Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
olen ollut laiska.TODELLA laiska. Ja syönyt karkkia. Ja eilen Hesessä :arvi:

huomenna tarvii kyllä ottaa niskasta kiinni ja tsempata, ennen joulua pitää sulattaa tulevat kilot :dance2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Krapula! Nyt on sitten pikkujoulut ja juhlat juhlittu. Inhoan tätä oloa ja siksi saikin olla tän vuoden viimenen alkoholihuuruinen ilta...
 
Voi Elkku.....Juhlat oli kuitenkin ihanat ja ruokaa oli tarpeeksi :D, Kiitos!!!!

Mut se vitutuksen aihe....minä itse. vittu kun ei osaa päättää ja sit märehtii ja itkee ja miettii ja tuumii ja pohtii, eikä sittenkään osaa päättää tai ei uskalla. Helvetin vellihousu!
 
Lumi. Ei voi oikein pyöräillä, kun teitä ei saada aurattua, ja muuten liikkuminen onkin sitten tuskaista.

Talvi on kivaa, jos menee vartavasten jonnekin hiihtämään. Arkielämää se vain vaikeuttaa.
 
Tänään ottaa nuppiin lähes kaikki... ja mitä tahansa kivaa yrittää suunnitella äijänsä kaa, aina on joku meno esteenä...Voihan PRKL! Ja tuo ulkona satava märkä pyrytys ei helpota asiaa niin yhtään....!!!!! Voi että oon kuikkunen :curs:
 
Joku oli varastanut ulko-ovestamme äidiltä saamani "Tervetuloa" -kyltin. Varastaminen on sellainen asia, mitä en ymmärrä. Tekisi mieli laittaa erittäin kiukkuinen viesti ala-aulan ilmoitustaululle..! :curs:
 
Lumi. Ei voi oikein pyöräillä, kun teitä ei saada aurattua, ja muuten liikkuminen onkin sitten tuskaista.

Talvi on kivaa, jos menee vartavasten jonnekin hiihtämään. Arkielämää se vain vaikeuttaa.

Mä olin tulossa just samasta valittaan...nimittäin en voi sietää lunta!
koiran ulkoiluttaminen on täyttä helvettiä ainakin seuraavat neljä kuukautta.
lisäksi mun kylmänsietokyky on tosi huono, ei auta vaikka pukeutuu tosi lämpimästi...silti naama, varpaat ja näpit jäätyy :curs: talvi masentaa mua muutenkin niin, että vois vaan asua peiton alla :D

tekis mieli vaipua horrokseen :(
 
Jaa, minusta koirien ulkoiluttaminen puhtaassa lumessa pikkupakkasella on parin viimeisen päivän ajan ollut silkkaa juhlaa :) Mutta pelkään että nää Helsingin lumet oli sitten tässä, huomiseksi on kai luvattu jo vesisadetta. Voi kunpa tulis oikea talvi taas vaihteeksi tännekin.
 
Joku oli varastanut ulko-ovestamme äidiltä saamani "Tervetuloa" -kyltin. Varastaminen on sellainen asia, mitä en ymmärrä. Tekisi mieli laittaa erittäin kiukkuinen viesti ala-aulan ilmoitustaululle..! :curs:

Voi ei, tuo ei ole yhtään kiva :curs:!!! Etenkin kun lahjaksi olet sen saanut :(

Tuli nyt mieleen että jokunen vuosi sitten olin saanut aivan mielettömän ihanan joulu aiheisen ovikranssin, laitoin sen sitten oveen ja sainkin nauttia siitä muutaman päivän ennen kuin se ei enää siellä ollutkaan. Ei edes säilynyt jouluun asti :jahas:

Enkä halua että talvi tulee, lumi on kiva mut pakkanen EI!
 
Eilis illasta asti vituttanut lähes kaikki. Vaikka mikään ei oo oikeesti pielessä, silti kaikki on nyt muka pielessä. Kerran kuussa on saatanan vaikeeta olla nainen.
 
V*tuttaa ku pientä oravaa jolla on käpy muttei hampaita... (hehehe, melkeen kirjaimellisesti :D) tulin nimittäi just hammaslääkäristä ja helvetti ku seki alkaa tulee kalliiks ku siel saa juosta joka viikko!!!! Laskuja, laskuja, laskuja....ja tilillä on 0,80e rahaa.:itku: VITTU. ei onneks paljoo ahdista..eipä.
 
Mun paassa kiehuu. Mulla ei ole enaa 'entisesta elamasta' kohta ystavia jaljella, koska elamantapamuutokseni ja omistautuminen treeneille ei mene jakeluun. Aina kun yritan ehdottaa, etta tekisimme jotain muuta kuin etta vetaisimme baarissa perseet, niin ihmiset loukkaantuvat verisesti. Ma en jaksa katella moista ja vaikka yleensa aina yritan hieroa sovintoa ja kannatan rakkautta ja rauhaa, en jaksa enaa. Olkoon sitten. Niin monta kertaa olen pahoittanut mieleni, etta saa riittaa.
 
No flunssa kiukuttaa :curs: Yöllä näin unta missä mulla oli kurkku kipeä ja kun katsoin sinne oli koko kurkku täynnä valkosta peitettä, kun sitten heräsin kurkku tosiaan oli kipeä, peitteitä tosin ei ja olo pahentunut vaan pitkin päivää.. Tietty alko vappat töistä ja oon oikeen hyvä työntekijä kun vapailla sairastan.. :itku:
 
Blah, tama menee pahemmaksi vaan. Yritin viela kerran selittaa ystavallisesti tilanteen ja pyysin taas kerran anteeksi. Rehellisesti sanoin, etta olen pahoillani, mutta joskus treenit menevat ystavien nakemisen edelle, mutta yritan joustaa ja olisi mukava jos voisimme kaikki yrittaa ns. tavata puolimatkassa Tulos: ei kuulemma kannata ottaa yhteytta enaa, ennen kuin ymmarran, kuinka kohtuuttoman itsekas olen. Ma olen tosi allapain ja harmittaa. :itku:
 
oon vetäny TAAS tilin miinuksille.. töitä on liikaa eikä ne ees tekemällä lopu ja se jos joku uuvuttaa. riittämätön olo - liian vähä aikaa kaikelle muulle ku duunille:/. ..mutta onneks on kohta vkonloppu käsillä ja lepposampaa aateltavaa tiedossa;). siitä saa potkua ja jaksaa vähä paremmin. tsemppiä itse kullekkin!!
 
Mä olin tulossa just samasta valittaan...nimittäin en voi sietää lunta!
koiran ulkoiluttaminen on täyttä helvettiä ainakin seuraavat neljä kuukautta.
lisäksi mun kylmänsietokyky on tosi huono, ei auta vaikka pukeutuu tosi lämpimästi...silti naama, varpaat ja näpit jäätyy :curs: talvi masentaa mua muutenkin niin, että vois vaan asua peiton alla :D

tekis mieli vaipua horrokseen :(

Haa, sielunsisko :P Tänään ei kyllä enään vituttanut niin pahasti, kun tietkin oli saatu jo aurattua ja pääsi jotenkuten kulkemaan.
 
Lumi on kivaa. Erityisen kivaa oli lähteä tekemään käsilumitöitä maanantaiaamuna kahden jälkeen. Ja ihan oikeasti se oli minusta hauskaa, harmitti vain se, että päivän muu ohjelma kärsi. Hienoa, harva varmaan on kesätöissä päässyt lunta luomaan.

Nyt vituttaa ihan perinteisesti väsymys ja hieman myös saamattomuus. Tavallaan on kiva, että on noita töitä (niiden piti loppua viime viikkoon), koska rahatilanne voi huonontua tässä piakkoin radikaalisti kiitos lomautusten sun muiden - ja toisaalta ei meinaa jaksaa tätä työ-treeni-opiskelu-kakkostyö-kisareissu-yms -velvollisuuskierrettä.

Sitä paitsi auton renkaasta on taas kumi tyhjentynyt uhkaavan pieneksi, voi saatana. En jaksa.
 
Haa, sielunsisko :P Tänään ei kyllä enään vituttanut niin pahasti, kun tietkin oli saatu jo aurattua ja pääsi jotenkuten kulkemaan.

:) joo mulla on kans ahdistus hieman lievittänyt, kun on lumikasatkin vähän jo huvenneet.

Viime aikoina mua on alkanut todella vituttaa se ettei mulla ole koskaan MITÄÄN päälle pantavaa...vaatteet mahtuu kahdelle hyllylle ja niistäkin puolet on kamalia :rolleyes:
se ulkoilukin ois kivempaa, kun ois kunnon varusteet.

ja joo...vituttaa kun ei ole vara ostaa ikinä mitään :(

niin ja tuo lindexin alusvaate mainos vituttaa :curs:
 
En saisi tänne tulla sairauden ajatuksieni kanssa purkautumaan, mutta mua vituttaa ihan oikeasti. :down: Meni liikunnat yli ts. kaksi liikunta kertaa päivässä ja armoton ahdistus, jos en päässyt lenkille salin lisäksi. Nyt oikeasti se 4 krt viikossa salia + 2 krt lenkki, eikä sali + lenkki tai kahta lenkkiä samana päivänä. Ja lepopäivä kanssa! Pitää vain jankuttaa itselleni, että ei se ihminen liho, jos liikkuu vain kerran päivässä ja uskaltaa pitää lepopäivän. Vai mitä? :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom