Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa ihan suunnattomasti avokin jokaviikonloppuinen bilettäminen ja ryyppääminen. Itse haluaisin jo rauhoittua enkä aina olla menossa niimpä jään melkein aina sohvalle makailemaan kun avokki lähtee baariin. Muutenkin tällä viikolla oon nukkunu yöt yksin kun avokki on ollu yövuorossa. Näköjään yhden kaljan kun ottaa niin ei voi jättää siihen...:( en oo mielestäni nalkuttanut tuosta vaan sanonu että ei tunnu minusta kivalle kun aina pitää hänen olla menossa eikä yhteistä aikaa ole niin paljon kuin olisin toivonut. Väkisin miettii tuleeko tähän koskaan muutosta vai tuleeko tää aina olemaan tällaista paskaa... :(
 
Starfish, tämä ei ole varmaan sitä, mitä haluaisit kuulla, mutta suosittelen miettimään vakavasti suhteenne jatkoa. Jos arvonne ovat noin erilaiset, niin suhteen jatkon kannalta ei kuullosta hyvältä.

Ajattelepa sitten, kun perheessänne on lapsia (mahdollisesti) ja avokkkisi jatkaa bilettämistään...

Jokaisella on oikeus kumppaniin, joka pitää tärkeänä samoja arvoja!
Tsemppiä!:haart:
 
Oon asiakaspalvelussa töissä, ja Tänää soitti pitkästä aikaa tosi vittumainen asiakas. Huus puhelimee, meijä yrityksen asiakaspalvelussa on kuulemma suuresti vikaa kun emme mene hänen kotiin tarkastamaan kanavakortin toimivuutta (ehdotin että kävisi myymälässä, jossa laite, jolla voidaan testata toimivuus), lisäksi kun emme tee tuota työtä maksutta hänelle. Hän myös osasi kertoa kuinka meidän asikaspalvelumme tulee huononemaan kun yt-neuvottelut on saatu tehtyä. Lupasi puhelun lopuski siirtyä Soneran asiakkaaksi... Että pisti vituttaa toi asiakas :curs:
 
Ei nyt ihan älyttömästi vituta mutta pienesti ärsyttää kuitenkin..

Kun nyt siis olen alkanut käymään siellä työpaikan salilla, niin ensimmäisen kerran tänään huomasin pukkarin seinällä sellaisen lapun (on kyllä ollut siinä jo pitkään), että magnesiumin/talkin käyttö kielletty . Siis mitä v...:eek:!!! Tänään muistin ensimmäisen kerran laittaa reppuun mankun, ja tietty ehdin sitä käyttääkin, vasta pois lähtiessä huomasin ton. Hikisin käsin ei ole hirveän hauskaa tehdä yhden käden kulmasoutua 45kg kässäreillä. Mitähän seuraa jos en tottele?:rolleyes: Enkä takuulla ala käyttää vetoremmejä tämän takia. Kehittäähän se näppivoimaa vielä enemmän jos on luistoa..
 
Käy laittaa salaa vessassa. Ihan vaan sen verran, että pitää, muttei kuitenkaan näy. Ja muista putsata tarhat ettei jää todistusaineistoa :D

Hurjat on kyllä kulmispainot sulla :eek: Keskiverto punttimimmi tekee samalla painolla TANGOLLA ;)
 
Käy laittaa salaa vessassa. Ihan vaan sen verran, että pitää, muttei kuitenkaan näy. Ja muista putsata tarhat ettei jää todistusaineistoa :D

Hurjat on kyllä kulmispainot sulle :eek:
Hyvä vinkki!:D Kokeiluun menee.
Joo, kutosia vetelen noilla nyt. Mullahan on lajista johtuen kuitenkin enempi staattista tuo yläselän voima, äkkiä nousee sarjapainot kun alkaa kiskomaan. Ei ole kyllä verrannolliset painot kaikkiin muihin liikkeisiin, mutta eiköhän ne sieltä tule perässä pikkuhiljaa.. Kyykyt ja muut ihan naurettavia, ainakin omasta mielestä.:D
 
Korva ollut lukossa nyt viisi viikkoa ilman syytä. Alkuun pystyi treenailla sen kanssa, mutta nyt syö keskittymistä liikaa. Tällä viikolla päässyt salille kerran. Viikonloppuna ois yritystä mennä jos pystyy.
Ei sillä, pää alkaa hajoilla tuohon muutenkin. Alan olee aika kypsää kauraa lepositeisiin :D
 
Korva ollut lukossa nyt viisi viikkoa ilman syytä. Alkuun pystyi treenailla sen kanssa, mutta nyt syö keskittymistä liikaa. Tällä viikolla päässyt salille kerran. Viikonloppuna ois yritystä mennä jos pystyy.
Ei sillä, pää alkaa hajoilla tuohon muutenkin. Alan olee aika kypsää kauraa lepositeisiin

jepu-ankka, ootko kokeillu korvaan apteekista saatavia tippoja, jotka liuottavat korvavahaa pois? Tosin oletan, että kun vaiva on jatkunut jo noin kauan niin tämäkin vaihtoehto on otettu huomioon, mutta ajattelin vaan varmistaa. Mulla meni kuukausi sitten korva lukkoon ja nämä tipat auttoivat siihen, vahaa kun oli korvassa runsaasti.
 
Taas sellanen päivä että huhhuh kun ottaa kupoliin. Tässä muutamat päälimmäiset vitutuksen aiheet:

- Paino jumittaa ja kohta sen pudottamisen kanssa tulee KIIRE
- Auto hajoaa alle, vaikka se vasta tuli huollosta
- Lääkäriajan saaminen onkin yht'äkkiä maailman vaikein asia

Niiiiin ja sitten tänään on pakkovapaa päivä treenistä, joten se siitä agressioiden purkamisesta :jahas:
 
Kauhea nälkä! Unohdin eväät kotiin :curs: Ja ainut mitä löysin työhuoneesta jemmasta oli n.30g rusinoita. Onneksi kohta pääsee kotiin!!
 
Tämä keli:curs: Miksi ei voi olla pakkasta? Olisi pakkasta sillälailla pienesti ja sopivasti, ettei nuo lumet sulaisi. Mie inhoon tätä loskaa!! Kohta on taas maa paljaana, jos nää plussakelit jatkuu ja jatkuu.

Valkoinen talvi pakkasineen, tule jo.( toiveajatteluako vain)
 
jepu-ankka, ootko kokeillu korvaan apteekista saatavia tippoja, jotka liuottavat korvavahaa pois? Tosin oletan, että kun vaiva on jatkunut jo noin kauan niin tämäkin vaihtoehto on otettu huomioon, mutta ajattelin vaan varmistaa. Mulla meni kuukausi sitten korva lukkoon ja nämä tipat auttoivat siihen, vahaa kun oli korvassa runsaasti.

Mä olen kokeillut ihan kaikkea.
Ekaa kertaa kun kävin näyttämässä lääkärille, totesi että ovat hämmästyttävän puhtaat korvakäytävät mulla. Eli ei siellä mitään ole, valitettavasti.
Tänään on parempi päivä, ei ole heti aamusta lukossa. Peukkoja että aukeis pikkuhiljaa kokonaan!

anteeksi :offtopic:
 
Tänään vituttaa tämä mun surkea keho, jossa on erinäisiä vikoja. Alaselässä on pullistumaa ja rappeumaa välilevyssä, yläpäästä ei rangasta kai ole kuvissa löytynyt mitään. Silti se tekee toisinaan tämän, mitä tapahtui tänä aamuna. Käännyin sängyssä ihan normaalisti ennen ylös nousemista ja niks naks. Nyt on pää jumissa, kuin puukolla tuikattais tuohon niskan kohdalle rankaan ja säteilee niin saatanasti vasempaan käteen. Sängystä ei pääse kunnolla ylös, ellen kannattele käsillä päätä ohimoilta:eek:

Sinänsä vanha vaiva mutta viimeisen puolen vuoden aikana tää sattui jo toisen kerran kun ennen tätä oli viimeks tässä kunnossa keväällä 06. Työterveyslääkäri määräs hiihtoa yms liikuntaa ja sanoi punttiksen olevan liian staattista.. No onhan se totta, että liikettä pitäs saada hartiaseutuun enemmän.

Nyt sit popsitaan buranaa urakalla ja Sirdaludia päälle ja olo on sitten ihan :zzzz:
 
Pirtsu: onpas mielenkiintoisen kuuloinen työterveyslääkäri!:eek:

Itse niskaongelmaisena voin todeta että nimenomaan punttien nostelu auttaa, hiihtäessä itsellä ainakin menee (meni, enää en hiihdä:D) niskat vaan enempi juntturaan. Itse asiassa elämäni ensimmäiset niskakivut koin jo lapsena, nimenomaan hiihtolenkin jälkeen. Punttitreenissä tulee juuri sitä pumppaavaa liikettä lihakseen mitä se tarvitsee. (Riippuu tietysti liikkeestä..) Tänä aamuna oli niin hirveä olo että piti tehdä ennen kotoa lähtöä kulmasoutua ja olankohautuksia hieman kevyemmillä painoilla kuin millä treenaan, eikä päähän sattunut koko päivänä! Eilen oli migreeni..

Tuo säteilevä kipu pitäisi minun mielestäni tutkia. Voi olla että pelkkä hieronta auttaa, mutta ehkä fysioterapeutti tai pätevämpi lääkäri voisi vilkaista? Naprapaatti? Method Putkisto toimii jos vika on pelkkä lihasten jumi.
 
Flunssa yrittänyt koko päivän pukata päälle... Ei tahro!! :itku:
 
Kiva yllätys aamun ratoksi: Tulin lenkiltä, menin suihkuun ja raanasta tuli vain kylmää vettä...:curs: Joku kaukolämpötyö vissiin menossa, mutta eipä ole ilmoitettu etukäteen. Kämpässä alkaa olla muutenkin vähän viileää, kun myös lämmitys on siis poikki. Kiva sitten naputella kouluhommia kohmeisin sormin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom