Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
-- ei se, että mätetään yhdessä hamppareita ja ranskalaisia naamaan ole ystävyyden merkki,
vaan se että erilaisuudesta huolimatta saa asiat natsaamaan kohdalleen ja hyväksytään ystävien uudet ja vanhat piirteet.

Niinhän sen pitäisi olla!

--Todella harmillista, että hyvällä asialla on tuollaisia vaikutuksia läheisiin ihmissuhteisiin...

Sanos muuta.

:(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa, ku en oo päässy treenaan yli kuukauteen muutako yläkroppaa salille jännetulehuksen takia.:( Tulehus ei meinaa antaa periksi kortisoonipiikeistä huolimatta ja liikkumattomuus, pahamieli siitä, ku ei pääse treenaan sekä tää pimeä sateinen syksy väsyttää ja ruokavalioki on menny aika höpöksi. Karkkihyllyn luona tulee käytyä aivan liian usein:(:(..
 
MUlla on lähestulkoon kaikki ystävät kaikonnut juurikin elämäntapani takia. Ei ketään kiinnosta nähdä esim lenkillä tai kiltisti selvinpäin leffaillan parissa. Varsinkaan sinkku"kavereita"..
 
koulu O.o se haittaa sosiaalista elämää ja treenaamista. ja miks vitussa pitää olla niin paljon tehtäviä, muttei yhtään motivaatiota tehdä niitä.
 
koulu O.o se haittaa sosiaalista elämää ja treenaamista. ja miks vitussa pitää olla niin paljon tehtäviä, muttei yhtään motivaatiota tehdä niitä.

Ihan sama täälläkin. Itellä on ollut koko syksy semmosta draamaa ettei ole oikein energiat riittäneet koulutöihin keskittymiseen ja nyt pelottaa kuinka monta opintopistettä jää saamatta siitä hyvästä. :(
 
Harmittaa, kiukuttaa, sapettaa, kun kaikkiin vaativiin esimies ja asiantuntija tehtävät valitaan aina vaan miehiä, vaikka itse olisi pätevämpi ja koulutetumpi yms. PRLE.
 
Pitänee munki avautua tänne. En nimittäin oo käyny salilla puoleentoista kuukauteen. Nyt alkaa jo huolestuttaa, et pääsenkö sinne takas ollenka. Onhan täs ollu mm. parin viikon flunssajaksoo, viikon lähiopiskelujaksoo vieraalla paikkakunnalla ja suosikkisalin vuokrajäsenyys loppu loka-marraskuun vaihteeseen, mut eivät riitä selitykseksi. Nyt alkaa omatunto jo soimata ja paikat tuntua normitilaa löysemmiltä. Jospa tää purnaaminen omasta tilanteesta auttais ja sais ottamaan itteeni niskasta kii. Ehkä sitä vaan on tullu suhattua niin paljon ympäriinsä viime aikoina, et salille ei vaan oo riittäny aikaa. Kalenteria ku kattoo, ni ei vaan pysty tällä viikollakaan, ellei sit ala lyhentää työpäiviä sen takia. Mut ens viikolla. Kyllä, haluu tiukan kehon ja hyvänolon takas!!!
 
Ei ehkä vituta mutta harmittaa senkin edestä. Olin hommannut liput jo aikoja sitten Bo Kaspers Orkesterin keikalle ylihuomiseksi, sen oli tarkotus olla synttärilahja parhaalle kaverilleni. Noh, juttu on niin, että tämä ystäväni on ollut jo jonkin aikaa vakavasti masentunut enkä oikein enää tiedä että miten sitä voisin auttaa. Meidän ystävyys on kuihtunut melkein kasaan (ts. sen sosiaalinen elämä on kuihtunut kasaan) koska se ei ihan totta halua nähdä KETÄÄN.

Se nyt siis peru. Eikä tule.
Kysyin siltä joskus pari kuukautta sitten että miltäs kuulostas synttärilahjana tällanen ja silloin se sopi. Tiesin kyllä jo siinä vaiheessa että kai se taas peruu, mutta ajattelin että ehkä tällanen vähän erilainen juttu olis piristäny sitä. Olishan se tietysti voinut aikasemminkin ilmottaa, kalliit liput jne. Eniten kuitenkin harmittaa se, että mulle olis ollut tärkeetä mennä sinne just sen kanssa. :(
 
Hei LilyN, tosi tylsaa. Voisitko edes viela tekstata ystavallesi ja sanoa, etta sun mielesta olisi ollut tosi mukavaa nahda sita ja etta se olisi ollut sinulle tarkeaa, viettaa hanen kanssaan aikaa. Jos se nyt kuitenkin lahtisi.. tai sitten menet yksin tai jonkun muun kanssa ja viet kaverille Bo Kaspersin levyn lahjaksi (tai poltat kopion kun rahat meni jo lippuun).
 
Kiitos pinko lohdutuksesta.

Sanoin sille, että olisin todella halunnut nimenomaan sen mukaan. En tahtoisi kiduttaa sitä raahamalla sen keskelle Helsinkiä kun se ihmisiä muutenkin välttelee, yleensä se on vastaavissa tilanteissa niin ahdistunut, että rupee jo omakin mieli järkkymään. Toivottavasti terapia ja lääkkeet pelastaa sen, multa on ideat ja voimat jo ihan lopussa.
 
Hyvä etten mä ole ainoa joka menettää hermonsa HOASin pyykkitupiin! :evil:

HOAS-angst osa 4325: viemäri on mennyt tukkoon eikä hittojakaan huvittais käydä sitä availemaan kun asumisaikaa tässä läävässä on jäljellä joku 1.5 kk... Viemärit on miesten hommia :jahas: Varmaan aiheutan vesivahingon seuraavaksi...
 
Mua vituttaa tama jatkuva flunssa, vielakin ihan tukossa, ei siis paase treenamaan, 11 treenaamaton paiva nyt. :curs: Sitten muistin, etta apteekista saa sellaista laaketta, joka on niin kuin morfiinia, mutta miedompaa, opiaattijohdannaista sekin, otin sita 'reilun annoksen' vaikka meinasi lentaa oksu, kohta varmaan lahtee taju ja huomenna aamulla varmasti olen terve, niin se menee. :D
 
Voi sipuli. Maanantaina kävin viimeksi salilla. Nyt olen ollut kolme päivää kuumeessa, edelleen jatkuu 38,0 asteessa. Piristyin taas illalla. Kunnon keuhkotauti. Suatana, ois kyllä tärkeämpääkin tekemistä juuri nyt kuin sairastella.
 
Sitten muistin, etta apteekista saa sellaista laaketta, joka on niin kuin morfiinia, mutta miedompaa, opiaattijohdannaista sekin, otin sita 'reilun annoksen' vaikka meinasi lentaa oksu, kohta varmaan lahtee taju ja huomenna aamulla varmasti olen terve, niin se menee. :D

Mitä tää tällanen lääke on? :rolleyes:
 
Sen nimi on Pulmo Bailly, se maistuu niin pahalle, etta byaaaaaak.. saa apteekista taalta Enklannista ainakin. Mulla on 200 kertaa parempi olo, mutta herasin yolla kamaliin painajaisiin. Mutta siita tulee hyva olo ja hatatilanteessa kaikki on sallittua.
 
Sen nimi on Pulmo Bailly, se maistuu niin pahalle, etta byaaaaaak.. saa apteekista taalta Enklannista ainakin. Mulla on 200 kertaa parempi olo, mutta herasin yolla kamaliin painajaisiin. Mutta siita tulee hyva olo ja hatatilanteessa kaikki on sallittua.

Haha, sulla on ollut sit kunnon liskojen yö :D Luulenpa, että täältä tota ei saa (ainakaan ilman reseptiä) :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom