Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Guerlainn: Jep. Samalta kuulostaa määrällisesti kuin minun addiktio ennen tätä jalkavammaa joka on opettannut että keho ei kestä loputonta rääkkäämistä. Lisäksi, luulen että kehityskin kärsii siinä jos kuormittaa itseään ylirajoille. Tästä lähtien minunkin viikkoon kuuluu myös lepopäivä tai kaksi. Ruoansulatuskin toimii taas normaalisti, yöhikoilu on poissa ja samoin turvotus :). Kyllä lepokin on tärkeä osa urheilevan ihmisen 'kultaista kolmiota'.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä mun voimat on??!! Kyykky oli tänään (ja viime viikolla) TODELLA nihkeää. Teki mieli lähteä ensimmäisen räpellyssarjan jälkeen kotiin mököttämään!!:curs:
 
Valmistin itselleni eilen illalla juhla-aterian Thaimaan lippujen kunniaksi, lammasta. Herasin keskiyolla pahan oloon, juoksin vessaan ja oksensin koko yon, melkein pyorryin paa vessanpontossa kun olo oli niin kamala. Aiheutin siis itselleni ruokamyrkytyksen. En enaa ikina syo lammasta, enka enaa ikina osta samasta supermarket-ketjusta lihaa. Ja kun tasta tokenen, kirjoitan sinne sellaisen kirjeen, etta.. :curs:
 
Me kerran tehtiin hieno kanaillallinen, ja sitten molemmille nosti kuumeen ja oksenneltiin koko yö. Isännällä meni tajukin yhdessä vaiheessa, vähä olin paniikissa. Aamulla terkkarille ja labraan, mutta mitään ei löytynyt! Varmaan kuume tappoi pöpöt!

Meni pitkään, ennenkuin seuraavan kerran sitten kanaa uskalsin syödä ton jälkeen.
 
Valmistin itselleni eilen illalla juhla-aterian Thaimaan lippujen kunniaksi, lammasta. Herasin keskiyolla pahan oloon, juoksin vessaan ja oksensin koko yon, melkein pyorryin paa vessanpontossa kun olo oli niin kamala. Aiheutin siis itselleni ruokamyrkytyksen. En enaa ikina syo lammasta, enka enaa ikina osta samasta supermarket-ketjusta lihaa. Ja kun tasta tokenen, kirjoitan sinne sellaisen kirjeen, etta.. :curs:

Kamalaa :eek:...mulla on hirveä oksennus-fobia...meen ihan paniikkiin jos joku laattaa tai itselläni on huono olo ja mahassa kiertää :(.

tulikin heti mieleeni, että onko olemassa mitään lääkettä mitä voisi hankkia ruokamyrkytyksen varalle?
 
tulikin heti mieleeni, että onko olemassa mitään lääkettä mitä voisi hankkia ruokamyrkytyksen varalle?

Eipa kai, se on kehon oma keino poistaa myrkylliset aineet. Erittain ikavaa, mutta tarpeellista. :( Ja kun se ruokamyrkytys tulee niin silloin ei ole aikaa ajatella fobioita, se vaan tulee. :urjo:
 
Viime perjantaina HB oli 108 ja keskiviikkoon mennessä se oli pudonnut taas 95:een... MITÄ VITTUA!!! mä en koskaan enää pääse treenaan :(
 
En tajua, miksi pitäisi olla joku tiettyä seksuaalista suuntautumista edustava kaveri. "Toivon ystävältäni huumorintajua, luotettavuutta ja homoutta!" Häh! Sama juttu kun nuorena likkana ajattelin, että ihanaa tutustua muihin vähän samanhenkisiin, ehkä punk-tyylisiin ihmisiin, ja sitten huomasin, että heistäkin vain hyvin hyvin harva on oikeasti sellainen, jonka haluan kaverikseni. Nuo ovat niin pintapuolisia seikkoja. No, kyllähän homot ovat muodikkaita vissiin jollain lailla.

Itseä harmittaa nyt se, että se saakelin flunssa on ehkä iskemässä minuunkin. Tai mikä lie yleisuupumus. Painokin nousi yhtäkkiä, juuri kun ajattelin että kerrankin on paino ajoissa kondiksessa kisoja ajatellen. Varovainen lepopäivä tänään, mitä nyt fyysistä työtä koko päivän ja sama homma huomenna.
 
En tajua, miksi pitäisi olla joku tiettyä seksuaalista suuntautumista edustava kaveri. "Toivon ystävältäni huumorintajua, luotettavuutta ja homoutta!" Häh! Sama juttu kun nuorena likkana ajattelin, että ihanaa tutustua muihin vähän samanhenkisiin, ehkä punk-tyylisiin ihmisiin, ja sitten huomasin, että heistäkin vain hyvin hyvin harva on oikeasti sellainen, jonka haluan kaverikseni. Nuo ovat niin pintapuolisia seikkoja. No, kyllähän homot ovat muodikkaita vissiin jollain lailla.
Ihan samaa mieltä. Kaveri ku kaveri, ei siinä katella sukupuolia, ikiä tai seksuaalisia suuntauksia sen enempää kuin hiusten väriä.

Mut mää oon megarendikäs ku mulla on homokaveri joka on tyttömäisempi ku minä :lol2: (siihen tosin ei paljon vaadita...)
 
No hitto ku mulla ei oo yhtään homokaveria! Mä oon varmaan tosi epätrendikäs... Mulla on vaan jotain lespo-kavereita. Hyi että sentään. Ei sit niinku YHTÄÄN muodikasta!! pitäis varmaan vaihtaa seuraa ja sukupuolta, niin rupeis homomiehiltä herumaan
 
Joo siis nää lespojutut kuuluu siis niiiin miesten (?) leffoihin, sellaset trendihomot niinQ telkkarissa on niitä jotka on tosi muodikasta nyt. Näitten homppeleitten seurassa junteinkin hetksupunttimimmi muuttuu pikkurilli pystyssä teetä lipittäväksi kosmopoliitiksi.

Tai jotain.

edit: tän tason jutut kertoo sen ikävän faktan että alkaa olla nukkumaanmenon aika...
 
No hitto ku mulla ei oo yhtään homokaveria! Mä oon varmaan tosi epätrendikäs... Mulla on vaan jotain lespo-kavereita. Hyi että sentään. Ei sit niinku YHTÄÄN muodikasta!! pitäis varmaan vaihtaa seuraa ja sukupuolta, niin rupeis homomiehiltä herumaan
Mä voin tutustuttaa sut mun homokavereihin, ne on tosi kivoja. Mut niistä vaan pari pitää pikkurilliä pystyssä ja toinen niistäkin vaan vitsin vuoksi. Enx mä nyt sit enää kelpaa sun kaveriks, mitäh?:eek:

Olisikin muuten tosi kiva kuulla että joku hetero on halunnut mut kaveriksi seksuaalisuuden perusteella.:jahas:
 
Meni sit firma jossa oon töissä ni konkurssiin.. Työkaverit lähti ryyppäämään ja mie jäin töihin. Ei mee tasan nallekarkit. Ihan hanurista. :(

Onneks ei oo mitään 200k lainoja otettuna..
 
on laiska ja kipeä olo, mutta ei niin kipeä enää, joten kävin salilla.
Tein kevyesti, enempi aerobista ja olo on hyvä.
Toivottavasti tää kankea lötköolo katoaisi ja sais taas kunnon vauhdin päälle :whip:
 
Oon läski.
Tili on pian taas tyhjä.
Oon käyny salilla tasan kerran tällä viikolla.
Kouluhommat kusee.
Ens viikko tulee olemaan pelkkää lukemista.
Koeviikko venyy kolmeen, koska jouduin siirtämään niin montaa koetta.
Ei vieläkään offereita Warwickista ja Durhamista.
Ählämipennut heitti tänään ainakin 5 lumipalloa perseeseen ja jahtas enkä pystyny juoksee karkuun koska en voi juosta.
"Turvakorkkareista" (eli ainoat korkkarit, joita voin pitää) toinen korko kulunut ihan vinoon.
En jaksa siivota.

Ihan paska päivä ja ilta.
 
Joo siis nää lespojutut kuuluu siis niiiin miesten (?) leffoihin, sellaset trendihomot niinQ telkkarissa on niitä jotka on tosi muodikasta nyt. Näitten homppeleitten seurassa junteinkin hetksupunttimimmi muuttuu pikkurilli pystyssä teetä lipittäväksi kosmopoliitiksi.

Tai jotain.

edit: tän tason jutut kertoo sen ikävän faktan että alkaa olla nukkumaanmenon aika...

Ensin on kohtalaisen yhdentekevää ja sit tollanen kommentti :eek:?!

Niin ja siihen homo ystävään syynä se etten usko hetero miehen ja hetero naisen väliseen 100% ystävyyteen, enkä kahden naisen ystävyyteen jos toinen on lesbo ja toinen streitti...hetero naiset puukottaa selkään...joten ihanne ystävä on homo :D. toki oletetaan että miehestä pitävä mies on vielä mukavakin :rolleyes:

niin ja en mä ainakaan pahastus jos joku haluis mut ystäväkseen koska olen hetero...tai bi...tai lesbo.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom