Proteiinijauheiden maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diizel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eka postaus ja kiitokset hyvästä foorumista!Mitä suosittelette lähinnä välipalaprotskuksi tai gaineriksi, tietenki hyvä maku ois kova sana. ProSlow ja mass blast on ollu kovasti esillä hyvän makunsa puolesta. Ruokailen n.6-8 krt/pvä,paino on jo pitkään pysytellyt siinä 80kg:n pinnassa,joten muutama kilo lisää ois plussaa..

Evon tuotteet on laadultaan ja maultaan hyviä. Kaksi vuotta olen käyttänyt ja kertaakaan ei ole maku tökkinyt.

ProSlow mansikka+maito= :kuola:

Diizel sanoi:
Juu elikkäs, olen hankkimassa uutta protskumömmöä kun toi hera80 tuli vedettyä lärviin, oli helvetin pahaa maustamattomana. Ajattelin ostaa Wheytä mansikan makuisena, onko se hyvää pelkästään veden kanssa että ei maistu mömmöt läpi?
itellä aika herkkä toi "yrjörefleksi". Onko esim. Fastin eri protskujauheiden maussa eroja esim. muscle + mansikka maistuisi kamalalle ja reco2 sitten taas hyvälle?

Mä oon sitä mieltä että fastin maustetut maistuu jotenkin kitkeriltä( greenin ja redlinen tuotteet), itse tykkään jos on toi maustamaton versio sitten voi lisäillä siihen ihan mitä makua tahansa, mun mielestä toi mansikka, banaani on niin hirveen makuista ettei sellasta alas saa.Ite kun on tottunu ihan siihen maustamattomaan heraan niin ei oikeestaan tule noita kysymyksiä eteen.

Diizel sanoi:
Juu elikkäs, olen hankkimassa uutta protskumömmöä kun toi hera80 tuli vedettyä lärviin, oli helvetin pahaa maustamattomana. Ajattelin ostaa Wheytä mansikan makuisena, onko se hyvää pelkästään veden kanssa että ei maistu mömmöt läpi?
itellä aika herkkä toi "yrjörefleksi". Onko esim. Fastin eri protskujauheiden maussa eroja esim. muscle + mansikka maistuisi kamalalle ja reco2 sitten taas hyvälle?

Mulla tuo yökkiminen näitten protskujen kanssa tuttua hommaa...Sitä "perusmakua" vaikea peittää millään ja joskus tökkii hajukin jo kaukaa :urjo: Oon kuitenkin käyttäny Whey3:ta maustamattomana. Siitä saa huippupirtelöt sauvasekoittimella esim. sekoittamalla keskenään purkillisen rasvatonta rahkaa, halutessa maltoa, protskua ja mausteeksi fun lightin mehua - NAM!

Tuli ostettua Fastin maustamatonta soijaproteiinia. Maku on kauhea ja ei meinaa millään sekoittua veteen tai maitoon. Todella paakkuista vaikka kuinka vispaa.. Mihin kannattaa sekoittaa ja miten saa sekoittumaan ettei pinnalla kellu paukkuja.. Kyllä sen sais kurkusta alas menemään, kunhan ei olis niitä paukkuja nii pirusti pinnalla.Kannattaako kreatiinia ja soijaprotskua käyttää samaan aikaan?

pasi86 sanoi:
Tuli ostettua Fastin maustamatonta soijaproteiinia. Maku on kauhea ja ei meinaa millään sekoittua veteen tai maitoon. Todella paakkuista vaikka kuinka vispaa.. Mihin kannattaa sekoittaa ja miten saa sekoittumaan ettei pinnalla kellu paukkuja.. Kyllä sen sais kurkusta alas menemään, kunhan ei olis niitä paukkuja nii pirusti pinnalla.Kannattaako kreatiinia ja soijaprotskua käyttää samaan aikaan?

Kaikki soijajauhot on samanlaista paskaa, siis maultaan ja sekoittuvuudeltaan. Laitappa vaikka heran kanssa sekaisin se, kokeile 1:1 suhdetta ja jos sekään ei vielä auta niin sekoita 1:2 suhteessa heran hyväksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkos kukaan syönyt maustamatonta Hera80-protskua ja Wrangen Prime-81 -protskua kumpaankin? Tässä itsellä on jälkimmäistä ollut ja pönttö loppumassa, joten uutta pitäisi ostaa. Onhan tuo Prime-81 hiukan pahanmakuista pelkästään, mutta kaakaojauheen kanssa on mennyt mukisematta alas.

Että jos Hera80 kaakaojauheella jatkettuna yhtään samanlaiselle maistuu niin kaipa sitä voisi pussin ostaa.

Hirveintä pas*** mitä on tullu ostettua on riisiproteiini. Maku on niin hirveä ettei ole kyllä mitään keinoa saada sitä alas. Taas piti säästää väärässä paikassa:curs:

Arzzka sanoi:
Onkos kukaan syönyt maustamatonta Hera80-protskua ja Wrangen Prime-81 -protskua kumpaankin? Tässä itsellä on jälkimmäistä ollut ja pönttö loppumassa, joten uutta pitäisi ostaa. Onhan tuo Prime-81 hiukan pahanmakuista pelkästään, mutta kaakaojauheen kanssa on mennyt mukisematta alas.

Että jos Hera80 kaakaojauheella jatkettuna yhtään samanlaiselle maistuu niin kaipa sitä voisi pussin ostaa.

Molempia on syöty, Hera80 maustamattomana ehkä jopa hivenen paremman makuista :)

Molempia olen syönyt ja maustamatonta heraa kun ovat, niin ei niissä mitään oleellisia eroja maussa ole. Tosin tuosta Wrangen kaman syömisestä on senverran aikaa, että en nyt täysin muista sitä makua.

Ja saahan tota hera80:stä myös suoraan maustettuna, eli ei ole pakko itse kaakaujauheiden kanssa pelata.

huh huijaa, ei tuota sf-proteinin Hera Flavouria saa kyllä kirveelläkään alas, vaikka sekoitus suhde ois 8dl vettä ja desi Flavouria. Maistoinpas yks päivä fastin hera80, ja oli muuten aivan järkyttävästi paremman makusta. Ja tuo sf-proteinin hera ei kyllä sekotu millään, kokeiltu on. Saa 10min heiluttaa purkkia joka suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom