Carnivore Diet

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Se tekee just sitä mistä syyttää muita, poimii tutkimuksia tukemaan omaa agendaa ja sivuttaa tutkimuksia mitkä ei tue hänen mielipidettä. Sitten vielä tulkitsee dataa väärin.

Hyvä esimerkki on kollageeni mitä Layne on haukkunut vuosia.

View: https://youtu.be/w7rMq9olPow

Kummasti lähes kaikki huomaa hyötyjä kollageenista nivelille, iholle, hiuksille yms.

Kyllä. Ite olin aiemmin hämmentynyt että ilmeisesti arvostettu tyyppi mutta mitä se höpöttää.

Juu olen kiinnittäny huomiota kolllageenin vastustamiseen mistä lähes kaikki muut toista mieltä tutkimusten tulkinnasta. Tuo Physionic on muuten yksi meikän suosikkeja. Oma vaikutelma että ehkä paras tietämäni tyyppi tulkitsemaan tutkimuksia ja vetämään johtopäätöksiä isosta määrästä tutkimuksia. Tuli itsellä ahaa elämys että olen aika juosten kusten itse tulkinnut tutkimuksia. Luottanut yhteen tutkimukseen, en tarkistanut rahoitusta, en tarkistanut kunnolla tutkimusmenetelmiä. Noita on nimittäin ihan päin persettä tehtyjä tutkimuksia todella paljon millä voi pyyhkiä persettä. Parempi antaa ammattilaisen hoitaa homma.

Tieteentekijätkin alkaa havaitsemaan että ”paha kolesteroli” nousee, kun elimistö alkaa käyttää rasvaa energiaksi kunnolla. Foliohatut on jo vuosikausia tunteneet ns ”Lean mass hyper responder” ilmiön.

IMG_4464.webp
IMG_4465.webp
IMG_4466.webp

Alkaa hiljalleen tulla myös kolesteroliin ja ateroskleroosiin liittyen geenitason tutkimusta.
LDL-tasotkin jännä homma. Minulla ollut aina hyvät arvot riippumatta siitä miten olen syönyt. Nuorempana pullukkana porsastelin, ei ongelmaa (toki sillä linjalla jatkamalla ne ajan mittaan olisi varmasti saanut päin persettä). Mutta kaverilla, joka oli atleettinen ja söi terveellisesti, kolesteroliarvot tosi pahat, ja hänen isänsä kuoli reilu viisikymppisenä sydänkohtaukseen, vaikka ei ollut ylipainoinen ja kuntoili säännöllisesti, eikä pelastanut edes lääkitys. Tuossa tutkimuksessa tosin spekuloitiin äidiltä periytyvistä mitokondrioiden mutaatioista. Tasan ei käy geenilotossa onni.

Mitochondrial DNA Mutations as a Factor in the Heritability of Atherosclerosis and Other Diseases / Published on: 14 January, 2025
These data strongly suggest that mitochondrial mutations are closely associated with the development of atherosclerotic lesions. Considering that they are inherited, it can be assumed that, at least partly, the genetic predisposition to atherosclerotic diseases is transmitted from mother to offspring. Thus, despite the small size of mitochondrial DNA, its mutations may play a role in the pathogenesis of diseases. Further study of their role will make it possible to consider mitochondrial mutations as promising diagnostic markers and disorders caused by mutations as pharmacological targets.

Alkaa hiljalleen tulla myös kolesteroliin ja ateroskleroosiin liittyen geenitason tutkimusta.
LDL-tasotkin jännä homma. Minulla ollut aina hyvät arvot riippumatta siitä miten olen syönyt. Nuorempana pullukkana porsastelin, ei ongelmaa (toki sillä linjalla jatkamalla ne ajan mittaan olisi varmasti saanut päin persettä). Mutta kaverilla, joka oli atleettinen ja söi terveellisesti, kolesteroliarvot tosi pahat, ja hänen isänsä kuoli reilu viisikymppisenä sydänkohtaukseen, vaikka ei ollut ylipainoinen ja kuntoili säännöllisesti, eikä pelastanut edes lääkitys. Tuossa tutkimuksessa tosin spekuloitiin äidiltä periytyvistä mitokondrioiden mutaatioista. Tasan ei käy geenilotossa onni.

Hänellä siis Familiaalinen hyperkolesterolemia. Jos meinaa yli 50v elää nii heti nuoresta pitäen agressiivinen lääkitys staatiinit ja kaikki mahdolliset lääkkeet. Elintavat myös kunnossa. Siis mielellään teini ikäisestä lähtien. 30v on jo vakavasti edennyt kalkkeuma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom