Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssa jatkunut jo marraskuun lopusta. Oireet vaan kiertää, välillä muutama ihan terve päivä sitten taas alkaa.

Meinasin marssia työterveyteen hakemaan antibiotit varmuuden vuoksi. mutta nyt koskee taas senverran vähäsen että en viitsi.

Treenejä 2kk aikana yhteensä ehkä 5!! :curs::curs:

Eilen piti mennä, mutta iski joku vatsapöpö ja maha oli ihan kuralla. Ei paljon uskaltanut lähteä pinnistälämään :D PRRRRRKLLL!
 
Viimeksi muokattu:
Flunssa jatkunut jo marraskuun lopusta. Oireet vaan kiertää, välillä muutama ihan terve päivä sitten taas alkaa.

Meinasin marssia työterveyteen hakemaan antibiotit varmuuden vuoksi. mutta nyt koskee taas senverran vähäsen että en viitsi.

Treenejä 2kk aikana yhteensä ehkä 5!! :curs::curs:

Eilen piti mennä, mutta iski joku vatsapöpö ja maha oli ihan kuralla. Ei paljon uskaltanut lähteä pinnistälämään :D PRRRRRKLLL!


Tuttu tunne ton flunssan kanssa.. Mie tosin epäilen, että miulla flunssaoireita ja tukkoisuutta aiheuttaa tää di-työpaikan kokolattiamatto. Nyt on onneks tää vuosi ollut jo parempaan päin ja päässy treenaamaan. Joulukuussa oli niin tukossa, että salille pääsi 4 kertaa.

Peukut pystyyn, että tervehdyt kunnolla ja pian!! :)
 
Menkat alkoi kun alkoikin pitkän tauon jälkeen, eka olin helpottunut mutta nyt v-tuttaa aivan järkyttävästi. Tekee niin kipeetä etten pysty liikahtamaankaan mihinkään, joudun hengittää tosi pinnallisesti lyhyin henkäyksin. Ja pitäis tenttiin lukea. :(
 
Hormonit saa masennukseen, itsesääli valtaisa. Tekee koko ajan mieli syödä jotain, vaikka muutenkin pitäis saada pari kiloa pois.

Ihmissuhteet mättää ja elämä on vaikeeta. Saisin tyypit joita en halua, mutten sitä yhtä jonka haluaisin ja jonka kanssa on aina niin hauskaa :evil:, tai en mä sitä oikeastaan ehkä haluaisi (se vaan höntittää mua 6-0) vaan jonkun joka olis pääpiirteissään samanlainen ilman pelimiesominaisuuksia, niin ja yhdestä kpäästä en pääse eroon joka on taas tehnyt elämästäni yhtä hlvettiä monta vuotta.
 
Bloody morning.

Alatalja jäi taas junkkeriin ja korjatessa sain vaijerista käteen, nahkat pois pikkurillistä ja paljon verta. Ei se sattunut, vasta näin jälkikäteen alkaa tuntua aika ikävältä.
Pukkarissa huomasin treenin aikana rikkoneeni kunnolla eilislenkin rakkulan, sukka siis ihan veressä ja kantapää kipiä.
Ja hei, on mulla menkatkin :D
 
Kyllä suututtaa äidin käytös ihan älyttömästi ja samalla surettaa. Meille tulee koira ens kuussa ja kerroin sit äidille ilouutisen. Jos joku ihminen voi latistaa tunnelman pelkällä negatiivisuudella, niin meidän äippä on kyllä mestari!! Kyllä sieltä tuli kaikki negatiiviset asiat: "Voi voi voi, ei kai. Se on niin kallis, eikö halvemmalla olisi voinut saada. Niin iso koira, en oo ikinä tykännyt saksanpaimenkoirista. Siis aivan kauheeta, teillä pysähtyy elämä nyt. Siitä on niin paljon hommaa, te ette nyt oo fiksuja. Teillä menee kaikki rahat, olisitte nyt ajatelleet. Voi voi voi jne jne jne".

Mä oon sunnuntaista asti ollut niin hymy herkässä, elämä on tuntunut aivan ihanalta, mutta eilen kyllä piti tirauttaa muutamat kyyneleet, kun otti niin sydämestä, kun toinen ei yksinkertaisesti osaa iloita sellasesta asiasta mikä tekee mut ihan äärettömän onnelliseksi. Tässä on pointtina se, että mun äidillä on tapana puuttua kaikkiin asioihin ja tiedän kyllä, että toisaalta hän vaan ajattelee mun parasta. Mutta eilen meni kyllä yli! :jahas:
 
Menkat alkoi kun alkoikin pitkän tauon jälkeen, eka olin helpottunut mutta nyt v-tuttaa aivan järkyttävästi. Tekee niin kipeetä etten pysty liikahtamaankaan mihinkään, joudun hengittää tosi pinnallisesti lyhyin henkäyksin.

Auts, tiedän tunteen, itellä endometriooma painaa palleaa ja kipeinä päivinä hengittely on just tuota, pinnallista huohotusta etukumarassa. On se naiseus joskus niin ihquu...
 
Kyllä suututtaa äidin käytös ihan älyttömästi ja samalla surettaa. Meille tulee koira ens kuussa ja kerroin sit äidille ilouutisen. Jos joku ihminen voi latistaa tunnelman pelkällä negatiivisuudella, niin meidän äippä on kyllä mestari!! Kyllä sieltä tuli kaikki negatiiviset asiat: "Voi voi voi, ei kai. Se on niin kallis, eikö halvemmalla olisi voinut saada. Niin iso koira, en oo ikinä tykännyt saksanpaimenkoirista. Siis aivan kauheeta, teillä pysähtyy elämä nyt. Siitä on niin paljon hommaa, te ette nyt oo fiksuja. Teillä menee kaikki rahat, olisitte nyt ajatelleet. Voi voi voi jne jne jne".

Mä oon sunnuntaista asti ollut niin hymy herkässä, elämä on tuntunut aivan ihanalta, mutta eilen kyllä piti tirauttaa muutamat kyyneleet, kun otti niin sydämestä, kun toinen ei yksinkertaisesti osaa iloita sellasesta asiasta mikä tekee mut ihan äärettömän onnelliseksi. Tässä on pointtina se, että mun äidillä on tapana puuttua kaikkiin asioihin ja tiedän kyllä, että toisaalta hän vaan ajattelee mun parasta. Mutta eilen meni kyllä yli! :jahas:

Kuulostaa niiiin tutulta. Kaikista mahdollisista asioista, varsinkin jos siihen liittyy hiukankin rahankulua, tulee naputusta. Oon sen oppinut, että meidän mutsi ei tietyiltä osin ikinä muutu ja ei ajattele sanomisiaan ennenkuin on ne möläyttänyt. Nykyään teen vaan niin että jätän asioita kertomatta koska en jaksa sitä saarnaamista. Ja kyllä, olen lähes kolmikymppinen :D
 
Maha ei toimi. Menkat. Ja maha ei toimi siltikään (menkkojen aikana siis yleensä maha toimii vähän liiankin hyvin ;)).
 
En jaksaisi enää. En saa sairaslomaa, pitää kuulema koittaa vaan jaksaa. Ihan kuin olisi ollut helppoa soittaa ja anella sairaslomaa. Lääkkeet ei auta. Mikään ei auta. Haluaisin pois, mutten voi, koska olen elämisvelvollinen muille.

En enää koskaan halua nähdä lääkäriäni. Ehkä hän nauttii siitä, että saa kyykyttää minua. Ihan sama. Ja huomenna opiskelemaan, ettei tuet lopu. Olen jäljessä opiskeluissa.

V**** elämä on ihanaa.
 
Mikään ei auta. Haluaisin pois, mutten voi, koska olen elämisvelvollinen muille.

En enää koskaan halua nähdä lääkäriäni.

Vaihda lääkäriä!
Vaikka tämä tuntuu varmaan nyt pliisulta, aika usein auttaa. Vaikka se saattaa olla vuosia, ja vuosia mutta useimmiten aika ja elämänkulkeminen helpottavat iän ja tapahtumien myötä. Ole myös elämisvelvollinen itsellesi, se on suurin lahja ihmiselle.

Voimia :haart:
 
Vihaan opiskelua yliopistossa :curs:

Olen ihan väärällä alalla ja mulla on kova kiire pois, mutta sitä ennen olen pakottanut itseni tekemään kandin tutkinnon, kun se on enää ihan pienestä kiinni. Mutta tämä on NIIN pakkopullaa, kun voi olla. Luennolla istuminen on masentavaa, tylsää ja ankeaa ja haittaa harrastustoimintaa. Yliopistolla käymisestä tulee aina pahalle päälle. Olen siellä kuin myrskypilvi. Proseminaarin kirjoittaminen ottaa päähän, varsinkin kun kukaan ei neuvo miten se tehdään, koska laitoksemme opetuksen laatu on suorastaan ala-arvoinen :jahas: Koskaan ei mitään opeteta, oletetaan vain, että opiskelijat osaa kaiken ja sitten kun tekee virheitä saa haukut niskaan. Jos menee ohjaajalta kysymään neuvoa saa yleensä sen verran akateemisia ja ympäripyöreitä ohjeita, etten mä niistä mitään tajua, kun en todellakaan mikään akateemikko ole. En istuisi enää yhtäkään tuntia luennoilla, mutta kun ei raaski antaa periksi näin loppusuoralla. Prkl. Ärsyttää kun olen 3 vuotta kohta hukannut tuolla aikaani. Jos pääsen ensi syksynä sisälle amkiin niin sielläkin menee vielä 4 vuotta. Siinä vaiheessa voi todeta istuneensa koulun penkillä 20 vuotta. Jes.
 
Kuulostaa niiiin tutulta. Kaikista mahdollisista asioista, varsinkin jos siihen liittyy hiukankin rahankulua, tulee naputusta. Oon sen oppinut, että meidän mutsi ei tietyiltä osin ikinä muutu ja ei ajattele sanomisiaan ennenkuin on ne möläyttänyt. Nykyään teen vaan niin että jätän asioita kertomatta koska en jaksa sitä saarnaamista. Ja kyllä, olen lähes kolmikymppinen :D

Heh. :) Meikäläisen äidin haukan katse löytää kaiken uuden, oli se sit kassi, kengät, paita jne. Ja aina sama löpinä; oliko kallis, kuis nyt taas oot ostanut jotain jne. Yleensä sen jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mut välillä menee hermot totaalisesti.
 
Vituttaa, kun oon niin tyhmä, etten tajua että ÄLÄ SYÖ PULLAAAAAA. Ja kun alkuun pääsee, syön vain lisää. Ääliö. Ja sit on paha olla. Oli se hyvää, mutta ei se näin hyvää ollut. Kai. Ehkä. Milloinkahan mä saan päätettyä lopettaa pullansyönti? Se ei vaan sovi mulle. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Joka kerta.
 
Vituttaa, kun oon niin tyhmä, etten tajua että ÄLÄ SYÖ PULLAAAAAA. Ja kun alkuun pääsee, syön vain lisää. Ääliö. Ja sit on paha olla. Oli se hyvää, mutta ei se näin hyvää ollut. Kai. Ehkä. Milloinkahan mä saan päätettyä lopettaa pullansyönti? Se ei vaan sovi mulle. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Joka kerta.
Voisin allekirjoittaa tämän täysin, miten hemmetissä saan tän pullansyönnin kuriin?!!:jahas:
 
Heh. Päivän ekassa kokouksessa oli niin maan hemmetin ihanan näköistä suklaata suoraan Genevestä, sitä en ottanut. Päivän vikassa kokouksessa oli jumalaton viineri. SEN sitten lopulta päädyin ottamaan. Näin jälkeenpäin ajatellen, jos oli aivan pakko jotain tollasta paskaa ottaa, oisin mielummin ottanut sitä suklaata yhden kuin jonkun viinerin. Jestas. No kohta sitten juoksemaan vähintään yhden viinerin verran. Tää olkoon mun tähänastisen dieetin ensimmäinen cheattijuttu, mutta ei kyllä niin kiristä pantaa, ihan hyvin menee.

Mutta vituttaa kyllä ja paljon se, että pilsuresepti loppui "yllättäen". Meno yksityiselle, maksu yli 50 euroa. Pilsut apteekista, yli 30 euroa. Tilit on tyhjät ja toinen on punaisella, enkä mä oikein ymmärrä milloin palkan pitäisi tulla (tänään? ei näy tilillä).
Olen pa. Kysyn josko toi toinen voisi nämä maksut maksaa, kai se on kohtuullista että joskus toinenkin maksaa tällaisista menoista jotain. Jatkossa voin taas jatkaa maksamista, mutta nyt tulee viikonloppu ja kaikkea ja tyhjä tili saa pään ympärillä olevan vanteen pikkasen kiristymään.
 
Vituttaa, kun oon niin tyhmä, etten tajua että ÄLÄ SYÖ PULLAAAAAA. Ja kun alkuun pääsee, syön vain lisää. Ääliö. Ja sit on paha olla. Oli se hyvää, mutta ei se näin hyvää ollut. Kai. Ehkä. Milloinkahan mä saan päätettyä lopettaa pullansyönti? Se ei vaan sovi mulle. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Joka kerta.

Tätä voisi ehkä jatkaa: ja sit tulee migreeni ja sit jää treenit kesken. Monestiko tää pitää kokea että menis jakeluun??? Migreeni vituttaa jo sinällään, mutta kun usein se on osittain vielä itseaiheutettua niin kukkuluuruu....

Olen pa. Kysyn josko toi toinen voisi nämä maksut maksaa, kai se on kohtuullista että joskus toinenkin maksaa tällaisista menoista jotain.

Mä ainakin saan "ehkäisyhyvitystä" aina silloin tällöin ihan käteisellä. Reiluahan se vain on.
 
Mä ainakin saan "ehkäisyhyvitystä" aina silloin tällöin ihan käteisellä. Reiluahan se vain on.


Samma här. Puoliksi maksetaan ja kun vielä syön pilsuja, jotka on kolmenkymmenen euron paremmalla puolella per kolme liuskaa niin ei olisi kiva yksin maksella. Molemmatahan siitä hyötyy joten mun mielestä ihan reiluakin.

Mutsiis, mikään ei oikeastaan tänään vituta. Paitsi vähän se, ettei kaikkea voi osata heti-nyt-äkkiä (kuten puolivolttia).
 
Tämä talvi alkaa olla jo tragedia. Pimeää ja märkää, aina vaan sataa. Vihaan sateessa lenkkeilyä, ja niin kyllä koirakin. Emme siis edes menneet sinne lenkille:jahas: Vieläkin ehtis, mutta ei vaan pysty!!!:curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom