Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Jeah. Tulihan ne potkut sieltä sitten, miehelle tosin, ei minulle. Gradu jäihin ja tienaamaan! Eiku hitto. Taidettiin ihan just sopia pomon kanssa, että teen vain muutaman tunnin päivässä töitä. Hyvää joulua meille!

On se vähän hassua, että vaikka oikeastaan kaikki asiat elämässä ovat tällä hetkellä aivan päin vittua, silti koko ajan on jotain kivaakin tekeillä. Hienoa, että vain vituttaa ja välillä ahistaa sen sijaan, että tekisi mieli jotenkin luovuttaa tai että masentuisi täysin. Harrastuksen parissa kaikki muu paitsi itse nyrkkeileminen menee perseelleen, mutta sekin riittää. Kotioloissakaan ei ole valittamista. Olenkohan loppujen lopuksi kuitenkin jonkinsortin optimisti?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Venla, Oikea asenne! Kaikkia läheisiäni aina v*tuttaa kun jaksan yrittää ajatella optimistisesti ja löytää tilanteista positiivisia puolia vaikka muiden tekisi vain mieli painua peiton alle vollottamaan. Mutta en vain voi sille mitään, että ainut asia millä saan itseni pysymään paskassa tilanteessa kasassa on se, että yritän löytää niitä pieniä iloja kaikesta. Ja niitä kun löytyy aina.
Toivottavasti asianne sutvaantuu.

Minua vatuttaa nyt tämä pimeys. Se väsyttää ihan helkkarista ja olo on kuin laiskiaisella. Aamun ja osan päivästä yritän aina tohottaa menemään sillä tiedän, että kun pimenee niin kyllä pimenee neidillä itselläänkin :D En saa mitään aikaiseksi vaikka tolkutan kokoajan itselleni, että nouse ja tee hyvä ihminen. Laiskuus on tappavaa.
 
Torstai-illasta asti närästänyt ja pallean kohdalla kiertänyt niin että..eilenillalla vatsa oli kuin rantapallo, tänään närästys jatkunut ja mikään ruoka ei sula. No, päätin kuitenkin mennä tekemään kimppapunttitreenin, jonka jälkeen oli tarkoitus ryhmän kanssa vetää ekat juoksutreenit. Puntin sain just ja just tehtyä,oksetti kokoajan niin että.. mutta juoksutreeniä en saanut vedettyä.Olin odottanut sitä niin kovasti. Toivottavasti tää ei nyt ole mikään mahatauti. Palariakaan en saanut kokonaan alas kun meinasi jo tulla samantien ylös. ..Jaffalla ja banaanilla vedetään.
 
Kuulin just että mun systeri on mennyt kihloihin...tänähän pitäs nyt tietenkin kuulua mikä tänään ilostuttaa osioon, MUTTA kun oon niin saatanan kateellinen! en siitä miehestä, vaan siitä ettei mua kosittu ensin...me ollaan oltu avokin kanssa yhdessä paljon kauemmin eikä vieläkään olla kihloissa :itku:
tuntuu muutenkin että systeri saa aina kaiken haluamansa ja mä en koskaan mitään ja että kaikki pitää siitä paljon enemmän kuin musta.
Tieän että on todella lapsellista, mutta kun tää sama kuvio toistuu aina.
 
Malena se on vaan yks sormus. Oo kateellinen sit, ku niillä on satuhäät ja onnellinen liitto ;) Sulla on kuitenkin itelläski mies, kaikilla ei oo edes sitä..

Onkohan tää ihan normaalia, että flunssa kestää kokonaisen viikon? Kurkku ei oo enää kipeä, mutta päätä särkee ja röörit on epätavallisen tukossa. Millon tää loppuu :(
 
--Onkohan tää ihan normaalia, että flunssa kestää kokonaisen viikon? Kurkku ei oo enää kipeä, mutta päätä särkee ja röörit on epätavallisen tukossa. Millon tää loppuu :(

On normaalia, valitettavasti. Itse olen ollut flunssassa reilusti yli viikon. :( Edellisellä lääkärikäynnillä tohtori kertoi, että nyt on liikkeellä niin sitkeää flunssaa että se voi kestää kuukauden päivätkin! :itku:

Kuitenkin, pikaista paranemista sinulle. :)
 
Edellisellä lääkärikäynnillä tohtori kertoi, että nyt on liikkeellä niin sitkeää flunssaa että se voi kestää kuukauden päivätkin! :itku:

No huhhu! :wtf: Kiva joulu siis tulossa :/ Toisaalta lohduttavaa kuulla, että tää on iha normaali flunssapöpö eikä mikään pahempi. Tuntuu, että vuosi vuodelta vaan muuttuu nääkin virukset sitkeemmiks.. Koita sinäkin parannella itses! Oot vielä pitempään kärsinyt ku minä.

e: kaikkein eniten tässäkin taas vituttaa se, kun näkee miten kroppa riutuu eikä pääse treenaaman
 
Malena se on vaan yks sormus. Oo kateellinen sit, ku niillä on satuhäät ja onnellinen liitto ;) Sulla on kuitenkin itelläski mies, kaikilla ei oo edes sitä..
No eipä mee kauaa varmaan enää siihenkään...eikä välttämättä mulla oo kauaa enää sitäkään :(.
 
Täällä eräs joka on ollut flunssassa melkein 2 viikkoa, nyt alkaa olla kohta ohi. Lääkäri oli sanonu kaverille, että nyt on "100 päivän flunssa" liikkeellä.
 
Pikaista parenemista kaikille flunssapotilaille! Mulla oli sama ja aika pitkällisenä kans, mut nyt ollaan taas kunnossa. Paitsi, nyt tulee se hatutuksen aihe, alaselkä on aikasta kipiä. Syyksi epäilen pe-la yötä ylipehmeessä sängyssä + ehkä samaisen selän altistumista kylmälle la:na. Normaalisti nukun melko kovalla patjalla. Kumartuminen hankalaa ja tuntuu istuessakin. Kipulääkkeitä naamariin vaan, et eiköhän se sillä. Kunhan ei montaa päivää olis tämmönen....:curs:
 
Jep, nyt se flunssa iski vihdoin viimein minuunkin. Kurkkua kutittaa ja kuume nousee, yskittää ja aivastuttaa. Tulin heti syksyn viimeisen ottelun jälkeen kipeäksi, juuri tyypillistä. Erityisesti harmittaa se, etten pääse vetämään vuoden viimeistä kuntonyrkkeilytuntia, jolle olin suunnitellut kaikkea spesiaalia. :(

Olen kuumeisena aina kauhean avuton, suorastaan toimintakyvytön. Ihan kuin ei pystyisi kävelemäänkään kunnolla. Eilisen kruunasi vielä tolkuton krapula. Melkein puoli vuotta edellisestä juopottelemisesta, ja nyt en taas yhtään ihmettele miksi. Kyhjötin vessan lattialla ja piipitin, en pystynyt ennen kello 23:a edes yhtä saakelin karkkia syömään ilman että oksensin sen.

Kohta rakennan peittopesän.
 
Ehkapa enemman ahdistaa kuin vituttaa.. olla toissa nimittain. Haluaisin jo joulun viettoon. Lisaksi olen paattanyt irtisanoutua ensi kevaana ja se mielessa ei oikein inspiroi muutenkaan tyonteko. Pomokin huomasi aamulla kun ei naurattanut. Kuinka tassa nyt jaksaisi viela pinnistella.. :rolleyes:
 
Taskuamatsoni, huomaatko ristiriidan vitutuksesi ja allekirjoituksesi kanssa? Haha, ei kun mulla on samanlaisia fiiliksia joskus, olisi ihanaa ehka kun ei tarvitsisi miettia asioita joskus ja voisi vaan vaikka siivota. Olen ihan kypsa duuniin nyt ja haluan jo lomalle. Heti. :curs:
 
Suututtaa painava kipu rinnassa, rintalastassa ja kaulan alueella...samoja fiiliksiä oli koko viime vko:n ja kävin niitä hoidattaa viime to (kerta 55€)! Ja taas pitäis mennä jonnekkin hoitoon - MÄ EN JAKSA TÄTÄ!!!!! Mikään ei auta! Täytyy ottaa varmaan kauheet sirdalud-koomat yöks ni voi nukkuu (en siis voi tän takii nukkuu edes kyljellään kun tuntuu et oon "lysyssä" ja rintaranka huutaa hoosiannaa) .. PRKL!
Oon ihan ihmisromu ja varaosat tulee kalliiks!
 
Ärh niin lapsellista, mutta en voi sille mitään. Siskoani palvotaan ja kehutaan koko ajan. "Oi kuinka se osaa" "Oi kuinka se on taas laihtunutkin!" "Niin hoikka!". Min olen sitten varmaan läski kun en ole enää totutun anorektinen vaan olen kymmenen kiloa terveempi ja jopa saanut lihasta :jahas:. Jos sisko föönaa tukkaansa vessassa, sinne ei missään nimessä saa mennä vaikka olisi tärkeämpääkin tekemistä. Jos taas itse föönaan niin tottakai saan potkun perseelle hyvin nopeasti. Meillä on perheessä joku PRKLeen hierarkia. Minä olen sen alimmalla tasolla äidin kanssa.

Sekava viesti, kaikki ärsyttäääää. Mutta, no sisko on ehkä suhteessa hoikempi ja pidempi plaa plaa plaa niiden mielestä. Mutta, äsken saunassakin kun oltiin niin sillä oli löllyvä makkararivi, mullapa ei yhtään :evil:.

/edit/ Jep. En siis pidä pikkusiskostani :). Ihanaa sanoa se 'ääneen' kun kotona ei voi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom