asti, flunssan takia ollu jo reilu 1kk tauko.