Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä talvi alkaa olla jo tragedia. Pimeää ja märkää, aina vaan sataa.

NIINPÄ.

Ajelin tänään kaupungilla pyörällä ja järki oli lähteä siitä vitutuksesta mitä sää aiheutti: räntää, loskaa, vastatuuli.

Selkäkipuni tekevät minut taas hulluksi. Nyt kipu on yltynyt niin, että tekisi mieli vain maata lattialla ja itkeä, mutta kun hommat on tehtävä, minkäs voit. Särkylääkkeet eivät vaikuta millään tavalla. Känni on näköjään ainoa kipuja lieventävä lääke. Ilmeisesti pitää rueta kaapissa pölyttyvää absinttipulloa tyhjentämään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salille kävelee joku 10 min, mutta tuulee ja sataa ja alkupäivä menikin tuolla sateessa rämpiessä. Mistä sais motivaation tohon 10 minsan dallailuun, kengät kastuu ja salilla ollaan sitten sukat märkinä paskalla tuulella räpiköimässä.
 
Mä ainakin saan "ehkäisyhyvitystä" aina silloin tällöin ihan käteisellä. Reiluahan se vain on.

ja HeaTN, kiitti kommenteista, en siis ole ainoa joka pyytää :) ei pitäs tulla huono omatunto kylläkään, reiluahan se on
 
jotain sitä masuani taas vaan ärsyttää... jo toinen viikko hirveä turvotus, vatsakivut ja kramppailua... vaikka ruokavaliossani ei ole tapahtunut minkäänlaista muutosta...
 
Salille kävelee joku 10 min, mutta tuulee ja sataa ja alkupäivä menikin tuolla sateessa rämpiessä. Mistä sais motivaation tohon 10 minsan dallailuun, kengät kastuu ja salilla ollaan sitten sukat märkinä paskalla tuulella räpiköimässä.

Vaihtokengät ja kuivat sukat reppuun mukaan? Mä vaihdan aina puntin jälkeen kotimatkalle kuivat lämpimät sukat. :D Ei-kastuvat kengät? Pyörä? Polkiessa ei varpaat yleensä kastu. Ostin syksyllä sadepuvun, ja sen jälkeen on ollut aika sama mikä keli, kun itse pysyn kuivana. Kasvothan kastuu aina, mutta se on pientä - pääasia, että on lämmin olo.
 
Tänään meni lopullisesti hermo meidän mekaanisen vaa'an kanssa!:curs: Sain jopa kilon heiton aikaiseksi painossa, kun siirtelin vaakaa kylppärissä&eteisen puolelle.... Seuraa tässä nyt sit painon tippumista. Kun olis se nyt kerran viikkoon kiva nähdä onko tapahtunut jotain. Kait sitä pitäis digitaalinen ostaa, ovat vaan pirulaiset niin kalliita!

Mittanauhastakaan ei mitään apua, menkat päällä niin on vissiin vähän turvoksissa. :(
 
Ne vaa'at on kalliimpia ku ajattelin :(. Luulin että nyt 10-15e sellasen sais, mutta ei! Ainuttakaan alle 20e:n vaakaa ei ole vielä eteen tullut. :curs:
 
Vaihtokengät ja kuivat sukat reppuun mukaan? Mä vaihdan aina puntin jälkeen kotimatkalle kuivat lämpimät sukat. :D Ei-kastuvat kengät? Pyörä? Polkiessa ei varpaat yleensä kastu. Ostin syksyllä sadepuvun, ja sen jälkeen on ollut aika sama mikä keli, kun itse pysyn kuivana. Kasvothan kastuu aina, mutta se on pientä - pääasia, että on lämmin olo.

Nää, kengät kastuu aina läpi, en ole nähtävästi ajatellut ostaa kunnollisia kenkiä jotka pitävät vettä, kun voi niin paljon päivittäisestä kävelystä hoitaa jotain kauppakeskuskäytäviä pitkin. Se on raivostuttavaa sitten töiden jälkeen kun salille menee, pitäs ihan ulkona kävellä vaikka on paska sää :lol2: pitääkö oikeasti ostaa keskustaan kumisaappaat. No nyt on kiva sää, voin mennä ihan omilla kengillä luistelemaan tonne :)
ei musta kyllä ole pitämään noin lyhyellä matkalla sadevaatteita, näyttäisi oudolta täälläpäin asuessa.

Eipä mua oikeastaan vituta tänään, vähän väsymystä vaan havaittavissa mutta mennään me silti salille.
 
Ei ole todellista miten paljon voi vituttaa!! Tein mavessa uutta 5x5 ennätystä. Ensimmäisen sarjan jälkeen joku nuori poika tulee siihen metrin päähän eteen tekemään rinnallevetoa kasvot minuun päin tietenkin, no ei siinä mitään sali on ahdas.

Luulen, että tehdään sitten vuorotellen ja odottelen kohteliaasti, että hän saa oman sarjan tehtyä. MUTTA sitten alan valmistautumaan toiseen sarjaani (valmistautumisessa ei mene kauaa), olen jo kumartuneena aloitusasentoon ja keskityn aloittamaan suorituksen, kun tämä älykääpiö yhtäkkiä hyökkää tekemään uutta sarjaa.

Tämä toistui kaksi kertaa.. 5x5 kyllä tuli, mutta keskittymään siinä ei pystynyt yhtään, jäi ihan helvetin paska maku koko treenistä. Kotimatkalla vasta tajusin, että ei se kovin turvallistakaan olisi ollut jos en olisi väistänyt.. päähänhän se sen tanko olisi varmaan kopsahtanut. Tajusin vasta kotona myös sen, että olisihan tuosta voinut ja pitänytkin sanoa.. :curs:

Lisäksi urpo asetti tasapenkin tankonsa taakse, jotta pystyi sitten palautukset istumaan siinä suoraan minun naaman edessä, kun vetelin maasta. Aina on se istuskelukin pienellä salilla ärsyttänyt ihan perkeleesti, menisivät kotiansa istuskelemaan (varmaan 50% tyypeistä istuu hauiskääntöjensä välissä penkeillä :jahas:).. viedään suoritustilaa kyykkääjiltä, mavettajilta ja rinnallevetäjiltä.. VITTU!
 
Ärsyttää tää unettomuus!!! Kello on soimassa klo 6 ja treenit salilla olisi edessä jo klo 7, enkä vieläkään ole nukkumassa..:curs: Kävin jo yhden kerran "yrittämässä" mutta turhaan..Olen keittänyt lämmintä kaakaota (rasvatonta maitojuomaa, vettä ja canderelkaakaojauhetta), syönyt purkillisen hapankaalia, kipollisen jogurttia, mutta uni ei tule, vaan istua nökötän yksikseni tietokoneen ääressä ja seuraan telkusta Totuus ruuasta ohjelmaa..:jahas:
 
Saa jatkuvasti korjailla muiden mokia töissä. Jeah.
 
Olen keittänyt lämmintä kaakaota (rasvatonta maitojuomaa, vettä ja canderelkaakaojauhetta), syönyt purkillisen hapankaalia, kipollisen jogurttia, mutta uni ei tule, vaan istua nökötän yksikseni tietokoneen ääressä ja seuraan telkusta Totuus ruuasta ohjelmaa..:jahas:

Unettomuus on pyllystä. Luin jostakin (ei nyt tuu mieleen mistä:D), että netissä surffailu ja telkun katselu eivät ole hyvää tekemistä silloin kun unettomuus vaivaa. Vinkkinä tais olla lukeminen ja muu puuhastelu.

Itsellä vituttaa koulutehtävät. Lisää lappaa ja kaikilla palautus päivä samana päivänä. Ja kokeeseenki pitäisi lukea. Ja sitten en saa mitään aikaisksi. Koko ajan laiskottaa. Nyt on pakko tsempata:whip:
 
Töissä on kiirettä /raskasta , ei vituta.Lapset kätisee ei vituta, kunto on täysin poskellaan (no se hiukan vituttaa).

FACEBOOK mä olen addiktoinut siihen ja tykkään käydä siellä ja mua ei haittaa 50 halia päivässä jne MUTTA pyysin erästä tyyppiä ystäväksi ja pientä menneisyyttäkin taitaa olla no enivei saan kuulla kiertokautta herraties mitä kyllä mä tiedän millanen se on nykyään juttuja jne VITTU mua ärsyttää ihmisten olettaminen että ihminen pysyy 15v saakka samanlaisena 34v saakka (joo olen vanha lehmä) ja sitten näitä olettamuksia lauotaan tutustumatta YHTÄÄN uudelleen, oikeasti tekis mieli läppästä korville tollasta kuspäätä.

Mä en jaksa:anssi::anssi:enää turhan takia vaikka olisi kuin Cool muusikonretku stna:curs::curs:
 
Ärsyttävää! Elohiiri tuossa oikeassa hartialihaksessa. Ollut hengissä jo kohta kaksi viikkoa.. Vaivaa varsinkin, kun on menossa nukkuun. Silloin erityisesti nykii..:( Kuinkakohan sen saisi hengiltä?
 
Hirveä stressi päällä. Olen kaksi viikkoa putkeen kirjoittanut sormet sauhuten proseminaaritutkielmaani ja loppua ei näy. Olen skippailut pouolet kaikista luennoista mitä minulla, jotta voisin vain kijoittaa. Treeanaamassa en ole käynyt ollenkaan :curs:, vain pari kertaa lenkillä. Käyn parilla pakollisella luennolla aamulla, sitten kämpälle kirjoittamaan jonnekin ilta kymppiin tai yö kolmeen asti ja siinä se päivä onkin. Eipä tässä oikein syömäänkään ehdi. Kun menen illalla nukkumaan ei mielessä pyöri mitään muuta kuin proseminaari :curs: ja totta kai se meinaa käytännössä, että uni ei tule. Mulle on asetettu niin kovat aikataulut prosemman kanssa, että muuta ei oikein voi. Kyllähän normaaleilla laitoksilla yleensä on palautusaikaa ainakin tuonne huhtikuulle asti, mutta ehei. Meillä on ihan omat systeemit. Huomenna pitäisi palauttaa toinen versio ja siitä kahden viikon päästä pitäisi koko paska olla valmis. Vittu, mä vihaan tätä. Muutenkin vihaan tätä opiskelua, niin sitten vielä joutuu tämmöistä tekemään. Ja kun se helvetin työ pitää ranskaksi kirjoittaa.
 
Hirveä stressi päällä. Olen kaksi viikkoa putkeen kirjoittanut sormet sauhuten proseminaaritutkielmaani ja loppua ei näy. Olen skippailut pouolet kaikista luennoista mitä minulla, jotta voisin vain kijoittaa. Treeanaamassa en ole käynyt ollenkaan :curs:, vain pari kertaa lenkillä. Käyn parilla pakollisella luennolla aamulla, sitten kämpälle kirjoittamaan jonnekin ilta kymppiin tai yö kolmeen asti ja siinä se päivä onkin. Eipä tässä oikein syömäänkään ehdi. Kun menen illalla nukkumaan ei mielessä pyöri mitään muuta kuin proseminaari :curs: ja totta kai se meinaa käytännössä, että uni ei tule. Mulle on asetettu niin kovat aikataulut prosemman kanssa, että muuta ei oikein voi. Kyllähän normaaleilla laitoksilla yleensä on palautusaikaa ainakin tuonne huhtikuulle asti, mutta ehei. Meillä on ihan omat systeemit. Huomenna pitäisi palauttaa toinen versio ja siitä kahden viikon päästä pitäisi koko paska olla valmis. Vittu, mä vihaan tätä. Muutenkin vihaan tätä opiskelua, niin sitten vielä joutuu tämmöistä tekemään. Ja kun se helvetin työ pitää ranskaksi kirjoittaa.

Odotapas vaan kun "pääset" tekemään gradua.. ;) Itse väännän gradua sellaisella aikataululla, että meinaan ihan hengästyä.. mutta se lohduttaa, että mitä nopeammin se on tehty, niin sitä nopeammin se on tehty! :) Yritä ajatella tolla tavalla, niin kyllä se siitä :thumbs:
 
Sanokaa, mistä löydän ystäviä? Olen asunut kohta kaksi vuotta täällä opiskelukaupungissa, olen mukana ainejärjestön toiminnassa ja minulla on ymös harrastuksia jne., mutta kaikilla tuntuu olevan jo piirinsä, ja tuntuu ettei minua kaivata missään. En ole kyllä löytänyt oikein samanhenkisiä ihmisiäkään. En tosiaankaan jaksa tätä kauan, sillä tähän asti elämässäni olen ollut todella sosiaalinen. Seuraava askel on mennä ja kysyä, voisinko vaihtaa kaupunkia ja koulua, sillä kaikki entiset kaverit ovat toisessa kaupungissa. Jos se ei onnistu, en todellakaan tiedä mitä teen. Se on varmaa, että täällä en voi olla jos tällainen yksinäisyys ja onnettomuus jatkuu. Tuntuu, että on umpikujassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom