Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi helvetti! Unohin sitten ilmottautua ajoissa yhteen tenttiin, viimenen ilmottautumispäivä oli sitten tietenkin eilen..:curs: Enhän ookkaan lukenu kun useemman sata sivua kyseisen tentin takia, prkl :wall:
 
vituttaa tää jumitus pääni sisällä: masentaa. Reilu viikko siihen, että kuulen vastaukset magneettikuvista: kasvaako pääni sisällä jotain sinne kuulumatonta. Masennus on tuonut mukanaan kotona lusmuilun ja ylensyönnin, meni tuossa taas iltapalana pussillinen tortilla sipsejä:(

Itkettää, vihastuttaa! Vituttaakin, mutta oikeastaan voisin viitsiessäni kirjoittaa ongelmasyöjiin, unihäiriöisiin ja, ja, ja.... VITTU ku voi elämä olla yks vastarannankiiski!:curs:
 
Vituttaa se, miten paljon vaivaa voi koitua yhdestä hampaasta. Aikoinaan siitä lohkesi palanen ja en sitten tyhmyyksissäni mennyt sitä hoidattamaan heti. Noh, juurihoitohan siitä tuli ja monien erinäisten hammaslääkärikäyntien, antibioottikuurien ja sairaslomapäivien jälkeen hammas saatiin vihdoin kuntoon vajaa vuosi sitten. No eipä siinä mitään, nyt se sama saatanan hammas vittuilee taas kolmatta päivää ja tänään onkin sitten vuorossa röntgenkuvaus. Sitten nähdään mitä sieltä löytyy...eli todennäköisesti taas lääkerkuuri, joka ei auta kuitenkaan, jonka jälkeen hammas revitään taas kerran auki ja aloitetaan juurihoito uusiksi. Ja mun tuurilla se sitten vuoden päästä joudutaan kuitenkin repimään kokonaan helvettiin. Ja toisessa hampaassa on juurihoito parhaillaan kesken, kun hammas oli aikoinaan paikattu päin helvettiä ja sen alta lähti syöpymään joku kraateri. Vittu, saiskohan jostain tekarit :curs:

Ps. Vituttaa sekin, ettei oo töitä ja joutuu surffailee vaan netissä ja Facebook on blokattujen sivujen listalla. Kohta blokkaavat varmaan Pakkiksenkin, kun tajuavat että roikun päivät täällä. Ihme kyttäystä saatana.
 
treenikielto päällä... vitttuuuu... my life is ruined!:curs::curs:
 
Kauhee jumi ylä-selässä ja hartioissa, koko ajan hapoilla ja kosketus-arka eilisen hieronnasta...huono olo... blaa. Taidan ottaa askeleen taaksepäin tästä koneelta..
 
Voi helvetti! Unohin sitten ilmottautua ajoissa yhteen tenttiin, viimenen ilmottautumispäivä oli sitten tietenkin eilen..:curs: Enhän ookkaan lukenu kun useemman sata sivua kyseisen tentin takia, prkl :wall:

Ehdotan, että marssit huomenna tentaattorin puheille. Pyydät nöyrästi, että voisit vielä jättää kuoren (siis jos teillä on käytössä tenttikuoret), kun unohdit viedä sen mutta olet lukenut tenttiin. Ei siis tekosyitä, että olit kuumeessa tms.

Itse tein näin eikä tentaattorilla ollut asian kanssa ongelmaa. Tyyppejä on tietysti erilaisia (myös niitä mulkkuja), mutta suosittelen silti kokeilemaan.
 
Juoksin oikean takareiteni paskaksi. Huomenna ei treenejä, tänään ei pääse edes saunaan ettei lämpö turmele vammaa vielä lisää :itku:. Toivottavasti psyyke kestää tän..
 
Minä taas olen juossut polveni paskaksi. Jo kaks kertaa parin kuukauden sisään oon ottanut useamman viikon tauon, enkä vieläkään pysty käymään juoksutyyppisellä lenkillä kuin kerran viikossa. Eilen taas kävin ja tänään polvet huutaa portaissa hoosiannaa... Perhana vieköön, jos täytyy olla näin rumat jalat niin olisivat nyt ees toimivat. :curs:
 
Putkiremonttimiehet, jotka pamahti sisään aamukahdeksalta, kun oli aamupuuhat kesken. Meidän putkiremontin pitäisi alkaa tammikuussa ja täällä porataan ja pyöritään kuitenkin nyt jo koko ajan. :curs:
 
Putkiremonttimiehet, jotka pamahti sisään aamukahdeksalta, kun oli aamupuuhat kesken. Meidän putkiremontin pitäisi alkaa tammikuussa ja täällä porataan ja pyöritään kuitenkin nyt jo koko ajan. :curs:

Otan osaa:( Olen yhdessä putkiremonttitalossa asunut ja se oli melkoinen hell on earth.

Äsken oli ihan hillitön vitutus päällä kunnes tajusin sen johtuvan nälästä ja vetäisin purkillisen rahkaa naamaan:rolleyes:
 
ei saaatana...!!! mulla ihan sama ongelma ku akkilla. helvetti ku sama hammas lohkes jo neljännen kerran! kaikki lähti siitä ku vanha paikka oli vuotanu ja haurastuttanu hampaan..sitä sit yritettii paikata mut hammasydin tulehtu..-->aivan helvetinmoinen hermosärky koko toisella puolella leukaa ja korvassa -> päivystykseen -> juurihoitoon..noh, sillä lähti kipu ku hermot vedettii veke, mut nytpä siinä ei enää pysy se paikka ku koko hammas ja juuret on niin kuollu...prkl! otan siihe jonku naulattavan kultahampaan seuraavaks :rock: vähänkö ketuttaa ku saa juosta niin helvatasti hamppilääkäris ton takia..argh! :curs:
 
Miehen huomaavaisuus hämmästyttää. Mulla on huomenna aikainen herätys ja ottelu tai parikin, mutta mies pelaa olohuoneessa pleikkaria kaverinsa kanssa. Muutenkin olen huono nukkumaan, eikä tuo sosiaalinen elämä viereisessä huoneessa ainakaan unensaantia edistä. Muutenkin on korvennut koko päivän, tekisi mieli rikkoa jotain.
 
Miehen huomaavaisuus hämmästyttää. Mulla on huomenna aikainen herätys ja ottelu tai parikin, mutta mies pelaa olohuoneessa pleikkaria kaverinsa kanssa. Muutenkin olen huono nukkumaan, eikä tuo sosiaalinen elämä viereisessä huoneessa ainakaan unensaantia edistä. Muutenkin on korvennut koko päivän, tekisi mieli rikkoa jotain.

Ärsyttävää tuollainen! :(

Sinun tilanteessasi marssisin olohuoneeseen, sanoisin suorat sanat & painelisin nukkumaan. :D
 
Mä oon järkyttävässä taloudellisessa ahdingossa. Perkele ku vituttaa. Itellä ei niin väliä, laskuja saa aina siirrettyä, mutta jostain pitäis onkia rahat koiran talvitakkiin.. se pärjää tällä hetkellä nippanappa jos tehdään reipasta lenkkiä niin että on lämmin.. mutta jos tästä nyt kylmemmäksi kelit äityy niin reppana kyllä palelee. Voi että ärsyttää!!
 
Ihan paska perjantai. Suunnitelmat kusi, uni ei tule, stressaa ja kaiken lisäksi iski ihan hirveä ikävä kun ajattelin parasta ystävääni, joka on toisella puolella maailmaa. Muuttaa tosin takaisin 8.pvä (jolloin olen kyllä itse ulkomailla, mutta nähdään heti 10.pvä), mutta siihen tuntuu olevan ikuisuus. Ihan perseestä tällainen ystävyys, tuntuu että itsestä puuttuisi palanen kun toinen ei ole täällä.
 
Sinun tilanteessasi marssisin olohuoneeseen, sanoisin suorat sanat & painelisin nukkumaan. :D
Vähän tähän tyyliin se menikin, paitsi etten sanonut ihan suoria sanoja ja "nukkumaan" paineleminen ei multa oikein onnistunut. Vieraan lähdettyä se sitten meni jonkinlaiseksi lieväksi sanaharkaksi, jonka tiimellyksessä minä taas ymmärsin olleeni väärässä ja tyhmä kiukuttelija. Näin.
 
Ihan järjettömät vieroitusoireet salille...nivustyräoperaatiosta toipuminen alkaa käydä hermoille, kun liikkumaan jo pystyy, mutta vielä olisi pari viikkoa kestettävänä salitaukoa:(
 
Oma pää hajottaa:( Kahteen päivään en ole harrastanut liikuntaa ja kauhean huono omatunto. Onhan se naurettavaa, mutta kun perkele mä olen niin ankara itselleni. Tänään tuli vielä gladiaattorit telkkarista ja kaikilla on niin täydellinen kroppa:itku: Nytkin tekis hirveesti mieli syödä vaikka mitä enkä tiedä onko se oikeeta nälkää vai mielen itse kehittelemää nälkää...
 
Oma pää hajottaa:( Kahteen päivään en ole harrastanut liikuntaa ja kauhean huono omatunto. Onhan se naurettavaa, mutta kun perkele mä olen niin ankara itselleni. Tänään tuli vielä gladiaattorit telkkarista ja kaikilla on niin täydellinen kroppa:itku: Nytkin tekis hirveesti mieli syödä vaikka mitä enkä tiedä onko se oikeeta nälkää vai mielen itse kehittelemää nälkää...
Nääh, sama täällä. Ja vaivaiset kaksi päivää kestää vielä ihan hyvin. Minulla tämän koiven kanssa voi olla edessä viikkokin. Psyyke vähän temppuilee mutta kyllä se siitä :). Syöt vaan nälkääsi kunnon ruokaa niin nuo ajatuksetkin muuttuu astetta positiivisemmiksi kun ei nälätä. Ei minua oikeasti edes potuta lepääminen kamalan paljon, tiedän että pääsen taas liikuskelemaan kun kroppa on toipunut. Kyselin juuri 'mitä tänään söit'-ketjussa tästä aiheesta niin ehkä muiden mimmien kommentit auttaa sinuakin...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom