Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kävin InBody -kehonkoostumusmittauksessa tänään eivätkä tulokset olleet niin huonot kuin kuvittelin niiden olevan! Parannettavaa toki on, mutta mutta... Silti hyvä fiilis! :)

Tänään olen repinyt huumoria Pirkan nettisivujen Niksi-osiosta:

"Voi ei! Poissa kotoa ja kuukautiset alkoivat yllättäen... Kaiva äkkiä varasukkahousut kassista, täytä haaraosa vessapaperilla, käännä tiukaksi paketiksi, laita pikkuhousuihin ja sido sääriosista napakasti polvien yläpuolelle. Pysyy paremmin kuin pelkät vessapaperiviritykset! "

:lol2:

Ihan samaa olen tässä fiilistellyt! Mulla muutama vuosi tosin tarkoittaa seitsemää vuotta, joten jo on aikakin alkaa nauttia elämästä! :dance::dance2::pano: :lol2:

Mulla periaatteessa rääkkivuosia on noin neljä, joista yks oli vähän kevyempi. No, loppupeleissä samaa shittiä se oli eri muodoissa. Mulla kyllä jatkuu nää fiilikset pitkään.

Jee, teen tänään perunasalaattia <3 Plamilin valkosipulimajoneesi on parasta ikinä. Mun perunasalaattiin tulee tota majoa, perunaa, sipulia, omenaa ja etikkakurkkua.

Nyt kun elämä on alkanut luistaa paremmin, on kiva, kun jaksaa siivoilla ja tollasta. Tietty yks saakelin stressitekijä on vieläkin ympäristössä, pöh. No, mä syön, bodaan, juoksen, nukun ja käyn baareissa :D Tavallaan hassua ajatella, että oon ollut päihteetön (aiemmin jonkin verran juomista ja satunnaistupakointia) pian vuoden. Vaikken oo ikuna juoppo ollut, päihteettömyys on niin paljon parempaa (ainakin mulle). Fiilistelen aina välillä kuten nyt sitä, että oon päihteetön. Musta tuntu, että alkoholi toi mulle estoja, kun taas monilta se vie niitä.

Juoksulenkille! <3

Postipoika toi äsken kotiovelle kolme ihanaa kangasta :) Nousi hymy ihan korviin asti, kun ne todellakin olivat juuri sellaisia, miltä ne netissä näyttivät!

Huomenna on vappu ja huomenna leivotaan :dance:

Ja tehdään jotain muutakin tietty :kippis1:

Huomenna vapaa päivä ja aion tehdä pitkästä aikaa jotain erikoisempaa ruokaa ja vaikka leipoakin :) Todella kiva kun saa tehtyä kaikkea kivaa ja siihen on kunnolla aikaa:rock:

P.S. Ai niin ja tänään on NIIN odotettu palkkapäivä eli shoppailee:whip: mutta ekana käyn tekemässä pari tenttiä pois, onkohan silloin enää kaupat auki?

E: Aaah, telkkarin laitoin just auki ja sieltä tulee yksi parhaista biiseistä ikinä: http://www.youtube.com/watch?v=VutMLnjXTY4
Hyvä biisi, hyvä video, hyvä fiilis siis mitä muuta voi vaan toivoa näin heti aamusta :D Tää on mun päivä!

Hyvää vappua kaikille!!!

Paistan munkkeja illalla :dance: Hyvä fiilis kaikenkaikkiaan, töissäkin on rentoo kun osa porukasta on poissa. Plus 47" telkkari on ihan kohta meidän olkkarissa :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uwish otti loppupäivän pekkasvapaata ja suunnistaa VAPUNVIETTOON HELSINKIIN!!!:D BILEEEEEET!!:kippis1::dance::kippis1: Hänet voi mitä ilmeisimmin bongata Kaisasta illalla, tutuille tiedoksi..;)

Pieni pörröinen rakas pupu syö itse ja papanoita pitkin kämppää. Ehdin jo säikähtää ettei se toivukaan leikkauksesta kunnolla kun olit ressukka niin kipeä. Ihanaa, ei tarvi viedä pyhien aikaan eläinlääkäriin. Johan sitä reppanaa tuli pari päivää pakkoruokittua puurolla. Nyt alkoi maistumaan herkkusalatit ja yrtit, jospa kohta menis kuivaruokakin.
Ja kohta se saa itteään suuremman tyttökaverin (en kyllä kenellekään ihmiselle moista toivo,mutta eikähän se kaneilla toimi)

Pieni pörröinen rakas pupu syö itse ja papanoita pitkin kämppää. Ehdin jo säikähtää ettei se toivukaan leikkauksesta kunnolla kun olit ressukka niin kipeä. Ihanaa, ei tarvi viedä pyhien aikaan eläinlääkäriin. Johan sitä reppanaa tuli pari päivää pakkoruokittua puurolla. Nyt alkoi maistumaan herkkusalatit ja yrtit, jospa kohta menis kuivaruokakin.
Ja kohta se saa itteään suuremman tyttökaverin (en kyllä kenellekään ihmiselle moista toivo,mutta eikähän se kaneilla toimi)
:haart::haart:

En harrasta vappua, mutta eilen hymyilytti iltavuorosta kotiin saapuessa huomata, että joku ihanainen oli jättänyt pöydälle kymmenen ruusua, suklaarasian ja ilmapallon, joka oli merirosvolaivan muotoinen :)

Krapulaton aamu, hyvin nukuttu yö miekkosen kainalossa ja aurinkoinen viikonloppu tiedossa. Ja enää muutama viikko koulua :)

Oli kiva ja melko rauhallinen vappu. Hyvää ruokaa ja vähän tanssimista. Nyt on piknik-keksit uunissa <3

Jenny Wilsonin uus matsku <3 *harkitsee keikkaa*

Eilinen työhaastis meni kivasti. Eli aika todennäköistä että kesällä tai myöhemmin teen töitä kehitysvammaisten avustajana. Ens viikolla pitäis soitella vanhushuoltoon, että meneekö kesä sittenkin siellä. Let's see.

Tänään sain vedettyä 3*3 leukaa :wtf: Menin vaan kokeilee ja siinähän ne tuli, ei ole aikaisemmin menny yhtäkään. Hyvä minä :dance:
Sitten kävin tänään suunnistamassa ja sitten kaiken tuon jälkeen piknikillä ja kohta saunaan :D Todella mahtava päivää kakkikaikkiaan :rock:

Vaikka aamulla rempan alkaessa näytti hiukka toivottomalta toi tapettien irrotus, ni vauhtiin päästessäni sain 85% olkkarin seinät siistittyä. Eikä menny koko päivää ees!
Yöllä töihin viel ja huomen alkaa viikon loma ja remppa jatkuu....
Ens viikol saan uuden sohvankii ja keittiön pöytä pitäs ettii ja....
Ihan mukavaahan tää puhtaalta pöydältä alottaminen onki :)

Kävin piiiiitkästä aikaa kampaajalla ja tuli oikein hieno, tumma, hyvännäköinen tukka :dance:

No eilen tuli rusketusrajat ja ne on vieläkin, eli en kuvitellut harhoja!

Plus poikkis tulee 3vkon portugali-reissulta ens yönä, eli luonnollisesti ilostuttaa kovasti :) Plus mun mahapalat on kai vähän palaamassa näkyviin vaikka syömiset ei oo kyllä sitä tukenu ollenkaan...

Latest posts

Back
Ylös Bottom