Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by ponnari
just just...santiksen oon menos entiiä viel kauan joudun olee mut pitää varautuu laihtumiseen muutamalla lisäkilolla Oon vaan kuullut intis 12 päivän leireistä ja kylmistä lihakeitto jutuista jne...
Jos jos lisä energiaa on intis ni siellähän sitä punttia kans voi vetää..kai?
Originally posted by ponnari
vai että tiedustelijaks...pitääpi kattoo sit paikan päällä jos ois vaikka mahd. vaihtaa siihen?
Niin luulen kans et siel on aika väsyny eetei jaksa vetää vapaa-ajalla punttii ja viel vituttaa ku kaikki tulokset tulee alas...6-12kk tauko ja sit taas raudat kutsuu uusin mielin!!!!
Originally posted by Anonyymi2
Sissinä -11kg 170cm pitkästä ruodosta
Rasvat oli intin alkaessa jotain 8,5% luokkaa. Tiedä mitä sit jälkenpäin. Kertaakaan en palvelusaikana pystynyt treenaamaan.
Eipä oo lihoja takasin kuulunu.
Penkkiykkönen tippu jostain 110:stä sitte 40kg:seen :lol2:
Jalat on edelleen kunnon riisikepit.
Eipä oo paljon treenimotivaatiota tuon jälkeen ollut :itku:
Meni helvetin pitkään että pääsin ensinnäkin treenaamaan edes kovaa. Alkuvuodesta paino duuni pahasti päälle ja nyt taas koulu.
Ehkä joku kaunis päivä sitä ollaan taas kunnossa.
Originally posted by hiliviuskas
Enemmän ja vähemmän tullu sykittyä heinäkuusta lähtien armeijassa ja painoa tippunu 12kiloa 81 -> 69. Puntilla olen käynyt juhlalliset 3 kertaa. Ei ole mukavaa, mutta onpahan rasvaakin lähteny...
Joilleki se ruoka maistuu, mutta omaan mahaani upinniemen "mitä kivaa perunasta" -ruuat eivät uppoa. No, tj 28 ja sitten alkaa puntin vääntäminen ja syöminen.
EST:llä olen. Kyllä sitä kohtalaisesti ehtii salilla käydä, jos ei ota hirveää stressiä koulun kanssa :thumbs:Originally posted by huuke
Missäs koulutusohjelmassa muuten olet ?
Originally posted by hiliviuskas
Enemmän ja vähemmän tullu sykittyä heinäkuusta lähtien armeijassa ja painoa tippunu 12kiloa 81 -> 69. Puntilla olen käynyt juhlalliset 3 kertaa. Ei ole mukavaa, mutta onpahan rasvaakin lähteny...
Joilleki se ruoka maistuu, mutta omaan mahaani upinniemen "mitä kivaa perunasta" -ruuat eivät uppoa. No, tj 28 ja sitten alkaa puntin vääntäminen ja syöminen.