Proteiinipumppaus - Hauis, ojentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meg4M4n
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
mun mielestä täysin tai edes osittain aloittelijoille tuo ei sovi. Jonkinlainen tuntuma olisi hyvä olla. En osaa sanoa yhtään että koska sen nyt sitten voisi tuollaista vetää, kun jotkut on treenannu jo vuoden, mutta ei oo kasvanut yhtään. Tällaiselle en prodepumppausta suosittelisi.
Sitten kun on punttailulla saatu jo tasapuolisesti kroppaan yli 10kg massaa niin on jonkinlainen käsitys koko hommasta ja tuntumalla osataan vähän pelata. Vain minun mielipide.

Suoraan sanottuna aika hullultahan toi ohjelma kuulostaa, mutta antaa poikien koittaa mitä siitä tulee. Veikkaan että viimeistään neljäntenä päivänä alkaa tuntuu siltä että on tullut liikaa treenattua. Onnea koitokseen! ;)

Nail sanoi:
Suoraan sanottuna aika hullultahan toi ohjelma kuulostaa, mutta antaa poikien koittaa mitä siitä tulee. Veikkaan että viimeistään neljäntenä päivänä alkaa tuntuu siltä että on tullut liikaa treenattua. Onnea koitokseen! ;)

Vaikka en vielä näistä teorioista ym ole päässyt ihan perille jne, tulee vähän vaan sellainen vaikutelma että "nyt sitä ollaan nii-in HC-meiningillä"...

Niinkuinsanottu, ei muuta kun habaa mittaamaan, ja sitten infoaan _rehellisesti tuloksista_ poislukien "tohjoturvotukset"

toi ei tuo yhtään mitään muuta kuin tulehduksen käsiin ja pitkän tauon sen takia puntilta,
no sitten voitte tehdä vaikka sinä aikana kun kädet paskana niin reisiä ja pohkeita.. :wall:

Itse olen kyllä tehnyt hauiksia satunnaisesti n.3 kertaa vkossa niiden nopean palautumisen takia, ja ne näyttää ainakin peilin mukaan paremmilta kuin silloin kun olen tehnyt niitä kerran viikossa.

kumma juttu muuten että aina näitä supertreenejä tehdään hanskoille vaikka ne on näilläkin pojilla todennäkösesti jo valmiiksi valovuoden muita lihasryhmiä edellä kehityksessä :)

jos joku ehdottelisi heille samanlaista rääkkiä vaikkapa pohkeille voisi innostus heidän osaltaan olla melko vaatimatonta :rolleyes:

no mutta joka tapauksessa onnea yrityksellenne.

paalu sanoi:
kumma juttu muuten että aina näitä supertreenejä tehdään hanskoille vaikka ne on näilläkin pojilla todennäkösesti jo valmiiksi valovuoden muita lihasryhmiä edellä kehityksessä :)

jos joku ehdottelisi heille samanlaista rääkkiä vaikkapa pohkeille voisi innostus heidän osaltaan olla melko vaatimatonta :rolleyes:

no mutta joka tapauksessa onnea yrityksellenne.

Mutta jaloillahan kävellään seitsemänä päivänä viikossa :david:

tiieitiijuu sanoi:
mun veikkaus on jotta ranteet menee ihan paskaksi, kauan ennen habatusta

No voihan se näinkin olla, MUTTA pitää muistaa että prodepumppaus on myös monilla onnistunut :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Porkkanaraastin sanoi:
No voihan se näinkin olla, MUTTA pitää muistaa että prodepumppaus on myös monilla onnistunut :thumbs:
Ilmottautuuko joku? Ja jos ilmottautuu niin olis kiva tietää miten ton on käytännössä toteuttanut. Voishan tollasen kesällä vetästä uinnin ohessa ja hajottaa vähän lisää ranteita taas jos sillä sais sen sentin lisää kokoa (olis jo lähellä 30cm).

Mahtavia ohjelmia, tällaisilla höpöhöpö paska ohjelmillahan sitä kehitytään, ei saatana :david:

Ja turha viisastella että mistä tiedät ku et oo kokeillu, voin sanoa että tiedänpä vaan :arvi:
nelkku sanoi:
Voishan tollasen kesällä vetästä uinnin ohessa ja hajottaa vähän lisää ranteita taas jos sillä sais sen sentin lisää kokoa (olis jo lähellä 30cm).
LOL :lol2: ranteet 30cm :kuvia: ;)

neutraali sanoi:
LOL :lol2: ranteet 30cm :kuvia: ;)
Mä totesin jo pakkischätin puolella internet riiley chätissä et kofeiini ei sovi mulle, I REST MY CASE. Vaikka eihän tuo kovin kaukana totuudesta sinänsä että ainakin forkut alkaa olee hauiksia isommat :D

Totenkopf sanoi:
Hetkinen. Hauisten nopean palautumisen? Millä perusteella?

Koska hauikseni eivät kipeydy niin pystyn treenaamaan niitä useammin kuin esim.ojentajia. johtunee varmaan siitä että ovat koko ajan venytyksessä. Tietenkin tietyn lainen rasitus kipu tulee jos niitä treenaa liian kovaa liian usein. Mutta kuuntelen lihaksia ja treenaan ku eivät ole enää kipeät. Tämä varmaan selvä.

Kipi I sanoi:
Koska hauikseni eivät kipeydy niin pystyn treenaamaan niitä useammin kuin esim.ojentajia. johtunee varmaan siitä että ovat koko ajan venytyksessä. Tietenkin tietyn lainen rasitus kipu tulee jos niitä treenaa liian kovaa liian usein. Mutta kuuntelen lihaksia ja treenaan ku eivät ole enää kipeät. Tämä varmaan selvä.

Palautuminen voi olla kesken vaikkei lihaskipua olisikaan...joten ei toi nyt ihan selväksi tullut.
:jahas:

Kipi I sanoi:

Itselläni oli 2 viikkoa sitten yksi totaali lepoviikko treenauksesta. Sitte maanantaina menin salille ja tein habat ---> perkeleet olivat 3 päivää kipeät. Sitten seuraavalla viikolla tein haboille miltei samanlaisen treenin, vähän vaihtelin liikkeitä jne. Hauikset ei olleetkaan seuraavana päivänä kipeät. miten selität tuon jos palautuminen on verrannollinen kipeytymiseen? Jos paikat ei tule kipeiksi, silloin ei kehity?

pakkomielle.com sanoi:
Ravintovalmennusta Megamanin koitoksiin:

-900g hiilihydraattia(kuten M! V! kirjassa neuvottiin), ei tarkoita 900g maltoa!!
-900g maltoa on paljon.
-malto suurina määrinä lihottaa varmemmin kuin asuminen McDonaldsilla!! :D
-hiilihydraatteja saa mm. hedelmistä, perunasta, riisistä, pastasta, viljatuotteista.. :thumbs:

Noh... Koitappas saada tuo 900g hiilihydraattia noista edellä mainituista
ravintoaineista.
Joutuu kyllä syömään ripakopallisen perunoita :urjo:

Jos tehään nii tehään KUNNOLLA!!

Joo elikkä mää oon se toinen "hullu" jätkä joka on tekemäs tota sarjaa megamanin kans nyt siis joulun tienoil!! Ottakaapas ny ihan rauhas ja katotaa sit sarjojen jälkee et missä kunnos hanskat on. Pistetään kyl sit tulokset ennen ja jälkee reenien ja otetaan myös kuvia. Ei täs kummiskaa mitää suurempia odotuksia oo mut kaikkee pitää kokeilla!! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom