Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikkasen alko nyt arsyttaa vaikka yritin olla joustava ja ymmartavainen ja muuta..
Nimittain meilla on kylassa yksi mies (kamppiksen kaveri) joka on vasta muuttanut kaupunkiin ja majailee meilla kunnes loytaa tyopaikan ja asunnon. Tanaan tulin puoli kahdeksalta illalla kotiin tyopaivan ja salikeikan jalkeen, ja koti oli kuin sikolatti, herra taalla valitteli kun on niin kova krapula ja on ollut niin tylsa paiva. Olisi voinut vaikka siivota sitten, edes imuroida! Lisaksi se oli juonut mun maidon ja kehtasi pitaa kenkiaan nojatuolilla. :curs: Mina sitten rupesin imuroimaan, olin varmaan aika arsyttava. :D: Se on nyt yhteensa majaillut taalla melkein kuukauden eika loppua nay (koska ei tyotakaan viela ole loytynyt). Joskus arsyttaa kun olisi kiva olkkarissa vaikka olla tyopaivan jalkeen rauhassa mutta se on siella aina ja ikkuna auki kun se vetaa rookia ja tulee kylma. Lisaksi se juo kaljaa joka paiva, koko paivan. Ja haisee. Aggggh! :jahas: Tulipahan nyt avauduttua, kiitos, nyt jo melkein naurattaa!
en kattelis hetkeäkään.
vetää röökiä sisällä, kengät nojatuolilla, krapula ja haiseminen yhteensä saisi mut heittämään ehkäpä jopa parvekkeelta, jos ei alta sekunnin häviäisi! :urjo:
Se, että olin muka ostanut huomista hienoa pikkujoulua varten uudet vaatteet ja eilen niitä sitten sovitin ja eihän ne olleetkaan hyvät. Mekko olikin liian lyhyt (suurin osa naisista on yleensä pitkässä puvussa tuolla) ja ei se pysyny edes päällä kunnolla. Sen siitä saa ku sovittaa treenihousujen kanssa juhlavaatteita ja ottaa sitten eri mekon hyllystä, kuin mitä sovittaa. Tänään sit kiikutetaan mekko takas kauppaan, vaihdetaan kengät eri värisiin (mikäli on kokoja), ostetaan uusi laukku ja uusia koruja. Vaihtu nimittäin asun väritys sitten kokonaan. Mut onhan tässä tehokasta peliaikaa ruokkis, tää ilta ja huomis aamu. Hiuksetkin pitäis värjätä ja treenata. Että vittuuuuu oon kateellinen miehille, jotka voi mennä sillä samalla puvulla vuodesta toiseen ja ostaa välillä vaan uuden paidan ja krakan. Lisättäköön tähän sitten vielä sekin, että ku on varustettu niin ihmeellisillä mittasuhteilla, että jos laittaa pidemmän hameen niin ei voi laittaa pitkää toppia koska jalat näyttää ihan super lyhyiltä ja selkä saatanan pitkältä. Ja sanotaan nyt sekin, että vois tota painoo olla 5 kg vähemmän ja isommat tissitki perkele, niin pysyis mekot päällä :curs:
No niin, nyt lähinnä jo naurattaa tää kaikki :lol2:
Täällä vähän samanlaista kamppailua käynnissä. Huomenna on kaverin häät, ja minäkin tulin sunnuntaina jo melkein naisen ikään, ja pitäisi panostaa siihen, että pukeutuisi juhlavasti. Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni käsilaukunkin! Nyt on kriisi, kun en tiedä onko asuni lainkaan sovelias tai sinne päinkään, ja kai se nyt on ihan hyvä laittaa ne pitkävartiset maiharit kun ei ole tanssikenkiäkään ja keesikin on värjättävä, kun ei vaaleanpunainen sovi vaatteisiin. No, menen myös ottamaan matsin ennen häitä, ja mulle kun ei yleensä mustaa silmää tule niin nyt voisi olla sille sopiva hetki. Saakeli, en osaa oikeastaan edes meikata. Heh. Polttaripäivänäkin otin matsin, ja kun sitten sovittelin kotona teeman mukaista naisellista tai tyttömäistä tyllihamettani, nauratti ihan pirusti kun viehkosti nostin katseeni peiliin sieltä tylleistä: kauheat taistelujäljet naamassa, nuuska huulessa ja letti aivan sekaisin. Tosi ihkua!No niin, nyt lähinnä jo naurattaa tää kaikki :lol2:
Täällä vähän samanlaista kamppailua käynnissä. Huomenna on kaverin häät, ja minäkin tulin sunnuntaina jo melkein naisen ikään, ja pitäisi panostaa siihen, että pukeutuisi juhlavasti. Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni käsilaukunkin! Nyt on kriisi, kun en tiedä onko asuni lainkaan sovelias tai sinne päinkään, ja kai se nyt on ihan hyvä laittaa ne pitkävartiset maiharit kun ei ole tanssikenkiäkään ja keesikin on värjättävä, kun ei vaaleanpunainen sovi vaatteisiin. No, menen myös ottamaan matsin ennen häitä, ja mulle kun ei yleensä mustaa silmää tule niin nyt voisi olla sille sopiva hetki. Saakeli, en osaa oikeastaan edes meikata. Heh. Polttaripäivänäkin otin matsin, ja kun sitten sovittelin kotona teeman mukaista naisellista tai tyttömäistä tyllihamettani, nauratti ihan pirusti kun viehkosti nostin katseeni peiliin sieltä tylleistä: kauheat taistelujäljet naamassa, nuuska huulessa ja letti aivan sekaisin. Tosi ihkua!
Silti varsinaiset vitutuksen aiheet ovat ne samat kuin ennenkin. Väsymys, jumitus, flunssaoireilu ja se, ettei mulla nykyisin ole juurikaan ystäviä.
Edit. Laitan muuten häihin saman mekon, joka mulla oli kun valmistuin ylioppilaaksi... keväällä 2000. Olen hieman isompi kuin silloin, mutta ehkä tuo välttää. Juuri ja juuri. Onneksi omissa "häissä" sai pukeutua reinoihin ja huppariin.
Mulla on aina sama ongelma jos jonnekin pitää tälläytyy.
Hävettää ja naurattaa kun kattoo ihteensä peilistä jossain tyttömäisessä mekossa ja meikit ja hiukset laitettuna. Jotenkin niin vitsikästä... Sellaisiin naisellisiin mekkoihin en ole vielä siirtynyt, kun niissä näytän ihan pikkutytöltä joka on pukeutunut äiskän vaatteisiin. Sama pätee suoriin housuihin ja vastaaviin.