Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Anatomia ei oo menny ihan putkeen. Ekasta tentistä kolmonen, tokasta hylsy ja nyt kolmas johon oon valmistautunut ihan samalla tavoin kun kahteen edelliseen.

Eli eihän se hyvin tule menemään. Olis tässä vielä 45 minsaa aikaa lukea mutta taidanpa syödä pussillisen mandariineja joille olen allerginen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anatomia ei oo menny ihan putkeen. Ekasta tentistä kolmonen, tokasta hylsy ja nyt kolmas johon oon valmistautunut ihan samalla tavoin kun kahteen edelliseen.

Eli eihän se hyvin tule menemään. Olis tässä vielä 45 minsaa aikaa lukea mutta taidanpa syödä pussillisen mandariineja joille olen allerginen.

Mulla aivan sama tilanne. Tentti alkas tossa 9.30, ei kovin luottavaisilla mielillä, mutta sais kyllä mennä läpi niin pääsee hyvillä mielin joululoman viettoon.
 
Haluaisin karistaa hieman fläsää pois, mutta kun en voi olla varma, onko mun pää vielä siinä kunnossa. Mulla on päässä selvillä todella hyvin, että diettaaminen on ihan eri asia kuin takanapäin olevat kituutuslaihdutuskuurit. Oon kyllä miettinyt, että dieetillä mun kalorimäärät ois noin arvioita eikä desimaalin tarkkuudella, koska mun pää ei kestäisi, jos mun pitäs ajatella, että kalorimäärä on 1876, vaan olen ajatellut, että mun pitäs lähteä kokeilemaan tyyliin 1800 - 1950 kaloria päivässä -tyylillä.

Kyllä mä tän kehon kanssa pystyn elämään ihan hyvin, mutta ois kiva karistaa hieman fläsää. Enää en haikaile mitään (kirjaimellisesti) tapponumeroita vaan jotain ihan kohtuullista. Jonkin aikaa oon mennyt, että oon syönyt, mitä huvittaa. Yli- tai alilyöntejä ei ole juuri tullut. Tuntuu, että mitä enemmän syön, sen vähempi turpoilen. Oma ulkonäkö miellyttää paljon enemmän kuin ennen, vaikka vaaka näyttää enemmän, mutta peilikuva näyttää paljon paremmalta, vaikka kilomuutos on olematon. (Koskaan en ole siis alipainoinen ollut, mutta aika räjähtäneen- ja sairaannäköinen kyllä kituudieettien ja bulimiakausien vaihtelun takia.)

Nyt vain pohdin, että syönkö jatkossakin, mitä mieli tekee, koska voin täten ihan hyvin. Mutta kun houkuttelis dieetata vähän. Toiset puhuvat dieetistä laihduttamisena, mutta itse en ajattele niin, vaikka onhan se sitä. Mulle laihdutus edustaa armotonta itsensä piiskaamista ja kiduttamista. Dieetin taas ajattelen rasvakerroksen kuorimisena. Niin ja laihduttamiseen mulla kuului rasvattomuuden (ruuassa ja miksei kehossakin) tavoittelu, kun taas dieetillä koen, että rasvaa käytetään :)

Tulipas ehkä sekavat selitykset. Jos tälle viestille on osuvampi ketju, vinkatkaahan.

Ärr, mitä tässä tekis :/
 
violetti, Jos sen noin paljon mietityttää ja kehosi voi nyt hyvin niin sinuna antaisin dieettien vielä olla. Syö rennosti ja terveellisesti kunnon ruokaa äläkä turhaan murehdi niitä läskejä, niitä nyt on kaikilla :)
 
Olisinpa rakastunut edes vaaraan mieheen, mutta kun en ole ollut rakastunut vuosiin kehenkaan. Harmittaa olla toissa, motivaatio jossain lattianrajassa. Nyt olisi aika jo pistaa pillit pussiin ja lahtea lomalle. Viela 20h 24min toita ennen kuin loma alkaa. :(
 
Ihmissuhteet vituttaa. Niiden puuttuminen, niiden vähien mitä on, toimimattomuus.

Ihastun aina vääriin ihmisiin, joilta en tule saamaan yhtään mitään. Muutenkin ahdistaa ja tuleva joulu masentaa.

Vitutaa kun tuntuu että paino nousee, vaikken syö mitään ihmeempiä ja yritän treetata ahkeraan.
 
Onnistuin pudottamaan puhelimen vessanpönttöön taskusta. Heihei kaikki numerot ja kuvat.. Huomenna sit puhelinkaupoille ja ihan ku rahaa ei muutenki menis tarpeeks näin joulun alla + auto oli viikko sit huollossa.
 
Onnistuin pudottamaan puhelimen vessanpönttöön taskusta. Heihei kaikki numerot ja kuvat.. Huomenna sit puhelinkaupoille ja ihan ku rahaa ei muutenki menis tarpeeks näin joulun alla + auto oli viikko sit huollossa.

Seuraavaksi vedenpitävä luuri. nim. tuttua.
 
Yskä ja kurkku käheänä. Ens kerralla teippaan kuumavesipullon kaulaan ja laitan pakkasnaamarin päähän, ennen kuin menen ulos.
 
... Ja muutenkin menee kivasti, koko viikko flunssassa ja nyt myös keuhkoputkentulehdus, jipii. Viime viikolla olikin vatsatauti juuri ennen vääntöjä Kanadassa, ... Muuten kisoissa saldo oli ihan se mitä oma taso tällä hetkellä rehellisesti on siinä porukassa, eli ei voi olla vittuuntunut kun ei mitaleille yltänyt (5. & 6. jos jotakuta kiinnostaa..). Tietääpähän taas miten paljon vahvemmaksi sitä pitää tulla.
Hieman myöhäisheränneenä reply tähän, mutta... IMO, suoranainen ihme olisi, jos olet kyennyt vääntämään todellisen kunnon mukaan mahataudin jälkeen. Aina on vara (ja pitääkin olla) parantaa omaa suoritusta, mutta uskallan kyllä epäillä, että siinä on pakosta hieman tautikin vaikuttanut voimatasoihin... Ens kerralla sit ns. täysissä ruumiin voimissa kohti mitaleja :)!

Itseä kans tympäisee tää pieni lämpö & flunssailu, joka ystävällismielisesti teki comebackin n. kolmen vk:n terveenä olon jälkeen.
 
Onnistuin pudottamaan puhelimen vessanpönttöön taskusta. Heihei kaikki numerot ja kuvat.. Huomenna sit puhelinkaupoille ja ihan ku rahaa ei muutenki menis tarpeeks näin joulun alla + auto oli viikko sit huollossa.

Vähän myöhässä kommentti, mutta mun nokialaiseni selvisi vastaavasta uimareissusta, kun välittömästi purin luurista kaikki minkä irti sain (kansi, näppis, akku, sim-kortti) ja kuivasin sen huolellisesti heti föönillä. Ilmeisesti ei ehtinyt hapettua tms.
 
Vähän myöhässä kommentti, mutta mun nokialaiseni selvisi vastaavasta uimareissusta, kun välittömästi purin luurista kaikki minkä irti sain (kansi, näppis, akku, sim-kortti) ja kuivasin sen huolellisesti heti föönillä. Ilmeisesti ei ehtinyt hapettua tms.

Joko noin tai sitten välittömästi johonkin minigrip-pussiin veteen ja sellaisessa säilytyksessä huoltoon asti. Jos kyseessä on ihan tavallinen vesi (eikä esmes tiskivesi kuten itselläni taannoin), tuo pelastusoperaation onnistuminen on hyvinkin mahdollista.
 
Eilen räyhäsin yhelle työntekijälle ja nyt hävettää. Ei sais menettää hermoja. En mie sitä syyllistänyt mistään tai mitään, mutta otti vaan päähän se tilanne. Eikä ees ollu sen moka :( Kyl mää anteeksikin pyysin, mutta silti tuntuu vieläkin ikävältä...

Tänään oon meinannut räyhätä parille työnjohtajalle. Onneksi pääsee joulun aikaan vähän pidemmäksi aikaa pois, sais vähän päätä rauhoitettua.
 
sain tietää et yks ihminen puhuu musta sikana paskaa selän takana. mistähän olen saanut tämän kunnian että olen tämän ihmisen huulilla niin usein, paskansekaisten aromien kera höystettynä :haart:

tosi lapsellista täst tekee se, et mulle pitää tietenkin vetää roolia ja esittää kohtuu ystävällistä. ja sen jälkee sitte pitää puhua ihmisille (keitä mä en ees tunne) paskaa musta. kiva et kaikki kelle se mua haukkuu varmaa ajattelee must samoin. hitto että ottaa päähän!

:curs:
 
Tuuli, siis luonnonilmiö ei ihminen. Tuulee jo kolmatta päivää, eikä huvita sen takia lähteä lenkille koska vihaan ulkoilua kovassa tuulessa.
 
Vähän myöhässä kommentti, mutta mun nokialaiseni selvisi vastaavasta uimareissusta, kun välittömästi purin luurista kaikki minkä irti sain (kansi, näppis, akku, sim-kortti) ja kuivasin sen huolellisesti heti föönillä. Ilmeisesti ei ehtinyt hapettua tms.

Mie purin puhelimen heti osiin, mutta tallilla ei ollu fööniä. Pyyhkeen kansa yritin kuivatella ja kotona sit viel föönillä. Tänään sain aamulla puhelimen päälle ja numerot kopioitua puhelimenmuistista sim-kortille, mut ei se puhelin kyllä enää valitettavasti toimi. Tänään kävin uuden puhelimen sit ostamassa ja vein ton vanhan huoltoon vaan, että jos sieltä sais otettua vielä kuvat ja viestit talteen.. Huomenna sit selviää kuin kävi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom