Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli äsken vedettyy kunnon treeni salilla :puntti: Hyvä minä! :D

Tänään työhaastattelu iik . Sitten selviää oonko kesällä rutiköyhä vai rich little bitch. :D Aika jänskää. Onneks kuulemma toi mesta oli tänä vuonna vähä niinkö kutsunu haastatteluun ne, jotka oikeestaan valitaan töihin.

Ja jos pääsen sinne niin ollaan sitten avon kanssa kesällä enemmän kuin tarpeeksi yhdessä - on meinaan sen työpaikka mihin olisin menossa :hyvä:

Tänään työhaastattelu iik . Sitten selviää oonko kesällä rutiköyhä vai rich little bitch. :D Aika jänskää. Onneks kuulemma toi mesta oli tänä vuonna vähä niinkö kutsunu haastatteluun ne, jotka oikeestaan valitaan töihin.

Tsemppiä!!! :thumbs: Ilmottele sit miten kävi :)

Tää keli on ihan mieletön, ihmeellistä miten paljon aurinko nostaa mielialaa! :dance: Aamulla oli ihana juosta, kun aurinko paistoi mut oli kuitenki viileä ja raikas ilma. Mulla on kunto kasvanut nyt huimasti tän juoksuharrastuksen myötä, sekin ilostuttaa!!! Niin ja en oo yli kymmeneen vuoteen (sen jälkeen ku lopetin telinevoimistelun) venynyt niin hyvin kuin nyt, ku oon käynyt siellä astangajoogassa. Loistavaa :)

Irtisanoin itteni nyt tuolta persreiästä. Ois kymmenen työpäivää vielä jaksettava siellä..

Koitin äsken muutamia housuja, jotka oon hankkinu vuosia sitten ja ovat edelleen melkeimpä käyttämättömät ja sujahtivat niiin mukavasti jalkaan. Istuvat paremmin kuin sillon ostettaessa!

Naapuri kysyi törmätessämme mitä olen tehnyt koirilleni, kun ovat nykyään postin tullessa ihan hiljaa?! Taas yllättivät vauvani positiivisesti. Oppivat olemaan välittämättä äänistä ovella/ käytävässä yksin ollessaan. Oli kiva kuulla!!

Aurinko ja kuiva, harjattu asfaltti.

Kaikin puolin :dance: ja salille!

Vapaa viikonloppu töistä! :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin vähän shoppailee ja löysin pari ihanaa toppii, farkut ja mekon :) Wippii!

Penkkipunnerruksen sarjapainot nousi taas 5 kiloa, jee! Ja löysin itelleni uuden vatsaliikkeen. Voimapyörä. Mä en aiemmin ole pystynyt sitä käyttään, mut nyt onnistui. Mulle on kyl tullu lisää voimaa ja lihaksia, selkeesti.

Kävin vähän shoppailee ja löysin pari ihanaa toppii, farkut ja mekon :) Wippii!
Minuakin ilostuttaa vaatteet :). Edes ne sitten, vaikka päivä muuten alkoi aika huonosti~. Uudet farkut, uusi t-paita treenejä varten ja uudet kengät kevättä varten<3. Oli kyllä vaikea löytää noita farkkuja. Vyötäröt olivat lähes poikkeuksessa liian isoja ja lahkeet liian pienet. Mikä ihmeen vartalomalli sellainen on? Omat reiskat ei ole edes paksut ja nekään ei tahtonut mennä housuista sisään.

Oli kyllä kivaa löytää edes jotkut sopivat. Shoppailu on rankkaa puuhaa joten lenkin vedin vasta sen jälkeen ettei loppunut vaatteiden etsimisestä puhti :D. Hitsi kun unohdin ostaa sitä heraa kun kaupungilla kerrankin liikuin xP.

Duuni päivä oli rankka, mut menin töiden jälkeen kampaajalle ja tykkään ;) Kohta värit päähän... :D

Yks ei niin kiinnostava hallintotieteen tentti meni hyvin. Löysin vahingossa kaupasta uudet kengät, sellaset tyylikkään sporttiset ballerinat, mitä aion käyttää kaverini häissä mekon kanssa ja sit muuten kesäkenkinä. Kirosin just miten joutuu ostamaan uudet juhlakengät, mut noi käy kesän menokenkinä muutoinkin. Joskus tosiaan onnistaa.

Back
Ylös Bottom