Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuu, että edessä ei ole minkäännäköistä tulevaisuutta :( Olen alalla, jonka koen täysin vääräksi ja ahdistavaksi, ja jota en halua enää opiskella. Tarkoitukseni oli vaihtaa IT-alalle, mutta joka helkkarin tuttu on vakuuttanut, että se on todella huono valinta. Töitä IT-alalla saavat kuulema vain IT-nörtit, joilla on alan harrastuneisuutta, tutkinnolla ei ole kuulema mitään virkaa. No sepäs hienoa. Mitäpäs tehdä? Ei ole alaa minne mennä. En halua hommaan, joka ei kiinnosta pätkääkään, enkä halua työtä, jossa on paska palkka, tämä opiskelijana kituuttaminen ja jatkuva ahdistus rahan suhteen on nimittäin jo ihan tarpeeksi. En halua jatkaa sitä työelämässä. Mutta näköjään Suomessa tuo yhtälö on kertakaikkiaan mahdoton. En myöskään halua kouluttautua työttömäksi. Eli ei yhtään mitään toivoa. Täysin mahdoton yhdistelmä. Ja kyllä vituttaa saatana perkele. Tuntuu, että elämä menee muutenkin hukkaan, kun olen kolme vuotta istunut ihan turhaan täällä perkeleen yliopistossa. Kaikki yrittää vakuuttaa, että kielitaidosta on kyllä hyötyä työelämässä (koska sitä olen täällä yliopistossa kasvattanut), mutta paskat, mitä sekin muka työantajaa kiinnostaa, jos osaat vain kieliä etkä mitään muuta? Sillä ole tasan tarkkaan mitään merkitystä. Kaiken lisäksi kun tässä ei voi yhtään luottaa omiin mielenkiinnon kohteisiinsa, koska olen aika ailahtelevainen ja tylsistyn helposti, minkä seurauksena saatan yhtäkkiä keksiä, että tämä on kiva juttu ja huomaan pian, ettei se sitä olekaan ja sitten alkaa ahdistaa. Eihän tässä siis edes uskalla minnekään kouluun mennä, kun kuitenkin huomaan jossain vaiheessa, että on tullut väärä valinta tehtyä. Taitaa vain olla liian korkeat vaatimukset.

Vittu alan vaikka puhelinmyyjäksi taas. Se oli niin perkeleen kivaa hommaa ja palkkaakin tuli satasen enemmän kuin opintotuki :urjo:

No saipahan avautua :wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottaa päähän, kun aamupunnituksella havaittu +300-500g (vaikea sanoa tarkkaan, kun on sellainen kökkö mekaaninen vaaka) ottaa niin paljon päähän. Vaikka toisaalta tajuaa, että eilen tuli vedettyä hiilareita illalla eli varmaan vaikuttanevat jonnin verran ja että näin tarkkaa painon tarkkailua ei saisi edes harrastaa, niin silti vee-ituttaa. Ihmismieli on persiistä, kun vaikka asioita järjellä ajattelee ja tajuaa, niin silti ne voi ottaa päähän.
 
Sain epärehellisin keinoin tietää, että avomihelläni (johon olen luottanut 100%:sti), on ollut ja on edelleen säätöä toisen naisen kanssa. En voi ottaa asiaa mitenkään puheeksi.
 
Sain epärehellisin keinoin tietää, että avomihelläni (johon olen luottanut 100%:sti), on ollut ja on edelleen säätöä toisen naisen kanssa. En voi ottaa asiaa mitenkään puheeksi.

Mikset voi? Epärehellisten keinojen takiako? Voin kertoa, että itse pääsin selville eksäni toisesta naisesta aivan röyhkeästi katsomalla sen puhelimesta tekstarit. Asiasta oli sen jälkeen aivan pakko puhua, en olisi pystynyt pitämään sitä sisälläni. Pyysin aivan ensimmäiseksi anteeksi, että olin penkonut hänen puhelintaan ja vakuutin, ettei se ole tapanani, mutta eksän epärehellisyys oli joka tapauksessa niin paljon suurempaa, ettei se kehdannut nostaa meteliä asiasta.
 
Sain epärehellisin keinoin tietää, että avomihelläni (johon olen luottanut 100%:sti), on ollut ja on edelleen säätöä toisen naisen kanssa. En voi ottaa asiaa mitenkään puheeksi.

Tsemppiä Amiralle:( Tuo on kamala tilanne, been there...

Jos et voi kertoa miehellesi mistä olet oikeasti saanut tietää hänen säätämisestään, päästä pieni valhe ja sano että olet kuullut joltain. Se kuitenkin voisi varmasti olla tottakin koska maailma on pieni paikka ja naiset lärpättävät aina ohi suunsa (=tämä toinen nainen!)

Itse jouduin toimimaan edellellisessä suhteessa näin mutta en omasta valehtelustani sen suurempaa morkista tuntenu kun selvisi mitä mun selän takana oli puuhattu:wtf:

Itteeni vituttaa tällä hetkellä vaan pienet&hölmöt asiat, kuten se et pari kiloo on tullu talven aikana lisää eikä yhdet viime kesäset farkut mahu enää jalkaan. perkele.
 
voi että taas kipeenä

On se vaan niiiiin kiva huomata että tulee taas kipeeksi. Eli kun ite on kipeenä tulee penskat myös kipeeksi ja isäntä ja miun pitää sitten kipeenäkin jaksaa hoisia kaikkia ja omat levot on sitten vähän niin ja näin.
Sanomattakin selvää on että salit jää väliin. Eikä koiratkaan pääse ylikunnosta kärsimään....
Ja pakkastakin on ....kele...
Koko ajan nukuttaa....:zzzz:
 
Tarkoitukseni oli vaihtaa IT-alalle, mutta joka helkkarin tuttu on vakuuttanut, että se on todella huono valinta. Töitä IT-alalla saavat kuulema vain IT-nörtit, joilla on alan harrastuneisuutta, tutkinnolla ei ole kuulema mitään virkaa.

Höpö höpö, kateellisten ja saamattomien ihmisten puhetta. Miksi edes kuuntelet (tai no kuunnella toki aina kannattaa, muttei päätöksiään niihin perustaa) muitten ihmisten mielipiteitä, mikäli ne ovat täysin vastakkaisia sen suhteen mitä itse haluaisit tehdä? Toisaalta itse olen kyllä sellainen, että vastaavat puheet toimisivat vain käänteispsykologian tavoin ja saisivat minut haluamaan yhä kovemmin kyseistä asiaa.

Olen varmaan oikein hyvä esimerkki siitä, että kaikessa pärjää, jos vain haluaa. En ole koskaan ollut kiinnostunut tietokoneista, tekniikasta tms. mutta opiskelin silti dippainssiksi ja töitä on kyllä riittänyt. Kyse on kuitenkin loppujen lopuksi omasta asenteesta (vaikka kyllä nääkin hommat välillä veetuttaa).


Niin... Pääsin aamusella töihin vain huomatakseni, että läppäri oli jäänyt kotiin (eli takaisin hakemaan). Lisäksi koko yläselkä meni aamulla totaalisen lukkoon => pää ei käänny tai väänny mihinkään suuntaan. Kivaa :P
 
Joo Amira, tuossa vaiheessa ei kannata potea huonoa omaatuntoa siitä, että olet epärehellisin keinoin saanut selville. Itse haluaisin ainakin tietää jos avokillani olisi suhde.. Ainakin tiedät nyt.....!
 
Amiralle vaan jaksamisia!

Itelle kävi kerran melkeen noin, paitsi että menin kysymään siltä toiselta naiselta suoraan, että onko mies ollut kuumana siihen päin. No sehän oli tekstaillut tuntemuksiaan, siihen asti ei kuulemma ollut tehnyt muuta. Epäilykset heräsi siitä, kun mieheni katsoi "sillä katseella" naista puhuessaan, ja minussa on aina ollut selvännäkijän vikaa.

Itseäni tällä hetkellä veetuttaa se, että opiskelen, eikä ole aikaa mennä töihin, kun on noita lapsiakin. Tässä sitä kituutellaan, ja toivotaan että saisi omaa koulutusta vastaavaa kesätyötä. Onneksi on hyvät ilmat, niin ei masennu ihan kokonaan.
 
Mieli on ihan muuten vain maassa. Ilman mitään sen erityisempää syytä. En oikeastaan edes tiedä, miksi tämän kerron. Tai ehkä ne asiat, jotka oikeasti vituttavat, ovat liian monimutkaisia selitettäväksi. Olen vain muistellut liikaa sellaisia menneitä, joita ei pitäisi muistella.
 
Mieli on ihan muuten vain maassa. Ilman mitään sen erityisempää syytä. En oikeastaan edes tiedä, miksi tämän kerron. Tai ehkä ne asiat, jotka oikeasti vituttavat, ovat liian monimutkaisia selitettäväksi. Olen vain muistellut liikaa sellaisia menneitä, joita ei pitäisi muistella.

Itsellä jostain syystä nyt myös kevään saapuessa on tullut muisteltua liikaa menneitä, ja juuri niitä ikäviä sellaisia. Liittyen nykyisen miehen kanssa seurusteluun yms. tosi kauan aikaa sitten...

Kai sitä kaipaisi joskus vähän muutosta tähän tasaantuneeseen elämänmenoon, repäsyä, jotain ihan muuta. Kun on tullut riideltyäkin viime aikoina ihan tarpeeksi.
 
Nyt muhunkin iski flunssa. :itku: Eilen illalla oli kuumetta, tänään aamulla ei ollut, mutta nyt alkaa taas palelemaan. Päätä särkee ja kurkkua kivistää. Kiinnostus sairastamiseen -100. Piti aamulla mennä spinningiin, mutta eihän sinne tässä kunnossa voi. Illallakaan ei ehdi sairastamaan kun on tutorkoulutusta. :curs:
 
Flunssä myös täällä. Flunssan seurauksena korvatulehdus vielä kaupan päälle. Kiva kiitti joo. Helvetti. Ei auta muu kuin levätä, vaikkei yhtään nappais.

Pitäis saada joku tuke sieraimiin, että lopettais vuotamisen, tungen kohta tamppoonit nenään *prkl*.
 
Joudun ilmottautumaan teidän muiden flunssaisten joukkoon. Yskittää koko ajan ja on kylmä. Ei ole kivaa, ei koska olisi tässä muutakin tekemistä kuin lepäämistä. :(
 
Täälläkin jo toista viikkoa flunssan kourissa. Kuumetta tosin ei nyt ole ollut kun parina päivänä, mutta tää limantulo ärsyttää. Onneks nyt vähän paranemaan päin, silti ei oo vielä sellanen olo, että pystyis salille meneen. To -pe ois töitäkin ja pitäis väsätä lopputyötä sekä lukea ens viikon tentteihin.. ei juuri kiinnostais paskaakaan.

Ulkonakin ois niin ihana ilma, mutta tässä mihinkään ulos ehdi lähtemään.. perkele.
 
Loppuviikko saikkua, vaan kevyttä treeniä ja uudet lääkket, to fysio... Argh! Kuulemma ei tuu koskaa loppumaa mun selkä- ja niskakivut, selkäranka sellanen et vaiheuttaa noita. Ihana tulevaisuus!
 
Vitun asiakkaat ja vitun työkaverit. Oon niin kyllästynyt tähän taas, mikähän vitun roskasankko mä taas oon... Ärsyttää kun ihmiset ei voi puhua toisilleen kunnolla, pitää tiuskia ja huutaa ja muutenkin käyttäytyä kuin ääliö toisia kohtaan. Ei vaan jaksa! Vitun vittu... AAARGH!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom