Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä on alkaa tuo suklaa kohta veteleen viimesiään, niin jos oot kokeillu muitaki makuja suklaan ja tän vaniljan lisäksi, niin mitä voisit suositella? Vaniljaa olin aatellu, mutta jos se on ällömakeeta, niin jätänpä kokeilematta.
On ihan hyvää. Mun järjestys (Fastin herat):Onko Fastin toffeen makuinen hera hyvää?
Olisiko täällä vanhempia bodareita jotka muistavat miltä herajauhot ennen vanhaan (70-80 luvulla) maistuivat? Itse käytän maustamatonta american pro wheytä tai fastin heraa jotka mielestäni maistuvat ihan hyvältä/siedettävältä sellaisenaan (veden ja normi malton kanssa esim.). Isäpuoleni nimittäin tuossa mainitsi että ovat suorastaan herkkua verrattuna niihin mitä ennen juotiin.
koita esim Sci-mx:n tuotteita. vie fastin tuotteita 100-0.
Veden kanssa parhaanmakunen hera? Onko toi paljon kehuja saanut fastin toffee juotavaa veden kanssa? Ketoosi päällä joten maito ei ole vaihtoehto. Mansikka ja vanilia löytyy kaapista mutta järkyttävää kuraa veteen sekotettuna. Suklaa aiheuttaa ydinlaskeuman yläselkään, joten ei ole vaihtoehto.
Veden kanssa parhaanmakunen hera? Onko toi paljon kehuja saanut fastin toffee juotavaa veden kanssa? Ketoosi päällä joten maito ei ole vaihtoehto. Mansikka ja vanilia löytyy kaapista mutta järkyttävää kuraa veteen sekotettuna. Suklaa aiheuttaa ydinlaskeuman yläselkään, joten ei ole vaihtoehto.
Taisinpa bodybuilding.comista lukea jonkun 80-luvulla vaikuttaneen bodarin haastattelun (perkeles ku en saa nimeä päähäni). Heillä kun ei ollut lisäravinteissa valinnanvaraa, niin pojat veti paljon kalajauhoa. Korosti sitä, että puhtaasti proteiinin takia he sitä otti. Maku ja haju oli kuulemma sellaista, että vastakkainen sukupuoli pysyi reilun turvavälin päässä.