Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
heh, joo kyllähän se on vissiinkin yleisin syy, mutta voi sen käsittääkseni saada muutenkin.

Stash, Joo mä kans vittuunnuin niihin antibioottikuureihin, ja kun vikan kerran sain ton tulehduksen pois, niin sen jälkeen onnistuin ennaltaehkäisemään ihan kotikonstein eli karpalomehulla ja nostamalla c-vitskun määrää. niinkin yksinkertaiselta ku kuullostaa niin toimi.

Mulla paras lääke oli tarkempi huolehtiminen hygieniasta, ja sitten tosiaan nuo happamat juomat. Yksinkertaista niin, mutta kiva, kun joku olisi voinut siitä etukäteen sanoa (ja vaikka ne lekuritkin vihjata, mitä asialle voi itse tehdä..).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomenna alkaa koulu :( Ei huvita, en jaksa, ei kiinnosta... Vituttaa kun tietää että nyt pitäisi panostaa, mutta ei vaan ole mitään motivaatiota. Cambridgen rejectionin jälkeen on ollut vaan sellanen fiilis että miksi edes yrittää, kun en kuitenkaan pääse sinne minne eniten halusin. Vihaan tyytymistä johonkin silloin, kun haluan vain parasta.
 
Eikos virtsis yleensa johdu vilkkaasta seksielamasta..? :lol2:
Ei pelkästään vilkkaasta, mutta eritoten jos nainen ratsastaa.(edit. siis miehellä);) Se ohjaa ne bakteerit sinne virtsaputken suulle. (Luojan kiitos mulla ei ole koskaan ollut *koputtaa puuta*)
 
Suoraan sanottuna vituttaa alaselkä kipu. Jo itsessään kipu toki ärsyttää mutta myös ajatus siitä, että se saattaa vaikuttaa elämiseen ja treenaamiseen pitempään, ärsyttää suunnattomasti.

edit. tuohon virtsatien tulehdukseen, täälläkin siitä on kärsitty. Minulla auttoi luontaistuotekaupasta saatavat karpalotabletit sekä karpalomehu. Suosittelen niitä ennaltaehkäisyksi. Tulehdus voi tulla suhteen alussa mutta myös muutoinkin, ainakin itselläni vaivaa on ollut jo yläasteella, jolloin en vielä seksiä harrastanut.
 
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.
 
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.


Tuohan on edukas yksiö tuon tasoiseksi (koko, lasitus, sijainti). Ota heti ihmeessä! Harva yksiö täällä ökykalliissa kämppien luvatussa kaupungissa on noin edullinen. Mäkin maksoin paljon pienemmästä yksiöstä yli 400 euroa vuokraa ja jotkut maksavat vielä enemmän. En tiedä, onko nyt vuokrat laskeneet, tuskin ainakaan kamalasti, joten jos yksiön haluat, tuo on minimissään se, mitä siitä saa pulittaa (ellei ole niin onnekas, että saa yksiön KOASilta).
 
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.
Minäkin väittäisin tuota edulliseksi kämpäksi. Asun itse KOASin yksiössä, eikä nämä uudemmat ja lähimpänä keskustaa sijaitsevat ole kovinkaan paljon tuota edullisempia. Mulla on tässä neliöitä vaivaiset 28 ja vuokraan menee silti 360 € kuussa. Tietty kohdalle voi joskus osua älyttömällä tuurilla jotain löytöjä, kuten mun ensimmäinen Jyväskylän kämppä: 37 neliön keskustayksiö, jossa vuokra oli 400 € sisältäen veden. Tässä kaupungissa on kuitenkin huomattavasti todennäköisempää, että saa maksaa koirankopistakin pitkälti viidettä sataa, joten suosittelisin ottamaan tuon asunnon, jos kerran sijaintikin on sulle sopiva.
 
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.

Otat tuon kämpän ja heti..:eek: Mitä ilmeisemmin olet muuttamassa isohkoon kaupunkiin..(?)..Joo mutta anyway itselläni kanssa muutto ensikuun alussa yksiöön, jossa neliöitä 35, eikä ole edes parveketta, vaan ikkunanäkymä on suoraan talon parkkipaikalle..:jahas: Minulla on vuokra 360e + vesiennakko 10 e + sähkö+ mahd. netti ~ 30 e kk:ssaja asun todella pienellä paikkakunnalla. Siis näyttäähän tuo summa opiskelijalle suurelta ja sitähän se on, mutta valitettava tosiasia on, että hyvä eläminen maksaa. Mieluummin nostan opintolainaa (jonka saa verovähennyksiin) ja asun viihtyisästi kuin että kituuttelisin koiran kopissa, jossa pää halkeaisi viimeistään..;)
 
Niin mutta kun en tee tässä opiskeluiden ohessa TÖITÄ. :( olen sangen huonolla itsetunnolla varaustettu yksilö, ja harmittelen sitten kokoajan elämiseni kalliutta. Tiistaihin asti sain miettimisaikaa.
:offtopic:Heantn; unohdin katsoa venyn, katson huomenna taasen lounaalla käydessä. Ja jos unohdan katsoa ja venyä ei ole, eiköhän me jotakin korvaavaa keksitä. :)
 
Huoh. Asunnonetsintä. Tänään oltiin katsomassa 4 asuntoa,paras ja ainoa potentiaalinen vaihtoehto oli 36m2 yksiä aivan lähellä opiskelupaikkaani, lasitettu parveke ja kaikkea. Vuokra kuitenkin 370e/kk plus sähkö n 44e/3kk.. Asetin itselleni vuokran kattorajaksi 350e. Porukat oli ihan tämän yksiön kannalla sijainnista ja tilavuudesta johtuen,mutta vituttaa kun joutuu turvautumaan vieläkin sitten välillä porukoiden tukeen. Ääh, miksei yksiöt voi olla edullisempia.

ite oon ainakin tylysti ottanut lainaa. siinä on kyllä himputinmoinen korko, enkä tiedä et otanko enää ens vuonna, ei ainakaan yhtä paljoa tarvi ottaa kun muutan sillon varmaan poikkiksen kanssa yhteen, tai sit vois alkaa harkitsee töitä aina vähän sinne tänne, niin olis sit varaa asua.

mut tosiaan, itellä on 100m yliopistolle ja 36 neliöinen yksiö. mut 465e/kk plus sähköt. et on toi aika pirun halpa! mullakin tää on joo aika ylihintanen, mut tosiaan sen lainan kanssa niin tiedän et ottaisin sitä ihan yhtä paljon vaikka asuisin sata euroo halvemmalla, nytkin mulla on varaa hukkaostoksiin enemmän ku mitä ikinä oli sillon ku asuin porukoiden luona, se on vähän outoa.

edit:
niin ja vielä toi että miks on niin kallista, oon monesti miettinyt sitä kanssa. tai jkl on yhtä kallis paikka asua ku joku turku tai tampere. paitsi et niissä on esim julkiset käsittääkseni aika paljon halvempia, mut vuokrat pyörii melkein samoissa lukemissa, niin siinä on musta pieni vääryys. oulussakin varmaan halvempaa asua. sit tietty joku helsinki niin pomppaa pilviin, mikä on ihan käsittämätöntä, mut jyväskylää mainostetaan opiskelijakaupunkina ja sit esim länsiväylä, se kauppa kortepohjan kyljessä ja kortepohjassa asuu tyyliin pelkkiä opiskelijoita, niin on varmaan jyväskylän kallein.
 
Joo, ja Jyväskylässähän on helvetin kallis vuokrataso. Sinunakin tyytyisin tuohon yksiöön, josta kerroitkin.

Jos taloudellinen tilanne on todella tiukka, laina on varsin hyvä vaihtoehto. Itse olen kuitenkin tuhlannut jo vuosia murehtien tuhlaamista, elämisen kalleutta ja vanhempien varassa elämistä, mutta viime aikoina olen alkanut pohtia sen mielekkyyttä. Tässä kun on jälleen yksi asia, mikä aiheuttaa arkeen täysin turhaa stressiä ja ahdistusta, varsinkin, kun ihan todella mitään taloudellista hätää ei minulla ole. Vanhempien mielestä taloudellinen avustaminen ei ole ongelma, joten ongelma on lähinnä itse kehittelemäni. Ihan todella, kenelle sitä täytyy todistella omaa itsenäisyyttään huolehtimalla ja valittamalla jatkuvasti köyhyyttä ja kurjuutta? :rolleyes: (Totta on tietysti sekin, että monet elävät varsin laveaa elämää ja hankkivat itselleen vaikeuksia, mutta useimmiten kaltaistemme murehtijoiden kohdalla that's not the case.)
 
Auto ollu korjaamolla maanantaista asti. Tänään pitäis saada pois ja kiva lasku on tulossa, ja kaiken lisäks se pitää maksaa käteisellä. Kiva, kun tilipäivä on vasta ens viikolla..
 
Joo, ja Jyväskylässähän on helvetin kallis vuokrataso. Sinunakin tyytyisin tuohon yksiöön, josta kerroitkin.

Jos taloudellinen tilanne on todella tiukka, laina on varsin hyvä vaihtoehto. Itse olen kuitenkin tuhlannut jo vuosia murehtien tuhlaamista, elämisen kalleutta ja vanhempien varassa elämistä, mutta viime aikoina olen alkanut pohtia sen mielekkyyttä. Tässä kun on jälleen yksi asia, mikä aiheuttaa arkeen täysin turhaa stressiä ja ahdistusta, varsinkin, kun ihan todella mitään taloudellista hätää ei minulla ole. Vanhempien mielestä taloudellinen avustaminen ei ole ongelma, joten ongelma on lähinnä itse kehittelemäni. Ihan todella, kenelle sitä täytyy todistella omaa itsenäisyyttään huolehtimalla ja valittamalla jatkuvasti köyhyyttä ja kurjuutta? :rolleyes: (Totta on tietysti sekin, että monet elävät varsin laveaa elämää ja hankkivat itselleen vaikeuksia, mutta useimmiten kaltaistemme murehtijoiden kohdalla that's not the case.)

Juurikin niiin,puit ajatukseni sanoihin: ongelma on itseni kehittelemä. Jotenkin vaan tuntee syyllisyyttä siitä että on niin etuoikeutettu omatessaan taloudellisesti tukevat vanhemmat -kaikki kun eivät sellaisia omaa. Lisäksi minulla on huono tapa verrta itseäni muihin ja vuokraani muiden opiskelijatovereideni vuokriin..ja sitten sitä taas ryvetään huonossa omassatunnossa kun toiset valittaa kuinka rasittavaa on elää solussa.
 
Annetaan lainaksi: Saappaat. Päivä tähtitytön saappaissa. Voita pääpalkinto : Vuoden ruuat.
Vittu mä en jaksais enää YHTÄÄN TÄTÄ! :curs:
 
:curs: ..tanan sykemittari meni pauselle kesken ihan vidun hyvän lenkin... nyt puuttuu puoli tuntia reenistä.. :itku: no, oli se silti hyvä reeni :)
 
Menin rakastumaan. Vituikshan se meni. Nyt VITUTTAA. Itkettää, vituttaa ja oksettaa. Voi saatanan saatana. Ei enää ikinä näin.
Tuli myötätunnosta pala kurkkuun:(. Mä oon niin ollu tuolla, sun ikäsenä syvimmällä. Suuri halaus ja jaksamista multa sulle, mirri, pärjäile.
 
Kauheasti ahdistaa, viikonlopun suunnitelmat meni ihan pipariksi kun vilustuin. En ole varsinaisesti edes sairas, mutta en voi treenata, jotten myoskaan sairastu. Ei huvita mikaan, en keksi mitaan, mita haluaisin tehda tai ketaan, jonka haluaisin nahda. Siispa istun himassa ja tuijotan seinaan ja pilaan viikonloppuni. Ulkona on kylma ja pimeaa. Blaah. Tulisi joku ja potkaisisi vahan eloa tahan moykkyyn joka olen nyt mina.
 
Nyt tulee pitkä ja rankka avautuminen :D! Jumankekka että mua ketuttaa painosta arvostelu, varsinkin porukoitten puolelta!!! Mä oon pieni, sillai ruumiin rakenteeltani. Noin niinku normaali-ihmiseen verrattuna. Mulla on pieni pää, pienet kädet ja 36 jalka. Mutta mä oon lihonu. IIIK!!! En harrasta vaakoja mut äsken porukoilla oli pakko käydä ku iskä sitä tenttas et paljon painan. 58kg farkut ja huppari päällä, just syöneenä. Pituutta 167cm. Wou, ai että ku oonkin läZZZki. Rupes sit porukat pitää saarnaa kuinka aerobiccia ois helpompi tehdä jos painaisin vähemmän. Ja sit kun sanoin et joo, et on täs lihastaki tullu ni heti tuli settiä et jos kasvatan kauheesti lihasta ni multa lähtee toi tanssian sirous. Oon tanssinu balettia 3v. asti, 14v. sanottiin et lonkkavian takia en voi päästä kansallisbalettiin, no mullehan ei muu kelvannu joten keskityin tosissani alppihiihtoon. Ja sit rupes painoki nousee ku rupes vähä eri treeniä hinkuttaa. Ja nyt sit oon loukkaantumisten takia jäänyt eläkkeelle (pitää lopettaa ku on huipulla) ja alkanut harrastamaan kilpa-aerobiccia. Ja voin kertoo et painan enemmän ku sen 48kg mitä tanssijana! Ja itteni mielestä näytänkin paremmalta mut se ei vaan näköjään kelpaa. Käytiin nyt sit tästä asiasta kovaa keskustelua, mä haluan aina miellyttää vanhempiani ja tuntuu etten ikinä kelpaa. Nyt jo ajattelin et laihduttaisin tohon alle viiteenkymppiin. Mut en taida vaivautua.. Kun en mä ole lihava. Mulle mahtuu täysin samat vaatteet päälle kun ylä-asteella muuten, mut hartoista kinnaa paidat ja housut reisistä. Rasvaprosentti on vähän päälle 10 joten enkai mä voi olla lihava! Saatana ku ketuttaa, sen takia vedänkin tässä nyt sitten iltapuuroa ja iltaporkkanaa vaikka luulin et oon niin väsy et meen vaan nukkumaan. Saakeli, nami nami, maistuupa puuro hyvältä, siitäs saatte!!! Eikai nyt ihminen voi edes näyttää samalta 21v. ku 15v... Luulisin ainakin?

Ku kerran alotin ni jatketaas. Ketuttaa ne naiset!!! Miten ihmeessä kukaan ymmärtää niitä! Mitä ihmettä ne oikeen haluaa, teet mitä tahansa ni väärin sen kuitenkin. Ja ei kyllä todellakaan yhtään helpota se et ite on nainen, sehän vaan pahentaa asioita.

Jou, nyt loppu koska ei enää edes ketuta niin paljon ku sai avautua :D!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom