Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
avomies on ollut varsinainen mr.sunshine jo kolmatta päivää. kun nähdään kotosalla, ei oo hymyn häivääkään kasvoilla ja milloin on syynä että
"sparrikaverin potkut meni ihan läpi. tuntu että ilmat tulee pihalle" + surkuttelua siitä miten joku on parempi tai:
"minun puolesta noi munkit vois heittää pois, söin kolme" - ostin eilen vahingossa 8kpl:n pussin, kun oli tulossa kahvivieraita, mutta munkkeja jäi melkein kaikki eikä me ikinä juuri syödä munkkeja. se oli joku päähänpisto kun sai niin halvalla... tai heti aamulla mun lemppari:
minä: "huomenta! nukuikko hyvin?"
avokki naama kurtussa: "en saanu unta väsyttää."
AAAAAARRRRGGGHHHH. joka vitun aamu.:curs::curs::curs::curs:
olen yrittänyt kysyä hellästi, että mikä harmittaa, ja vaihtoehtoisesti välillä repinyt hiuksia päästä ja kostein silmin selittänyt että avokki tekee mut hulluksi. mä en tajua mikä tähän auttais. vituttaa kun joka ainut päivä itsellä menee vituiks kun toinen on niin pahalla päällä joka ainoasta vastoinkäymisestä. onko normaalia että koko päivän on kun hanuriin ammuttu harmaakarhu jos lompakko unohtuu kotiin päiväks tai kalenteri on jäänyt töihin?? ja ärsyttää kun on niin ärsyyntynyt että tulee kirjoitettua tälläisia selostuksia.

oisko kellään apuja mulle, mitä mä teen?

Tuo on kyllä rankkaa ja itsellenikin toisinaan niin kovin tuttua. Ihmiset on niin erilaisia luonteeltaan. Toiset meistä suhtautuu asioihin myönteisesti ja yrittää sinnitellä hyvällä tuulella, vaikka kaikki menisi päin *#R*#¤%:tä ja toiset lannistuu aikas pienistäkin vastoinkäymisistä. Itse kuulun näihin ensimmäisiin ja yritän useimmiten saada asiat käännettyä myönteisemmiksi. On välillä melko rankkaa elää ihmisen kanssa, joka ajattelee tyylillä "pessimisti ei joudu pettymään".

Itse olen kovasti yrittänyt puhua kivoja ja tartuttaa omaa hyvää tuulta murjottajalle ja myös kertonut välillä aika suoraan, että oma päiväkin menee pilalle, jos toinen nostaa hippasen liian suuren metelin hippasen liian pienistä asioista. Joskus saa kyllä vituttaa, mut jokapäiväisenä menee vähän överiksi ja aiheuttaa kollektiivista mielipahaa. Pahatuuli meinaa ihan oikeasti tarttuu :( Meillä on ehkä edistytty tässä asiassa hieman, vaikka eilen mörököllillä meinaskin revetä taas täysin.

Saan taas kotona sapiskaa, kun julkisesti avaudun ja toinen tietenkin lukee kaiken eli kullalle terkkuja, että oot silti ihan ihana, vaikka joskus vähän rasittava.. :rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos avuista!
Eilen avauduin kunnolla kun nähtiin, ja eiköhän se tästä, taas vähän aikaa. On todella rasittavaa, kun itsekin välillä kaipaan tsemppausta ja tukea. tai tukea kyllä olen saanut, mutta yleensä vasta kun olen itkenyt silmät tukkoon :itku: surettaa tämä tilanne, kun muuten meidän suhde on tosi hyvä, aika ajoin vaan menee hermot tähän toisen yltiönegatiivisuuteen. eilen puhuin hänelle kanssa siitä, miten tärkeitä juttuja on eleet ja ilmeet. muutaman kerran mulle on tullut mielettömän paha olo niinkin arassa paikassa kun rakastellessa, kun oon vahingossa "kutittanut tosi ikävän tuntuisesti" tjsp. ja kun tämä sanotaan niin, että toisella on naama mutrulla kuin kyseessä olis maailman ikävin asia, niin eipä siinä ole ainakaan vaaraa että enää huvittaisi jatkaa. niin ja samalla työntäen mua POIS. samat sanatkin, mutta rakastavalla ilmeellä helpotettuna eivät satuttaisi niin.
tsori :offtopic:
 
Fucking selkä on taas kipeä:( En ollut aamulla punttisalilla tarpeeksi varoinen niin sehän se kostautui. Muutenkin ihan paska alaselkä, ei toimi kunnolla, s1-nivelkin ihan jumissa oikealla puolella, mikä mm. aiheuttaa virheliikkeen lantioon, mikä taas haittaa kyykyn tekoa salilla! Fysioterapiassa olen käynyt ja laittoivat tietenkin syviä vatsoja treenaamaan, mutta enpä tiedä onko tuo nyt hirveästi auttanut ryhtiä suorana pitämään. Kiellettiin alaselkää pyöristämästä ja eihän sitä herrajesta voi normaalia elämää siten elää, kun on niin jäykät paikat, ettei saa kenkiä mitenkään jalkaan ilman sitä selän pyöristystä! Perkele alkaa mennä hermo tämän selän kanssa:itku:
 
Tosinaan ottaa hieman päähän, kun omaa saliharjoittelua kukaan ei ota tosissaan. Olen treenannut pari vuotta tosissani salilla, mutta joudun vieläki salailemaan harrastustani. En varsinaisesti joudu salailemaan, mutta pääsen vähemmällä, kun en joudu kuuntelemaan virnuiluja ja epäluuloisia kommentteja. En sitten tiedä, onko minulla vain v****maisia tuttuja...
Meillä kaikilla on varsin erilaisia syitä käydä salilla, mutta oma tavoitteeni on tulla voimakkaaksi ja myös näyttää siltä. Haluaisin olla yhtä vahva kuin "tavallinen" mies, joka ei siis ole kehonrakentaja. Korjaan, olen yhtä vahva kuin normi mies. MUTTA kukaan ei usko sitä, koska olen nainen...En voi olla vahva, koska olen nainen. En osaa ajaa autoa, koska olen nainen( vaikka olen mm. ammattilaiskuski). Minua pidetään heikompana kuin puolisoani( jonka kanssa treenaan), vaikka tulokseni salilla ovat häntä paremmat. Lauseet ovat jonkinverran kärjistettyjä, mutta sellainen asennehan yhteiskunnalla on naisia kohtaan...

Nämä asiat jaksavat lannistaa omaa arkeani tosi paljon, kun kukaan ei kannusta...Vaikka olen vahva, en hyödy siitä mitään, kun kukaa ei anna minulle esimerkiksi mahdollisuutta kantaa omaa pesukonettani asuntooni...

Koetteko te muut samanlaisia ennakkoluuloja harrastukseenne liittyen? Onko kellään vinkkejä, miten saisi ihmisten asenteet muuttumaan näissä asioissa ja ottamaan minut tosissaan?
 
No en oo kyllä ite tuollaista asennetta huomannut.

Mun treenailuja ei oikeestaan kukaan dissaa ja jossain määrin voimiinikin luotetaan (itseasiassa muut kuvittelee että olen vahvempi kuin mitä olen :rolleyes: ), vaikkei minusta edes ulospäin näe että treenaan. Kannustusta oon saanut kyllä oikeestaan kaikilta, jotka tunnen. Työpaikkahaastattelussakin taisin oikeastaan vain tehdä vaikutuksen, kun kerroin harrastuksestani :D Toisaalta jos joku ei mua ota tosissaan... Oikeesti kiinnostaa ku kilo paskaa, ja jos joku alkaa irvailla niin kuittailen kyllä täysillä takaisin :D

Vinkki sulle: Ole ylpeä itsestäsi ja harrastuksestasi. Älä anna kenenkään dissausten vaikuttaa suhun. Olemalla itsevarma, muutkin uskovat suhun, ja jos eivät, niin omapahan on häpeensä.

Ja kuka hemmetti sua muka kieltää kantamasta pesukonetta omaan asuntoon tms? Tosin voin sanoa, että yksin se on huomattavan hankalaa. En tosin ole kokeillut, mutta hankalaa se oli kaksinkin :D Toisaalta olisin mielelläni senkin energian ja voiman säästänyt kuntosalille, sen verran nimittäin otti selkään että seuraavana päivänä ei viittinyt kovin kovaa treeniä tehdä.
 
Voihan se olla, että omaan sukuuni kuuluu sovinisti konservatiivejä liikaa...Ehkä on vaan paras kasvattaa vielä isommat lihakset ja kysyy niiden mielipidettä sen jälkeen uudestaan...
 
Olin aivan paska treeneissä - taas. On tainnut tämän viikon kaikki treenit mennäkin aivan vituilleen. Kun vielä takana on aika monta hävittyä ottelua, ja edessäkin varmaan, on taas kaivetta motivaatiota ja itseluottamusta jostain syvältä ja pohjalta. Tilannetta ei yhtään helpota paska valmennustouhu, vaikka itseäänhän tässä on soimattava, kun ei vaan osaa.
 
Voihan se olla, että omaan sukuuni kuuluu sovinisti konservatiivejä liikaa...Ehkä on vaan paras kasvattaa vielä isommat lihakset ja kysyy niiden mielipidettä sen jälkeen uudestaan...
tai sit teet niin, että pistät sukujuhlilla kunnon ''kädenvääntönurkan'' pystyyn, ja haastat kaikki epäluuloiset :rock:
 
... Itelle on kyllä lähinnä huonosti käynyt kun oon yrittäny :D Mutta joo, matka keskivertomiehen vahvuiseksi on mulla kyllä vielä aika pahasti kesken, mutta sitten kun oon oikeesti vahva niin mää kyllä näytän (kaikille reenaamattomille ruikeloille)


Vituttaa kun en ole töitten jälkeen tehnyt muuta kuin muninut täällä. LAiska olo, ei oo kiva!!!
 
Vituttaa, kun; yhdessä työssä dedis kohta, kauhea stressi. Liikaa tenttejä, ja lukemaan ei ehi niin paljon kuin pitäis.
 
Taas kipeenä:( En tajua mikä tässä syksyssä/talvessa oikein mättää, kun on kestonuha ja joka toinen viikko kurkku ja pää niin kipeänä pari päivää, ettei mikään onnistu. Oli tarkoitus tänään käydä spinningissä ja tehdä vatsa/selkätreeni, mutta nou. Alkaa pikkuhiljaa ketuttaa aika rojaalisti.

Jotain hyvää silti: kävin vuokraamassa kaksi romanttista lällykomediaa (paras lääke flunssaan), enkä vilkaissutkaan karkkeihin päin:) Otin vain alle eurolla pistaaseja ja cashew-pähkinöitä ja yhden kuivatun ananasrenkaan, sillä eihän leffoja tyhjin suin sentään katsota:rolleyes: Kiva nähdä, että uuden vuoden motivaatio pitää yhä, entinen minä olisi nimittäin syönyt hyvällä halulla sokeria ja väriaineita vähintään kolmen euron edestä. Nyt ei tehnyt edes mieli!:thumbs:
 
Ratsastin tänään aika pitkän lenkin ja oli lunta paljon, joten laukattiin ihan extrapitkä pätkä. Hepo säikähti jotain ja hypähti pikkuisen sivulle, jolloin oikea jalka lipes jalustimesta ja "rytkähti" polvitaipeesta. Jatkettiin silti laukalla ja välillä vähän vihlas mutta vauhti oli niin mahtava ettei malttanu hiljentää :D Menin töihin illaksi ja oli KIIRE! Joten juoksin koipi mutkalla koko illan ja nyt olen kävellyt kuin mielipuoli apina kun jalka ei mene suoraksi ilman hirveää kipua.

Kaiken kruunaa huomisen yli 10 tunnin työvuoro, joka tulee varmasti olemaan ihan yhtä kiireinen kuin tämä ilta.. joten saa nähdä mitä teen tolle jalalle.. teippaan kasaan?? Ärsyttää. Ja salille haluaisin, ever so much!!!!
 
Olen viimeiset pari päivää elänyt pelkästään makeisilla ja leivonnaisilla, ja olo nyt sen mukainen :urjo: . Vielä olisi yksi iso Ärrä-pussi tuhottavana...
 
Aina sattuu jonnekin. Nyt on mennyt ranne paskaksi. Tätä sattuu toisinaan, kun lyö jonnekin käsi väärässä asennossa. Vihloo ihan perkeleesti. Missään ei ole mitään näkyvää vikaa, mutta kättä ei voi taivuttaa tai kääntää oikeastaan mihinkään suuntaan. Kirjoittaminen näemmä onnistuu. Jipi!
 
poskiontelontulehdus ja siitä johtuva syöminen vitutukseen, matkan hankkiminen muille Venezuelaan ja tieto, että itse jää tänne loskaan ja vesisateeseen rämpimään, työt, siinähän sitä taas maanantain ratoksi:itku:
 
Tää vuosi alkoi sit ihan v. Työtön vuoden alusta eikä töitä tiedossa ja kaiken päälle vielä flunssa. Kurkku kipeänä ihan vaan kaksi viikkoa putkeen. Viirus viirus. Nyt onneksi alkaa helpottaan...
Heti piristyin kun sain vähän rutista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom