Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sanokaa, mistä löydän ystäviä?


Mä ainakin sain ystäviä pakkiksen punttimimmien tapaamisten kautta. Nykyisin treffataan ihan viikottain venyilyn ja punttitreenien tai -keskustelujen merkeissä. Kannattaa osallistua mitteihin, vaikka pienemmälläkin porukalla, joskus voi poikia kivoja tuttavuuksia!

Eikös sun opiskeluaineessa ole samanhenkisiä? Kannattanee myös alkaa tapahtumien ja illanistujaisten vapaaehtoiseksi järkkääjäksi, jos haluaa kavereita.

Edit. Ja omaan vitutusskeneen kuuluu tää alkanut flunssa ja särkyily. Himpe. Sairastetaan nyt sitten (ettei tarvitse reissussa sairastaa, jonne olen lähdössä kuun lopulla). Onneksi osaan ajatella positiivisesti ärsyyntymisen keskellä! :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistä löydän ystäviä

Olitkos turusta? Minä muutin myös muutama vuosi sitten tänne opiskelemaan ja aluksi oli hankala löytää kavereita. Vieläkään ei ole kaveria, joka treenaamisen päälle ymmärtäisi ja olen liian ujo menemään noihin punttimimmimiitteihin.. :nolo:

Eli kai yritän tässä nyt sitten olla tyrkyllä kaveriksi.. :D
 
:nolo: Tulipas pian vastauksia.

HeatN, joo, olen ollut aktiivisesti mukana järjestelemässä kaikenmoisia pippaloita ja tapahtumia, niistä kyllä löytää paljon uusia tuttuja, joiden kanssa voi bilettää, mutta siihen se sitten jääkin.

histamiininen, Turusta joo. Itsekin oon aikonut mennä useamman kerran punttimimmien tapaamiseen, mutta oon jänistänyt usein. Kyllä sellaseen miittiin pitäs joskus vaan mennä eikä meinata.
Missä muuten treenaat? Oot varmaan käyny katsastaa "hehkeen" yo-salin? Jokatapauksessa minä treenaan siellä, se on lähellä ja tulee halvaksi... Mitä jos joskus vedettäis kimppatreenit jossain?
 
Odotapas vaan kun "pääset" tekemään gradua.. ;) Itse väännän gradua sellaisella aikataululla, että meinaan ihan hengästyä.. mutta se lohduttaa, että mitä nopeammin se on tehty, niin sitä nopeammin se on tehty! :) Yritä ajatella tolla tavalla, niin kyllä se siitä :thumbs:

Onneksi en tee gradua, koska häivyn tästä yliopistosta heti kandin jälkeen amkin puolelle :dance: Noh, siellä sitten lopputyö.
 
Aivan mahtavasti kiristää vanne päätä. Mä alan olla ihan loppu tän työn kanssa, ei vaan enää oikein jaksa. Ja kaiken lisäksi kehokin on jotenkin sekaisin, joko stressiä tai sitten oon tulossa kipeeksi tai jotain, en tiiä, mutta sekin vaan lisää tätä ahdistusta. Vitun ahdistavaa ettei jaksa tehdä mitään, mikään ei onnistu, mikään ei kiinnosta. Väsyttää ja palelee koko ajan, en hikoile enää ollenkaan yms.Vittu vittu vittu vittu.

Onneksi on aivan ihana mies joka tsemppaa!
 
Koko elämä kusasee aika rankasti tällä hetkellä...tuntuu että mistään sovitusta ei voi olla varma. Elämällä ei ole pohjaa..sanoin asunnon irti mutta yhtäkkiä ei olekaan paikkaa jonne muuttaa, 6 vuoden suhde menossa poikki, tuntuu ettei vaan jaksa. Ihan hyödytön olo. En saa nukuttua, en treenattua, päivät menee vatvoessa. Vittu et nyt tosiaan voi sanoa että vituttaa! Taidan ostaa nyrkkeilysäkin.
 
Naapuri möykkäs aamuyöllä rappukäytävässä, kun oli vissiin avaimet hukassa. Ei se ovi hakkaamalla aukea...:curs: Eikä rappukäytävä ole vessa. No, poliisit vei hellään huomaansa.
 
Koko elämä kusasee aika rankasti tällä hetkellä...tuntuu että mistään sovitusta ei voi olla varma. Elämällä ei ole pohjaa..sanoin asunnon irti mutta yhtäkkiä ei olekaan paikkaa jonne muuttaa, 6 vuoden suhde menossa poikki, tuntuu ettei vaan jaksa. Ihan hyödytön olo. En saa nukuttua, en treenattua, päivät menee vatvoessa. Vittu et nyt tosiaan voi sanoa että vituttaa! Taidan ostaa nyrkkeilysäkin.

Voi miten ikävä kuulla! :( Otan osaa. Hei jos haluat joskus vaikka juttukaveria, niin laitapa mulle privaa niin voitais nähdä taas joskus.

Kyllä se vielä siitä. Ennemmin tai myöhemmin, vaikka tällasen kuuleminen tuossa tilanteessa ei varmasti lohdutakaan. Voimia! :haart:
 
Mä tunnen todella voimakasta tarvetta avautua aiheesta "miksi kaupoissa myydään paskoja rintaliivejä?"

Pääsin siihen onnelliseen (?) tilaan dieetin jälkeen että kuppikoko pieneni Eestä Ceehen -eli saan liivini jälleen normikaupoista järkevällä hinnalla. Paitsi että EN SAA, SAATANA! Ne liivien mallit on perseestä. Toistan : PERSEESTÄ! Kaarituen koko on hyvä, mutta ne litistää rintaa: kupin yläpuolella on suunnittelijaan iskenyt pihiys ja kupeista tehtään ihan littanoita. Laajoja mutta littanoita. No mun tissit ei ole littanat, kiitti vaan. Mutta kohta on kun noita paskoja joutuu käyttämään!
:curs:
Lisää tilaa sinne ylös! Lisää kangasta! Ärsyttää kun kokoajan pursuaa yli. Ja sitten ne kuppien sijoittelu. Suunnittelijoiden mukaan rinnat asuu kainaloissa. EIVÄTKÄ ASU! En jostain syystä ilahdu että maitorauhaset väännetään sojottamaan toinen kohti itää, toinen länttä.:curs:

Nyt riittää! Lähden tekemään joukkoteurastusta rintaliivitehtaille.
 
...histamiininen, Turusta joo. Itsekin oon aikonut mennä useamman kerran punttimimmien tapaamiseen, mutta oon jänistänyt usein. Kyllä sellaseen miittiin pitäs joskus vaan mennä eikä meinata.
Missä muuten treenaat? Oot varmaan käyny katsastaa "hehkeen" yo-salin? Jokatapauksessa minä treenaan siellä, se on lähellä ja tulee halvaksi... Mitä jos joskus vedettäis kimppatreenit jossain?

Heipsan Umur ja histamiininen! En voi olla tarttumatta tähän, sillä olin juuri itsekin yo-salilla (Turussa) treenailemassa. Voisin ihan mielelläni tulla teidän mukaan joskus ja rohkaisisin teitä edelleenkin tulemaan meidän mimmimiitteihin mukaan. Ei me olla pelottavia taikka syödä teitä (ainakaan eläviltä :D). Ottakaahan yhteyttä jos vain kiinnostaa! :)

Ai niin, jottei täysin OT:ksi mene, niin ärsyttää 455-sivuisen ruotsinkielisen opuksen luku-urakka. Noh, kai se tästä vaikka hammasta purren.
 
Kaarituen koko on hyvä, mutta ne litistää rintaa: kupin yläpuolella on suunnittelijaan iskenyt pihiys ja kupeista tehtään ihan littanoita. Laajoja mutta littanoita. No mun tissit ei ole littanat, kiitti vaan. Mutta kohta on kun noita paskoja joutuu käyttämään!
:curs:
Lisää tilaa sinne ylös! Lisää kangasta! Ärsyttää kun kokoajan pursuaa yli.

Toi kuulostaa melkein siltä kuin sittenkin kannattaisi ottaa isompi kuppikoko sekä ehkäpä pienempi ympärys...? Mee johonkin rintsikkakauppaan niin tädit auttaa. Esimerkiksi Change -liikkeissä on mukavia (ja innokkaita) avustajia. Tai ota samasta mallista sellainen vaihtoehto, jossa kuppikirjain on yhden isompi ja ympärysmitta sama tai yhden pienempi.
 
Mulla on kaikissa tissiliiveissä tismalleen sama ongelma, tissit tursuaa yli ja ihan aina. Kertaakaan en sopivia tissiliivejä ole saanut alle 65 euron, en todellakaan. Mutta ei se hinta kai vituta yhtään niin paljon kuin se, kun ne tissit ryöppyää yli, tai jos kumartuu sitomaan kengännauhat tms, tissit on ulkona liiveistä eikä niitä saa takaisin sisälle ellei mene molemmin käsin sörkkimään niitä paidan alle. Räyh.

Paukkulle aivan hirvittävästi jaksamisia!!!
 
Voi miten ikävä kuulla! :( Otan osaa. Hei jos haluat joskus vaikka juttukaveria, niin laitapa mulle privaa niin voitais nähdä taas joskus.

Kyllä se vielä siitä. Ennemmin tai myöhemmin, vaikka tällasen kuuleminen tuossa tilanteessa ei varmasti lohdutakaan. Voimia! :haart:

Kiitos...katotaan nyt miten tilanne etenee..todennäkösesti ei enää mitenkään. No, pakko jaksaa vaan uskoa huomiseen..mä privailen sulle kun tää tästä selkenee..:haart:
 
Sanokaa, mistä löydän ystäviä? Olen asunut kohta kaksi vuotta täällä opiskelukaupungissa, olen mukana ainejärjestön toiminnassa ja minulla on ymös harrastuksia jne., mutta kaikilla tuntuu olevan jo piirinsä, ja tuntuu ettei minua kaivata missään. En ole kyllä löytänyt oikein samanhenkisiä ihmisiäkään. En tosiaankaan jaksa tätä kauan, sillä tähän asti elämässäni olen ollut todella sosiaalinen. Seuraava askel on mennä ja kysyä, voisinko vaihtaa kaupunkia ja koulua, sillä kaikki entiset kaverit ovat toisessa kaupungissa. Jos se ei onnistu, en todellakaan tiedä mitä teen. Se on varmaa, että täällä en voi olla jos tällainen yksinäisyys ja onnettomuus jatkuu. Tuntuu, että on umpikujassa.

Tilanteesi kuulostaa minustakin tutulta. Viides vuosi menossa opiskellessa ja kavereita, osa oikein hyviäkin, olen toki onnistunut löytämään. Ongelmana vaan on se, ettei heistä yksikään oikein jaksa ymmärtää salilla ravaamistani, eikä heidän kanssaan siis oikein voi kyseiseen toimintaan liittyvistä asioista keskustella. Sen verran täytyy kai paljastaa, että Turun yo-salilla minäkin käyn lähes aina rautaa vääntämässä. Mimmimiitteihin osallistumista olen harkinnut, mutta kun olen sellainen yksinäinen lähes kokonaan laumasieluton touhottaja :D, on sekin minun kohdaltani jäänyt väliin. Nykäise hihasta, jos satut yo-salilla törmäämään yksin puhisevaan punttailijaan. ;)
 
Toi kuulostaa melkein siltä kuin sittenkin kannattaisi ottaa isompi kuppikoko sekä ehkäpä pienempi ympärys...? Mee johonkin rintsikkakauppaan niin tädit auttaa. Esimerkiksi Change -liikkeissä on mukavia (ja innokkaita) avustajia. Tai ota samasta mallista sellainen vaihtoehto, jossa kuppikirjain on yhden isompi ja ympärysmitta sama tai yhden pienempi.

Onneksi täällä tosiaan on tuo Change -liike. Täytyy tehdä vierailu. Nimittäin mulla tuo ympärysmitta on jo pienin mahdollinen eli 70. Jos otan 75 Been on ympärystä liikaa (etenkin kun käytössä liivi venähtää aina vähän), jos taas 70 Ceen niin kuppi jää vajaaksi. 70 Dee taas vetää kupit kainaloihin ja on liian iso muutenkin.

Eikö olekin vaikeata?:D Jos käyttäisin yhtäpaljon energiaa opiskeluun kuin rintavarustuksen kanssa taisteluun, olisin jo tohtori. Mahtaakohan miehillä olla koskaan yhtä tuskaa saada vehkeensä oikeinpäin lahkeeseen tms.? Jos ei, niin pitäisi kyllä olla.
 
changessa on todella hyvä palvelu ja esim kun kävin ekaa kertaa ko liikeessä halusivat mitata että saan varmasti oikean koon. Yllätys oli melkoinen sillä olin luullut olevani 85-90 d kun olinkin 75-80 e :D
 
Harmittaa kyllä niin vietävästi nyt tää mun treenaustilanne ettei mitään rajaa. :(

Piti vuodenvaihteen jälkeen aloittaa hyvin motivoitunut treeni, jotta pääsee siihen kuntoon mitä tavoittelen kesään mennessä. Hieman lisää massaa ja lihasta esiin siis.
Mtä on tapahtunut: pari treenikertaa, jonka jälkeen flunssassa ollut ja sitten kun flunssasta päässyt eroon, niin eiköhän neiti vedä lipat kaverin portaissa ja rymistele 10 porrasta alas. Ruhjeissa ollut tässä viikon verran ja kaikenlaisia pieniä vammoja ja kipuja ympäriinsä kehoa. Onneksi sentään mitään ei murtunut :wtf: se tästä nyt vielä olisi puuttunut.

Alkaa melkein itkettään kun ei pääse tekemään sitä mistä tykkää ja haluaa tehdä ja salikortti menee ihan hukkaan. Pakko niiden on ymmärtää siellä salilla jos selittäis asian niille, niin ehkä saisin muutaman päivän lisättyä korttiin ettei ihan hukkaan mene sekään raha.

Mä toivon ettei mun motivaatio ole hiipunut pois tällä välin. Olen vaan huomannut sen, että jos on tullut pienikin tauko treenien välissä, niin se kynnys salille menoon voi olla korkeahko (joka on kyllä niin typerä asia loppujen lopuksi), mutta madaltuu heti kun astun sisään salille. Sitten on taas hyvä mieli kun on muiden kanssatreenajien ympärillä.

Tahtoo taas salille treenaamaan - äkkiä! :itku:
 
Mä tunnen todella voimakasta tarvetta avautua aiheesta "miksi kaupoissa myydään paskoja rintaliivejä?"

Pääsin siihen onnelliseen (?) tilaan dieetin jälkeen että kuppikoko pieneni Eestä Ceehen -eli saan liivini jälleen normikaupoista järkevällä hinnalla. Paitsi että EN SAA, SAATANA! Ne liivien mallit on perseestä. Toistan : PERSEESTÄ! Kaarituen koko on hyvä, mutta ne litistää rintaa: kupin yläpuolella on suunnittelijaan iskenyt pihiys ja kupeista tehtään ihan littanoita. Laajoja mutta littanoita. No mun tissit ei ole littanat, kiitti vaan. Mutta kohta on kun noita paskoja joutuu käyttämään!
:curs:
Lisää tilaa sinne ylös! Lisää kangasta! Ärsyttää kun kokoajan pursuaa yli. Ja sitten ne kuppien sijoittelu. Suunnittelijoiden mukaan rinnat asuu kainaloissa. EIVÄTKÄ ASU! En jostain syystä ilahdu että maitorauhaset väännetään sojottamaan toinen kohti itää, toinen länttä.:curs:

Nyt riittää! Lähden tekemään joukkoteurastusta rintaliivitehtaille.
Siis todella,ymmärrän tuskasi Shiba. Mä vihaan rintaliiviostoksilla käymistä! Kaikkien mainitsemiesi ongelmien lisäksi on sitten vielä nää hemmetin kaarituet!:curs: mulla ne fuckingkaaret on aina jossain alimpien kylkiluiden päällä eikä missään tissien alla!:wtf: Hakaniemen Sokoksella (siis Helsingissä) oli sellanen vanhempi naismyyjä, joka tuli ihan sinne sovituskoppiin mukaan neuvomaan. Se onkin ainut kerta kun onnistuin löytämään oikeen kokoiset ja istuvat rintsikat. Nyt se täti on varmaan jääny eläkkeelle kun ei sitä enää o näkyny...
mistä tällänen change löytyy?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom