Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en löydä kaapeista mitään kunnollista syötävää. Broileri, jauheliha yms. tulee korvista ulos. Valmisruuista en kovin välitä ja rehujen mussutus ei ole pidemmän päälle kovin järkevää. Olisipa helppoa kun ei olisi näin nirso (tosin silloin tuskin olisin sinkku kun kaikki kävis). Työporukalla käydään varmaan ens kuussa syömässä, parin ravintola ruokalistoja kattelin, niissä ei ole mitään mitä muuttamatta söisin. Jollei muuta niin kastike tai lisukkeet on pahoja.
Pitäis opetella tekemään ruokaa, mutta lähes joka ohjeessa on jotain mistä en pidä. Viimeksi kun tein kavereille ruokaa valkosipuliperunoilla niin seuraavana päivänäkin ärsytti se haju, itse en luonnollisesti silloin syönyt mitään kun en pidä mistään sipuleista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua edelleen vituttaa flunssa, silla en vielakaan ole paassyt treenaamaan ja tuntuu, etten koskaan paasekaan. Sitten vituttaa mun ystavat ja se, etta aina pitaa lahtea baariin ja dokaamaan, eika riita ymmarrysta sille, etta en halua dokata, vaan haluan liikkua ja elaa terveellisesti. Dokaamiset on dokattu. Harmittaa se, etta jos esim sanon, etta olen treeneissa perjantaina, saan paluuviestia; treenaaminen on laitonta perjantaisin, tule baariin, sen sijaan, etta joku edes joskus sanoisi yhtaan mitaan kannustavaa. Ja sitten viela yksi asia, mun kamppikset yllattaen dokasivat eilen illalla ja kun piti saada paa mahdollisimman sekaisin, joivat mun koko pullon :eek: laaketta, jonka olin siis ostanut koska olen SAIRAS. Ja nama ovat aikuisia ihmisia, kolmekymppisia, ei mitaan teineja. Voi itku.
 
Enää ei vituta, mutta eilen vitutti niiiiin paljon että pakko jälkiavautua tänne. Netti ei toiminut. Ja juuri kun piti kirjoittaa yhtä artikkelia ja kaivaa siihen muutama tieto. Arvatkaapas muuten pääseekö Elisan puhelinpalvelusta läpi? Joo, eipä niin. Nyt helpottaa jo vähän, huh huh.
 
Couture vs. Lesnar matsi. Olipahan pitkästä aikaa tosi paska vyöottelu. Tosin mun mielestä on aina epäviihdyttävää, jos matsi käydään suurimmalta osanajasta pystystä.
Show meininki ja sovitut matsit näyttäis rantautuneen jo UuuäFCeehenkin. Mihin toi Couture muka tipahti? Osumaan korvan lähelle? Näytti ihan feikatulta koko paska.
Kyllä nyt vituttaa! Toivottavasti vyö lähtee pikaseen jollekin, jolla kunto kestää edes ekan erän.
 
En yleensä oo kova vittuuntumaan, mutta nyt tää stnan flunssa ottaa kyllä niin hemmetisti päähän! :curs: Ei pääse ulos, treenaamaan tai tekemään mitään kivaa. Telkusta ei tuu mitään enkä jaksa lukee. Pitäis vaan nukkua mutta ei huvita. Tekis vaan mieli saaha itkupotkuraivari ja hakata päätä seinään, mutta en jaksa. Onneksi oloaan voi kuitenkin aina helpottaa näin rypemällä itsesäälissä.

Lisäksi eilen tilasin itelleni vipit lohdutukseksi tästä kurjasta kohtalosta, mutta eivät nekään ole vielä suvainneet aktivoitua. Pöh.
 
Mä olin risteilemässä ja sieltä kotiuduttua tajusin, että joku perkeleen nutipää on pölliny mun pyörän. Saakeli. Mulla on aika varma aavistus kuka tai ketkä on ollu asialla ja ku minä niitä kakaroita nään niin pyöräytän siitä liuhuletistä muutaman kerran ja opetan olemaan koskematta toisten omaisuuteen. Stna!!
 
Viimeksi muokattu:
Josko helpottais tänne vitutuskeskusteluun osallistuminen. Aviomies ei osaa sanoa äiteelleen "ei". Taas tänään, eilen ja toissapäivänä asiasta on väännetty. Äitee kun jotain sanoo, poika pomppaa, vaikka sanoo ettei haluais. Jos muka ei halua, miks sitten pomppii? Vitun mammanpoika.
 
Sairaalan puuro ei ole kauhean hyvää, sitä on hirmu vähän, eikä sen kanssa saa edes raejuustoa!! Helvetti soikoon

Pohjustakaamme tarinaa sillä, että kävin eilen verikokeissa, koska viimeisen kahden viikon aikana on väsyttänyt niin perkeleesti, ollut koko ajan paha olo ja sykkeet nousseet pilviin kahden rappusen jälkeen. En kauaa ehtinyt verikokeiden jälkeen juhlia, kun terveysasemalta soitettiin ja käskettiin lähteä sairaalaan. Hemoglobiini oli huimat 60! Illan aikana se laski vielä huippulukemiin 56:een.

Nyt lähtee kolmas pussi verta, jonka pitäis jäädä viimeiseksi ja sitten ruvetaan miettimään, että mikä on kun HB laskee? Luvassa on kuulemma jotain skopia-tutkimuksia "jee jee?" mutta ei ehkä vielä tänään.

Toivottavasti pääsen tän kolmannen veripussin jälkeen himaan. Sais ainakin kunnon ruokaa ja pääsis treenaamaan. Pistetään vielä liitteeksi katu-uskottava kuva marjapuurovaatteista :-D

PS. Kännykällä on hidasta surffata täällä... Tuli äkkilähtö ja tietokonekin jäi himaan.
 

Liitteet

  • DSC00048.JPG
    DSC00048.JPG
    85,4 KB · Katsottu: 160
Sairaalaruoka on kyllä perseestä... Ja yleensäkin sairaalassa olo. Toivottavasti saavat selville, mikä sua vaivaa ja osaavat auttaa! :)

Mulla on vähän samantyylinen vitutus. Tänään on lääkäri, saan tietää joudunko (taas) leikkaukseen. Sinänsä ihan positiivinen juttu toi lääkärikäynti, mutta koko tämä jalkatapaus saa vieläkin aikaan armottoman vitutuksen. Ei helvetti, miten yksi parissa sekunnissa tehty päätös voi muuttaa elämää näin paljon? Ja miksi sen piti tapahtua just mulle?

Tällä hetkellä tuntuu kyllä, että olisin valmis vaikka siihen uuteen leikkaukseen ja hyväksyisin uudet arvetkin, jos vain pääsisin joskus vielä juoksemaan ja elämään normaalisti ilman kipuilua.
 
Ärsyttää, kun koitan vältellä kirjottamista kaikin tavoin. Enää kolme viikkoa aikaa. Tenttiinkään ei tarvi koko ajan lukea... No niin, nyt tämä tyttö nappaa itteään niskasta ja vääntäytyy kirjottamaan seminaaria. Yks kaks kolme...
 
ipana|Hemoglobiini oli huimat 60! Illan aikana se laski vielä huippulukemiin 56:een.[/QUOTE sanoi:
:eek: ja silti ihan tolpillaan pysyt? Kaikkeen se elimistö sopeutuu. Toivottavasti syy selviää ja Hb ainakin tuplaantuu :thumbs:!
 
:eek: ja silti ihan tolpillaan pysyt? Kaikkeen se elimistö sopeutuu. Toivottavasti syy selviää ja Hb ainakin tuplaantuu :thumbs:!

Mä jopa kävin treenaamassa thaiboxingia joka päivä noissa lukemissa. Ihmettelin vaan, kun puhti loppui nopeasti o.O ihme juttu olikin...:rock:
 
Sitkee sissi! :D Toivottavasti noihin lukemiin löytyy joku järkevä syy.
 
Vituttaa ku ei saa nukuttuu, sit päivä menee iha kohmeessa ja työn teosta ei tuu mitää... Kun pääsee kotii, ei tuu uni et ottais ees päikkärit, sit ei jaksa lähtee treenaamaa, vaa makaa koko illan sängyssä... Ja kun pitäs alkaa nukkumaa ni ei tuu uni :jahas: . Tätä kierrettä jatkunu jo liian pitkää. Sit jos saan itteni salille asti ei treeni kulje ja vituttaa. Kouluhommat kulkee jäljessä ja seki lisää vaa stressii :( Hoen itelleni vaa et helmikuussa helpottaa, mut siihe asti pitäs nyt jaksaa :jahas:
 
Hoen itelleni vaa et helmikuussa helpottaa, mut siihe asti pitäs nyt jaksaa :jahas:
Ei ei ei. Keinolla tai toisella sen pitäisi helpottaa NYT, muuten tilanne vain pahenee. Mulla meni itsellä koko kesä siihen, että ajattelin: "ensi viikolla helpottaa, ensi viikolla helpottaa", ja koskaan ei helpottanut. Nyt on työmotivaatio likellä nollaa (jopa silloin, kun saan kaataa puita moottorisahalla :eek:). Sellainen puolivillainen väsymyksen loppumisen odottelu on loppujen lopuksi kamalan rankkaa, siitä seuraa helposti täydellinen romahdus tai tilan kroonistuminen... paitsi jos kierteen saa katkeamaan. Toivottavasti sinä saat sen katkeamaan. Jostain pitäisi vain pystyä hölläämään.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom