Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Enpäs käynytkään salilla, aurinkoinen ja lämmin kevätsää houkutti niin että nappasin haukun mukaan ja tehtiin 18km kävely/juoksulenkki, rämmittiin metsässä, juostiin niin kovaa kuin ikinä pystyttiin (tai ainakin minä juoksin :D) ja nautittiin auringosta! Nyt jalat ei meinaa kantaa mutta mieli piristyi ja huomenna jaksaa vaikka mitä :)

Tässä ilmentyy lähes täydellisesti hyvän ja huonon suhteellisuus. :D

Jos ois ensin kuullu tuon 25e, niin oispa tuntunu kalliille!! Mutta kun luuli jo hetken, että 85e meni ja sitten kuuli, että selviääkin 25e:lla. Sehän tuntu, niin kun ois saanu 60e!
Jos ei raahais enää avainta ollenkaan mukana, vaan siirtyis käyttämään ainoastaan tuota avauspalvelua?

Päivän lenkki sujui upeasti, tuntui että olis voinut jatkaa vaikka kuinka kauan. Ja aurinko näyttäytyi vihdoin, ihana ilma!

Tänään on ollu loistava ja tehokas päivä. Jätin just kandin lopputarkistukseen, jee.

Aamulla siivosin koko kämpän ja kävin punttiksella tekemäs kunnon jalkatreenin. Keksin, että pystyn tekemään sjmv-liikkeen smithissä, kun siinä toppari tulee vastaan just oikeessa kohtaan niin ei tartte pelätä tota leikattua alaselkää. Ihan pikkuruisilla painoilla tein (5kg:n kiekot), koska en oo tota liikettä vuoteen tehny. Toi on ollu penkkipunnerruksen ohella mun lemppariliike ja oon surru, kun jouduin jättään sen pois ohjelmasta onnettomuuden jälkeen.

Salin jälkeen muhun iski kunnon puutarhan tönkimisvimma ja leikkelin alas sellaset mummoruusupuskat ja revin ylös vuorenkilvet (kasvi jota vihaan.) Kunhan routa sulaa, niin mä kaivan ne juuretkin ylös lapion kans ja istutan tilalle havupuutarhan. Pitäähän pihan olla mieleinen! Aion ostaa 3 kpl vuorimäntyjä, 3 kuusta, ja sit jotain koristekatajia ja haketta niiten havukasvien juurelle, ettei tarvi koko ajan kitkeä. Olin niin innokkaasti liikenteessä, et meinasin repiä terassilta pätkän kaidettakin pois, mut sit päätin antaa olla, ku pitää ensin selvittää onko se kaide taloyhtiön tai meidän. Ihanaa kun on kevät!:dance2:

Ei ole totta.. Viime ajat olen tuskaillut pysähtyneen kehityksen ja palamattoman läskin kanssa, mutta eilisillan ja -yön aikana tuli töissä NELJÄLTÄ eri henkilöltä positiivista kommenttia muuttuneesta vartalosta (ja uusista hiuksista:)). Polvi hajosi (taas) tänään:itku:, mutta huomenna jälleen tiukka vatsa- ja käsitreeni sekä kauhee yritys pitää ylenmääräinen leivänsyönti kurissa, niin paljon nuo kommentit buustasivat motivaatiota!:whip:

Tänään ilostuttaa edessä oleva silmäleikkaus, johon tänään siis menen ja pääsen silmälaseista ja piilareista eroon WAU! :dance: Jänniittää ja tuntuu ihan uskomattomalta että pian näen normaalisti. Pieni HUI ja iso JEI! :hyper:

Saako olla utelias: Minne menet leikattavaksi, ja mitä maksaa? Onko sulla näkö pysynyt samoissa lukemissa kuinka pitkään?

Saako olla utelias: Minne menet leikattavaksi, ja mitä maksaa? Onko sulla näkö pysynyt samoissa lukemissa kuinka pitkään?

Porissa mun silmät laseroidaan :) On mulla pysynyt useamman vuoden jo näkö samoissa lukemissa. Porissa oli nyt tarjous, alle 2500 kummatkin silmät tarkastuksineen, leikkaus pelkästään on 999 per silmä, normaalisti 1250 eli ihan hyvä alennus..

Porissa mun silmät laseroidaan :) On mulla pysynyt useamman vuoden jo näkö samoissa lukemissa. Porissa oli nyt tarjous, alle 2500 kummatkin silmät tarkastuksineen, leikkaus pelkästään on 999 per silmä, normaalisti 1250 eli ihan hyvä alennus..

Okei. Ei oo kyl paha hinta. Onnittelut! Mä joudun itse viel oottelemaan, et toi toisen silmän näön jatkuva heikkeneminen lakkais... Harmillista.

Kerro vähän kuulumisia leikkauksen jälkeen, sattuiko yms ja tarvitko enää silmälaseja ollenkaan. Aina joskushan laseja tarvii vielä leikkauksenkin jälkeenkin. Toivottavasti ei siis kuitenkaan sinulla :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kerro vähän kuulumisia leikkauksen jälkeen, sattuiko yms ja tarvitko enää silmälaseja ollenkaan. Aina joskushan laseja tarvii vielä leikkauksenkin jälkeenkin. Toivottavasti ei siis kuitenkaan sinulla :)

Leikkaus on ohi, ei ollut mikään mielyttävä kokemus ja leikkauksen jälkeen reilu tunnin ajan silmät vuosi solkenaan ja oli kipeät. :itku: Ennen leikkausta sanottiin että kun puudutustipat lakkaa vaikuttamasta niin tuntuu roskan tunnetta, mutta sen tunteen voi kertoa 10:llä... Nukuin tunni sellaiset kilvet silmien päällä ja nyt tuntuu enää toisessa silmässä ihan vähän kipua. Silmiä ei saa hieroa, siksi nuo kilvet...
Silmälaseja ei tarvi käyttää, näkö on vielä vähän sumea, mutta melkein normaali, leikkaus saattaa vaikuttaa lähinäköön muutaman päivän, mutta itse en sellaista vaikutusta huomaa ja koneellakin pystyn nyt hieman olemaan.. Ei kuitenkaan kauhean kauaa viitsi koneella olla, ettei silmät rasitu.
Kauaa leikkaus ei kestänyt, eikä kipukaan, sen kärsii kun tietää ettei tarvi enää laseja käyttää :D

Leikkaus on ohi, ei ollut mikään mielyttävä kokemus ja leikkauksen jälkeen reilu tunnin ajan silmät vuosi solkenaan ja oli kipeät. :itku: Ennen leikkausta sanottiin että kun puudutustipat lakkaa vaikuttamasta niin tuntuu roskan tunnetta, mutta sen tunteen voi kertoa 10:llä... Nukuin tunni sellaiset kilvet silmien päällä ja nyt tuntuu enää toisessa silmässä ihan vähän kipua. Silmiä ei saa hieroa, siksi nuo kilvet...
Silmälaseja ei tarvi käyttää, näkö on vielä vähän sumea, mutta melkein normaali, leikkaus saattaa vaikuttaa lähinäköön muutaman päivän, mutta itse en sellaista vaikutusta huomaa ja koneellakin pystyn nyt hieman olemaan.. Ei kuitenkaan kauhean kauaa viitsi koneella olla, ettei silmät rasitu.
Kauaa leikkaus ei kestänyt, eikä kipukaan, sen kärsii kun tietää ettei tarvi enää laseja käyttää :D

Sähän nopsaan oot liikenteessä, aika käsittämätöntä, miten nopeeta kaikki on nykyään! :) Hienoa et meni hyvin.

Huomenna on palkkapäivä :dance: Vihdoinkin! :D

Keli mitä mahtavin, tänään on elämäni ensimmäisen toimintaterapian kerran pitäminen (jännittää!), eiliset reenit meni todella hyvin ja tänään olisi vuorossa jalkarääkki, reissu kahdenkesken varattu heinäkuulle (Barcelonaan :haart: ).

Onneksi olkoon :):). Minäkin toivon uskaltavani mennä leikkaukseen joku päivä, mutta kun pelottaa niiiiin pirusti. Noh ehkä joskus sitten...

Mä sain kandityöstäni aivan loistavaa palautetta, jee! Omaan kuulemma tutkijamaisen asenteen ja tyylin tarkastella asioita. Niin kiva juttu, mua vaivas välillä uskon puute omiin ratkaisuihin ja taitoihin. Nyt punttikselle jumppailemaan ja sit lukemaan tenttiin.

ostin ylppärimekkoon täydelliset kengät ja laukun maailman ihanimmalta myyjältä, parasta palvelua mitä oon saanut :hyvä:

Mun uudet lenkkikengät rokkaa ihan täysin ja sain ottaa hyvän lenkkirotsinkin käyttöön kun kelit on niin lämpimät. Yay!!

Back
Ylös Bottom