Vetämättömyys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin nuuttipukeille suklaata ja söinkin ne ite :dance2:
Hae apteekista nenakannu, hopi hopi! Auttaa!
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.
Kerrassaan vituttaa nämä työpaikan kaiken tietävät tädit, joilla on aikaa ja motivaatiota kytätä muiden syömisiä. Kieltäydyin tänään kahvipöydässä palasta suklaata, sillä A) mulle ei maistunut ja B) siinä oli monta joka yski ja räki ensin nyrkkiinsä ja kahmi sitten levystä palasia itselleen. Olen jättänyt pullat väliin aiemminkin, mutta en siksi, että pelkäisin lihovani, mulle vaan ei yksinkertaisesti aina maistu enkä jaksa sokerihumalassa tehdä ajatustyötä. Taas kerran ihmettelen, miksi hoikan ihmisen olemukseen pitää aina puuttua?
Näin tänään aamulla kun mies hukku vantaan jokeen, yritettiin auttaa toisen ohikulkijan kanssa, mutta ei onnistuttu, voitte kuvitella miten PASKA fiilis on.:(