Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä vitunmoinen väsymys!!!:wall: En oo yleensä niin hirmu väsynyt, mutta nyt ei meinaa suoriutua edes arkisista pikku-askareista, kuten esim. hampaiden pesusta. Ja asiaa ei paljoa auta, ettei saa nukuttua. Aamulla ei ruoka maistu jne.. Joko tämä on jotain ihme tautia tai johtuu pillereiden merkin vaihtamisesta.. Jos vielä joutuu kauan tätä kestämään niin pää hajoaa! Tentit ainakin jää hamaan tulevaisuuteen..
Montako viikkoa vielä pitää kävellä unissaan?? :zzzz:
 
Mushu; sun oireet vaikuttaa samalta kuin ystävälläni.. diagnoosina masennus. Käy juttelee lekurille niin saatat saada nopeasti apua. Ystävälläni oli jonkun aineen (mä niistä termeistä mitään ymmärrä) vajaus ja aika nopeasti hän sai elämän raiteilleen ja lisää virtaa perusaskareisiin.
 
Ai että kun jyrsii se kun ihanat kanssatreenaajat tykkäävät että on kiva yrittää repiä toiselta raajoja sijoiltaan. Olisi kiva voida treenata esim. seuraavat 20 vuotta mutta se ei varmasti onnistu jos saa tuota käsittelyä useita kertoja viikossa. Mitä kukaan edes oppii retuuttamisesta :wall:
 
Byrokratia töissä :curs:. Ei vittu, kun koko ajan tulee kaikenlaista lomaketta ja järjestelmää mihin pitää merkata sitä ja tätä. Menee kohta kaikki työaika tollasiin :wall:.
 
Mushu; sun oireet vaikuttaa samalta kuin ystävälläni.. diagnoosina masennus. Käy juttelee lekurille niin saatat saada nopeasti apua. Ystävälläni oli jonkun aineen (mä niistä termeistä mitään ymmärrä) vajaus ja aika nopeasti hän sai elämän raiteilleen ja lisää virtaa perusaskareisiin.


Serotoniinin.
 
Kiitti paljon tiedosta! En ollut ajatellutkaan, että tähän vois löytyä joku selityskin, kun hemoglobiini on vasta mitattu ja se oli hyvä.. varasin puhelinajan lääkärille, eli maanantaina pääsen kokeisiin. Ei sais toivoa, että on jotan vikaa, mutta ainaki löytyis selitys tälle loputtomalle väsymykselle. Tänään yritin sisukkaan tyhmänä mennä salille, mut tuli niin kauhea heikotus et piti lämmittelyjen jälkeen jo lähteä kotiin..:wall:

ps. hauskinta tässä on se ettei saa nukuttua yöllä eikä päivällä, mutta eilen olin nukahtanut yliopiston hiljaiseen lukusaliin. Toivottavasti en kuorsannut :D
 
Argh! Treenimotivaatiota ja intoa löytyis, mutta duunin takia kaikki menee pipariks... Pakko tehä semmosta duunia mitä ei kykenis tekemään ilman et muu niin kutsuttu "elämä" menee vaikeaks. Mutta ei ole paljoa vaihtoehtoja kun lekuri käskee siellä olemaan.
Karvarin hommia siis yritän tehdä allergialääkityksen voimin, seurauksena siitä on iltaisin voimaton ja tukkoinen olo. siinä kun vielä haluis salilla käydä ahkerasti niin johan ahistaa. Sairaslomalla pääs jo hyvään vauhtiin salihommissa ja olo oli mitä mainioin, mutta taas kun joutui takasin töihin näyttöä antamaan niin reenin tökkäs siihen. Saiskohan sitä saikkua lisää ku sanois lekurille et nyt on vaan PAKKO päästä salille?:(
 
Kellojen siirtäminen ketuttaaa!! Olisi muutenkin tullut vain 5:n tunnin yöunet, nyt nekin kutistui neljään :itku:

Sais mun puolesta lopettaa koko siirtelyn! Tänäänkin ties kuinka moni viaton myöhästyy satavarmaan sen takia töistä tai muualta :D
 
Se kun kaiken maailman mulkut soittelee töihin.
Vihaan puhelinpalvelua. Silti tässä istun, kun en kaupan kassallekaan halua mennä. Kaunis sunnuntaipäivä, ja minä täällä aamusta asti jumissa :wall:
 
Mä unohdin koko kellojen siirron. Aamulla oli joku hämärä aavistus ettei kaikki ole niinkuin luulen ja sit kun tajusin olevani tunnin aikatauluista jäljessä alkoi vituttaan.
 
sekunda-kroppa

Musta alkaa tuntua pikkuhiljaa, että mun kroppa on jostain jämäosista kasattu. Kun yks paikka alkaa olla kunnossa, niin jo hajoaa toinen. Nyt heräsin aamulla siihen, ettei pää kääntynyt mihinkään suuntaan ja niskanjuuresta lapaluiden yläosan tasolle saakka koko ranka aivan jumissa. Ajattelin tulla pyörällä töihin mutta olis ollut ehkä hiukka vaarallista kun päässä liikkuu vaan silmät.

Vituttaa ankarasti, en nimittäin _koskaan_ tee mitään huonolla tekniikalla, ylisuuria määriä, kivuliaasti tai muutenkaan "ei näin" -tyylillä. Lisäksi syön hyvin ja henkinen kunto on erinomainen. Venyttelen säännöllisesti. Ja siitä HUOLIMATTA melkein koko tämä vuosi on mennyt ilman yhtäkään täysipainoista treeniviikkoa, kun joku paikka on ollut rikki. Voiko vaan olla niin, että mun kroppa ei kertakaikkiaan kestä mitään muuta kuin keskivertonaisen "kiinteytystä" ja muuta tavoitteetonta ja tuloksetonta puuhastelua? Voihan :curs:, :wall: ja vielä :itku:
 
Niin, ja kotona en voi enkä halua tätä kauheasti vuodattaa, kun siellä on lohduttajana toinen raajarikko, joka on vielä vähemmän treenikunnossa kuin minä. Kaverit taas ei juurikaan ymmärrä, ja todella monilla on muita, vakavampia huolia. Niin että hyvä että täällä on tälläinen virtuaalinen itkumuuri.
 
Musta alkaa tuntua pikkuhiljaa, että mun kroppa on jostain jämäosista kasattu.

Haha, ollaan taidettu olla samassa jämäjonossa! Ja siinäkin viimeisinä :D Oikeesti tuntuu välillä niin toivottomalta, kun normaali eläminen ja oleminenkin sattuu välillä niin hitosti!! :curs:

Viimeiset neljä päivää onkin olleet ihan kivuttomia, mutta heti töihin palatessa alkoi särky :wall: Pitäis kai vaan ottaa lisää saikkua, kun ei kukaan edes vaivaudu vastaamaan työpisteen ergonomiaa koskeviin sähköposteihin...
 
Tulin just hammaslääkäristä ja nyt on naama tosi vattumaisen tuntonen kun on ihan turta. Porasivat elämäni ekan reiän.
Vähän jänskätti mut näköjään tuosta hengissä selvisi.
 
Mä olen taas kipeänä, alan olee köydenrasvaus-valmiudessa pian näitten tautieni kanssa. Hermo piukas ku reenit kusee ja joutuu olee duunista pois.
 
Maidontuotanto on lopulta lisääntynyt, mutta nyt pitäisi vain saada Tiipi syömään tissistä pullon sijaan. Hirveä huuto koko ajan päällä, kun ei maitoa tulekaan yhtä runsaasti kuin pullosta, ja imuotekin on erilainen... Korvatulpat kunniaan. Onneksi nyt tulee hoitaja tunniksi, pääsen kaupungille, haen protut postista ja tuuletan päätäni. Ja peilikuva kammottaa hyvällä syyllä, kuten kuvaosiostani voi käydä vilkaisemassa. Paino on jumahtanut 87.7kg, eikä ton pikku paatintapin kanssa pääse lenkillekään, kun ei hän tahdo nukkua vaunuissa. Mies ei ole vieläkään saanut lääkkeitään, ja tänään on katkolla, voiko jatkaa työharjoitteluaan eli valmistuuko viimeinkin tänä keväänä. Muuten valmistuminen siirtyy taas ensi jouluun. Hepuli iskee...:wall:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom