Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JWO sanoi:Joskus vuonna 1 ja 2 oli viellä niitä upeita proteiini pillereitä, joita piti rouskuttaa +25kpl päivässä! :lol2:
Siinä kyllä erottuivat todella asialleen omistautuneet lajiharrastajat muista spedeistä, kun otettiin mittaa sietokyvystä maailman oksettavimpiin makuihin lukeutuvalla pillerillä. :urjo:
Sitten kun oli tenavavuodet ohi, ja kuulin ettei pelkkä proteiini kasvatakkaan lihaksia, kyllä vitutti. :curs:
Nimimerkillä: 100 purkkia protskupillereitä syötynä.
Nykyään kaikki proteiinit ovat aivan nannaa noihin ikiaikaisiin myrkkyihin verrattuna.
Ite otan päivittäin 2-3 välipaladrinkkiä ja olen aina vetänyt maustamattomia. Nyt kuitenkin innostuin kokeilemaan maustettua välipaladrinkkejä. 2-3dl halpisheraa ja pari lusikallista kaakaota, ~puoli litraa maitoa ja tehosekottimeen. Aivan huippuhyviä.Rinkku sanoi:Mä siivilöin Fastin sulkaanmakuisiin tuotteisiin ainan leivontakaakaota (Van Houten, Pirkka, Fazer). Tykkään suklaan mausta, mutta noi on usein pikkaisen liian makeita. Leivontakaakao kandee aina vetää siivilän läpi, että se menee tasaiseksi.
T-Justice sanoi:Joka kerta ostan jonkun eri valmistajan purkin hakiessani "sitä oikeaa" vaihtoehtoa.
Poikkeuksetta tähän mennessä jenkkiprodet on parasta sekä sekoittuvuudeltaan, maultaan ja mikä mulle on tärkeintä ne ei vaahtoa!
Parhaan makuista jauhoa en osaa vielä nimetä, mutta kauhein kohtaamani on Protein XL cafe latte! :urjo:
Diizel sanoi:Juu elikkäs, olen hankkimassa uutta protskumömmöä kun toi hera80 tuli vedettyä lärviin, oli helvetin pahaa maustamattomana...