Suomalainen politiikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

View: https://x.com/LundstedtTero/status/1882354562742493211?t=KmhFu489z9gE0fAmHp-1HQ&s=19

Oikeistohallituspa hyvinkin. En mä ymmärrä, miten tätä voi pitää oikeistohallituksena riippumatta siitä, mitä aatetta itse symppaa tai mitä mieltä on hallituksen politiikasta. Tai jos voi, niin kertokaa miten? Ja jos tätä pitää oikeistohallituksena, niin mikä olisi hallitus, joka laskisi veroja ja leikkaisi budjetin alijäämän nollaan, saati ylijäämäiseksi? Äärilaitaoikeistohallitus?

View: https://x.com/LundstedtTero/status/1882354562742493211?t=KmhFu489z9gE0fAmHp-1HQ&s=19

Oikeistohallituspa hyvinkin. En mä ymmärrä, miten tätä voi pitää oikeistohallituksena riippumatta siitä, mitä aatetta itse symppaa tai mitä mieltä on hallituksen politiikasta. Tai jos voi, niin kertokaa miten? Ja jos tätä pitää oikeistohallituksena, niin mikä olisi hallitus, joka laskisi veroja ja leikkaisi budjetin alijäämän nollaan, saati ylijäämäiseksi? Äärilaitaoikeistohallitus?

Miksi sitten jatkat oikeisto/vasemmisto-teatteria? Ei ole olemassa oikeistoa tai vasemmistoa. Se on tyhmille orjille luotu illuusio.

Jos kykenee edes alkeelliseen päättelyyn, niin pitäisi ymmärtää tässä vaiheessa, että Suomessa on täydellinen yksipuoluejärjestelmä.

Kaikilla puolueilla, lehdillä, medialla, poliisilla ja koko oikeusjärjestelmällä on samat omistajat. Siksi tämä sulavasti pyörivä maanpetos on mahdollista.

Käskyt tulee ulkomailta ja jokainen virkamies niitä noudattaa tai itkee ja noudattaa, kuten korona hoaxista näimme.

-Orpon mukaan puolustukseen tarvittavan EU-rahoituksen olisi loogista kohdistua sinne, missä sitä tarvitaan, eli esimerkiksi Suomeen ja Baltiaan.

Luuleeko tuo että me oikeasti oltais saamapuolella?
Jos ja suuri jos EU antaa antaa kiveksien laskeutua, on selvää, mihin puolustusmenot kohdentuvat. Se on Venäjän vastainen raja ja siellähän Suomikin on. Tässä turvallisuus tilanteessa näkisin sen, että EU muodostuu liittovaltioksi, USA:n tapaan hyväksi. Silloin EU:n voima tulee vahvistumaan ja saamme riittävän vahvat voimat ilman USA:n tukea. Oikeastaan on naurettavaa, kuinka heikko Eurooppa on, kun miettii että kaikki valtaa pitävät Jenkit on käytännössä lähtöisin Euroopasta. Trumpin ravistelut tekee vain hyvää Euroopalle. Ehkä alamme ottaa vastuuta itsellemme puolustuksestamme...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom