Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun pikkuinen pörröinen pupu sai vihdoinkin ahaa elämyksen ja huomasi kuinka kiva pihalla on olla. Tähän asti sen energia on mennyt valjaiden puremiseen ja litteänä maassa makaamiseen. Nyt otettiin jo sellaisia riemuloikkia, että mä hädintuskin pysyin perässä.
Mä en saa mun kissaa kahta metriä ulko-ovesta etiäpäin. Sille iskee paniikki ja se juoksee takaisin sisälle. Silti se joka ikinen päivä haluaa ulos, vaikkei sinne uskalla mennä.Mä yritin myös ilostuttaa meidän kattia viemällä sen lauantaina aamulla puistoon valjaissa, mutta raukka meni ihan matalaksi ja tärisi ja mankui niin, ettei siitä oikein mitään tullut. Lopulta se kiipesi kynsillään mun reisiä pitkin syliin ja silmät lautasen kokoisina mankui niin kovaa, että täytyi luovuttaa. Mökillä viime kesänä ulkoilu sujui tosi hyvin eikä Helmiä pelottanut yhtään, mutta taisi olla kaupunkipuisto liikaa. :lol2:
Huh, miten hieno tunne onkaan hellittää ja löytää balanssia muutaman rääkkivuoden jälkeen. Mahtavalta tuntuu <3