oi ja voi
tein pitkästä aikaa rintatreeniä ja au au au oikea olkapää kipeä nyt tosi paljon. samalla säteilee kaulaan ja alas kättä pitkin:( sattuu:itku: yritä nyt tällaisella kädellä sit vääntää vanhuksia töissä.. opiskelijakin tulee ohjattavaksi huomenna (seuraavat 4vk mun kintereillä), ihan sama ku tekis hommat ite:jahas: . tietty joku kädetön ihqdaa teini, jota ei vois vähempää kiinnostaa vastuullisuus hoitotyössä. great. saa kyllä kuulla kunniansa, jos kerrankin vaarantaa asukkaiden hengen jollain tapaa. ja jos yrittää syöttää vanhusta niin ettei nosta edes sängyn päätyä ylös, mä revin sen opiskelijan pään irti:curs:
muutenkin työt kusee. ite yrität olla niin tehokas kuin vain voi olla. yksikin laikkari hyppii silmille, kun luulee olevansa nyt jotain kun on päässyt hoitotyöhön vaikka varsinainen työtehtävä on siivous. mutta kun ei niitä sijaisia muualta revitä, sit laikkareita, joilla ei mitään hoitokoulutusta ole vaan kova pätemisen tarve. neuvota osataan, mutta se vastuullisuus. kun "SÄ olet se hoitaja, laita SÄ hoitajana emätinpuikko." onhan niitä reikiä kaksi, että pitää oikein miettiä kumpaan reikään puikon laittaa
omien aivojen käyttö ei ole kielletty. sit mussuteltaan pitkin päivää kahvia ja pullaa:urjo: yritä siinä nyt nauttia ite kunnon ruokaa, kun toinen sanoo että tällä pärjää koko päivän. aijaa..
sit sotkee aikataulut ja kuviot sovituista jutuista.
vituttaa lisäksi laiskat sijaiset, jotka ei ota vastuuta omasta työstään. ovat hoitamassa vanhuksia asenteella "kun ei vois vähempää kiinnostaa." puhuvat miten sattuu ja asentohoito on sitä mitä se on. jos kiltisti yrität sanoa asioista, tulee mulkaisua että mikä mäkin olen sanomaan. olen vasta 23v ja silti tunnen itteni 19-vuotiaiden hoitajien seurassa ikälopuksi. ehkä olen todellakin erilainen nuori. tykkään vanhuksista ja hoitotyöstä:haart: , mutta saispa kerrankin tehdä sitä niin ettei tarvi katsoa kelloa ja juosta ajan kanssa kilpaa. kiva olis myös luottaa, että se nuori 19v ihqdaa hoitsukka hoitaa työnsä, ettei tarvi perässä juosta katsomassa. olis myös kiva ettei aina tarvis muistuttaa vanhuksien juottamisesta, että laita nyt helvetti enemmän kuin desi sitä maitoa juomaksi. sit ihmetellään että kun ei kastu.. niinpä niin. tän asian kanssa tuntuu että löis päätä seinään, kun ei mene asia perillä vaikka miten päin sen muotoilee:wall: . palkasta en jaksa edes enää itkeä. pieni se on:itku:
lisäksi myös ottaa päähän, että joku kehtaa esittää kaiken maailman työttömiä tulemaan hoitoalalle ja varsinkin vanhuksia hoitamaan. ei väliä vaikka ei sovi hoitamaan, kunhan käsiparia vain on, se riittää. kuka tahansa osaa hoitaa vanhuksia. niinhän se on joo:jahas: pikakoulutetaan lähihoitajiksi kaiken maailman tonttuja, kiva kun arvostatte lähihoitajien ammattia taas. superistakin hyötyä taas tulevissa palkkaneuvotteluissa. ei niin mitään. sorppa avautuminen, ei pysty pitämään näitä epäoikeudenmukaisuuksia aina sisällään.