Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo raastava mustasukkaisuus on ihan hirveä tunne. Pahinta siinä on se, että se ruokkii itseään ja kasvaa koko ajan. Vaikea siinä on sitten yrittää ajatella järjellä.
-------------
Voihan se tietysti vanha suola janottaa. Mutta itsesikin takia, neuvoisin koittamaan pitää tunteet kurissa ennen kuin saat mitään pitäviä todisteita mistään muusta kuin ystävyydestä.

Sehän se karmeinta tässä onkin, kun joka asiasta, mikä tulee mieleen tätä märehtiessä, saa jonkun "selityksen" joka tukee sitä ajatusta että vanha suola janottais..!!! Viestit, mitä poikaystäväni oli lähettänyt, oli ihan mielestäni "neutraaleja" mut sen exän viestit oli hieman moniselitteisempiä....

Noooh, ehkä mä yritän rauhottua ja ajatella asiaa puhtaasti (??) järjellä! Siitä ei tuu mitään, jos odotan kotiinpalaajaa kaulimen kanssa savun noustessa korvista...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olis kiva jos sain ton avokin kanssa laitettua pihaa yhdessä, yhteistä puuhastelua jne:haart: . nyt niin ihana sää, on lämmin ja fiilis jees. not. ite haravoin itteni kipeäksi eilen. imuroin ja pesin pyykin. roskikset painaa niin vitusti ettei jaksa nostella enää. siinä seisovat sitten ensi jouluun, tuskin niitä kukaan muukaan vie kuin ite ehkä jouluaattona:rolleyes: . turha odottaa, että avokki ehdottais yhdessä tekemistä:jahas: . voittaahan se pokerin peluu yhteiselämän 4-0. aina olen se joka tekee kaiken lähes aina. kaikilla muilla siisti piha,mutta meidän rehottaa kuin paska perseessä. kiitos seisoo jossain muualla kuin avokin suussa. mä kohta hajotan noi pussit ja levitän ne pitkin pihaa, prkl. siivoa itte sit:evil: . pistää niin vihaksi, että ihan itkettää. kohta tulee itkupotkuraivari.:curs: :itku: ei pelkästään se, että teen kaiken lähestulkoon aina, maksan laskut jne, muutenkin miettii että tämänkö ansaitsen. tällaisen elämä, jossa elämäni mies arvostaa kuin kiloa paskaa. sain kuulla aamulla pitkästä aikaa "rakastan sua." jos tonkin olis kuullut aavistuksen aiemmin ja useammin, ehkä fiilis olis toinen. ei sillä, en mäkään tota lausetta ole viljellyt.

kaiken lisäksi äiti soitti eilen illalla ja sanoi iskän jättäneen koiran jonnekin:itku: . iskä lähtenyt käyttämään koiraa ja oli vähän juonut, eikä sit muistanut minne koiran oli jättänyt:eek: . yöllä äiti onneksi soitti ja sanoi että koira oli tullut itekseen kotio. ehkä valitan pienestä, mutta ihan oikeasti pitääkö jatkuvasti olla jotain murehdittavaa. potkuja tulee muutenkin päähän, ei jaksa ei kykene enää vastaanottamaan mitään paskaa. riittää jo!!:itku:
 
Jolanda: turha alkaa tenttaamaan, koska ei miehet kerro jos jotain olisikin meneillä. Olen itse niin kyyninen, että minulle kertomatta jättäminen on sama asia kuin valehtelu eli miksi miehesi ei ole maininnut pitävänsä exäänsä yhteyttä?
1a. He todellakin ovat vain kavereita ja mies luulee valinneensa helpomman tavan kun ei mainitse soitoista yms. Ei ne tajua, että juuri tuollaisesta mustasukkaisuus saa kasvun aiheet.
2b. Miehelläsi on huono omatunto ja tajuaa itsekin ettei kyse ole täysin viattomasta yhteydenpidosta.

Itse sain aikanaan raivarit kun sen hetkinen kumppani oli exänsä kanssa baarissa. Mulle ihan sama vaikka olisi ollut kylässä sen luona, mutta se että jätkä oli niin luuseri ja munaton ettei uskaltanut sanoa tavanneensa exän, vaan antoi tarkoituksella ymmärtää olleensa poikaporukalla koko illan, sai mut raivostumaan. Sen jälkeen kun erottiin ja tämä mies oli minulle muuttoapuna niin pakotin sen soittamaan sen hetkiselle tyttöystävälle ja kertomaan missä on ja mitä tekee. Onhan se ihan eriasia onko heti rehellisnen ja kertoo mitä tekee kuin jos tyttöystävä saa parin viikon päästä kuulla muualta, että "ai niin, kai sä tiesit sun miehes olleen muuttoapuna exälleen..."
 
turha odottaa, että avokki ehdottais yhdessä tekemistä:jahas: . voittaahan se pokerin peluu yhteiselämän 4-0. aina olen se joka tekee kaiken lähes aina.

kaiken lisäksi äiti soitti eilen illalla ja sanoi iskän jättäneen koiran jonnekin:itku: . iskä lähtenyt käyttämään koiraa ja oli vähän juonut, eikä sit muistanut minne koiran oli jättänyt:eek: . yöllä äiti onneksi soitti ja sanoi että koira oli tullut itekseen kotio.

Onkohan sulla ja sun äidilläs sama tapa: elätätte arvottomia miehiä? Kuulosti vaan aika samanlaiselta. Meillä koiran unohtava ihminen saisi ihan kirjaimellisesti selkäänsä. Ei kai se vaan jotunut seisomaan kytkettynä jonkun baarin edessä?:eek: Mä olen itse aina ilmoittanut poliisille jos olen huomannut että koira seisoo enemmän kuin puolituntia odottamassa omistajaansa.

Niin, oma valitus:
Sisältää rumaa tekstiä.

Mua :curs: vituttaa:curs: että kaikki saatanan "tavikset" arvostelevat saliharrastusta ja sen avulla kroppaansa muokanneita rumiksi. Sen lisäksi nämä otukset haukkuvat aktiivisesti treenaavia pinnallisiksi, mutta itse kuitenkin ovat aina esteettisessä mielessä morkkaamassa kaikkia ohikulkijoita. Mitäs jos niille morkkaajille kävisi kerran sanomassa että miten sä kehtaat kulkee ton näköisenä? Lopettaisit jo syömisen, toi alkaa näyttää rumalta!

Ja mun puolesta "tikkuniskapojat" (jotka ei huolehdu itsestään yhtään) voisi myös lopettaa iskuyrityksensä jos kerran elämäni pyörii vain ulkonäön ympärillä (joopajoo...) ja musta joskus tulee niiden mielestä ruma ja epänaisellinen lihaskimppu (voi kun tuliskin..:kuola: )

Ei ole mitään salilla käymättömiä vastaan, mutta voisivat yrittää kunnioittaa minun elämäntapaani kun minäkään en saarnaa niille. Nii. Enkä edes ole lihaksikas.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole mitään salilla käymättömiä vastaan, mutta voisivat yrittää kunnioittaa minun elämäntapaani kun minäkään en saarnaa niille. Nii. Enkä edes ole lihaksikas.


Tämän lisäksi vituttaa se, että kun olen aina ollut alipainoinen mehupilli, niin saa tulla sanomaan päin naamaa kaikenlaista, eikä mulla ole oikeutta suuttua. Tökitään mahaan että "kohta tulee maha selästä ulos ku oot niin laiha". Mitähän ne tykkäis jos nappaisin jenkkakahvoista kiinni ja sanoisin niille jotain yhtä kivaa. En minä ole valinnut laihuuttani ja mulle on aina opetettu ettei ihmisille saa sanoa rumasti. Miks vitussa laihaa/hoikkaa ihmistä saa tulla tökkimään ja mollaamaan ilman tunnontuskia??
 
no arvaa mitkä skitsot vedin kun sain tietää tosta koirajutusta. ei tasan näy mua porukoiden luona. en tiedä vieläkää minne koiran oli jättänyt, mutta onneksi luojan kiitos osasi jeppe kotionsa:haart: . pistää vihaksi niin paljon, että tekis mieli sanoa jotain sellaista mitä ei vanhemmillensa voi sanoa. mun veli soitti kotio kans ja haukkui heidät pystyyn. jos asuisin hiukan lähempänä olisin lähtenyt etsimään koiraa, mutta välimatkaakin on jonkin verran. toivoin vain ettei mitään tapahdu. paljon se mun oleminen kotona auttaa, ei paskan vertaa. aivan sama mitä sanon isälle ettei jois. toi koirajuttu oli viimeinen pisara:curs: . sanoin äidille ettei isän tarvi soitella vähään aikaan, eikä tarvi mua odotella kotio tosiaankaan. tunnenko syyllisyyttä jos jotain tapahtuu, toki:itku: . mutta mitä voin tehdä? ajanko joka kerta kun äiti soittaa kotio asti ja katson touhua. sitten kuskaan äitiä edestakas tätä väliä kun ei voi/uskalla aloitetta tehdä että ottais ohjat omaan elämäänsä. noh, paraskin puhumaan asiasta:jahas: . hullun touhua, sanon minä.. nih, osallistui se avokki tohon pihajuttuun, eikä tarvinnut sittenkään huutaa asiasta:evil: :lol2:
 
Tulin sitten kipeäksi vielä kaiken lisäksi... Ja kun kattoo ikkunasta ulos, niin tällaisella ilmalla vois olla jotain muutakin tekemistä kuin löhötä sisällä ja parannella flunssaa!

Mutta hyvä asia on se (vaikka tää vitutuspalsta onkin ;) ) että saatiin selvitettyä poikakaverin kanssa tää edellisissä viesteissä mainitsemani asia.. Tapauksessa ei kuulemma ole todellakaan mitään muuta kuin että ovat kavereita exänsä kanssa (olleet pienestä asti, samoissa harrastuksissa pyörineet). Tyypillistä miesten logiikkaa kuvastaa se, että jätkälle ei ollut tullut pieneen mieleenkään, että voisin tulla mustasukkaiseksi tässä tilanteessa! :curs: mutta kun ajatteli omalle kohdalle, niin sitten kuulemma ymmärsi suhtautumiseni...

Mutta lopputuloksena rauha siis maassa ja ihmisillä hyvä tahto ;)
 
Räkäpätkä.
Ensimmäisen dieettiviikon saldo: -700g :)
Toisen dieettiviikon saldo: -400g :)
Kolmannen dieettiviikon saldo: +-0 :itku:
Lipsuttu ei ole, vaikka pääsiäinen sotkikin ruoka-aikataulua ja hieman ruokiakin, mutta silti ei paino puttoo. Dieettivahti ilmoitti, ettei kaloreita pudoteta ainakaan ennen vappua, ja pisti aerobisten määrän tarkistukseen. Ei pitäisi ajatella lopullista määränpäätä vaan tähdätä välitavoitteeseen, mutta mie hieman pelkään, että tulee tällä vauhdilla aika kiire pudottaa 17 kiloa ennen syyskuuta.
Tosin vapun jälkeen pääsee salille, jippii :hyper:
 
Nenä on tukossa siite- ja katupölystä niin, ettei henki tahdo kulkea. Suurempi vitutuksen aihe on kuitenkin se, että pitäisi suunnata työelämässä uusille urille, kun nykyinen työ ei vaan nappaa, mutta kun en tiedä, mitä tekisin. :( Kiinnostavia työpaikkoja on todella vähän auki, kai sitä siis pitää hakea opiskelemaan uudelleen, mut mitä? Kevät kuluu ja hakuajat lähenee loppuaan, enkä tiedä, hakeako opiskelemaan, pistääkö oma firma pystyyn vai kituuttaako täällä. Miksi mulla ei voi olla kristallipalloa, että tietäisin, mitä kannattaisi tehdä?
 
Mitä sinä haluat tehdä?

Kunpa tietäisinkin... Silloin kun tiedän, mitä haluan, toimin sen mukaan, enkä jää kitisemään, mut nyt en todellakaan tiedä mitä haluan. Eikä kyse ole ihan vaan yhden päivän epätoivosta, vaan olen tässä viimeisen vuoden miettinyt, mitä sitä tekisi elämällään, siis lähinnä työ/opiskelusektorilla.
 
Tänään oli tarkoitus mennä treenaamaan ja lenkille, kun eilenkään ei töitten takia ehtiny... niin eiköhän pukkaa migreenin! Varmaan johtuu yhtäkkisistä yövuorosta töissä... yöllä ei ollu mitään, mut ku 12 aikoihin heräsin niin särki jo valmiiksi... eikä parasetamoli (tietenkään) auta :( .

Innolla vaan ootin ku on tässä jo monta päivää ollu salitreenistä taukoa...ja oon syönykki taas muutaman päivän kulutuksen mukaan, vaikka pitäis miinustella...(ilman liikuntaa on mulle mahdontonta olla miinuksilla, mene kalorit niin alas!)
 
Räkäpätkä.
Ensimmäisen dieettiviikon saldo: -700g :)
Toisen dieettiviikon saldo: -400g :)
Kolmannen dieettiviikon saldo: +-0 :itku:
Lipsuttu ei ole, vaikka pääsiäinen sotkikin ruoka-aikataulua ja hieman ruokiakin, mutta silti ei paino puttoo...

Ei ne kilot, vaan se peili :) Monesti voi peilikuva muuttua, vaikka paino ei liiku mihinkään, ja ite ainakin vaan stressaan sitä vaa'alla ramppaamista... Siksi en vaakaa omistakaan :D
 
Saatanan toimittajat!:curs: !

On taas erään voimailualan lehden jutuissa korjattavaa, ärsyttää kun piti mennä edes ostamaan. Pari yksittäiskappaletta olen aiemmin lukenut, mutta kun niistäkin löytyi niin paljon asiavirheitä ja kieli poskessa kirjoitettuja juttuja, niin päätin pistää pannaan koko julkaisun (B****s).

Rautakourakisoista (MM): "Tarja Miettusta" ei ole, vaan Tanja Miettunen. Tarja Tähtinen taas on, ei "Tanja Tähtistä":curs: Kädenvääntö on siellä lähinnä näytöslajina, Jaana Tanner ja Tarja ottavat toisistaan mittaa lähinnä salkuissa. Väännöissä Tarja vetäis Tannerin pöydän yli, jos viittis. Sitä paitsi ollaan kaikki vähän eri painoluokissa (mitä ei tietenkään mainittu..), Tanja on EM-4 alta 55kg sarjassa, Tarja kolminkertainen MM-1 isompien tyttöjen sarjassa. Tannerin ei mun käsittääkseni pitäis tuolla vääntääkään. Vielä jos ois mun nimi ollu väärin, olisin varmaan soittanu toimitukseen:jahas:

Sitten ne lajit, joita oli lueteltu.. MM-kisoissa on lajeina lähinnä salkut, vaikka muitakin lajeja ilmeisesti on "testattavana" paikan päällä, ja joista varmasti kovimmat tulokset kirjataan tilastoihin.

Näin tänään..
 
Nyt vituttaa niin ettei veri kierrä!

Sunnuntaisen riidan jälkeen luulin että parisuhteessa kaikki hyvin. No, eilen mies tuli töistä ja oli ihmeellisen hiljaa koko illan. Mä sitten jossain vaiheessa hermostuin siihen murjottamiseen, ku toinen ei puhua pukahtanut mitään, hyvä kun vastas kysymyksiin. Poikaystäväni alkoi itkeä ja sopersi, että on miettinyt jo pitempään (=yli kuukauden...Ollaan oltu vajaa 3v yhessä), että hän ei ole se oikea mulle, että se "tietty tunne" puuttuu ja ettei haluais satuttaa mua olemalla mun kanssa, vaikka hänestä ei tunnu hyvältä. Ja että ollaan enemmän kavereita kuin avopari. Tässä vaiheessa olin että WTF...:eek: Ansaitsisin hänen mielestään paljon paremman miehen, jne. Samaan hengenvetoon se sano, että voin kyllä asua samassa kämpässä, ja ettei ole mua täältä pois ajamassa.

Olin ihan kysymysmerkkinä, koska IKINÄ aiemmin se (tai kumpikaan meistä) ei ole edes vihjannut, että pistettäisiin homma poikki.. Ja pahinta tässä on se, että poikaystävän puheista kuvastaa läpi, että se olis jo mielessään jättäny mut ja odottelee mun pakkaavan kamani pikkuhiljaa. Yritin sanoa, että suhteilla on ennen pitkää tapana arkiintua, ja että väistämättäkin jossain vaiheessa ollaan ehkä lähinnä hyviä ystäviä enemmän kuin rakastavaisia. Mun mielestä se ei oo mitenkään huono asia et ollaan ennen kaikkea hyviä ystäviä avon kanssa! Ihmettelin myös, meinaako hän tosiaan luovuttaa näin helpolla... Kolmatta osapuolta ei kuulemma asiaan liity. Kovasti haluaisin näin uskoa, mutta viime aikojen tapahtumia ajatellen se on aika vaikeeta!

Tästä puhuttiin vasta eilen illalla, mutta tuntuu että tää asia on pyöriny mielessä jo ikuisuuden!!!

Vitun vitun vittu :curs: :curs: :curs: :wall:
 
Yritin sanoa, että suhteilla on ennen pitkää tapana arkiintua, ja että väistämättäkin jossain vaiheessa ollaan ehkä lähinnä hyviä ystäviä enemmän kuin rakastavaisia.

Tuohon on pakko huomauttaa, että näin ei tarvitse olla; rakkaus muuttaa muotoaan mutta ei sen ole tarkoitus arkistua. Jos pitkiä aikoja ollaan lähinnä ystäviä niin jotain puuttuu.

Kovasti jaksamista, saattaahan se puolison kadottama kipinäkin vielä löytyä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom