Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa se, kun mua ottaa nykyään tosi usein pannuun muut ihmiset...
Mulla on jostain syystä ollut parin viikon ajan ihan samoja tuntemuksia. Päässä kiehuu välillä ihan turhaan, jos joku vieras ihminen sattuu tekemään jotain väärää (esim. katsomaan minuun päin väärällä hetkellä). :jahas: En varsinaisesti muuten ole huonolla tuulella lainkaan, mutta aina välillä alkaa muut ihmiset ärsyttämään aivan suunnattomasti...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja myös ihan samoja fiiliksiä täällä päin. Vituttaa niin armottomasti välillä. Varsinkin sillon ku tullaan kertomaan oma mielipide vaikka sitä ei olla edes kysytty jumaliste.
 
Vituttaa oma käytös. Olo on yhä tosi kipeä, ja voisin mielelläni alkaa paranemaan jo pian. Oon purkanut turhautumista ja työstressiä kiukuttelemalla ja valittamalla läheisille ihmisille ihan liikaa turhista asioista. Tällä hetkellä oon suututtanut erään tärkeän ihmisen tosissaan :( Alkaa jo itteekin nyppimään oma käytös, mut silti pitää olla tosi veemäinen. Tekis mieli vajota maan alle pariksi päivää... Helpottas huomattavasti kun pääsisi taas jumppaan ja salille purkamaan työstressiä ja vitutusta :(
 
2 vuorokautta jatkunut päänsärky, joka ei näköjään helpota millään.

Ja se, että kun myöhästyy metrosta 10 sek, myöhästyy sen jälkeen joka paikasta 8 min. Ihmeellinen tää Helsingin aika.
 
Mun vitutukseen viattomat ihmiset ärsyttää mua. Enkä oo edes varma miksii tietyt ihmiset vituttaa mua. Kait mä pelkään jotenkin tulevani heidän kaltaisikseen.
 
Päätä särkee eikä Buranastakaan ollut mitään apua. Johtunee huonosti nukutusta yöstä. Koiralla maha sekaisin ja herätti mut monta kertaa viemään sitä ulos ripuloimaan. Sitten aamulla heräsin siihen kun toinen koira oksentaa. :urjo:
Joo on ne ihania mutta viime yö olis ollut niin paljon helpompi ilman lemmikkejä.
 
Aurora Quote:
Originally Posted by angelo
Vituttaa se, kun mua ottaa nykyään tosi usein pannuun muut ihmiset...

Mulla on jostain syystä ollut parin viikon ajan ihan samoja tuntemuksia. Päässä kiehuu välillä ihan turhaan, jos joku vieras ihminen sattuu tekemään jotain väärää (esim. katsomaan minuun päin väärällä hetkellä). En varsinaisesti muuten ole huonolla tuulella lainkaan, mutta aina välillä alkaa muut ihmiset ärsyttämään aivan suunnattomasti...

Mulla on TODELLA usein samoja tuntemuksia, meinaa palaa käämit ihan totaalisesti esim. ihmisiin jotka hidastelee tai toikkaroi kassajonossa tai julkisissa liikennevälineissä. Olen useinkin pohtinut mistä tämä ärtymykseni johtuu, ja päätynyt siihen, että silloin kun olen syystä tai toisesta tyytymätön omaan elämääni tai itseeni, projisoin tuon vitutuksen muihin. Näissä tilanteissa ei useinkaan löydy sitä varsinaista konkreettista vitutuksen syytä, mutta jos oikein kaivelee, niin kyllä sieltä jotain epämääräistä löytyy.

Niinä harvoina hetkinä kun on tyytyväinen elämäänsä ja itseensä on toiset ihmisetkin lähes siedettäviä :)
 
Kyllä tuo vittuuntuminen toisiin ihmisiin, viattomiin sellaisiin johtunee juurikin tyytymättömyydestä omaan elämään/vaikeasta elämäntilanteesta. Sääli sinänsä, että oikeasti viattomat kärsivät. Been there, done that and still doing occasionally. :D
 
Kyllä tuo vittuuntuminen toisiin ihmisiin, viattomiin sellaisiin johtunee juurikin tyytymättömyydestä omaan elämään/vaikeasta elämäntilanteesta. Sääli sinänsä, että oikeasti viattomat kärsivät. Been there, done that and still doing occasionally. :D

Mutta mä oon - ihan oikeesti - tyytyväinen elämääni... jotenkin vaan tuolla ihmisruuhkassa tää kalorivaje nostaa vitutuksen pilviin ja se kohdistuu mm. törmäileviin, hidasteleviin ja haiseviin ihmisiin (kyllä mä todellisuudessa tajuan, että niiden sijaan se vika on mun korvien välissä) :D Mutta onneksi mun kohdalla ne viattomat ihmiset ei joudu kärsimään, tää kaikki tapahtuu vaan mun kallon sisällä. Pitää koittaa terapioida itseään jotenkin, ettei tarttis tuntea tällaisia aggressioita koko dieetin ajan.
 
Mutta mä oon - ihan oikeesti - tyytyväinen elämääni... jotenkin vaan tuolla ihmisruuhkassa tää kalorivaje nostaa vitutuksen pilviin ja se kohdistuu mm. törmäileviin, hidasteleviin ja haiseviin ihmisiin (kyllä mä todellisuudessa tajuan, että niiden sijaan se vika on mun korvien välissä) :D Mutta onneksi mun kohdalla ne viattomat ihmiset ei joudu kärsimään, tää kaikki tapahtuu vaan mun kallon sisällä. Pitää koittaa terapioida itseään jotenkin, ettei tarttis tuntea tällaisia aggressioita koko dieetin ajan.


Noh, nälkä on hyvä vitutuksen aihe. Onhan ne hitaat mummot sun ja jääkaapin välissä! :D
 
Noh, nälkä on hyvä vitutuksen aihe. Onhan ne hitaat mummot sun ja jääkaapin välissä! :D

Aivan ;) Äh... tää kuulostaa niin typerältä! Mä lupaan tehdä töitä ajatusteni kanssa :)
 
KELA..viddu ne ite tekee niistä asioistaan niin helvetin vaikeita!! noh, kyllä mä sitä paperisotaa jaksan käydä vaikka perseestä onkin..:jahas:
 
Vituttaa äidin naapurit, taloyhtiön johtaja laittaa lisämaksua äidin vesilaskuun ja merkkaa että siellä asuu 2 henkeä heti kun oon siellä pari yötä kylässä! luulis että on muuta tekemistä kun kytätä ketä käy kenenkin luona vieraissa! Kävin soittamassa ovikelloa ja sanoin asiallisesti että minä en asu kotona enään. Jamppa huus että "asutpas, lasku on maksettava". Jumalauta, oon tasan ollut siellä nyt 3 yötä! Ja siitä on 2v kun oon muuttanut yksin.
 
Jessien kirjoitus sai minutkin kiehahtamaan, vihaan kusipäitä!:curs: Itse olisin varmaan tuossa tilanteessa ollut lähellä vetää lättyyn.
 
Olkapääkipu

Olkapää on niin kipee, ettei edes auton rattia pysty kunnolla kääntää :itku:

On ollu kyllä aiemminkin ja menee yleensä ohi suht nopeesti, mut just nyt sattuu niin :wall: !
 
Vituttaa äidin naapurit, taloyhtiön johtaja laittaa lisämaksua äidin vesilaskuun ja merkkaa että siellä asuu 2 henkeä heti kun oon siellä pari yötä kylässä! luulis että on muuta tekemistä kun kytätä ketä käy kenenkin luona vieraissa! Kävin soittamassa ovikelloa ja sanoin asiallisesti että minä en asu kotona enään. Jamppa huus että "asutpas, lasku on maksettava". Jumalauta, oon tasan ollut siellä nyt 3 yötä! Ja siitä on 2v kun oon muuttanut yksin.

Kyllä ihmiset saa vieraita ottaa yökylään ilman vesilaskun korotusta. Mun mielestä tuosta vois tehdä isommankin haloon kuin vaan vuodattaa tähän ketjuun.
 
Mun elämä on pennusta asti ollut yhtä vastatuuleen taistelemista, ja taas en jaksaisi tätä. Mitään asiaa saa taistelematta selväksi. Joskus oikein mietin, onko mullä oikeutta olla olemassakaan kun kaikki on tehty näin saatanan vaikeaksi.
(Tottakai mulla menee joskus putkeenkin, mutta otan aika raskaasti vastoinkäymiset, koska mulla on mahtunut niitä niin paljon elämään)

Pakko lohduttaa itseään briellä ja omenilla, oon oppinut lohtusyömisen jalon taidon viime päivinä. Onneksi rakastan terveellistä ruokaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom