Proteiinijauheiden maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diizel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulle on maistunut viime aikoina hyvin kans toi Fastin Hera 80, mansikan tai vadelman makuisena.
Aikasemmin tuli sekoteltua kaakaota Nutriplussan Hera 8100:seen, maku oli ok mut kyllästyin kun ei meinannut sekottua, jäi klimppiseks. :(

Mä siivilöin Fastin sulkaanmakuisiin tuotteisiin ainan leivontakaakaota (Van Houten, Pirkka, Fazer). Tykkään suklaan mausta, mutta noi on usein pikkaisen liian makeita. Leivontakaakao kandee aina vetää siivilän läpi, että se menee tasaiseksi.

Fastin Hera80 mansikka on parhaan makunen tähän asti käyttämistäni, vadelman maku samasta tuotteesta maistuu pahalle jos sekottaa maitoon - veteen sekotettuna ok.

JWO sanoi:
Joskus vuonna 1 ja 2 oli viellä niitä upeita proteiini pillereitä, joita piti rouskuttaa +25kpl päivässä! :lol2:

Siinä kyllä erottuivat todella asialleen omistautuneet lajiharrastajat muista spedeistä, kun otettiin mittaa sietokyvystä maailman oksettavimpiin makuihin lukeutuvalla pillerillä. :urjo:

Sitten kun oli tenavavuodet ohi, ja kuulin ettei pelkkä proteiini kasvatakkaan lihaksia, kyllä vitutti. :curs:

Nimimerkillä: 100 purkkia protskupillereitä syötynä.

Nykyään kaikki proteiinit ovat aivan nannaa noihin ikiaikaisiin myrkkyihin verrattuna.

Oi niitä aikoja :worship: Muistan kuinka luettiin kuin piru raamattua wrangen kuvastoa ja kinuttiin äidiltä rahaa että sai ostaa jotain "nappeja" :D Noiden maku elämysten takia sitä varmaan nykyään menee kaikki prodet alas ilman mitään neiteilyjä. Tuli viellä mieleen eka prode jauho. Se oli kanssa muuten jotain soija,liha,kananmuna jauhetta ja se tuntui kuin olisi jotain vanhennutta jauhelihaan niellyt kun sitä joi. Vaikka kuinka sitä lantrasi veteen niin se vaan tuntui paakkuuntuvan menevä sellaiseksi klimpiksi.

nyt pitää vähän avautua..

olen noita fastin mansikoita ja vanilioita maistellut ja hyvältähän ne maistuikin,, mutta minä tyhmä menin kokeilemaan evon whey 2 suklaata!!! yäk!!

maku kauhea

seikoittuu kyllä mutta jää jauhomaiseksi eli ei liukene kunnolla

voisko joku kerta paremman makuisen suklaatin mielellään hiilariton ja laktoositon..

hukkaan meni 30 eur

itse taas olen sitä mieltä että evon whey1 suklaa (tuota whey 2:ta en ole maistanut) voittaa niin hinnassa, maussa kuin sekoittuvuudessakin kaiken muun kokeilemani.."the palautusjuoma" on tosin vielä hakusessa :)

+ ON 100% Whey minttusuklaa (sekoitettuna johonkin muun jauhon kanssa) :5:
+ Protein XL suklaa, etenkin maitoon ja mukaan vähän minttusuklaata :5:
+ Muscle+ suklaa :4:
+ After max suklaa :4:
/ ABB PurePro suklaa :3:
- Protein XL mansikka :1:
- Promix mansikka :urjo:
- Leader maustamaton hera :urjo:

Onko muita joille XL suklaa maistuu mutta mansikka ei ja jotka on maistanu vaniljaa? Sitten joskus tulevaisuudessa toi suklaa loppuu, vois ostaa vaniljaa. Nimimerkillä: no more mansikka xl.

***:än Whey prodee tuli hommattua 5 kilon pönttö... Hirveää sontaa!!! Oli kyl viimeinen halpisprode mitä tuli hommattua, tästälähin maksan muutaman euron enemmän perusprodesta...Nautintoa ois jäljellä vielä noin 4 kiloa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olenko mä ainoa tässä maassa joka käyttää VitLife Super Pro 91% ???

mansikan makuisena ja kamalaa on!!!!!!! hyi hitto. ananasmurskaa, vettä ja loraus marjajogurttia ja 25 g jauhoa ja sitten blenderillä sekaisin on ainoa keinoa saada se kurkusta alas. hyi olkoon.

Rinkku sanoi:
Mä siivilöin Fastin sulkaanmakuisiin tuotteisiin ainan leivontakaakaota (Van Houten, Pirkka, Fazer). Tykkään suklaan mausta, mutta noi on usein pikkaisen liian makeita. Leivontakaakao kandee aina vetää siivilän läpi, että se menee tasaiseksi.
Ite otan päivittäin 2-3 välipaladrinkkiä ja olen aina vetänyt maustamattomia. Nyt kuitenkin innostuin kokeilemaan maustettua välipaladrinkkejä. 2-3dl halpisheraa ja pari lusikallista kaakaota, ~puoli litraa maitoa ja tehosekottimeen. Aivan huippuhyviä. :kuola:

Joka kerta ostan jonkun eri valmistajan purkin hakiessani "sitä oikeaa" vaihtoehtoa.
Poikkeuksetta tähän mennessä jenkkiprodet on parasta sekä sekoittuvuudeltaan, maultaan ja mikä mulle on tärkeintä ne ei vaahtoa!

Parhaan makuista jauhoa en osaa vielä nimetä, mutta kauhein kohtaamani on Protein XL cafe latte! :urjo:

T-Justice sanoi:
Joka kerta ostan jonkun eri valmistajan purkin hakiessani "sitä oikeaa" vaihtoehtoa.
Poikkeuksetta tähän mennessä jenkkiprodet on parasta sekä sekoittuvuudeltaan, maultaan ja mikä mulle on tärkeintä ne ei vaahtoa!

Parhaan makuista jauhoa en osaa vielä nimetä, mutta kauhein kohtaamani on Protein XL cafe latte! :urjo:

Ite oon kokeillu vaan maustamatonta Hera80 (jota sekotin veteen ja lisäsin mehutiivistettä) ja tota cafe lattee (maitoon).

Alkuun cafe latte maistu aikas omituiselta, mutta nykyään aina salin jälkeen on himo siihen jauhoon ja se meneekin alas alta aikayksikön :hyper:

Tuotapa ei taida enää olla kaupassa :itku: Osaisko Mike sanoo, että tuleeko mahdollisesti koskaan, tai että mikä on jauhon kohtalo (valmistetaanko edes)?
:worship:

Joo, ite on tullu jo muutama kuukausi vedettyy maltoo ja maustamatonta heraa sekasi palautusjuomana ja kauheetahan se on. No mut enhän mä niitä sen maun takia litkikkä.

Diizel sanoi:
Juu elikkäs, olen hankkimassa uutta protskumömmöä kun toi hera80 tuli vedettyä lärviin, oli helvetin pahaa maustamattomana...

FAST on todella hyvää mansikan makuisena. Mulla on tuossa ihan tuota perusheraa ja hemmetin hyvä maku. Maustamattomiin saa kivasti makua kun laittaa vaikka Euroshopperin light-mehua.

Pro Powerin Whey Protein on parasta protskua mitä oon saanut kurkusta alas, makua en nyt muista.. Tais olla joku toffee/minttu.
Sattuuko kukaan tietämään, mistä sais tilattua, kun en mistään kaupasta löytänyt. Viimeksi ostin pari purkkia messuilta.

Onhan noita ihan järkevän makusia perusheroja olemassa. Kamalimman makusia musta on proteiinisekotukset, joissa on esim. munanvalkuaista, joka mun suussa ainakin maistuu aina läpi vaikka sekottais mihin. Toinen inhokki on reissulta mukaan tullut Interactive nutritionin heraisolaatti, vanilja (muka), joka maistuu aivan hirvittävälle. :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom