Proteiinijauheiden maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diizel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
palmu sanoi:
Onko muuten fastin tuotteilla eroa maussa? siis esim. maistuuko hera80 mansikka samalta kuin esim. whey3 mansikka?
Itse luulisin, että Hera80:sen mansikka maistuu paremmalta, sillä siinähän on tietääkseni enemmän rasvaa ja hiilaria jotka tuovat makua, mutta en ole varma. Olen yhden ainoan kerran tuhlannut 25 euroa ja ostanut Whey3 mansikan makuisena tai honestly siinä ei käynyt hyvin.:urjo:
Siis aikapahan makuista, jos verrataan vaikka Boost 4 Youn Whey Pron mansikan makuisena, ja plus siinä on muutama gramma enemmän proteiinia ja maksaa vähemmän, mutta pitää kyllä kokeilla tuota vadelman tai suklaatin makuista Whey3 heti kun saan rahaa. Isä on sen verran hajamielinen, että kuukausi raha on yleensä vuosi tai puolen vuoden raha...:rolleyes:

NGV sanoi:
Itse luulisin, että Hera80:sen mansikka maistuu paremmalta, sillä siinähän on tietääkseni enemmän rasvaa ja hiilaria jotka tuovat makua, mutta en ole varma. Olen yhden ainoan kerran tuhlannut 25 euroa ja ostanut Whey3 mansikan makuisena tai honestly siinä ei käynyt hyvin.:urjo:
Mun mielestä tuo whey3 mansikka on hyvää (oon kaverilt maistanu), mutta riisiproteiinin jälkeen kaikki maistuu hyvältä.:D

palmu sanoi:
Mun mielestä tuo whey3 mansikka on hyvää (oon kaverilt maistanu), mutta riisiproteiinin jälkeen kaikki maistuu hyvältä.:D
Itse olen muutaman kerran vetänyt ystävältäni tuota riisiproteiinia ja honestly tuo Whey3:sen mansikka on oikein makuelämys verratuna tuohon, mutta ei niin hyvää..:D

Mä oon pidemmän aikaa syöny joka ilta tota Fastin Soija90:ta ja eilen aukasin uuden pussin.

- Ja se ei oikein kunnolla sekoitu veteen!
Eikä turpoa eikä mitään, ja jäi ekalla kerralla ihan litkuksi.
Ennen ei oo ollu mitään ongelmaa.

Värikin on ehkä aavistuksen verran tummempi ja maku jotenkin erilainen...

Päiväystä on kyllä 2012 asti että en tiedä sitten.

Ihan omituista kyllä. Uskaltaakohan sitä enää syödä...

About viikko takaperin tuli postissa uus Mass Whey-pönikkä vaniljan makusena ku oli muut loppu tilaushetkellä. Uudenmallinen purkki eli pienempi halkasija, mutta korkeempi mitä parit edelliset ovat olleet. Ei stna miten makeeta verrattuna vaikka suklaaseen, maitoon sekotettuna aika mielenkiintonen elämys :/

About viikko takaperin tuli postissa uus Mass Whey-pönikkä vaniljan makusena ku oli muut loppu tilaushetkellä. Uudenmallinen purkki eli pienempi halkasija, mutta korkeempi mitä parit edelliset ovat olleet. Ei stna miten makeeta verrattuna vaikka suklaaseen, maitoon sekotettuna aika mielenkiintonen elämys :/

Itellä on alkaa tuo suklaa kohta veteleen viimesiään, niin jos oot kokeillu muitaki makuja suklaan ja tän vaniljan lisäksi, niin mitä voisit suositella? Vaniljaa olin aatellu, mutta jos se on ällömakeeta, niin jätänpä kokeilematta.

Niin kauan olette hyvillä vesillä ku pysyttelette erossa tosta UFS R2 jauheesta. Ajattelin 3 purnukkaa sitä ostaa ja edellee o kolmas menossa, toi ite jauhe pöllyää pahemmin ku perunajauho (jos se sitä vallan pölisevää kamaa oli, ei voi muistaa) ja jälkimaku on jotain sapenoksennuksen luokkaa. Kyl sekin väkisin alas menee mut usein tekis miel jättää ottamatta :(

Massin vanilija whey on kyllä aika pahaa, pakko kuitenki juoda toi törppö loppuun ku raski poiskaa heittää. Suklaa on parasta merkiltä kuin merkiltä.

Star Nutritionin Whey-80 suklaa on yleensä treenin jälkeen mielestäni ihan hyvää, mutta aamulla piti kaataa viemäristä alas kun oli niin pahan makuista. Johtuu varmaan siitä, että aamulla ei muutenkaan tee hirveästi mieli syödä mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Star Nutritionin suklaanmakuista kasikymppistä olen jo 4kg säkin kumonnut ja toinen 4kg menossa, sitä ennen söin kilon leaderin mansikkaa, molemmat olivat hyviä. Suklaaprodesta se miinus, että sitä on huono sekoittaa paljon mihinkään muuhun kuin palkkariksi. Mansikkahera meni rahkan ja mansikoiden kera herkullisesti alas. Tuo suklaanmakuinen on kuitenkin aika perushyvä, treenin jälkeen aina maullaan mutta aamulla ei uppoa. Syntraxin Nectar uppoaa ;) aplari-persikka maku on erittäin hyvä. Sitä kun sekoittaa appelsiinimehuun niin ei parempaa palkkaria olekaan, mutta on niin kallista että vain herkutteluun käytän.

Ovatkohan hyvän makuisia nuo BSD:n heraprotskut? Isolaatin maku lähinnä kiinnostais... Ei viitsisi sikaa säkissä (15kg) tilata, mutta toisaalta en ole kovin tarkka varsinkaan jos hinta ja laatu kohtaa.

Onko kukaan maistanut Optmum 100% suklaa-maapähkinävoi kaseiinia? On aivan todella hyvänmakuinen yöproteiinia Maistuu ihan pirtelölle, vaikka veteen sekoittaakin.

Mulla on vielä muutama pussi Nutri plussan minttusuklaa soijaprodea varastossa, kun tän sarjan myynti lopetettiin Suomessa niin hamstrasin noita pusseja sitten puoleenhintaan niin paljon kuin pystyin. On kyl ihan tosi herkkua! Muuten menee myös ihan maustamaton Fastin Soija-90 ja samasta myös se suklaa versio.

meikäläisellä käytössä fastin muscle+ mansikanmakuisena ja ite en pysty sitä käyttämään pelkästään veteen sekotettuna, meinaa laatta lentää heti. jogurttiin sekotettuna menee ihan hyvin alas. Oonki ruvennu harkitseen että jos siirtyis siihen uuteen valion rahkaan plus kreatiiniin, vois toimia mulla paremmin.. :D ku tätä keskustelua seuratessani tuntuu siltä että ne fastin tuotteet on maultaan parasta ni mun osalta alkaa olla peli menetetty löytää ton nykysen tilalle jotain parempaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom