Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä kanssa jonkinnäköistä syömisongelmaa. Kaikennäköinen herkuttelu on tullut mukaan kuvioihin. Kevätviiraus ja tunne-elämän kiemuroita (ts. halipula... :( Eikä tuo kundikaveri oikein lämpene mun "aloitteille"), siinäpä oikein sopiva yhdistelmä aiheuttaakseen tällaisia ongelmia. Noh, joo, sitten kun oon lihonu 10 kiloa tän mässäilyni takia (ja mun piti vielä olevinaan tiputella tätä painoa) ei ainakaan tartte ihmetellä, että mistä johtuu kun toista ei kiinnosta... :jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa jätkät jotka ei ymmärrä, jos ei kiinnosta. Kun ei kiinnosta, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Ei se kännissä soitteleminen auta. Tai ulko-oven raapiminen. Niin kerta.
 
Nukuin reilut 12h ja nousin ylös vasta puoliltapäivin. Koko päivä enemmän tai vähemmän pilalla. Kai olen käynyt aamulla hereillä muttei mitään muistikuvaa. Kiva paikata viikon univelat, mutta ärsyttää kun olisi pitänyt olla jo aamulla liikenteessä.
 
No niin. Minen sitten enää ikuna mittauta rasvojani niillä sähkösillä jutskilla. Tämäkin kerta oli puhdas vahinko, kun sattuivat E..xian tytöt olemaan mittailemassa ilmatteeksi erään tavaratalon urheiluosastolla.

Ensinnäkin vaaka näytti pari kiloa yläkanttiin (luotan enemmän omaani, jos se näyttäisi väärin, en olisi päässyt viimeisen vuoden aikana kertaakaan kisoissa haluamaani painoluokkaan:D ), toisekseen mittari näytti rasvoiksi 32,5:eek: :curs: :eek: . Haha. Just heti perään mitattiin 7 pisteen pihtimittaus, tulos: 14,5. Ok, tossa oli pari pykälää liian alhainen tulos, mutta silti!! 32,5!! Tätä äimisteltiin jo paikan päällä, johon tytöt että: heidän vaakansa on kyllä tosi tarkka (siis se jolla seistään paljain jaloin jne..), ja kun kerroin että viimeksi muutama päivä sitten yhden kohdan pihtimittaus näytti tulosta 19-20, niin epäilivät mittaajan ammattitaitoa. Ja että heillä oli juuri käynyt joku tyttö, jolta oli mitattu pihdeillä puolen prosentin tarkkuudella sama tulos kuin heidän laitteellaan. Eli mie oon siis heidän mielestään virallisesti läski, ja varmaan tarttis käydä heillä vähän spinninkissä:hyper:

Suht kyseenalainen keino kaupata jäsenyyttä salille:jahas:

Tässä eilen otettu kuva, ei ainakaan omasta mielestäni näytä olevan kolmannes kropasta rasvaa:
 

Liitteet

  • selkä6_edited-1.jpg
    selkä6_edited-1.jpg
    54 KB · Katsottu: 586
no just joo... mihin sitä ton jälkeen voi luottaa!!?

juu. ei sulla kyllä kauheesti rasvaa ole, kuten tiedät itsekin. mulla on se lähemmäs 30%.
 
Juu, tollaiset "ammattilaisten" salit jää kyllä heti väliin. Kyllähän niiden typyjen olisi pitänyt jo paljain silmin havaita ettei laite ole ihan luotettava. Todennäköisesti sama laite antaa jollekin oikeasti lihavalle tuloksen -20 ja sit voikin jatkaa syöpöttelyä ja lihomista hyvällä omallatunnolla kun on rasvat alhaalla...
 
Vituttaa ja itkettää nyt niin että! Ahdistaa vaan tämä tyhjänpanttina oleilu. Mikään paikka ei ole auki, eikä pääse mihinkään. Jos alkomahooli maistuisi minulle niin nyt sitä tulisi maisteltua vähän enemmänkin.

