Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sunnuntain salitreenin jälkeen lonkankoukistajaa ja etureittä venytellessä polvilumpio sijoiltaan, TAAS!!! :wall: Kaatuessani kivusta lattiaan mielessä vilisti puolen vuoden treenitauko, buranahelvetti ja pitkä sairasloma.
Yksi leikkaus ja monen monituista fysioterapiakäyntiä takana, tukipohjallisia, polvitukia jne. kaikki helvetin turhaan!
Jälleen kerran leikkurijonossa... Jotta kyllä vituttaa!! :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hemmetin gradu! Näin hienolla ilmalla olisin kyllä hieman mieluummin ulkona auringonpaisteessa kuin sisällä koneen ääressä pähkäilemässä miten hemmetissä sais jotenkin gradua eteenpäin:curs:
 
Elättelin toiveita, että flunssa olisi laantunut sen verran, että olisin päässyt tänään hierontaan, jonka varasin kuukausi sitten. Ja paskat! :curs: Takareidet huutaa, mutta ei voi mitään. En ala maksamaan siitä, että keskityn tunnin ajan siihen, saanko henkeä, kun nenä tukkeutuu..
 
Euromarket.

Ärrä: Huomenta!
Kassa: Hei!
Kaikki hyvin tässä vaiheessa.
Tuotteet kulkee hihnalla ja sit kassa, tietysti vahingossa, pudottaa mun Red Bull-juomani maahan. Etsii sen sieltä lattialta ja nostaa hihnalle takas.

Ärrä: Hmm, en mä taida enää voida ostaa sitä, ku se nyt kuitenkin on hiilihapollinen juoma...
Kassa: Kattoo mua ja laittaa juoman sivuun.
Ärrä: Niin, voisinkohan mä saada sit uuden?
Kassa: Se täytyis sit hakee tuolta...
Ärrä: Ja minäkös sen pudotin?

Kestäähän mun jalat kävelemistä ja niinpä sit lähdin hakeen juomaani.

Ärrä: En tiedä kauanko sinä olet ollut asiakaspalvelussa, mutta ite oon ollu aika kauan ja tiedän suunnilleen, miten tän ois voinu hoitaa.
Kassa: Joo, mä oon pahoillani.
Ärrä: Senkin ehkä vois sanoo ääneen, ku tossa alkuperäsessä tilanteessa sekin unohtu.
Ärrä: Kiitos ja hei.

Äänensävyni ei missään vaiheessa ollu mitenkään kovin ilkee.

Se, mikä mua eniten OIKEESTI vituttaa, on se, et mulle tulee niin hiton huono olo itelle tollasesta.
Jään miettiin, et natisenko täysin turhasta ja oonko ihan täys pissapää.

Kylmä Red Bull Light oli kuitennii kovin hyvää:)
 
Flunssa :curs:

Samoin! Tyhmät ihmiset tulee salille kipeänä ja saa sitten kaikki muutkin köhäisiksi. Yö meni nieleskellessä, kun kurkku on kuin olisi partateriä niellyt. Just sain kovan työrupeaman tehtyä ja nyt piti nauttia olosta, mutta tästä on kyllä nautinto kaukana! Ei pääse edes ulkoilemaan upeaan kevätilmaan, vaan täytyy nököttää sisällä! :curs: Vielä ärsyttävämpää on, että viimeksi kuukausi sitten olin influenssan kourissa viikon :jahas:
 
Koira valvotti koko yön. Isännän kanssa juostiin vuorotellen sen kans ulkona ja yöunet jäi aika vähille. Hotkin aamupalan kauheaa kyytiä ja olisin juuri ja juuri kerennyt bussiin. Sähköpostissa olikin ilmoitus, että tunnit peruttu.... Vihaan maanantaita..
 
Nyt en käsitä. Surettaa lähinnä kun yrittää olla kaikille mieliksi ja saa paskaa niskaan. Kyse on siitä, että nyt ollut paljon kaikkia kekkereitä ja kissanristiäisiä ja ens viikonloppuna olis taas ollu, joihin olin luvannut mennä. Tänään kuitenkin päätin että pakko saada levätä se ainut pikku loma (4 päivää) nyt pääsiäisenä, kun tod näk en saa kesälomaa. Eli peruin sen menon.

Sit alkoi kauhee syyllistäminen yhdeltä taholta ja toinen tyyppi ei puhu mitään. Marinaa siitä että viime perjantain meno olisi pitänyt perua että olisin jaksanut ens viikonloppuna pippaloida. Tämä viime perjantai ei taas onnistunut perua koska toinen kaveri oli vetämässä herneitä nenään siitä. Olen ennenkin saanut kuulla kyllä kommenttia että jos esim haluan aikasemmin lähteä baarista tms niin hirveä syyllistäminen ja kysely siitä että mikä on. Eikö nykyään enää kelpaa selitykseksi väsymys? Jos on töissä 8 tunnin päiviä + treenit päälle, loppuviikosta on jo aika kuitti. Tätä eivät mun kaverit tajua jotka ei ite treenaa näin. No, aika näyttää kuin pian taas leppyvät mulle mutta aikamoinen vitutus on tällä hetkellä.:(
 
Koko olkapään etuosaa särkee.:curs: En tiiä johtuuko hauislihaksen pitkän pään tulehduksesta (luulin sen mennen jo ohi) vai mikä ihme siinä nyt on. :wall:
 
Koko olkapään etuosaa särkee.:curs: En tiiä johtuuko hauislihaksen pitkän pään tulehduksesta (luulin sen mennen jo ohi) vai mikä ihme siinä nyt on. :wall:

Ei oo todellista!!!:eek: Olin just aikeissa avautua tänne samasta asiasta. Oikean olkapään etuosaa särkee niin maan prrrrkeleesti ja normi hauiskäännöistä ei tullu yhtään mitään!!! Olkapää myös rutisee jänteen kohdalta ja vihloo kun kättä nostaa eteen ylöspäin. Hauiksen pitkän pään jännetulehdus. Aamen. se on buranaa 2000mg ja kylmätykkiä huomenna. Vanha rhp saa kärsiä taas:wall:
 
Ei oo todellista!!!:eek: Olin just aikeissa avautua tänne samasta asiasta. Oikean olkapään etuosaa särkee niin maan prrrrkeleesti ja normi hauiskäännöistä ei tullu yhtään mitään!!! Olkapää myös rutisee jänteen kohdalta ja vihloo kun kättä nostaa eteen ylöspäin. Hauiksen pitkän pään jännetulehdus. Aamen. se on buranaa 2000mg ja kylmätykkiä huomenna. Vanha rhp saa kärsiä taas:wall:
Voihan hittolainen! Toivottavasti menee sulta pian ohi (mitä toivon itsellenikin) ja aikas lailla samat konstit mullakin käytössä: tulehduskipulääkkeet, kylmähoito ja rinta-hauistreeneissä tauko.
 
Vauvakyynärpää. Vasemman olkavarren alaosa on ihan sen tuntuinen, että pitäisi olla hitonmoinen mustelma siinä kohtaa. Tiipi on jatkuvasti sylissä ollessaan pää sillä kohdin, koska tarvitsen oikean käden vapaaksi ja hän painaa jo sen verran, etten jaksa häntä muuten kannatella, kun ei niska kuitenkaan ole vielä niin vahva että jaksaisi pitää itse päätään pystyssä. Selkää on särkenyt raskauden puolivälistä asti ja nyt se on vain pahentunut, ja molemmissa pottuvarpaissa on kynsivallintulehdukset huonoista, vanhoista lenkkareista. Ostin eilen uudet, mutta menee useampi päivä ennenkuin varpaat tuosta paranee. Eikä hierojalle ole mitään toivoa päästä tuota selkää korjaamaan, pitäisi ottaa Tiipi mukaan eikä silloin koko hommasta tulisi mitään kun ei pystyisi rentoutumaan, kyttäisi vain inahuksia kopasta.
 
ollaan sit ketolla ja syömiset ollut hyvällä mallilla. ihmettelin aanantaina ja tiistaina, että mistä se johtuu että on hirveä pöhömaha päällä vaikka mulla se melkein aina johtuu sokerista (ja sitähän ein ole syönyt ollenkaan). Illalla sit huomasin syyn: mieheni oli vahingossa sekoittanut kivennäisveden- ja limsapullon :) kun käydään yhdessä kaupaassa, en mä tarkista mitä se koriin lataa. Ja kun mä juon sen 1,5 l pullon funlightilla iltaisin niin voi kuvitella mitkä sokerimäärät mä oon keräilly 2ssa päivässä. Pitää aina kattoo mitä pullossa lukee vaikka ei oo limsaa meidän jääkaapista löytynyt varmaan 10 vuoteen. Ja tod. vituttaa koska tämä tarkoittaa: 1) keto on persellään ja pitää aloittaa uudelleen
2) pääsiäinen jää vähähiilariselle tsyklille- no mämmi!
3) kun sanoin kullalle et ole hyvä ja kato sit huomenna mitä siinä pullossa lukee sit se sai sellaisen raivarin että huh-huh: mä oon itsekäs egoistipaskiainen ja vaan syyttelen häntä kaikesta.... no joo. siitä sitten saa kun yrittää jakaa murheensa.
 
Salilla käy söpö, rennon oloinen poika :) :love: ja minä en uskalla mennä tekemään tuttavuutta... tai edes hymyillä :( :eek: :itku:

Mutta aina kun kiinnostun jostakin henkilöstä... hän osoittautuu varatuksi :wall:
 
Ei oo todellista!!!:eek: Olin just aikeissa avautua tänne samasta asiasta. Oikean olkapään etuosaa särkee niin maan prrrrkeleesti ja normi hauiskäännöistä ei tullu yhtään mitään!!! Olkapää myös rutisee jänteen kohdalta ja vihloo kun kättä nostaa eteen ylöspäin. Hauiksen pitkän pään jännetulehdus. Aamen. se on buranaa 2000mg ja kylmätykkiä huomenna. Vanha rhp saa kärsiä taas:wall:

Miten tää voi olla mahdollista...:( Mä kärsin samasta kivusta täällä päässä. Eilinen rintatreeni meni vaan varoessa ja ajatellessa tota oikeeta etuolkapäätä. Mä oon kuvitellu, että olkapää reistaa, mutta voisko se johtua sittenkin tosta jännetulehduksesta? Osaako ihan työterveyslääkäri todeta tommosen tulehduksen? Ei tunnu ainakaa tää kokoa ajan hiiren kanssa työskentely parantavan asiaa.
 
Tuskaa....

Joo, ei ole tarvinnut pitkään aikaan kitistä mistään...mutta nyt on PAKKO. Jumalauta kun risoo. Jätin gradun vihdoinkin viralliseen tarkastukseen. Työ kävi esitarkastuksessa, jonka jälkeen tein annetut korjausehdotukset. Nyt sitten ohjaaja soitti ja haukkui pystyyn sen takia, että lähdeluetteloon oli jäänyt pahoja epäjohdonmukaisuuksia - ja että tämä vaikuttaa väkisinkin arvosanaan alentavasti :itku: . Myönti vielä itse, että oli asian huomannut jo esitarkastuksessa, mutta "josttain syystä ei sitten ollut muistanut asiasta mainita"....:eek: Siis voi jumalauta. Nyt asialle ei enää voi mitään tehdä, ja mun täytyy niellä tää kiukku ja paska ja hyväksyä paska arvosana, vaikka tein homman eteen 2 VUOTTA töitä....:wall: Siis mä en jaksa....:wanha:
 
Joo, ei ole tarvinnut pitkään aikaan kitistä mistään...mutta nyt on PAKKO. Jumalauta kun risoo. Jätin gradun vihdoinkin viralliseen tarkastukseen. Työ kävi esitarkastuksessa, jonka jälkeen tein annetut korjausehdotukset. Nyt sitten ohjaaja soitti ja haukkui pystyyn sen takia, että lähdeluetteloon oli jäänyt pahoja epäjohdonmukaisuuksia - ja että tämä vaikuttaa väkisinkin arvosanaan alentavasti :itku: . Myönti vielä itse, että oli asian huomannut jo esitarkastuksessa, mutta "josttain syystä ei sitten ollut muistanut asiasta mainita"....:eek: Siis voi jumalauta. Nyt asialle ei enää voi mitään tehdä, ja mun täytyy niellä tää kiukku ja paska ja hyväksyä paska arvosana, vaikka tein homman eteen 2 VUOTTA töitä....:wall: Siis mä en jaksa....:wanha:

Voi elämä mikä tilanne! Ärsyttää oikein sun puolesta noi puolivillaiset ohjaajat. Tuntuu, että niille on yksi ja sama opiskelijan kohtalo, kunhan saavat maisterin ulos ja rahat sisään. Toiset antaa itsestään ja elämästään kaksi vuotta projektiin, joka sillä hetkellä on monelle maailman tärkein asia, ja sitten ohjaajat kohtelee miten sattuu. Mulla on kanssa gradu nyt virallisessa tarkastuksessa, viimeisiin viilauksiin sain ohjaajan ohjeet, mutta jostain syystä hän ei suostunut vastaamaan sähköposteihini sen jälkeen, ja gradu meni tarkistukseen ilman hänen viimeistä siunaustaan... Odottamaankaan en olis voinut jäädä, kun valmistuminen olis siirtynyt syksyyn. Pidetään peukkuja, ettei sinne jäänyt mitään mokia.

Voitkohan tuossa tapauksessa vaatia arvosanan tarkistamista? Ainakin meidän yliopistossa voi 14 päivän kuluessa arvostelun saannista tehdä jonkinlaisen reklamaation, jossa arvosanan tarkistamista voi vaatia ja se ilmeisesti aina käsitellään. Opintosuoritusjohtosäännössä on yleensä kunkin yliopiston valituskäytännöistä tietoa. Vois kuvitella, että jos sä olet tehnyt työn parhaan tietosi mukaan (ts. virheet ei johdu huolimattomuudesta/välinpitämättömyydestä) ja ohjaaja on laiminlyönyt ohjausvelvollisuutensa, niin jotain hyvitystä voisi saada.
 
Kaisukka:

Kyllä meilläkin se mahdollisuus on olemassa - eka tiedekunnan kokous on nyt 19.päivä, sittenhän sen arvosanan saa tietää. Kyllä mulle jo suht suoraan sanottiin, että arvosana ei tule olemaan se, mikä piti - tuon kyseisen asian takia. Mietin jo sitä reklamointia - on jotenkin kohtuutonta, että ohjaja voi selvitä kyseisestä tilanteesta vain olkiaan kohauttamalla. Ja pääarvioitsija on tietoinen tästä tilanteesta, eli ottaa asian huomioon, jos haluaa. Mutta katson sitten sitä valittamista...että jaksanko enää alkaa sitä rumbaa.. Tässä vaiheessa fiilikset lähentelee jo hysteeristä itkunaurua, joten yksi vaihtoehto on vetää perseet ja pyrkiä unohtamaan koko juttu :kippis1: Ei se maailma tähän kaadu...kait :rolleyes:

Toivottavasti sulla homma menee putkeen!!!!!:thumbs:
 
Syömisongelmat alkavat taas nousta pintaan. Stressiä ollut ja jotenkin kevätapeutta, ei kulje ei. Silloin on aina vaara, että lipsahtaa. Ja nyt on vähän lipsahtanut, ei usein eikä paljon, mutta kuitenkin... Toivottavasti saan pidettyä poissa sen mörön.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom