Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Mercedeksen ratissa ei ole milloinkaan kiire
No kyllä nyt valoista voisi lähteä sillon, kun ne valot vaihtuu. MUTTA googlailin ja kun nyt oli yli 100 000€ mersu niin annan tämän hidastelun ja surkean vilkun käytön anteeksi.ei kai nyt hienolla mersulla ajeta römppyyttämällä!
Jotkut autot on parhaillaan jossain 2+2 kaistaisella pientä alinopeutta körötellessä. Siinä tuntee muiden kiireen parhaiten.Tuli mieleen yksi niistä parista kerrasta, kun olen aikoja sitten ajanut minkäänlaista Mersua. Olin porukkatallilla korjaamassa omaa autoani ja kuten klassiseen "nopeaan pikkuhommaan" kuuluu, auto oli pukeilla ja kohtuullisesti osia irrotettuna kun valkeni, että täytyisi saada vielä yhtä ja toista täydennystä Motonetistä. Pohdin siinä logistisia järjestelyjä ja yhdellä kaverilla oli pihalla hetki sitten projektiksi hommattu 60-luvun siipimersu, joka kuitenkin oli liikkuva ja leima voimassa. Tämä kaveri sitten heitti avaimet että lainaa tuota ja näin tein. Paluumatkalla iski iloinen sadekuuro ja muutaman vedon jälkeen lasinpyyhkijät tekivät lakon. Ja lasi oli tietysti niin naarmuinen, että siitä ei sitten nähnyt läpi sitäkään vähää yhtään mitään. Ei auttanut kuin veivata sivuikkuna auki, tähystää siitä ja siirtyä oikeaan köröttelymoodiin. Taakse kerääntyi heti jonkinlainen jono, mutta yhtään torven soittoa ei kuulunut, yhtään pikaohitusta ei tehty vaan jono mateli perässä ihan nätisti; kun sitten jossain välissä tuli sopiva kohta siirtyä tien sivuun odottamaan kuuron menemistä ohi, niin useampikin morjestus tuli sivusta kun porukka meni ohi. Että kyllä se johtotähti jonkinlaista kunnioitusta herättää ainakin, jos se on vanhaa hyvää mallia.
Jep. Silloin aikoinaan herätti kauheasti keskustelua Bearcat 550 wt eräseuran kämpällä, että miksen laittanu 5900. Lisänä pitkä litania siitä minkälainen se ameriikan kelkka ominaisuuksiltaan on. Ja "kokemukset" paljastu poikkeuksetta isäukon kuulemiksi jutuiksi kuuskytluvun vehkeistä. Kukaan siellä kämpällä aikoinaan Cattia moittineista ei ollu koskaan kokeillu ite moista.Taitaa noissa kissoissa ainakin se hyvä puoli olla, että täällä suomessa eivät nauti ns Brändi lisästä, kuten BRB.
sivuikkuna auki, tähystää siitä
Ja jos, niin mitäs väliä silloin peitolla?Ristus. Vaatteet päälläkö nuo nukkuu.
Ahdistava ajatus.
Jos vilkusta kuuluu ylimääräistä naputusta, asialle kannattaa tehdä jotain.&hermoni eivät kestä yhtään mitään ylimääräistä naputusta henkilöautossani, jota vilkku mm. pitää
Mutta kuinka määritellään tippa?pirun tipaton.
Järkiään noissa kelkoissa tuntuu olevan näitä "ominaisuuksia", vuodesta ja mallista riippumatta. Eipä sillä, itse olen joskus vuosituhannen vaihteessa ajanut viimeksi jollain ysärin lopun zr:llä, vai olikohan joku äFfäläinen, joten jäävi kehumaan tai kiroamaan.Jep. Silloin aikoinaan herätti kauheasti keskustelua Bearcat 550 wt eräseuran kämpällä, että miksen laittanu 5900. Lisänä pitkä litania siitä minkälainen se ameriikan kelkka ominaisuuksiltaan on. Ja "kokemukset" paljastu poikkeuksetta isäukon kuulemiksi jutuiksi kuuskytluvun vehkeistä. Kukaan siellä kämpällä aikoinaan Cattia moittineista ei ollu koskaan kokeillu ite moista.
Ja juu, saman ikäisiä ku tää ehdokas, brb:n tuotteista vastaavilla spekseillä on myynnissä lähinnä sitä 550 fööniä josta kaikki käskee pysyä erossa. "Hommaa 600 ACE. Vaikkei niitä ookaan myytävänä käytettynä." Ja siitä surullisen kuuluisasta 550 föönistä pyynnit on 20-50 prossaa enemmän ku tästä ehdokkaasta.
Oli tuossa yks likimain samanikäinen ace tarjolla, kilsoja 500 prossaa enemmän ja hintapyynti silti 200 prossaa kalliimpi, uusina saman hintaluokan vehkeistä.