Aaaargh. On tämä niin vaikeaa. Kun keksisi jotain hauskaa tekemsitä niin siirtyisi ahdistus edes hetkellä.
 
oi ja voi

tein pitkästä aikaa rintatreeniä ja au au au oikea olkapää kipeä nyt tosi paljon. samalla säteilee kaulaan ja alas kättä pitkin:( sattuu:itku: yritä nyt tällaisella kädellä sit vääntää vanhuksia töissä.. opiskelijakin tulee ohjattavaksi huomenna (seuraavat 4vk mun kintereillä), ihan sama ku tekis hommat ite:jahas: . tietty joku kädetön ihqdaa teini, jota ei vois vähempää kiinnostaa vastuullisuus hoitotyössä. great. saa kyllä kuulla kunniansa, jos kerrankin vaarantaa asukkaiden hengen jollain tapaa. ja jos yrittää syöttää vanhusta niin ettei nosta edes sängyn päätyä ylös, mä revin sen opiskelijan pään irti:curs:

muutenkin työt kusee. ite yrität olla niin tehokas kuin vain voi olla. yksikin laikkari hyppii silmille, kun luulee olevansa nyt jotain kun on päässyt hoitotyöhön vaikka varsinainen työtehtävä on siivous. mutta kun ei niitä sijaisia muualta revitä, sit laikkareita, joilla ei mitään hoitokoulutusta ole vaan kova pätemisen tarve. neuvota osataan, mutta se vastuullisuus. kun "SÄ olet se hoitaja, laita SÄ hoitajana emätinpuikko." onhan niitä reikiä kaksi, että pitää oikein miettiä kumpaan reikään puikon laittaa:eek: :rolleyes: omien aivojen käyttö ei ole kielletty. sit mussuteltaan pitkin päivää kahvia ja pullaa:urjo: yritä siinä nyt nauttia ite kunnon ruokaa, kun toinen sanoo että tällä pärjää koko päivän. aijaa..:david: sit sotkee aikataulut ja kuviot sovituista jutuista.

vituttaa lisäksi laiskat sijaiset, jotka ei ota vastuuta omasta työstään. ovat hoitamassa vanhuksia asenteella "kun ei vois vähempää kiinnostaa." puhuvat miten sattuu ja asentohoito on sitä mitä se on. jos kiltisti yrität sanoa asioista, tulee mulkaisua että mikä mäkin olen sanomaan. olen vasta 23v ja silti tunnen itteni 19-vuotiaiden hoitajien seurassa ikälopuksi. ehkä olen todellakin erilainen nuori. tykkään vanhuksista ja hoitotyöstä:haart: , mutta saispa kerrankin tehdä sitä niin ettei tarvi katsoa kelloa ja juosta ajan kanssa kilpaa. kiva olis myös luottaa, että se nuori 19v ihqdaa hoitsukka hoitaa työnsä, ettei tarvi perässä juosta katsomassa. olis myös kiva ettei aina tarvis muistuttaa vanhuksien juottamisesta, että laita nyt helvetti enemmän kuin desi sitä maitoa juomaksi. sit ihmetellään että kun ei kastu.. niinpä niin. tän asian kanssa tuntuu että löis päätä seinään, kun ei mene asia perillä vaikka miten päin sen muotoilee:wall: . palkasta en jaksa edes enää itkeä. pieni se on:itku:

lisäksi myös ottaa päähän, että joku kehtaa esittää kaiken maailman työttömiä tulemaan hoitoalalle ja varsinkin vanhuksia hoitamaan. ei väliä vaikka ei sovi hoitamaan, kunhan käsiparia vain on, se riittää. kuka tahansa osaa hoitaa vanhuksia. niinhän se on joo:jahas: pikakoulutetaan lähihoitajiksi kaiken maailman tonttuja, kiva kun arvostatte lähihoitajien ammattia taas. superistakin hyötyä taas tulevissa palkkaneuvotteluissa. ei niin mitään. sorppa avautuminen, ei pysty pitämään näitä epäoikeudenmukaisuuksia aina sisällään.
 
Nyt ei enää ole moneen päivään särkenyt olkapään etuosaa, mutta tänään huomasin käden olevan ihan voimaton sivulle nostaessa.:wall: Mikähän siinä nyt on?!?:itku: Mä en ala.
 
....ja vielä löylylä kiukaalle: unohdin pillerin eilen (piti aloittaa uus pakkaus) ja nyt täällä tuskissaan fundaillaan että pitäisikö hakea jäkiehkäisypilleri. Maksaa vaan niin tuhottomasti yks pieni tabletti :eek:

Lahopää mikä lahopää :wall:
 
Jos et pidä riskeistä niin mars hakemaan se "katumuspilleri"! Pieni hinta verrattuna mahdollisiin seurauksiin. Ystävälleni kävi samoin ja seuraava operaatio oli kuukauden päästä huomattavasti epämukavampi.
Itse kävin teininä hakemassa varmuuden vuoksi ja silloin niiden saaminen oli huomattavasti nöyryyttävämpää (yritä sit selittää ettei riskiä otettu vaan pillerin unohduksen jälkeen käytettiin kumia,joka hajosi) ja useamman mutkan takana.
 
Jos et pidä riskeistä niin mars hakemaan se "katumuspilleri"! Pieni hinta verrattuna mahdollisiin seurauksiin. Ystävälleni kävi samoin ja seuraava operaatio oli kuukauden päästä huomattavasti epämukavampi.
Itse kävin teininä hakemassa varmuuden vuoksi ja silloin niiden saaminen oli huomattavasti nöyryyttävämpää (yritä sit selittää ettei riskiä otettu vaan pillerin unohduksen jälkeen käytettiin kumia,joka hajosi) ja useamman mutkan takana.


^^ jep, näin sitten tein kun ei muutakaan mahdollisuutta ollut. Tästä lähtien oletettavasti muistaa sen pillerin sillä niin vitskutti maksaa yhdestä pilleristä 16 euroa ja lisäksi kokea huimausta ja pahaa oloa eilisilta + tämä aamu.
 
Niissä on jonkun verran käsittääkseni ns. heittovaraa kyllä, kannattaa tutustua pakkauksen ohjeisiin (minipillereissä taisi olla huomattavasti tarkempi tuo aikaraja). Yasminessa ainakin on eri menettelytavat riippuen siitä, missä vaiheessa liuskaa pilleri unohtuu ja kuinka pitkäksi aikaa. Aika suuri mahdottomuus nimittäin saada aikaan lähes täydellinen ehkäisyvarmuus, jos teho alkaa heiketä todella nopeasti edellisen pillerin ottamisen jälkeen. Varmaahan nyt ei tietenkään ole mikään ja hyvä ne on ajallaan syödä (itsellä muistutus kännykässä), mutta ei se minuuttipeliä ole.
 
laitoin sit lounaan ja välipalat valmiiksi eilen , pakkasin ne ja laitoin jääkaappiin- niin kun aina. aamulla yllätys- eväät kadonneet! No TAAS oli mieheni poika (20v) tullut kotiin jossain vaiheessa aamuyötä ja popsinnut kaikki mun eväät :)
Vaikka mä ostan senkin ruuat ja niitä löytyi kaapissa riittävästi!
perrkele
 
Mikälie flunssa :curs:. Yleensä en oo juuri koskaan kipeä, mutta nyt tänä keväänä jo toinen tauti :itku:. Aluksi aattelin, että heikko olo johtuu vain siitepölyajan alkamisesta, mutta sitten iski niin hirveä kurkkukipu etten oo saanut 4 yöhön nukutuksi.:wall:
 
Saakeli, olen merkinnyt töissä tasan kaksi ylityövapaapäivää tälle keväälle ja nyt näyttää siltä, että molempien päälle tulee projektit, joissa mun on oltava mukana koska hoidin niitä viimekin vuonna. Saakelinsaakeli. Missäköhän vaiheessa noita ylitöitä saisi sitten pidettyä vapaana?? Olin jo täysin asennoitunut minilomiin..
 
Just nyt tällä hetkellä kaukojäähdytystyöt, joita tehdään tossa ihan himan vieressä. Kuuntelin jo viime yön piikkauksen sekä kaivinkoneen ääniä. Kävin kysymässä, että kauanko meinaavat jatkaa, niin vastaus kuului että koko yön ainakin sitä kaivamista. Viime yönä en nukkunut silmällistäkään metelin takia ja siksi, että olen kipeä. Päivällä sain nukuttua muutaman tunnin. Enkä ole nukkunut kunnolla kahta edellistäkään yötä.

En ollut nähnyt asiasta mitään ilmoituksia missään etukäteen eivätkä he tienneet koko asiasta mitään Helsingin Rakennusviraston, Helsingin Energian tai Helsingin Veden päivystysnumeroissa.

Vituttaa kun pitäisi jaksaa mennä huomenna töihin. Oon aika rikki.
 
VITUTTAA likainen koti. Vihaan siivoamista, vihaan likaisia vaatteita a epämääräisiä tavaroita ympäri asuntoa, vihaan ärsyttäviä villakoiria ympäri nurkkia ja keittiötä joka on täysi sekasotku. Uusi asunto on ihana, mutta vituttaa elää tämmöisen kaaoksen keskellä. Keittiötä jaksaa jopa puunata, mutta imuroimista, tavaroiden järjestelyä ja lattian kuuraamista en vaan voi sietää. Tottakai siivoan asunnon, mutta huomenna näyttää taas samalta. Miten voikin näin pieni asia vituttaa niin kympillä. :wall:
 
Toista päivää kärsin täällä kotona (yhä edelleen julkisivurempan kiviporan melussa) hirveästä vatsataudista. Se iski ensimmäistä kertaa sitten lapsuuden. Just puhuin ystävän kanssa puhelimessa ja sama vessa-show sielläkin meneillään. Varokaa siis! :wall:

Eilen sain syötyä yhden proteiinisheikin (viiden tunnin kulauttelulla), kaksi hapankorppua juustolla ja desin jätskiä - tosin se päätyi pönttöön. Koko ajan on huono olo ja varmasti osittain myös siksi, ettei ole syönyt mitään! En keksi mitään kurjempaa tautia! Kylmä hiki nousi otsalle ja kylmät väreet selkäpiihin, kun pilkoin porkkanoita sosekeittoon. Eihän se ole normaalia, että ruoan näkemisestä tulee huono olo!

Nyt vedin sosekeittoa ja raejuustoa ja rukoilen, että ne pysyvät siellä, minne menivät - en nouse tästä tuolista tuntiin, jos se jotain auttaisi... :rolleyes:

Hitto että ketuttaa! Hyvin alkanut treeniviikko menee tässä ihan keturoilleen ja palautumisetkin helvettiin, kun ruokavalio on tätä - ja kalorit tosi mallikkaat. :wall:
 
VITUTTAA likainen koti. Vihaan siivoamista, vihaan likaisia vaatteita a epämääräisiä tavaroita ympäri asuntoa, vihaan ärsyttäviä villakoiria ympäri nurkkia ja keittiötä joka on täysi sekasotku. Uusi asunto on ihana, mutta vituttaa elää tämmöisen kaaoksen keskellä. Keittiötä jaksaa jopa puunata, mutta imuroimista, tavaroiden järjestelyä ja lattian kuuraamista en vaan voi sietää. Tottakai siivoan asunnon, mutta huomenna näyttää taas samalta. Miten voikin näin pieni asia vituttaa niin kympillä. :wall:

Tää on niiiin mua. Kylppäriä ja keittiöö jaksaa hinkata (koska hygienistä pitää kuitenkin olla, epäjärjestys on eri asia) mutta just noi tavarat ja vaatteet ympäriinsä...:curs: Vihaan sitä sekasotkua, mutta vihaan myös siivoomista ja sitten vaan ahdistaa kun tietää, että pitäis tehdä asialle jotain mutta ei vaan tee. Lisäksi mä oon meillä se pahin tavaroiden levittäjä...:nolo: :wall:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom