Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hih, ei tarvii hakata, ei täällä oo ees hiihtokelit huomenna :D

Mie tuun huitomaa siuta suks'sauvoilla, elä tommosia ennusta;):D Luntahan on vaikka muille jakaa tän talven vähälumisuuden huomioiden. Suatana, ko pääsis vaa hiihtää:hyper:. Sairastan kiltisti, se ei miuta enää ees vituta ihan kauheesti.

Nyt vituttaa tuolla käytävässä kolistelijat. Aamulla remonttireiskat alottaa poraamisen jo kasin jälkeen ja illalla paiskotaan ovia oikein antaumuksella. Mie oon jo kohta unille menossa...

Edit. Upsista, katoin netistä säätiedotteen niinku varoiks. Vettä, eieiei! No ei se näitä lumia hävitä, hiihtokeli se on vesisateessaki, hihi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vituta ei, vissiin ;) Sunnuntai näyttäis kyllä aika optimilta suksimisen suhteen. Aattelin tehdä oman laturetken silloin, kun lauantai (milloin olis Saimaan hiihdon retki), näyttää vähän märältä.
 
Halkasin mun oikeen etusormen salilla. Ja koska olen oikeakätinen varastomies joka tarvitsee käsiä, joudun saikulle.
Ei näin :(
 
tämä sana riittää saamaan mun niskavillat pystyyn: puhelinmyyjä. Voi vi**u. Työtäänhän neki tekee, mutta pitäs ymmärtää ku toinen sanoo EI sen muutaman kerran.

Myyjä: "Myisin näitä tämmösiä pölynimurin pölypusseja, aattele, lähetetään suoraan postilaatikkoon!"

Minä: Ei kiitos.

Myyjä: "Tosiaan, nämä on niitä luokkansa parhaiten kestäviä"

Minä: Ei kiitos.

Myyjä: "Noh. Onkos teillä motorisoitu liesituuletin (anteeks MIKÄ?!)keittiössä? "

Minä: "Joo, en tiä, en osta, kiitos mutta ei kiitos, näkemiin.."

(ja nuita ei kiitos- kohtia oli paljon enemmän..)

Eih, pää ei kestä enää yhtää soittoa :curs:
 
Miten sä onnistuit sen halkaisemaan? :(


Selkäpenkkiä säädin pidemmäksi mutta romahtikin ales ja sormi väliin.
Sen siitä saa kun on ajatuksissaan :jahas:
 
Selkäpenkkiä säädin pidemmäksi mutta romahtikin ales ja sormi väliin.
Sen siitä saa kun on ajatuksissaan :jahas:

Auts... toivottavasti se paranee pian että pääset takaisin duuniin :)
 
Vituttaa kun ei tajua jotain!!!! Tuntuu niin tyhmältä!!! Miks mä oon ikinä hakenu yliopistoon?? Ja mitenköhän mä oon sinne ees päässy... vahingossa varmaan. PERKELE.
 
On vituttanu ihan suunnattomasti koko päivän
- tää loskakeli ja liukasta joka paikassa
- oon telonu itteni jo monta kertaa tänään
- treenitkin meni ihan päin persettä kun peukalo oli niin kipeä ettei voinu kunnolla treenata
 
Tällä hetkellä vituttaa väsymys ja orastava flunssa. Miksei se tauti nyt vois kerralla tulla, eikä vaan vaania viikkokausia? Viime viikosta asti kurkku ollut vähän arka ja pienenpientä kuumetta. Ei uskalla oikein puntillekaan mennä, jos lämpö ei ole ihan normaali:curs:
 
- Loskakeli
- Kirjoitukset ja omasta mielestä hidas eteneminen
- Miehekkeen armeija
- Ikävä
- Tylsä viikonloppu ja loputtomalta tuntuva seuraava viikko ennenkuin saan ukkoni lomille.
 
Tänään lääkärit kertoi, ettei mun oikeaa rannetta tulla IKINÄ saamaan täysin kuntoon. Tulevalla leikkauksella saatetaan mahdollisesti saada kipu pois vuodeksi, pariksi tai x vuodeksi, tai sitten se ei auta ollenkaan. Joka tapauksessa, vaikka se nyt auttaisi hetkeksi, niin odotettavissa on siis, että se alkaa taas vaivaamaan.

Loistavaa... :(
 
Tämä keli :jahas:

Taas vaihtelun vuoksi on niin liukasta, että ovesta ulos astuminen lähentelee itsemurhaa. Sellaisia kenkiä ei olekaan joilla pysyisi kunnolla pystyssä, pyörällä ajaminen on helvettiä. Ja tänään on totta kai lenkkipäivä :jahas: Tiedän, etten ainakaan kolmeen päivään ehdi lenkille tämän jälkeen niin nyt olisi vähän pakko mennä. Se vain on niin pirun tympeää juosta nilkka jatkuvasti jännitettynä, ettei lennä päälleen jäiselle tielle. Pohkeet väsyvät nopeammin. Ja sitten siellä vielä tuulee ihan saatanasti.

Argh, miksi koko ajan on sellainen sää, että kaikki ulkona liikkuminen on vaarallista kaikilla kulkuvälineillä?
 
Koko perhe (ukko, vauva, minä) käy läpi keväistä tautirupeamaa. Itse yökkäilin kolme päivää ja paino tippu sitten ilman diettiä pari kiloa. Kun olin saanut itseni kuntoon isäntä riensi vessaan. Nyt kun ylkä lähti töihin niin vauva itkee pahaa oloaan. Treenistä ei tietoa puoleentoista viikkoa ja sitten anoppi ilmoitti saapuvansa maanantaina muun perheensä kanssa yökyläilemään. Viimeksi kun kävi, niin rupesi pesemään vessamme kaakeleita, joten tänään olen sitten puunannut kämppää paraatikuntoon. Voi appivanhemmat sitten syödä vaikka lattialta perkele!
 
Ahdistaa. Tavallaan jotain kränää parisuhteessa, ei mitään erityistä tai suurta mutta riittävästi, jotta saa pahan mielen aikaiseksi. Toisella osapuolella tuntuu jokin painavan mieltä ihan omallakin tahollaan, enkä saa avattua... yhteyttä. Tai jotain. Väsyttää muutenkin, ehkä se on epämääräisen pahan olon syy. Hävisin ottelun tänään, ja vaikka se oli hyvä ottelu ja vastustaja oli kova, alkoi se tappiokin yhtäkkiä vituttaa. Oma paskuus sekä ihmisenä että nyrkkeilijänä on taas niin selvänä mielessä, että seinät alkavat kaatua päälle.

Edit. No mies tuli jo vähän lohduttamaan. Tavallaan tuli parempi mieli. Vähän.
 
Polvi paskana! Kipuillut satunnaisesti jo vuoden alusta, eikä varmastikaan kevyt kaatuminen alpeilla auttanut asiaa... nyt sitten kävin lääkärissä, otettiin röntgen, eikä siellä tietenkään mitään näkynyt... onneks on ortopedille vielä aika, jos se keksisi mikä mättää, työpaikkalääkäri sitä väänteli ja epäili että kierukassa on jokin vikana!

Eipä siinä muuten, mutta nyt jo pelkkä kävely on tuskaista, saatika sitten treenaaminen! Voishan sitä tietty yläkroppaa lähtee reenaileen mut vituttaa niin paljon, et aion vaan maata sohvalla, juoda laitticolaa ja kattoo mäkihyppyä! Niih!!!:down::down:
 
Tämä epävirallinen flunssa, joka ei osaa ilmeisesti päättää tuleeko se vai ei. Koko viikonloppu väsyttänyt kauheasti ja kuumetta ollut joka päivä aina välillä hetkittäin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom