Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Treeni kulki hyvin yöllisistä vatsaongelmista huolimatta.

Väsäsin pizzaa Faidran pizzanohjeen mukaisesti ja tuli aivan älyttömän hyvää. Soijajauhoja en lähikaupasta löytänyt, mut korvasin ne 1/2 desillä sämpyläjauhoja. Ens kerralla soijajauhoja sitte. Päälle laitoin tomaattisosetta, 12% juustoa, 3% fetajuustoa, kinkkusuikaleita, ananaspaloja ja paprikasuikaleita. Kattelin et tossa ei kaloreitakaan oo ihan päättömästi. Viel jos laittais ens kerralla tonnikalaa mukaan paprikan tilalle niin proteiinipitoisuus nousis entisestään.

ihana sää ulkona♥
ja illemmalla todella pitkä pyörälenkki :----------)
+ hyvä vappu hyvässä seurassa ja hyvän musiikin parissa !

aivan ihana viikonloppu oman kullan kanssa :haart:

Kunnon hikitreeni takana :puntti: ! Vappuhulinoissa jäi salilla käynti vähän vähemmälle joten hyvä fiilis kun edes sinne asti pääsi :D

Mua luultiin taas kerran ikäistäni reilusti nuoremmaksi. Juttelin salilla yhen mimmin kanssa, joka kyseli kuinka kauan oon treenannut, ja kun kerroin, niin mimmi meni hiljaiseksi. Hetken päästä se kysyi, et no mut kuinka vanha sä oikein oot ja kun kerroin ni tää alkoi naureskella et ei hitto. Hän arvioi mun iän 5 vuotta alakanttiin. Oon kuulemma niin nuoren näköinen. Kiva ettei ihan ruttunen oo, vaikka 30-vee tulikin täyteen.:rolleyes:

-Sain kirjanpidon tehtäväpaketin valmiiksi (oli hylätty)
-Koulussa oli kivaa ja tein mahtavan päätöksen lintsata kaksi viimeistä tuntia (uskokaa, se oli järkevää)
-Näen tänään paria kaveria joita en ole nähnyt aikoihin
-Oon tajunnut taas olla stressaamatta. Asiat järjestyy aina :)
-Äiti tekee munkkeja :kuola:

Oli ihana loma poikaystävän kanssa :haart:... Treenailtiin yhdessä salilla~ Viimeinkin voin sanoa että olen käynyt siellä! Ekalla kerralla tehtiin jalkoja ja olkapäitä ja eilen selkää ja vatsoja. Mahtava kolotus lihoissa vieläkin :D! Ei voi edes kunnolla kurkottaa maasta jotain kun selkälihakset on kipeinä. Reidetkin oli jalkaprässin jälkeen kuin mukiloinnin jäljiltä. Tuntui mahtavalta ja olen aivan koukussa. Poikaystäväni on myös hyvä opettamaan ja katsoo että teen liikkeet mahdollisimman oikein/puhtaasti. Lisäksi hän on ilo silmälle :kuola:.

Tänään vedin pitkästä aikaa myös pitkän lenkin ja opettelen palaamaan arkirytmiin. Odotan niitä aikoja kun lopullisesti pääsen tästä aerobispainotteisesta treenistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uusi tukka ja sykemittari tuli postista vihdoinkin hihii :)

Repäsin ja varasin ajat ripsien + kulmien värjäykseen sekä kulmien muotoiluun. Aika alle tunnin päästä iiks.

Jänskättää vähän, ku oon tähän mennessä itte vaan kulmakynällä tummentanu kulmia (on ihan vitivalkoset kulmat mulla oikeasti). Mitä jos ne muotoileekin ne ihan päin peetä? :D iik. Niin ja ei mikää fiksuin veto siinä mielessä että en suoranaisesti kylve rahassa :rolleyes: Mutta pitäähän sitä itseään hemmotella ...

Repäsin ja varasin ajat ripsien + kulmien värjäykseen sekä kulmien muotoiluun. Aika alle tunnin päästä iiks.

Jänskättää vähän, ku oon tähän mennessä itte vaan kulmakynällä tummentanu kulmia (on ihan vitivalkoset kulmat mulla oikeasti). Mitä jos ne muotoileekin ne ihan päin peetä? :D iik. Niin ja ei mikää fiksuin veto siinä mielessä että en suoranaisesti kylve rahassa :rolleyes: Mutta pitäähän sitä itseään hemmotella ...

Mulla on kerran värjätty molemmat ja useasti pelkät ripset. Kulmien värjäyksen myötä kasvoista tuli omaan makuuni hieman liian terävät, mutta ripsien värjäys on kyllä luksusta.. Kumpa olisi rahaa käydä vieläkin säännöllisesti värjäyttämässä, vaikkei asukaan enää äiteen helmoissa.

Mulla on kerran värjätty molemmat ja useasti pelkät ripset. Kulmien värjäyksen myötä kasvoista tuli omaan makuuni hieman liian terävät, mutta ripsien värjäys on kyllä luksusta.. Kumpa olisi rahaa käydä vieläkin säännöllisesti värjäyttämässä, vaikkei asukaan enää äiteen helmoissa.

Joo aika "terävät" tuli kasvoista mullakin kun nää kulmakarvat on paksummat ku mulla yleensä. Mutta ahh tätä ihanuutta kun kesä tulee ja ei tartte laittaa ku vähän sävyttävää päivävoidetta! Pitää vaan sit kesällä mennä taas uusimaan, mut sillon onkin rahaa.

Ja joo, mäki välillä mietin et olis varmaan pitäny vielä jäädä kotiin asumaan, että olis enemmän rahaa tuhlailla itteensä. Mutta toisaalta tää on ollu niin parhautta asua miehen kanssa yhdessä, on ollut mun tähän astisen elämän parasta aikaa! :love:

Sit lisään vielä tän päivän iloksi sen, että olin kuin olinkin saanut työssäoppimispaikalta palkkaa. Satasen kyllä, mutta tuli kyllä niiin tarpeeseen. :)

Sit lisään vielä tän päivän iloksi sen, että olin kuin olinkin saanut työssäoppimispaikalta palkkaa. Satasen kyllä, mutta tuli kyllä niiin tarpeeseen. :)

Hyvä, se "kääppänä" lämpeni siis sittenkin ;) :thumbs:

Mua ilostuttaa ja sitäkin enemmän jänskättää, kun aloitin tänään uuden ruokavalion. Mulla on atooppinen, tosi kuiva ja helposti ärtyvä iho ja se on vaan pahentunut tänä keväänä stressin ja siitepölyallergian takia. Otin sitten yhteyttä erääseen luontaishoitajaan ja pitkien juttutuokioiden jälkeen sain siltä tosi tarkat ohjeet ruokavalion suhteen. Kaikki meni ihan totaalisen uusiksi ja tää tulee olemaan mulle oikeesti iso muutos. Paljon joudun tekemään "uhrauksia", mutta haluun ehdottomasti kokeilla tätä ja nähdä, tuleeko tuloksia :)

OT: Ripset ja kulmat kannattaa kestovärjätä itse (tai ystävän avustuksella). Yhden kosmetologin tekemän värjäyksen hinnalla saa tarvikkeet, jotka riittää loppuelämäksi. Ne voi myös ostaa kaverin kanssa vaikka puoliksi. Ammatilaisen ilmainen vinkki: ei kirvele, kun laittaa ennen ja jälkeen kosteuttavaa silmätippaa.

Kestän kammoksumani juurihoidon, sillä sen jälkeen näkee isolta kankaalta paidattoman Wolverinen<3
Ja koska on hyvä sää, taidan kävellä hammaslekurille ja paistatella auringossa.

Löysin aivan sairaan hienot alusvaatteet juhlamekon alle. Sellaset rintsikat, mitkä saa muokattua olkaimettomattomiksi, niskalenkiversioksi, tai painijaselkäsen topin allekin sopivaksi. Tosi näyttävät ja hyvän malliset ja mikä parasta, noille on käyttöä juhlien jälkeenki. Sit samaan settiin stringit ja bokserit ja parit stayupp-sukat. Niin hyvä mieli tuli. Olkoonkin et lysti kustansi 180 egee ja bensat naapurikaupunkiin.

Kävin samalla reissulla yllättämässä äiteen ruusupuskalla, kun oon sunnuntaina töissä. Ostin sellasen pinkki-keltasen ruukkuruusun, jonka voi istuttaa takapihalle. Se oli aika veikee ja mutsi oli ilonen.

Löysin aivan sairaan hienot alusvaatteet juhlamekon alle. Sellaset rintsikat, mitkä saa muokattua olkaimettomattomiksi, niskalenkiversioksi, tai painijaselkäsen topin allekin sopivaksi. Tosi näyttävät ja hyvän malliset ja mikä parasta, noille on käyttöä juhlien jälkeenki.

Hei mä oon jo kauan ettiny just tollasia asuun "muokattavia" rintsikoita, mitkä olis hyvät ja mukavat, mutta kaikki tähän asti kokeilemat on ollu jotenkin epämukavia tai ei-istuvia (esim. H&M). Kertoisitko mistä löysit nuo, jos ne on oikeesti hyvät? :)

Hei mä oon jo kauan ettiny just tollasia asuun "muokattavia" rintsikoita, mitkä olis hyvät ja mukavat, mutta kaikki tähän asti kokeilemat on ollu jotenkin epämukavia tai ei-istuvia (esim. H&M). Kertoisitko mistä löysit nuo, jos ne on oikeesti hyvät? :)

Mulla on vastaavat (jo monta vuotta sitten systerin yo-juhliin ostetut) rintsikat ihan lindexiltä. Kysessä tosin push-up malli, eli jos mitään toppausta ei saa olla niin ei onnaa sitten.. muuten juurikin nuo kaikki ehrnamin mainitsemat muutokset onnistuu. Väriä oli ainakin mustaa ja valkoista ja noitahan siis myydään edelleen.

Latest posts

Back
Ylös Bottom