Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin nuuttipukeille suklaata ja söinkin ne ite :dance2:

tein tavallaan samat:jahas: on se vaan mielenkiintosta, että mihin sitä makeaa ja muuta lisäenergiaa syö ku muutenki on niin velttopäivä. Ja näitähän on melkein kerran viikkoon *huoh* (at least).

Ei oikeen tojesta tuo herkkupäivä/viikko mun kohdalla ku on tällä hetkellä kaikkee sheibaa niskassa:(
----> tunnesyöppö?!
 
2½ kuukauden putkiremppa! Eli vesi ei toimi. Vituttaa kun mun kämppä on rempattu jo 2v sitten jonkun vesivahingon takia, ja nyt sitten loppu talo rempataan ja täällä sitä ollaan ilman vettä! Kiva asun kerrostalossa YKSIN :Dkaikki muut naapurit on 2½kk jossain muualla.
 
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.

Jos vanhemmat mielellään avustaa, anna mennä. Mä saan vieläkin kuukausirahaa, vaikka oon ollut töissä jo useamman vuoden. :D Jokainen tekee rahoillaan mitä haluaa; jos sun vanhemmat haluaa auttaa sua, niin sanot että kiitos kiitos kyllä kiitos. Tosi halpa kämppä!
 
assis ja Funkkeli; nojoo,ratkaisin asian kuitenkin niin, että muutan kaverin 20m2 opiskelijayksiöön ja maksan vuokraa 230e sis sähkö ja vesi ja netti. Lisäksi sain hieman duunia.:) Parasta on,että nyt raaskin laittaa varojani hyvään,ravinteikkaaseen ruokaan ruokakaupassa ja lisäksi voisin alkaa sijoittaa enemmän myös pukeutumiseeni.:rolleyes:
 
Kerrassaan vituttaa nämä työpaikan kaiken tietävät tädit, joilla on aikaa ja motivaatiota kytätä muiden syömisiä. Kieltäydyin tänään kahvipöydässä palasta suklaata, sillä A) mulle ei maistunut ja B) siinä oli monta joka yski ja räki ensin nyrkkiinsä ja kahmi sitten levystä palasia itselleen. Olen jättänyt pullat väliin aiemminkin, mutta en siksi, että pelkäisin lihovani, mulle vaan ei yksinkertaisesti aina maistu enkä jaksa sokerihumalassa tehdä ajatustyötä. Taas kerran ihmettelen, miksi hoikan ihmisen olemukseen pitää aina puuttua?
 
Kerrassaan vituttaa nämä työpaikan kaiken tietävät tädit, joilla on aikaa ja motivaatiota kytätä muiden syömisiä. Kieltäydyin tänään kahvipöydässä palasta suklaata, sillä A) mulle ei maistunut ja B) siinä oli monta joka yski ja räki ensin nyrkkiinsä ja kahmi sitten levystä palasia itselleen. Olen jättänyt pullat väliin aiemminkin, mutta en siksi, että pelkäisin lihovani, mulle vaan ei yksinkertaisesti aina maistu enkä jaksa sokerihumalassa tehdä ajatustyötä. Taas kerran ihmettelen, miksi hoikan ihmisen olemukseen pitää aina puuttua?


Kateellisten panettelua. :D:jahas:
 
Riittämätön uni ja lepo ei oo hyväksi VARSINKAAN dieetillä ja sen kyllä tuntee nyt nahoissaan :( Oon ollut koko viikon tosi kiukkuinen ja ärtynyt... kaikki vituttaa ja päätä särkee. Nälkä ei oo vaivannut miinuskaloreista huolimatta kovinkaan paljon (vaikka mielitekoja kyllä riittää), mutta mulla nää "dieettioireet" ilmenee sitten psyykkisellä puolella. Nyt on alettava nukkumaan vähintään 7-8 tuntia yössä, muuten ei tuu mistään mitään!

Onneksi nyt alkaa viikonloppu ja pääsee relaamaan. Huomenna tiedossa vapaampi päivä syömisten suhteen, kun mennään ravintolaan (miehekkeen synttäreiden kunniaksi). Loppuillaksi oon suunnitellut kivan yllätyksen ;)
 
kävin toissapäivänä tökityttämässä itteeni rokotteet molempiin olkapäihin. Noi eipä nuo rusinat siitä oikein tykänneet-toiseen olkapäähän noussut kipeä pahka ja reeniyritelmä kipeytti noi olat entisestään :curs:
 
Kyllähän se riesoo olla taas vaihteeksi kipeänä. Täytyisi varmaan ruveta syömään sitä actimelia vai mikä se nyt oli, jotta vahvistaisi luontaista vastustuskykyä! Tai pitää säännnöllinen kevyt viikko salilta eikä aina treenata täysillä pari kk ja sen jälkeen saada joku lenssu. Mutta tyhmä koira ei uusia temppuja opi:D
 
Keuhkoputkentulehdus ja kurkunpääntulehdus.. 8 päivän antibioottikuurit molempiin ja lisäksi puhekielto, että ääni palaisi pian.. Voi vit**, se siitä treenaamisesta ens viikolla :( :(
 
Näin tänään aamulla kun mies hukku vantaan jokeen, yritettiin auttaa toisen ohikulkijan kanssa, mutta ei onnistuttu, voitte kuvitella miten PASKA fiilis on.:(
 
Näin tänään aamulla kun mies hukku vantaan jokeen, yritettiin auttaa toisen ohikulkijan kanssa, mutta ei onnistuttu, voitte kuvitella miten PASKA fiilis on.:(

voi kamala!! Nää on niin järkyttäviä asioita samaistua edes ajatuksen tasolla, -saati, että jotku ihmiset on oikeasti kokemassa:(
Voimia sulle ja toivottavasti saat pian jotain mukavaa ajateltavaa vastapainoksi!
 
Pitäis olla jo nukkumassa, kun töihin pitäis mennä seiskaa. Jotenki ei vaan saa unta... Vituttaa jo valmiiksi tuo tuleva viikko, kun töissä joutuu luultavimmin tekee ylityö-tunteja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom