Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onnittelut! Ne taitaa olla kiven alla tänä vuonna, joten saat olla kaksinverroin tyytyväinen ittees!:hyvä:

Kiitoksia! Joo tuota noin, voi sillä olla kyllä vaikutusta, että avomiehen äiti on kyseisessä paikassa töissä ja kävi hieman kehaisemassa minua rekrytoijalle.. :D Mutta itse vedin homman loppuun :thumbs:

Ei nyt niin ilostuta, lähinnä huvittaa.. miehet :D Että kun niihin kyllästyy eikä kiinnitä enää huomiota niin sit niille iskee joku paniikki että "Enks mä ookaan enää kiinnostava??!" Saavat syyttää itteään kun ovat olleet idiootteja. Mut on se niin hassua huomata miten ne luulee pyörittävänsä tätä maailmaa ja sitten kuitenkin ne on ihan raukkoja jos kaikki naiset ei lakoakaan niiden jalkojen juureen :D

* Ihana ilma! Tää 13 astetta tuntuu niin lämpimältä.. Käynyt kolmeen otteeseen lenkkeilemässä.
* Selkä saatiin kuntoon ja päätin että tämä tyttö alkaa käymään kerran kuukaudessa hierojalla.
* Kapeassa penkissä tuli enkka 2x50kg (edelleen kapea leveää parempi..)
* Vaikka syömiset on menny päin pershettä, niin ei haittaa. Kohta taas ihteä niskasta kiinni.
* Huomenna tekeen rintaa ja olkapäitä salille, en malta oottaa!!
* Niin ja ne suklaakeksit.. ne on niiin hyviä. Suosittelen.

:)

Ei nyt niin ilostuta, lähinnä huvittaa.. miehet :D Että kun niihin kyllästyy eikä kiinnitä enää huomiota niin sit niille iskee joku paniikki että "Enks mä ookaan enää kiinnostava??!" Saavat syyttää itteään kun ovat olleet idiootteja. Mut on se niin hassua huomata miten ne luulee pyörittävänsä tätä maailmaa ja sitten kuitenkin ne on ihan raukkoja jos kaikki naiset ei lakoakaan niiden jalkojen juureen :D

:D Pitää muuten paikkansa.

Pumppasin aamulla polkupyörän renkaat ja tänään on ollut ihmeen kevyt polkea. Sain myös tilattua kenkäkaupasta vaaleanpunaiset Conversen tossut (oikea koko oli siitä liikkeestä loppu). Ja huomenna elokuviin ja leffaevääksi 1,5 desin pikkupurkki Ben & Jerry -jäätelöä (vielä pitää päättää maku, paha ongelma). :D

*Uusi perheenjäsen
*Aurinkoinen sää
*Tulehdus penikoissa parantunut - tänään juoksemaan!
*Aikaa lukea pääsykokeisiin
*Lumet sulanut - metsälenkit koirien kanssa.
*Keksit :piis:

Tänään Ruotsiin, Norrköpingiin neljäksi päiväksi :dance: Ihanaa vaihtaa vähän maisemaa :)

Löysin viimeinkin aivan mun näköisen juhlamekon. Marimekosta, täyspitkä, mustaa ja limetinvihreetä. Sopii mulle just eikä melkeen. Tuo nätisti selkälihat ja käsivarret näkyviin, mut peittää nää mun vähemmän säihkyt pohkeet. (Isot lihakset ei joka paikassa oo kauniit.) Ja mun oma kultsi maksoi tään mun ostoksen, kun olen kuulemma niin kultainen. :) Ripustin koltun seinälle henkariin, kun tuun niin iloiseksi ku näen sen. Se on niiiin täydellinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
8,2km vauhdikas juoksulenkki eikä penikat sanoneet mitään! Loistavaa :rock: Ja lämpömittari näyttää auringossa 23 lämpöastetta joten mikäs tässä on ollessa.

Viikonlopun reissu alkaa aamulla kun startataan auto ja lähetään "maakuntamatkalle". Indiana-Illinois-Kentucky-Indiana. Kelit on kohallaan, 30 astetta lupailtu koko vkolopulle, mukana hyvä kaveri ja runsaasti retkimeininkiä.. Aaah, patikointia, kiipeilyä ja luolissa ryömimistä! IHANAA!!!! :haart:

Soitettiin että pääsenkö haastatteluun (hain kesätöihin myös Citymarkettiin). Vastasin että sorgen, mul on jo kesäduunipaikka. :rock:

Mun mielestä mukava tietää et olisi ollu mahdollisuuksia muihinkin paikkoihin! Piristää jotenkin ihmeesti. :)

Aamuinen treeni: porrasjuoksu, kevyttä holkkää ja kävelyä. Kävellessäni kotiin olin niin iloinen ja onnellinen <3 Oon potkassut elämästäni jotain tosi paskoja asioita veke! Mitä olen saanut tilalle? Oikean elämänilon!

Oon myös lueskellut kivoja ravitsemusjuttuja.

Istuin kehityskeskustelussa tunnin kehuttavana :D

Sairaan hyvä sää! :) Pakko tehä jotain. Ei saa olla vaa kotona möllöttämässä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom