Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
No pikkasen ottaa taas paahan kun on flunssa jo ties kuinka monetta kertaa tana talvena. Eli jai taas treenit tekematta ja piti ottaa pari paivaa toistakin saikkua. En vaan ymmarra, miksi flunssa iskee aina minuun. :( Olen miettinyt, olenko treenannut liian kovasti, syonko liian yksipuolisesti, liian vahan vihanneksia.. kuitenkin nukun hyvin, en polta, en juo.. todella turhauttavaa. Olen myos miettinyt, onko taloni homeessa (mutta pizzalla elava kamppikseni on terveena). Harmittaa, mutta alan jo tottua tahan flunssakierteeseen. Tuntuu vaan, ettei mitaan kehitysta koskaan paase syntymaan kun aina suurimman motivaatiopuuskan kunniaksi pamahdan sairaaksi. :itku:

Taas kerran tekisi mieli ruveta talviunille. Nimittain tama liittyy aina talveen, kesat saan sentaan viettaa yleensa terveena. :zzzz:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HIUKSET vituttaa...tai siis niiden vähyys :itku:
olen jo useamman kerran harkinnut ajelevani pään kaljuksi ja ostavani kaupasta sellaiset hiukset kuin haluaisin ja jollaiset mulla kaiken vaivan ja järjen mukaan pitäisi olla jo.
mulla on varmaan perinnöllistä hiustenlähtöä...joten kolmikymppisenä olen viimeistäänkin kalju.
ei huvita treenata eikä syödä terveellisesti tai mitään...ei mistään kumminkaan ole mitään hyötyä.
mulla on aina sellaisia ongelmia ettei kukaan voi auttaa. "pitää vaan oppia elämään sen kanssa" ja sen ja sen ja sen...vitun homot! :curs:
 
Hukkasin taasen pari tuntia elämästäni ruuan laittoon... jos tekee neljää eri ruokaa niin luulis, että niistä edes yksi onnistuisi vaan ei...
Karjalanpaistista tuli liian suolaista, lihamureke paloi, naudanlihasuikale+ ruskeakastike yritys maistuu palaneille jauhoille ja broilerikastike ei maistu millekään.

On selvästi syy miksi pidän leivästä :rolleyes:
 
Mua vituttaa nyt kyllä kertalaakista kaverin tuomitseva kirjoittaminen mun elämästä. Olen ollu USAssa nyt kaksi viikkoa opiskelemassa (kevään olen kokonaisuudessaan täällä) ja kuulumisia postaillessa sain taas niin ihanan vastauksen vastapalloon että HOI! Eli kirjoittelin miten olen baareissa käynyt ihmisten kanssa ja siitäkin, kuinka täällä nyt kuitenkin sitä silmänruokaa ja eye candya löytyy. Joten ystäväni veti omat johtopäätöksensä ja sanoi että "sun opiskelun itseistarkoitus on näköjään vaan ryypätä ja päästä miehiin. No ei kai siinä. Kai sitä niinkin jotain oppii." Siis mitä vittua?! Mä olen tän kahden viikon aikana oikeesti opiskellu! Ja mitä kettua se haittaa jos mä huomioin että joku oli hyvännäkönen?! Tarkottaako se nyt suoraan sitten että mä en muuta teekään ku makaan viinapullo kourassa koivet levällään??!!!! Kyllä jurppii. Ihan tosissaan.
 
Voi että nyt potuttaa. Yritin olla oikein kunnollinen ja ahkera vaimo ja pesin pitkästä aikaa monta koneellista pyykkiä. Itseeni varsin tyytyväisenä viikkailin puhtaita vaatteita takaisin kaappiin ja silloin huomasin, että olin vahingossa laittanut miehen kalliin lempparivillapaidan tavallisten pyykkien joukkoon ja nyt siitä on iloa enää korkeintaan jollekin viisivuotiaalle... :itku:
 
Vituttaa äidin naapurit, taloyhtiön johtaja laittaa lisämaksua äidin vesilaskuun ja merkkaa että siellä asuu 2 henkeä heti kun oon siellä pari yötä kylässä! luulis että on muuta tekemistä kun kytätä ketä käy kenenkin luona vieraissa! Kävin soittamassa ovikelloa ja sanoin asiallisesti että minä en asu kotona enään. Jamppa huus että "asutpas, lasku on maksettava". Jumalauta, oon tasan ollut siellä nyt 3 yötä! Ja siitä on 2v kun oon muuttanut yksin.

Siis tommoset ihmiset joilla ei ole muuta elämää kun kytätä muiden tekemisiä on niin naurettavan lapsellisen säälittäviä. Just oli puhe vähän aika sitten tollasista ihmisistä erään kanssa ja ai että kyllä alkaa ottaakin päähän, vaikka ei ihan omalle kohdalle ole sattunut. Esimerkiksi avomiehen töissä on joku kyttääjä, joka esim. kesätyöläisten perässä oli kävellyt semmoset 15min "tarkistamassa tekeekö ne työtään". Sitten meni valittamaan työnjohtajalle, että nää tytöt eivät tee työtään - kato nyt kuinka likanen ja roskia täys toi lattia on.. Siis haloo?!?!! Ja mitä se ite teki? Tuhlas OMAA työaikaansa kyttäämällä MUIDEN tekemisiä. Tollaset saa kyllä mut niin raivon partaalle :curs: :curs:
 
Siis tommoset ihmiset joilla ei ole muuta elämää kun kytätä muiden tekemisiä on niin naurettavan lapsellisen säälittäviä. Just oli puhe vähän aika sitten tollasista ihmisistä erään kanssa ja ai että kyllä alkaa ottaakin päähän, vaikka ei ihan omalle kohdalle ole sattunut. Esimerkiksi avomiehen töissä on joku kyttääjä, joka esim. kesätyöläisten perässä oli kävellyt semmoset 15min "tarkistamassa tekeekö ne työtään". Sitten meni valittamaan työnjohtajalle, että nää tytöt eivät tee työtään - kato nyt kuinka likanen ja roskia täys toi lattia on.. Siis haloo?!?!! Ja mitä se ite teki? Tuhlas OMAA työaikaansa kyttäämällä MUIDEN tekemisiä. Tollaset saa kyllä mut niin raivon partaalle :curs: :curs:

Jepps, kirjotettiin äipän kanssa kirjallinen valitus että asia on nyt niin että täällä asuu vain yksi ihminen ja asiasta voi tulla keskustelemaan kasvtusten, jos ei saada asiaa sovittua niin seuraavassa yhtiökokouksessa otetaan asia puheeksi. Ja printattiin mun VTJ tiedot missä on mus osoite ja muutto aika, on kyllä ihme jos ukko vielä kehtaa väittää että siellä on 2 henkilöä!!! Kai me nyt ite tiedetään missä me asutaan:D
 
Siis tommoset ihmiset joilla ei ole muuta elämää kun kytätä muiden tekemisiä on niin naurettavan lapsellisen säälittäviä. Just oli puhe vähän aika sitten tollasista ihmisistä erään kanssa ja ai että kyllä alkaa ottaakin päähän, vaikka ei ihan omalle kohdalle ole sattunut. Esimerkiksi avomiehen töissä on joku kyttääjä, joka esim. kesätyöläisten perässä oli kävellyt semmoset 15min "tarkistamassa tekeekö ne työtään". Sitten meni valittamaan työnjohtajalle, että nää tytöt eivät tee työtään - kato nyt kuinka likanen ja roskia täys toi lattia on.. Siis haloo?!?!! Ja mitä se ite teki? Tuhlas OMAA työaikaansa kyttäämällä MUIDEN tekemisiä. Tollaset saa kyllä mut niin raivon partaalle :curs: :curs:

Tuosta tuli mieleen tapaus, kun ensimmäisessä kesätyöpaikassani leiriohjaajana työskentelin toisen tytön työparina. Olimme sopineet keittiö- ja ruokailutilojen siivouksesta siten, että toisen tytön vastuulle kuului lattian muun muassa lattian luuttuaminen. Minulla ei siinä asemassa tullut mieleenkään tarkistaa, tekeekö työparini omia hommiaan saatikka huomautella siitä, vaan keskityin omaan työhöni. Taitaa olla sitten huonoa tuuria, että satuin olemaan yksin paikalla, kun työnantaja tuli käväisemään ja huomasi huonosti puhdistetun lattian. Minähän siinä sitten koulutusta sain, vaikka yritin nätisti selittää, ettei koko homma edes ollut tehtäväni. Ei auttanut, moppi käteen vain ja töihin. :jahas: Nice.
 
Tuosta tuli mieleen tapaus, kun ensimmäisessä kesätyöpaikassani leiriohjaajana työskentelin toisen tytön työparina. Olimme sopineet keittiö- ja ruokailutilojen siivouksesta siten, että toisen tytön vastuulle kuului lattian muun muassa lattian luuttuaminen. Minulla ei siinä asemassa tullut mieleenkään tarkistaa, tekeekö työparini omia hommiaan saatikka huomautella siitä, vaan keskityin omaan työhöni. Taitaa olla sitten huonoa tuuria, että satuin olemaan yksin paikalla, kun työnantaja tuli käväisemään ja huomasi huonosti puhdistetun lattian. Minähän siinä sitten koulutusta sain, vaikka yritin nätisti selittää, ettei koko homma edes ollut tehtäväni. Ei auttanut, moppi käteen vain ja töihin. :jahas: Nice.

Kiva työpari sulla :( Harmi et syy meni sun niskoille.. Mut kelaa, joku toinen olis saattanu kulkee sen toisen peräs valittamassa ja olis jääny ne omatki työt tekemättä! Sit olis varmaan tullu kovempi läksytys. Mut tuli tosta vielä mieleen, että on ihmisillä kyllä pokkaa olla vastuuttomia tolleen, kun toi vaikutti suhunkin. Olkoon vastuuttomia ja huonoja työntekijöitä itse, mut se et saa työkaverin näyttämään siinä valossa ei oo reilua. Ei sillä että toikaan olis tienny, että se menee sun niskoille, mutta maalaisjärkeä saa käyttää.. :jahas:
 
Vituttaa äidin naapurit, taloyhtiön johtaja laittaa lisämaksua äidin vesilaskuun ja merkkaa että siellä asuu 2 henkeä heti kun oon siellä pari yötä kylässä! ...... jne

Tuli muuten viel tästä mieleen se, että ihme johtaja ku uskoo kuulopuheita tarkistamatta asiaa ensin tarkemmin ja lähtee heti korottelee laskuja! Toi on mun mielestä verrattavissa siihen, että antaa häädön siksi että kun ne naapurit sano että se ei aio maksaa seuraavaa vuokraansa.. :rolleyes:
 
Multa jouduttiin leikkaan niska vajaa kolme viikoo sitten ja reeni kielto tuli 4-8 viikoksi...nyt tuntuu että pää hajoo. Ainoo mitä on leikauksen jälkeen saanut tehdä on vesijuoksu ja jalkojen ylös nostelu. Paino on tippunut jo 6 kg kun ei voi reenata ei oikein syöminenkään suju eikä huvita. Sairaslomaa ainakin pari viikkoo vielä eikä kotona oo mitään tekemistä kun ei saa tehdä mitään ettei niska retkahda...kävin taas tänään reenisalilla jalkoja nostelemassa ja kattelin kun muut reenas kehässä hiki lentäen...kyllä vit..ti. vaikka kuinka aattelee että muutama viikko kuluu nopeesti niin ei se siltä tunnu.
 
Nyt uituttaa tämä typerä flunssa. Luulin jo selviäväni tämän talven sairastamatta mutta ei... Kuumetta, lihaksia särkee, ruoka ei maistu... kiva olotila:(

Ainoa valonpilkahdus on se, että sain tänään varmistuksen mun vatsalihasten olemassaolosta. Ilmeisesti syömättömyys ja juomattomuus on vetäneet nesteet niin alas että jotain erottuu rasvojenkin läpi. Pienestä sitä on ilot revittävä :D
 
Se, etten osaa mennä ajoissa nukkumaan, vaikka huomenna on työpäivä ja aikainen herätys. Milloin sitä oppis menemään nukkumaan ajoissa?
 
...ruoka ei maistu...

Mä taas oon miettinyt viime aikoina sairastellessani että olis kauhean kiva jos tulis sellainen flunssa että lähtis ruokahalu.

Lisäks vähän myös v*tuttaa kun en nuku öisin, mutta se nyt on täysin oma vika.
 
Naapuri ja etenkin sen ystävät, jotka vierailee 5 aikaan aamuyöstä kahden koiransa kanssa seinän takana. Ovat "pienessä" humalassa ja antaavat pikku saksanpaimenkoiriensa ravata pitkin asuntoa (yksiö) ja haukkua. Argh. Muutenki väsyttää niin ois ihan kiva nukkua yöllä. :(
 
Hukkasin taasen pari tuntia elämästäni ruuan laittoon... jos tekee neljää eri ruokaa niin luulis, että niistä edes yksi onnistuisi vaan ei...
Karjalanpaistista tuli liian suolaista, lihamureke paloi, naudanlihasuikale+ ruskeakastike yritys maistuu palaneille jauhoille ja broilerikastike ei maistu millekään.

Vastaisuuden varalle pari vinkkiä: (muistaakseni raaka?) peruna imee suolaa itseensä, joten perunalla voi yrittää korjata esim. karjalanpaistia. Ruuan mauttomuus sen sijaan on helppo korjata, tarpeeksi vaan suolaa ja mausteita tai joku liemikuutio.

Mäkään en ole kovin mestari kastikkeiden kanssa, mutta kaupan pussikastikkeet on loistavia... :rolleyes: Silloin kun teen itse kastiketta, teen sen sekoittamalla kylmän vesi-jauhosuuruksen lämpimään nesteeseen, yleensä lihaliemeen. Onnistuu yleensä, tarvittaessa voi vispata paakut rikki.
 
Vituttaa äidin naapurit, taloyhtiön johtaja laittaa lisämaksua äidin vesilaskuun ja merkkaa että siellä asuu 2 henkeä heti kun oon siellä pari yötä kylässä! luulis että on muuta tekemistä kun kytätä ketä käy kenenkin luona vieraissa! Kävin soittamassa ovikelloa ja sanoin asiallisesti että minä en asu kotona enään. Jamppa huus että "asutpas, lasku on maksettava". Jumalauta, oon tasan ollut siellä nyt 3 yötä! Ja siitä on 2v kun oon muuttanut yksin.

Ei talonyhtiön hallituksen puheenjohtaja tuommoista päätä eikä varsinkaan yksin. Asukkaat pitää ilmoittaa isännöitsijälle, joka ylläpitää talonkirjaotetta. Ne asuu, ketkä on kirjoissa ja kansissa. Vie äijälle talonkirjaote omasta kämpästäsi, kahdessa paikassa et voi olla kirjoilla yhtäaikaa.
 
mua vituttaa tää kiira korpi -intoilu. jos se ees olis sen "ansainnu" niin ymmärtäisin mut joku lepistön mestaruuskin on varmaan unohtunut kiira korven kaatumisen takia ja perhosesityksen ynnä muun.
tänäänkin raahauduin kaheksaks luennolle, mikä oli tuskaa ja turhautuminen oli karsea kun muutenkin hirvittävä vierailija kaiken muun päälle pystyi sanomaan esimerkkinä et jos kiira korvella on joku mekko, niin kaikki tytöt tahtoo sit sen. ei taida olla asiosta perillä se nainen, sillä aika moni mekonmetsästäjistä olis varmaan pikemminkin miespuoleisia........ :rolleyes:

no joka tapauksessa kiira korpi ölömölö on jo vähän karannu. sit vituttaa myös äärimmäisen vittumaisesti viikonloppuna toiminut poikaystäväni joka lähti vielä armeijaan karkuun ennenku pääsin meuhkaamaan. no, huomenna se jo tulee takasin.
 
Ei talonyhtiön hallituksen puheenjohtaja tuommoista päätä eikä varsinkaan yksin. Asukkaat pitää ilmoittaa isännöitsijälle, joka ylläpitää talonkirjaotetta. Ne asuu, ketkä on kirjoissa ja kansissa. Vie äijälle talonkirjaote omasta kämpästäsi, kahdessa paikassa et voi olla kirjoilla yhtäaikaa.

Äippä printtas mun VTJ tiedot ja kirjotti kirjeen että jos vieläkin väitätte etten asu yksin niin tulkaa keskustelemaan kasvotusten, ja jos ei näin saada sovintoa, asia otetaan puheeksi yhtiökokouksessa. Luulis että ukko nyt tajuaa etten asus siellä, jos ei niin huhhu mikä dorka. :curs:
 
tänäänkin raahauduin kaheksaks luennolle, mikä oli tuskaa ja turhautuminen oli karsea kun muutenkin hirvittävä vierailija kaiken muun päälle pystyi sanomaan esimerkkinä et jos kiira korvella on joku mekko, niin kaikki tytöt tahtoo sit sen. ei taida olla asiosta perillä se nainen, sillä aika moni mekonmetsästäjistä olis varmaan pikemminkin miespuoleisia........ :rolleyes:
Haha, me oltiin sitten vissiin samalla luennolla :D Mäkin ihmettelin kyllä itsekseni tuota kommenttia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom