Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa muistot. Muistot hyvistä ajoista. Ja ikävä ja suru vituttaa myös. SAATANA OON JO NIIN KYPSÄ.:itku:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MIKS (???!) toi kissa oksentaa koko ajan?? Ja vielä, miks sen pitää oksentaa just mun uudelle matolle?? Ja jos on pakko oksentaa uudelle matolle, niin miksei voi oksentaa sille tummalle osalle?? Miks pitää ettii just se ainoo valkonen alue ja oksentaa joku harmaa örkkimöykky siihen?? WHY GOD WHY??!!! Ja hartiat on kipeet ja ruoka on kylmää ja karkitkin maistuu ihan paskalle.. Äh. Ihan tosi huono ilta. Ja mä katselin tänään lohduttomana kotilammen rannassa kun ilkiöteinit on nakellu varastamiaan pyöriä lampeen ja ne on sinne jäätyneet.. ja vain yksinäinen ohjaustangon sarvi tai takarengas näkyy jään seasta. Silti olisin ollut tosi onnellinen jos joku niistä pyöristä olis ollu se mun.. jonka ne perkeleet varasti viikkoja sitten.
 
Pari asiaa näin lyhyesti:
- olen niin laiska
- se, että oon kipeenä vähän väliä enkä ole päässyt kunnolla liikkumaan. Kroppa riutuu ja pää hajoo...
- ensi viikolla oleva tentti. Ei mun järki riitä tajuamaan niitä asioita, jotka pitäis oppia.
 
Työkuviot...Tuli sitte ihan itku tänään töissä, idiootti. :jahas:
Muuttaiskohan sitä sitte seuraavaks Jyväskylään... oishan se vähän lähempänä kotia...
 
Makeannälkä:kuola::kuola::kuola:
ja menin sitten kaupasta ostamaan näitä :curs: :
398275362_0e1f7ecd7a.jpg

...mulla on jäänyt lapsuudesta joku himo tollasiin noita kun tehtiin itse usein, jos teki mieli jotain hyvää :D. kahvin kanssa söin jo yhden ja varmasti menee vielä ne loputkin...ja mun kun piti kompensoida joulun herkuttelut syömällä terveellisesti ennen sitä :(
 
Flunssa ei tunnu hellittävän sittenkään..! Nielu taitaa olla pahemmin tulehtunut/ turvoksissa kuin kuvittelin. Tänään ei ole tästä tytöstä kuulunut pihaustakaan. Huomenna lääkäriin... :curs:
 
Entinen.
Vaikka sen tietää tasan tarkkaan, ettei niitä hyviä hetkiä millään saa takas. Ajat muuttuu, ihmiset muuttuu, oli miten oli ja meni miten meni. <------ Koska selvästi osoitan ymmärtäväni edellisen miks silti on näin lamaantunut olo?
 
Aargh, mitä muuta ei ehdi tehdä kuin kouluhommia:curs: Tänään 6h tuotantokässärin tekoa putkeen ja sitten kävin ruokakaupassa ja tein ruokaa. Sen jälkeen tenttiin lukemista taitaa olla tämä loppuilta:jahas:
 
Heti kun päästään Suomeen, menee välit lopullisesti poikki äidin kanssa. Arvasin että näin tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, mutta en olis ikinä uskonut että just nyt... Että äiti kehtaa pilata mun tähän astisen elämän tärkeimmän matkan.

Surullisinta tässä on, että mä en todellakaan olis halunnut että asiat menevät näin pahaksi. Mutta toisaalta en aio kuunnella tollastakaan kauaa eikä mun tarvitsekaan, kukaan ei ansaitse tollasta kohtelua ja ainaista aliarviointia. Parempi näin siis :(
 
Kävin tänään lääkärissä, huomenna uudestaan. Jospa huomenna olisimme viisaampia & tietäisimme mikä minua oikein vaivaa. Jotain virustahan se lääkäri-täti epäili... :itku:
 
Kämppä on niin ahdas, että olemme poistaneet parisängyn ja nukumme patjoilla ennen uuden kämpän löytymistä (kestänyt luvattoman kauan!!) Muuten tollanen retkielämä ihan mukavaa, mut nyt alkaa selkä sanoa sopimukses irti! Joka päivä särkee ja tuntuu ku olis ranka täynnä lukkoja... ARGHH!!! Salitreeni ei mun kohdalla ole todellakaan parantanu asiaa...
 
a) läppäri joka on helvetin hidas
b) jätkät jotka ei kykene kuin pyrkimään vaan pöksyihin
c) kiireisyys!
d) ihmiset jotka ei pitäydy sovituissa ajoissa
 
Tänään duunin joululounas KOSKA meillä on duunissa ämmä joka tarkkailee syömisiäni koska luulee että on syömishäiriö koska syön niin terveellisesti!!!! kiva olla lounaalla ja tietää että toinen tuijottaa kokoajan miettien että oon joku häiriönen... Ei saa edes syödä rauhassa.
 
Tänään duunin joululounas KOSKA meillä on duunissa ämmä joka tarkkailee syömisiäni koska luulee että on syömishäiriö koska syön niin terveellisesti!!!! kiva olla lounaalla ja tietää että toinen tuijottaa kokoajan miettien että oon joku häiriönen... Ei saa edes syödä rauhassa.

:lol2: mun mielestä tää on ihan hullun hauska juttu!
Työpaikalla vahditaan sun syömistä? :hyper:
 
Lama tuntuu omissa nahoissa. Pitäisi tehdä aika isoja ja tulevaisuuteen vaikuttavia ratkaisuja. Mun on (taas) lykättävä valmistumista ja otettava työpaikka vastaan, koska mieheltä vissiin lähtee duunipaikka alta tai vähintäänkin edessä on pitkä lomautus. Eikä kyse ole pelkästään rahasta. Työttömäksi joutuminen ei tee päällekään hyvää. Vaikka tiedän, että asiat aina järjestyvät, en osaa olla huolehtimatta. Ja stressi jatkuu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom