Proteiinijauheiden maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diizel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tuli vielä mieleen että kovin erilaisilla konsentraatiovaihtoehdoilla en ole tota muscle+:aa maistellut, minkälaisella suhteella ootte parhaan maun saanu aikaan, suositushan on se 1-2dl jauhoo 3-5dl vettä kohti?

Itellä on alkaa tuo suklaa kohta veteleen viimesiään, niin jos oot kokeillu muitaki makuja suklaan ja tän vaniljan lisäksi, niin mitä voisit suositella? Vaniljaa olin aatellu, mutta jos se on ällömakeeta, niin jätänpä kokeilematta.

Minttusuklaa on aika jees, hieman pirteesti tulee minttu läpi, mutta menee alas mainiosti. Raspberry oli melko karseeta aluks, mutta siihen tottu sitte...kenties vähä ku mansikanmaku laimennettuna vedellä (ja tietysti sitten vielä vedellä toisen kerran kun sen meinaa juoda). Kaikki muut noista on itellä menny, mutta tää vanilja tekee kyllä tiukkaa :D

Yleisesti ottaen Massin jauhot maistuu... no melko mauttomilta. Banaani ja vadelma on ihan ok, mutta vanilija ja minttusuklaa lähinnä irvikuvia. Star Nutritionin suklaa ja mansikka on oikein hyviä. American Whey:n mansikka taas ei maistu juuri miltään, joten sitä vedetään mielummin maustamattomana halvemman hintansa takia.

Onko Fastin toffeen makuinen hera hyvää? :)
On ihan hyvää. Mun järjestys (Fastin herat):
1. Toffee :kippis1:
2. Ananas :)
3. Vanilja :rolleyes:
4. Minttusuklaa :evil:
5. Mansikka :jahas:
6. Suklaa :urjo:

Tällä hetkellä käytössä Massin minttusuklaa + malto, joka on todella :rock: yhdistelmä.

Makuasioista ei voi kiistellä tässä tapauksessa :D

Mutta itselle ainakin palkkareista Mass.fistä ostettu Recovery suklaanmakuisena toimii kun tauti. Helvetin hyvää itseasiassa, kun on tottunut. Nyt opiskelijaruokalassa kun syö päivän pääateriat, niin oikeastaan palkkari on päivän paras "herkkuhetki". Pistän siihen aika paljon vettä, että tulee sopivan nestemäistä. Suklaapirtelön/kaakaon tapaistahan se on, ei mulla ole varaa tommosiin karkkeihin, sipseihin tai muihin yleensä, joten palkkari useimmiten on päivän parhaan makuinen syötävä. Pidän kyllä suklaajäätelöstäkin eniten jne.. kovasti makuasia. Mut kyllä nyt intin käyny raavas mies pystyy syömään vaikka paskaa (intin spadejen sotkut jos on saanu alas).... "lääkeainehan" se ensisijassa on eikä mikään herkku tarkotuskaan olla. Tehon takia otetaan, ei maun.

Massin minttusuklaa ja suklaa molemmat maidon kanssa on TODELLA hyvää. Sillon kun kerätään massaaa niin tuota kompoa menee ja paljon.

Olisiko täällä vanhempia bodareita jotka muistavat miltä herajauhot ennen vanhaan (70-80 luvulla) maistuivat? Itse käytän maustamatonta american pro wheytä tai fastin heraa jotka mielestäni maistuvat ihan hyvältä/siedettävältä sellaisenaan (veden ja normi malton kanssa esim.). Isäpuoleni nimittäin tuossa mainitsi että ovat suorastaan herkkua verrattuna niihin mitä ennen juotiin.

Veden kanssa parhaanmakunen hera? Onko toi paljon kehuja saanut fastin toffee juotavaa veden kanssa? Ketoosi päällä joten maito ei ole vaihtoehto. Mansikka ja vanilia löytyy kaapista mutta järkyttävää kuraa veteen sekotettuna. Suklaa aiheuttaa ydinlaskeuman yläselkään, joten ei ole vaihtoehto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisiko täällä vanhempia bodareita jotka muistavat miltä herajauhot ennen vanhaan (70-80 luvulla) maistuivat? Itse käytän maustamatonta american pro wheytä tai fastin heraa jotka mielestäni maistuvat ihan hyvältä/siedettävältä sellaisenaan (veden ja normi malton kanssa esim.). Isäpuoleni nimittäin tuossa mainitsi että ovat suorastaan herkkua verrattuna niihin mitä ennen juotiin.

Taisinpa bodybuilding.comista lukea jonkun 80-luvulla vaikuttaneen bodarin haastattelun (perkeles ku en saa nimeä päähäni). Heillä kun ei ollut lisäravinteissa valinnanvaraa, niin pojat veti paljon kalajauhoa. Korosti sitä, että puhtaasti proteiinin takia he sitä otti. Maku ja haju oli kuulemma sellaista, että vastakkainen sukupuoli pysyi reilun turvavälin päässä.

Mulla on tällä hetkellä käytössä Fastin Dietmix, makuna suklaa. Mun mielestä se maistuu aika kahviselle (en juo kahvia) mutta menee ihan hyvin alas veteen sekoitettuna :) Myöskin Fastin minttusuklaa on uponnut kiitettävästi.

Yleisesti ottaen proteiinijuomien kittaaminen on mulle kuin pelkokertoimesta, etenkin maustamattomien kohdalla tuntuu että joisi omaa oksennusta, samalle haiseekin... :urjo: Mitä tulee valmisjuomiin niin MIKÄÄN ei voita Gainomaxin suklaata :kuola:

koita esim Sci-mx:n tuotteita. vie fastin tuotteita 100-0.

Komppaan. Ainakin vaniljan makunen hera on parasta vaniljaprotskuu mitä on tullu nautittua :kuola:

Viimeaikoina itelläni ollu Mannisen whey overdrive2 ja oon tykänny mausta niin suklaasta kuin banaanistakin. Yleensä suklaanmakuset on omaan mauun liian makeita mut toi overdrive on hyvää kun maistuu vähän tummalle suklaalle.

Veden kanssa parhaanmakunen hera? Onko toi paljon kehuja saanut fastin toffee juotavaa veden kanssa? Ketoosi päällä joten maito ei ole vaihtoehto. Mansikka ja vanilia löytyy kaapista mutta järkyttävää kuraa veteen sekotettuna. Suklaa aiheuttaa ydinlaskeuman yläselkään, joten ei ole vaihtoehto.

Ite ainakin tykkäsin toffeesta. Mullakin vhh päällä, niin tykkään vedellä jotain herkkumakuja (suklaa/toffee), niin saa ainakin periaatteessa makeannälkää pois. Ja älä laita liikaa sitä vettä, muuten tulee herasta pelkkää litkua.

Mitäs tuolla ydinlaskeumalla tarkoitat? Ajattelin kun olen tässä itsekkin ollut ketoosilla ja jonkin sortin ydinjätejäämiä on itsellenikin ihoon ilmestynyt. Tulee palkkarina otettua tuota massin minttusuklaa-heraa. Tutulla on samankaltaisia ongelmia ja sillä on fastin suklaaheraa.

Sitten vähän ketjun aiheeseenkin panostaen: Käytössä tosiaan ollut tuo massin minttusuklaa, joka kyllä on ollut ihan hyvää. Siihen kun on jo tottunutkin, maistui tuo fastin suklaajuoma aivan kummalla. Niin se makuaisti vaan tottuu. :)

Taisinpa bodybuilding.comista lukea jonkun 80-luvulla vaikuttaneen bodarin haastattelun (perkeles ku en saa nimeä päähäni). Heillä kun ei ollut lisäravinteissa valinnanvaraa, niin pojat veti paljon kalajauhoa. Korosti sitä, että puhtaasti proteiinin takia he sitä otti. Maku ja haju oli kuulemma sellaista, että vastakkainen sukupuoli pysyi reilun turvavälin päässä.

Kalajauhoahan käytetään ilmeisesti koiranruoan raaka-aineissa yms. Siitäpä hyvä päivittäinen proteiinilisä suojaravintoaineineen, mikäli ei kaipaa naisia ympärilleen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom