Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä alan epäillä, että mulle on nyt iskenyt oikeesti joku kaamosmasennus. Vaikka nyt en mikään pirskahteleva energiapakkaus ole normaalistikaan, niin joku roti silti! Ei saa mitään tehtyä ja vois vaan nukkua koko ajan. Treenitkin menneet ihan paskasti viime viikkoina. Eikä noi surkuhupaisasti sujuneet mieskuviotkaan helpota tilannetta kovinkaan paljon. :jahas:

Edit. No joo. Wikipedia kertoo seuraavaa kaamosmasennuksesta. N. 85% noista oireista täsmää. Erityisen lohdullinen on tuo viimeinen lause, jossa kerrotaan, että huhtikuussa jo sitten helpottaa!

Oireita

* Unihäiriöt: Unentarve kasvaa huomattavasti, ponnistelulta tuntuva herääminen ja nouseminen, syvä uni mutta väsyneisyys herätessä, iltapäivätorkkujen tarve
* Ylensyönti: Hiilihydraattipitoisen ravinnon ylensyönti, painon nouseminen
* Masennus, epätoivo, ahdistus, syyllisyys: Pientenkin tehtävien suorittaminen tuntuu vaikealta
* Sosiaalinen elämä: Erakkomainen vetäytyminen, seksuaalinen taantuminen, empatian näivettyminen, tunteiden katoaminen
* Tokkuraisuus: Liian väsynyt toimiakseen, kaikki toiminta tuntuu suoritukselta
* Fyysiset oireet: Nivelsärky, vatsa- sekä suoliongelmat, alentunut vastustuskyky
* Käytöshäiriöt: Etenkin nuorilla

Yleensä oireita alkaa tulla syyskuun puolen välin jälkeen ja ne päättyvät huhtikuussa, mutta tuntuvat selkeimmin pimeimpien kuukausien ajan.
 
Närästää, turvottaa ja mahaa alkaa koskemaan heti, kun syö jotain, ihan sama että mitä. Alkaa menee hermo, ku tätä jatkunu jo useamman päivän.
 
Pikkasen joo nyt alkoi taas vi**ttamaan kun kurkku on taas kipea ja sellainen sairas olo. Siis johan tassa ehdin olla melko terveena.. ai joo, en ehtinytkaan koko kuukautena. Prkle. Mulla on ihan huono olo, siis kuin olisin heikko ja huono, etta olen ihan surkimus kun en edes terveena osaa olla. Tekisi mieli vaipua koomaan viikoksi, jos se auttaisi. Mita ma teen?? :itku:
 
Tämä perhanan silmätulehdus ei ota parantuakseen. Taas aamulla silmä muurautunu umpeen ja rähmät päälle. töitäkin olis ollu vielä tämä päivä, kiva olla aina soittamassa ja sanomassa etten tänäänkään tule. Jos nyt sais kunnon lääkkeen.
 
Nolo ex, joka on laiska pelle ja tulee fuskaamaan mun ryhmäliikuntatunneille.

City-lehdessä olleet täysin käsittämättömän huonot neuvot koskien naisten vyötäröitä.
Ihmiset salilla, jotka avaavat pukuhuoneen oven niin että kaikki käytävällä näkevät suoraan pukuhuoneeseen. En ole ainoa, joka on vilauttanut tämän takia ahteriaan ventovieraille..
 
Kyllä huomaa, että loma lähestyy ja tentit ja deadlinet painaa päälle:curs: Yöllä ei saa nukuttua ja illat on maha turvonnut kuin ilmapallo.
 
Tracker G400 ja Sony Ericsson C702 joiden pitäisi toimia yhdessä, mutta eivät toimi. Edes kaupan asiantuntia ei saa niitä käyttöön. Eilen vartavasten 45min suuntaansa matkat tänään sama ja pari tuntia kumpanakin päivänä Markantalossa. Huomenna taas samaa rumbaa. Voihan kettu. Perjantaina pitäisi tuon tutkan olla käytössä.
 
Nenä vuotaa & kurkkuun sattuu...

... Sinne menivät haaveet tälle päivälle suunnitelluista treeneistä! :itku:
 
City-lehdessä olleet täysin käsittämättömän huonot neuvot koskien naisten vyötäröitä.

Tästä meinasin itsekin tulla kirjoittamaan. Ei sillä, etteikö samalla "hauskalla" palstalla olisi puolet jutuista muutenkin jotenkin sarkastisia ja ei-tosissaan-otettavia neuvoja, mutta tuo on niin yleinen harhaluulo että vitsi menee kyllä melkein kaikilta ohi, jos se sellainen oli. Jos taas tosissaan kirjoitettu niin itkettää enemmän kuin naurattaa.
 
Tää sää. :(
 
Voi vittujen kevät & kyrpien takatalvi! :curs: (Anteeksi kielenkäyttöni).

Nyt sitä sitten ollaan sairaslomalla! Kuumetta, kurkku kipeä, nenä vuotaa kuin... Kaiken lisäksi nieluni on erittäin turvonnut, epäillään nielutulehdusta/ angiinaa tms. :itku:
 
Voi vittujen kevät & kyrpien takatalvi! :curs: (Anteeksi kielenkäyttöni).

Nyt sitä sitten ollaan sairaslomalla! Kuumetta, kurkku kipeä, nenä vuotaa kuin... Kaiken lisäksi nieluni on erittäin turvonnut, epäillään nielutulehdusta/ angiinaa tms. :itku:

Otan osaa ja yhdyn tahan, sama vika, prkle. Vahan helpottaa nyt, mutta en tieda uskallanko viela salille.. :curs:
 
Mä jo luulin että ei se flunssa muhun iske, kun on ollut niin hyvässä vedossa ja enkat tuli penkistäkin, mutta arvaappa vain.. Heräsin seuraavana aamuna kurkku kipeänä, lämpöäki on ja pää täynnä räkää niin että muille riittäis. Haluaako joku?? :curs:

Nyt ei auta kun pysyä muutama päivä pois salilta ja leventää persettä sohvalla istuen :(
(enkä muute koskaan enää kirjota `mikä tänään ilostuttaa`- palstalle että reenit kulkee hyvin. Sen jälkeen yleensä sit iskee flunssa tai muuta vastaavaa.. Grr.)
 
Mun 13v pikkusiskoa oli huoriteltu :curs:

Ihan vain sen takia, että sattuu olemaan kavereita yhden vihatun pikkuhoratsun kanssa. Pidin äsken siskolle puhuttelun, että vaihtaa kaveripiiriä, koska siitä pikkuhoratsusta ei ole ikinä ollut muuta kuin haittaa, pari viikkoa sitten mm. karkasi 20v äijän kanssa ja oli pari päivää kadoksissa (tyttö on 13...).

Jumalauta että mun tekisi mieli tappaa ensinnäkin se mun siskoa huoritellut poika ja sen jälkeen tämä siskon kaveri, joka vetää muita alas mukanaan :curs:
 
Saatanan saatana, taalla sita kiskotaan hiilitablettia naamaan.:curs: Kolmatta paivaa maha sekaisin, kaikki tulee vetena lapi ja heikottaa. Niskat paskana. Muuten kaikki onkin oikeastaan aika hyvin, vahan vaan stressaa kun huomenna ja ylihuomenna pitais olla parhaassa kunnossa ever.:jahas:
 
Vituttaa epäoikeudenmukaisuus ja ihmisten selkäänpuukkottaminen, tässä tapauksessa allekirjoittaneen selkä siis kyseessä. Tyrmistyneen epäuskottava fiilis. Mitäköhän olen tehnyt ansaitaakseni tämän kaiken paskan... :itku:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom