Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuokrahepo ei kunnioita. Ei vähääkään. Tänään jyräs ehkä neljästi mun yli taluttaessa, yhdellä näistä kerroista käveli rempseästi mun jalan yli sekä etu- että takajalallaan, joten varpaat on hiukka kipeät. Ajattelin että maastoreissu piristää, vähän laukkaa leppeässä kevätsäässä MY ASS!!! Kulkee ku tervassa, vilkuilee taakse, sivuille, mettään, pusikkoon ja sitte tekee stopin. EN MEE! Ja kääntyy takas. Pysäytän, käännän takasi. Ei mee. Käännän uudelleen, perkuleen polle pyörii ku syysmarja genitaalialueella mutta ei mää sinne mihin minä haluan. Yritän yritän ja oi YRITÄN! Mutta ei. Joten kävelemme pois maastosta. Mennään maneesiin ja siellä ollaan taas kiltisti. Melkein. Laukat ei nouse, ei vaan nouse. "Paska akka, en vissinä laukkaa." Ja taas taluttaessa minä olen alimmainen, vehkeitä pois ottaessa puraisee jalasta, tätä ei ole IKINÄ ennen tehnyt.
Tää oli varmaan kaikki kostoa siitä että jouduin heti ekana mittaamaan siltä kuumeen perärööristä :D Mutta kyllä vituttaa ku hepo muuten kiva, mut ratsastus on aina tätä jankaamista.
Huh! Minkähän rotunen hepo mahtaa olla kyseessä? Palautu elävästi mieleen muutaman vuoden takaiset maastoreissut Ompulla..
Tää on joku eestinpolle. Ollu ratsastuskoulukäytössäki, oppinu velmuilemaan jos et pidä varaas Makee mustelma alkaa nousta jalkaan siihen näykkykohtaan. Millä IHMEELLÄ minä saan tuon konin luottamuksen? Pomppaan sen varpaille? Jyrään sen jonneki pusikkoon? Ei näillä lihaksilla.. :D
Jaa-a? Yllä mainittu Omppu kuului vähän vastaavanlaiseen velmu-kategoriaan, mutta sain mennä sillä useesti, ja lopulta jotenkin vaan opin käsittelemään sitä. Kärsivällisyys on hyve!
Vuokrahepo ei kunnioita. Ei vähääkään. Tänään jyräs ehkä neljästi mun yli taluttaessa, yhdellä näistä kerroista käveli rempseästi mun jalan yli sekä etu- että takajalallaan, joten varpaat on hiukka kipeät. Ajattelin että maastoreissu piristää, vähän laukkaa leppeässä kevätsäässä MY ASS!!! Kulkee ku tervassa, vilkuilee taakse, sivuille, mettään, pusikkoon ja sitte tekee stopin. EN MEE! Ja kääntyy takas. Pysäytän, käännän takasi. Ei mee. Käännän uudelleen, perkuleen polle pyörii ku syysmarja genitaalialueella mutta ei mää sinne mihin minä haluan. Yritän yritän ja oi YRITÄN! Mutta ei. Joten kävelemme pois maastosta. Mennään maneesiin ja siellä ollaan taas kiltisti. Melkein. Laukat ei nouse, ei vaan nouse. "Paska akka, en vissinä laukkaa." Ja taas taluttaessa minä olen alimmainen, vehkeitä pois ottaessa puraisee jalasta, tätä ei ole IKINÄ ennen tehnyt.
Tää oli varmaan kaikki kostoa siitä että jouduin heti ekana mittaamaan siltä kuumeen perärööristä :D Mutta kyllä vituttaa ku hepo muuten kiva, mut ratsastus on aina tätä jankaamista.
Ehkä sotken lusikkani soppaan, joka ei mulle kuulu, mutta kun ihan muistui omat menneet ajat mieleen.. Toivottavasti et loukkaannu jos pistän muutaman vinkin?
edit. mietin tuotaki sit jälkikäteen et olisko voinu siellä maastossa tulla selästä alas ja lähtee taluttamalla sinne minne ite halusin? Vai olisiko se ollut vielä suurempi virhe? Tämän jälkeen hepo olisi esim. tiennyt että näin saa alas selästä tms.?
Niin monen epäonnistuneen (överiks menneen) baarireissun jälkeen ei oo miehestä taas kuulunu mitään koko päivänä...:wall:
Miks ei voi käydä baarissa niin että ei jois välttämättä aamuun asti niin paljon kun vaan ehtii?:jahas: no mut ootellaan..
Siis ei ole tullut kotiin ollenkaan?
nyt just tuli viesti että oli mennykki kämpällensä ja heräili sieltä..
menköön läpi ny vielä tän kerran!
Niin monen epäonnistuneen (överiks menneen) baarireissun jälkeen ei oo miehestä taas kuulunu mitään koko päivänä...:wall:
Miks ei voi käydä baarissa niin että ei jois välttämättä aamuun asti niin paljon kun vaan ehtii?:jahas: no mut ootellaan..[/QU
Minä en tajua miten pystyy juomaan illasta aamuun. Onko se edes enää hauskaa vai pelkkää örveltämistä?
Back to topic: Kylläpä tossa tilanteessa itelläki hieman ärsyttäisi (lievästi sanottuna). Itselläni v*tuttaa selkä. Yläselkä on ihan jumissa ja alaselässä on sitten muuta vikaa. Niin ja treenannut olen viimeksi....ööh...totaa. 1,5kk sitten?:wall:
Edit: onnistupa lainaus jätte hyvin
Jolanda:kertooko sun miehes muiden kavereidensa lähettämistä viesteistä? Jos kertoo ja exänsä ei niin saatat olla oikeilla jäljillä epäilyinesi. Toki murehtiminen ei mitään auta ja jos jotain on tapahtuakseen se tapahtuu. Exien kanssa on aina vähän hankalaa, etenkin jos mies on tullut jätetyksi eikä ollut jättäjä, kun joskus joutuu miettimään ettei vanha suola vaan janottais mikäli tilaisuus tuisi.