Proteiinipumppaus - Hauis, ojentajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meg4M4n
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No huhhuh! Aika hurjan kuulosta. Ensinnäkin yli 700grammaa maltoa ja kuusi päivää putkeen hanskatreeniä kuulostaa aika epäterveelliseltä. :D Ettekö meinannut muuta treenata kun hanskoja?

Kaveri tuskin vastaa 3vuoden tauon jälkeen.Ja tuo ravinto hommahan oli ihan paska idea,mutta treeni ei varmasti huonoimmasta päästä

Toi proteiinipumppaus luultavasti perustuu just siihen,et siin on samat lihakset töissä koko ajan. luulisin ainakin. Oon kyl miettiny,et toimiskoan se,jos ottais enemmän lihasryhmiä mukaan kerralla,mut voi tulla aika HC viikko kyl,jos kävis salilla 2 tunnin välein =) Mut kai se jaloillekkin toimii yhtäläillä. Ja ehkä paremmin vielä,kun kyseessä on muutenkinisommat lihakset (ainakin useimmilla)

Tuohan perustuu pitkälti vaihtelun aiheuttamaan shokkiin ja ylikompensaatioon, joka katkaistaan oikeassa vaiheessa, ennen ylikunnon astumista kuvaan. Pitää vaan pitää maltillisina alussa nuo sarjat, ettei hyydy viimeisinä päivinä liikaa. Tuota vois kokeilla vaikka kesällä jossain vaiheessa, kun on aikaa. Käsillekään ei tarvita ku yks levytanko ja muutama kiekko niin tuon pystyy jo suorittamaan.

Tuo olikin vain extreme kokeilu =) pakki voi korkata kyllä helpoisti siitä proteiinimäärästä. opin sen kantapään kautta. Mutta toimi kyllä mulla.

ei helvetti, ketä jaksaa treenata noin "epätasapainoisesti"? nää on taas niitä "mä vedän penkist 100kg ja hauiksilla saan 60kg" "-no paljon sulla on mave sit? -emmä treenaa jalkoja, ne on ihan turhia"....... Ei varmaa kertaakaa kuullu sanaa, Maastaveto tai kyykky? :O

ps. juu itte treenailen 1 jakosella ni sieltä varmaanki tulee tää viha näihin helavimputin treeniliikkeisiin.
Miten ohjelma toimi?

ei helvetti, ketä jaksaa treenata noin "epätasapainoisesti"? nää on taas niitä "mä vedän penkist 100kg ja hauiksilla saan 60kg" "-no paljon sulla on mave sit? -emmä treenaa jalkoja, ne on ihan turhia"....... Ei varmaa kertaakaa kuullu sanaa, Maastaveto tai kyykky? :O

Täh? :rolleyes:

Eiköhän tuossa treenissä ole tarkoitus, että tuo on tuollainen kertalaaki, eikä suinkaan mikään vuoden ympäri vedettävä treeni. Muuten varmaan treenataan sitten normaalisti...

joskus ihmettelen että onko pakkiksella oikeasti siis aivan oikeasti näin vajaata porukkaa enkä yleistä vaan aina jostain tälläistä paskaa löytyy huuuuuhhhuhhhhuhuhh................

Tämä proteiinipumppaus-treenihän perustuu siihen, että treenataan esim. jotain tiettyä lihasryhmää joka on jäänyt muista lihasryhmistä jälkeen. Ei vaikuta ollenkaan hullulta jutulta ja aion kyllä joskus itse toteuttaa tämän.
itse ajattelin kokeilla tätä hieman "kevennettynä" versiona parin päivän ajan.
Sittenhän sitä näkee onko apua, kun kerran kokeilee.

Nyt on vielä ensimmäinen päivä kesken, viidet treenit tehty tänään ja yhdet vielä pitäis tehdä. Tällä hetkellä ainakin käsissä tuntuu että on jotain tehny. Otin treenattavaksi just siinä esimerkissä kerrotut hauis ja ojentajat, samalla kyllä tulee pientä rasitusta myös rintaan ja yläselkään.
Ite valitsin sen penkkipunnerruksen tähän ku se on just vähän mun mielestä huono muihin liikkeisiin verrattuna.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Hyvin mahdollista että kiertäjäkalvosimet ärtyy jos penaa hinkkaat 6 krt päivässä. Itse ottaisin viikon täyslevon noille rääkätyille lihoille.

Mä vähän vaihtelen liikkeitä päivän aikana, kohteet(hauis,ojentaja,rinta,yläselkä) vain pysyy samana. Oon kyllä muutaman kuukauden jo treenaillut noita kiertäjäkalvosimia, luulis et ne nyt viikon tota kestää.

Liikkeiden vaihtelu varmaan jelppaa kyllä, luulin että pelkkää tankopenkkiä hinkkaisit, itsellä olkapäät vihloo jo ajatuksesta :D

Nyt on puolet treeneistä takana, proteiinia on mennyt aika paljon ja kädet on kyllä jatkuvasti vähän kipeenä. Yllättävän pienillä painolla on tullu treenattua, mutta nyt alkaa käsistä jonkun verran verisuonia erottumaan. Aamulla ja illalla otan kreatiinia, glutamiinia, leusiinia ja arginiinia.

Tänään loppuu proteiini pumppaus ja nyt rupes mietityttämään että, ei varmaan tänään vielä näy ne kaikkien treenien tulokset. Pitääkö antaa palautua muutaman(2-3??) päivän ja sitten ottaa uusia kuvia ja vertailla tuloksia?

Tosta voi tulla aika paljon turvotusta, niin ota vaikka tosiaan kahden päivän päästä ja sitten viikon päästä uusiksi. Turvotus ei meinaa välttämättä laske kahdessa päivässä. :)

Niin joo ja voisitkohan sitten kerrata tarkemmin koko ohjelmas, ruokavalios jne. Vai ootko oikeesti vetäny pussin maltoa päivässä? xD

En nyt ihan niin paljoa oo vetänyt, treenit on aika tarkasti kerrottu tuolla mun kotisivuilla. Aika pienet painot oli kyllä käytöss, mutta ei kyllä kovin paljo isommilla olisi loppuun asti jaksanu. Mulle on jonkun proteiini purkin mukana tullut jokinlainen kauha(n.20g), ja melkein joka treenin jälkeen kauhallinen maltoa ja proteiinia.

Olen nyt jonkun aikaa proteiinipumppauksen jälkeen ihmetellyt että mitä jälkiä mun hauikseen on tullut mutta tänään sen nyt huomasin että ne taitaa olla niitä ns. raskausarpia ja se ainakin on aika selvä merkki kehityksestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom