Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Jeep, samma akka kyttäillyt tässä jo vuoden! Nyt on sitten lounastettu ja vältin koko naisen katsetta. Ai että... Tekis niin mieli tunkea koko joulukinkku sen naisen nassuun!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkasen alko nyt arsyttaa vaikka yritin olla joustava ja ymmartavainen ja muuta..

Nimittain meilla on kylassa yksi mies (kamppiksen kaveri) joka on vasta muuttanut kaupunkiin ja majailee meilla kunnes loytaa tyopaikan ja asunnon. Tanaan tulin puoli kahdeksalta illalla kotiin tyopaivan ja salikeikan jalkeen, ja koti oli kuin sikolatti, herra taalla valitteli kun on niin kova krapula ja on ollut niin tylsa paiva. Olisi voinut vaikka siivota sitten, edes imuroida! Lisaksi se oli juonut mun maidon ja kehtasi pitaa kenkiaan nojatuolilla. :curs: Mina sitten rupesin imuroimaan, olin varmaan aika arsyttava. :D: Se on nyt yhteensa majaillut taalla melkein kuukauden eika loppua nay (koska ei tyotakaan viela ole loytynyt). Joskus arsyttaa kun olisi kiva olkkarissa vaikka olla tyopaivan jalkeen rauhassa mutta se on siella aina ja ikkuna auki kun se vetaa rookia ja tulee kylma. Lisaksi se juo kaljaa joka paiva, koko paivan. Ja haisee. Aggggh! :jahas: Tulipahan nyt avauduttua, kiitos, nyt jo melkein naurattaa!
 
- Väsymys/ uupumus (Miten voi olla koko ajan näin väsyny...)
- Auringon puute
- Liian paljon kouluhommia ja painetta tehdä töitä niin rahatilanteen kuin työpaikankin puolelta...
- Ajan puute noin yleensäkin
- Huono, kuvottava olo..ollut jo 4 pv:ää - niska taitaa olla viturallaan, kauhee olo, mikään ei auta!
 
Pikkasen alko nyt arsyttaa vaikka yritin olla joustava ja ymmartavainen ja muuta..

Nimittain meilla on kylassa yksi mies (kamppiksen kaveri) joka on vasta muuttanut kaupunkiin ja majailee meilla kunnes loytaa tyopaikan ja asunnon. Tanaan tulin puoli kahdeksalta illalla kotiin tyopaivan ja salikeikan jalkeen, ja koti oli kuin sikolatti, herra taalla valitteli kun on niin kova krapula ja on ollut niin tylsa paiva. Olisi voinut vaikka siivota sitten, edes imuroida! Lisaksi se oli juonut mun maidon ja kehtasi pitaa kenkiaan nojatuolilla. :curs: Mina sitten rupesin imuroimaan, olin varmaan aika arsyttava. :D: Se on nyt yhteensa majaillut taalla melkein kuukauden eika loppua nay (koska ei tyotakaan viela ole loytynyt). Joskus arsyttaa kun olisi kiva olkkarissa vaikka olla tyopaivan jalkeen rauhassa mutta se on siella aina ja ikkuna auki kun se vetaa rookia ja tulee kylma. Lisaksi se juo kaljaa joka paiva, koko paivan. Ja haisee. Aggggh! :jahas: Tulipahan nyt avauduttua, kiitos, nyt jo melkein naurattaa!

en kattelis hetkeäkään.
vetää röökiä sisällä, kengät nojatuolilla, krapula ja haiseminen yhteensä saisi mut heittämään ehkäpä jopa parvekkeelta, jos ei alta sekunnin häviäisi! :urjo:
 
en kattelis hetkeäkään.
vetää röökiä sisällä, kengät nojatuolilla, krapula ja haiseminen yhteensä saisi mut heittämään ehkäpä jopa parvekkeelta, jos ei alta sekunnin häviäisi! :urjo:

:lol2: sama ois herran kohtalo jos meillä asuis!
 
En ymmärrä. Parisen viikkoa (vähintään) on ollut pirun häilyvä olo. Tai no häilyvä ja häilyvä: enimmäkseen surkea. Silti olen pari kertaa jaksanut otteluun tai vastaavaan tsempata, ja sitten taas on niska äärettömän jumissa, päätä särkee, oksettaa ja kaikin puolin huono olo. Viime päivinä olen kuullut kommenttia väsyneen näköisistä silmistäni. "Mikä Venlan silmiä oikein vaivaa tänään!?" :D Kun joululoma - se parin päivän mittainen - osuu kohdalle, hajoan varmaan käsiin: yhtäkkiä ei olekaan enää mitään, minkä vuoksi olisi pakko pinnistää ja pysyä pystyssä. Puolikuntoisuus vituttaa aivan äärettömästi. On kuin koko ajan kulkisin jossain tahmeassa. Lisäksi kaikki ihmiset ovat alkaneet käydä hermoilleni. Pinnani palaa todella herkästi. Ylimielisyys on pahinta (se on aina mielestäni ollut pahimpia luonteenpiirteitä). Tai no melkein samantekevää, mistä luonteenpiirteestä milloinkin on kyse. Hermostun aina.

Oisko ihan lievää stressiä meikäläisellä?
 
Tein viime maaliskuussa yhden tulkkauskeikan enkä vieläkään ole saanut palkkaa:rolleyes: Asia ei etene millään, kun palkanmaksajat on Ranskassa ja hankaa vastaan. En oikeesti tajua mitä pitäis tehdä... Kyllä ahdistaa.
 
- pomo
- tekemättömät koulutehtävät
- mies, joka ei viitsi ikinä vastata viesteihin kohtuullisessa ajassa
- rahattomuus
- joulu

Tekis mieli mennä sänkyyn ja vetää peitto korviin, mutta ei nukuta. Eikä nukuttanut viime yönäkään kuin huikeat 2 tuntia :rolleyes:
 
Pienet on murheet, mutta aaargh. Yleensä Kotikatu on katsottavissa Yle Areenasta heti, kun ohjelma on tullut telkkarista, vaan eipä näy vieläkään. Turhaa odottelua ja F5:n hakkaamista.
 
Mä heräsin vähän ennen puoltayötä ja koko päivä oli jo mennyt ohi. Ratsastustunti jäi väliin (joka vähennetään kuitenkin kortilta koska en ilmoittanut poisjäännistä edellisenä päivänä). Sisko oli soittanut ja olis laittanut mulle hepankin valmiiksi vaan mä olin ollut niin unessa, että se oli kehottanut jatkaa unia. Mun elämä on vaan töitä ja nukkumista. Jos verikokeista ei löydy mitään niin pää leviää.
 
Se, että olin muka ostanut huomista hienoa pikkujoulua varten uudet vaatteet ja eilen niitä sitten sovitin ja eihän ne olleetkaan hyvät. Mekko olikin liian lyhyt (suurin osa naisista on yleensä pitkässä puvussa tuolla) ja ei se pysyny edes päällä kunnolla. Sen siitä saa ku sovittaa treenihousujen kanssa juhlavaatteita ja ottaa sitten eri mekon hyllystä, kuin mitä sovittaa. Tänään sit kiikutetaan mekko takas kauppaan, vaihdetaan kengät eri värisiin (mikäli on kokoja), ostetaan uusi laukku ja uusia koruja. Vaihtu nimittäin asun väritys sitten kokonaan. Mut onhan tässä tehokasta peliaikaa ruokkis, tää ilta ja huomis aamu. Hiuksetkin pitäis värjätä ja treenata. Että vittuuuuu oon kateellinen miehille, jotka voi mennä sillä samalla puvulla vuodesta toiseen ja ostaa välillä vaan uuden paidan ja krakan. Lisättäköön tähän sitten vielä sekin, että ku on varustettu niin ihmeellisillä mittasuhteilla, että jos laittaa pidemmän hameen niin ei voi laittaa pitkää toppia koska jalat näyttää ihan super lyhyiltä ja selkä saatanan pitkältä. Ja sanotaan nyt sekin, että vois tota painoo olla 5 kg vähemmän ja isommat tissitki perkele, niin pysyis mekot päällä :curs:

No niin, nyt lähinnä jo naurattaa tää kaikki :lol2:
 
Se, että olin muka ostanut huomista hienoa pikkujoulua varten uudet vaatteet ja eilen niitä sitten sovitin ja eihän ne olleetkaan hyvät. Mekko olikin liian lyhyt (suurin osa naisista on yleensä pitkässä puvussa tuolla) ja ei se pysyny edes päällä kunnolla. Sen siitä saa ku sovittaa treenihousujen kanssa juhlavaatteita ja ottaa sitten eri mekon hyllystä, kuin mitä sovittaa. Tänään sit kiikutetaan mekko takas kauppaan, vaihdetaan kengät eri värisiin (mikäli on kokoja), ostetaan uusi laukku ja uusia koruja. Vaihtu nimittäin asun väritys sitten kokonaan. Mut onhan tässä tehokasta peliaikaa ruokkis, tää ilta ja huomis aamu. Hiuksetkin pitäis värjätä ja treenata. Että vittuuuuu oon kateellinen miehille, jotka voi mennä sillä samalla puvulla vuodesta toiseen ja ostaa välillä vaan uuden paidan ja krakan. Lisättäköön tähän sitten vielä sekin, että ku on varustettu niin ihmeellisillä mittasuhteilla, että jos laittaa pidemmän hameen niin ei voi laittaa pitkää toppia koska jalat näyttää ihan super lyhyiltä ja selkä saatanan pitkältä. Ja sanotaan nyt sekin, että vois tota painoo olla 5 kg vähemmän ja isommat tissitki perkele, niin pysyis mekot päällä :curs:

No niin, nyt lähinnä jo naurattaa tää kaikki :lol2:

Jotenki kummasti voin samaistua tohon sun kirjotuksees.

t. Persjalka:D
 
No niin, nyt lähinnä jo naurattaa tää kaikki :lol2:
Täällä vähän samanlaista kamppailua käynnissä. Huomenna on kaverin häät, ja minäkin tulin sunnuntaina jo melkein naisen ikään, ja pitäisi panostaa siihen, että pukeutuisi juhlavasti. Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni käsilaukunkin! Nyt on kriisi, kun en tiedä onko asuni lainkaan sovelias tai sinne päinkään, ja kai se nyt on ihan hyvä laittaa ne pitkävartiset maiharit kun ei ole tanssikenkiäkään ja keesikin on värjättävä, kun ei vaaleanpunainen sovi vaatteisiin. No, menen myös ottamaan matsin ennen häitä, ja mulle kun ei yleensä mustaa silmää tule niin nyt voisi olla sille sopiva hetki. Saakeli, en osaa oikeastaan edes meikata. Heh. Polttaripäivänäkin otin matsin, ja kun sitten sovittelin kotona teeman mukaista naisellista tai tyttömäistä tyllihamettani, nauratti ihan pirusti kun viehkosti nostin katseeni peiliin sieltä tylleistä: kauheat taistelujäljet naamassa, nuuska huulessa ja letti aivan sekaisin. Tosi ihkua!

Silti varsinaiset vitutuksen aiheet ovat ne samat kuin ennenkin. Väsymys, jumitus, flunssaoireilu ja se, ettei mulla nykyisin ole juurikaan ystäviä.

Edit. Laitan muuten häihin saman mekon, joka mulla oli kun valmistuin ylioppilaaksi... keväällä 2000. Olen hieman isompi kuin silloin, mutta ehkä tuo välttää. Juuri ja juuri. Onneksi omissa "häissä" sai pukeutua reinoihin ja huppariin.
 
Hei Venla onneksi olkoon (siis syntymapaivan johdosta) - olisikohan aika ottaa pikkubreikki viikonlopun matsin jalkeen, napsia vahan piparia ja maata sohvalla? Tammikuussa olisi sitten ihan eri motivaatio taas treenata. Flunssaoireet, vasymys ja muu on kylla oireita siita, etta ei enaa jaksa. Oikein hyvia haajuhlia toivoo pinko.
 
Täällä vähän samanlaista kamppailua käynnissä. Huomenna on kaverin häät, ja minäkin tulin sunnuntaina jo melkein naisen ikään, ja pitäisi panostaa siihen, että pukeutuisi juhlavasti. Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni käsilaukunkin! Nyt on kriisi, kun en tiedä onko asuni lainkaan sovelias tai sinne päinkään, ja kai se nyt on ihan hyvä laittaa ne pitkävartiset maiharit kun ei ole tanssikenkiäkään ja keesikin on värjättävä, kun ei vaaleanpunainen sovi vaatteisiin. No, menen myös ottamaan matsin ennen häitä, ja mulle kun ei yleensä mustaa silmää tule niin nyt voisi olla sille sopiva hetki. Saakeli, en osaa oikeastaan edes meikata. Heh. Polttaripäivänäkin otin matsin, ja kun sitten sovittelin kotona teeman mukaista naisellista tai tyttömäistä tyllihamettani, nauratti ihan pirusti kun viehkosti nostin katseeni peiliin sieltä tylleistä: kauheat taistelujäljet naamassa, nuuska huulessa ja letti aivan sekaisin. Tosi ihkua!

Silti varsinaiset vitutuksen aiheet ovat ne samat kuin ennenkin. Väsymys, jumitus, flunssaoireilu ja se, ettei mulla nykyisin ole juurikaan ystäviä.

Edit. Laitan muuten häihin saman mekon, joka mulla oli kun valmistuin ylioppilaaksi... keväällä 2000. Olen hieman isompi kuin silloin, mutta ehkä tuo välttää. Juuri ja juuri. Onneksi omissa "häissä" sai pukeutua reinoihin ja huppariin.

Voihan häihin laittaa jotkut siistit suorat housutkin ja esim jonkun kivan kauluspaidan - ei kai sitä pakollista häämekkoa aina tartte laittaa... Mutt kivoi häitä kaikesta huolimatta!
 
Mulla on aina sama ongelma jos jonnekin pitää tälläytyy.

Hävettää ja naurattaa kun kattoo ihteensä peilistä jossain tyttömäisessä mekossa ja meikit ja hiukset laitettuna. Jotenkin niin vitsikästä... Sellaisiin naisellisiin mekkoihin en ole vielä siirtynyt, kun niissä näytän ihan pikkutytöltä joka on pukeutunut äiskän vaatteisiin. Sama pätee suoriin housuihin ja vastaaviin.
 
Mulla on aina sama ongelma jos jonnekin pitää tälläytyy.

Hävettää ja naurattaa kun kattoo ihteensä peilistä jossain tyttömäisessä mekossa ja meikit ja hiukset laitettuna. Jotenkin niin vitsikästä... Sellaisiin naisellisiin mekkoihin en ole vielä siirtynyt, kun niissä näytän ihan pikkutytöltä joka on pukeutunut äiskän vaatteisiin. Sama pätee suoriin housuihin ja vastaaviin.

No mihin sä sitten pukeudut...? :)
 
Kotona ei toimi netti.:curs: Piti ihan viedä kone ja modeemi liikkeeseen kun ei kuulema elisan päässä ole vikaa. Diagnoosi: verkkoyhteydet ei toimi. Kas vaan, enpä olisi itse arvannut. Pitää sitten asentaa windows uudestaan, jos se sillä.. Ja muutenkin menee kivasti, koko viikko flunssassa ja nyt myös keuhkoputkentulehdus, jipii. Viime viikolla olikin vatsatauti juuri ennen vääntöjä Kanadassa, onneksi sain jotain ihmepillereitä Unkarin joukkueen lääkäriltä, niin ei tarvinnut pelätä että lentää paskat housuun. Muuten kisoissa saldo oli ihan se mitä oma taso tällä hetkellä rehellisesti on siinä porukassa, eli ei voi olla vittuuntunut kun ei mitaleille yltänyt (5. & 6. jos jotakuta kiinnostaa..). Tietääpähän taas miten paljon vahvemmaksi sitä pitää tulla.
 
Katsoin tänään itteeni peilistä. Alan jo uhkaavasti muistuttaa laihaläskiä. Kiitos siitä kuuluu tälle viikon kestäneelle flunssalle. Ens viikolla kyllä alkaa kurinpalautus!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom