Proteiinijauheiden maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diizel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En jaksanut koko ketjua lukea läpi mutta mieluinen yllätys oli tuo Fast ProSlow, sekä mansikka että suklaa. :)

Itellä just menossa mansikanmakuinen Whey. No kai sitä syö ennenku selkääs ottaa, mut ei se kyl mitää häävinmakuista ole. :rock:

muffy sanoi:
En jaksanut koko ketjua lukea läpi mutta mieluinen yllätys oli tuo Fast ProSlow, sekä mansikka että suklaa. :)

Mä en oo testannu kuin mansikkaa ja se on ainakin todella hyvän makuista. Mun makuun ehkä jopa Mass Blastia parempaa, kun en kovin imelästä välitä.

thymorg sanoi:
Fastia menee suklaan makuisena. Helvetin hyvää ollut, enää ei ole paluuta halpisheroihin.

Mitä Fastia? Itselläni on nyt Fastin Whey3:sta suklaan makuisena ja vaikken mikään herkkuhanuri olekaan, niin (varsinkin veteen sekoitettuna) tuo maistuu kyllä ihan p*skalle...

Jostain kun löytäisi kohtuuhintaan vähähiilarisen proteiinijauheen, joka olisi hyvän makuista olematta silti imelän makeaa (kuten lähes kaikki jenkkituotteet ovat), niin hyvä. Mieluummin jotain hitaasti imeytyvää, eli ilta- ja välipalakäyttöön.

Fastin Muscle+ ja HT-R ovat kyllä hyviä (joskin hitusen liian makeita) mutta pelkkää proteiinia sisältävää hyvänmakuista jauhetta en ole vielä löytänyt.

Flegu sanoi:
Ps.Tietääkö kukaan paljon painaa 50g Fastin whey3?

Haha :lol2:

Topicciin viitaten, Fastin Whey+ mansikkana on ihan jees, Easy Bodyn suklaata taas en suosittele kenellekään. Helvetin imelää ja sekasin ei saa millään. Onneks en ostanu ku pusseja :jahas:

Mullekin menee nuo fastin suklaat hyvin alas, muita makuja en oo maistanut. Monesti ostan ihan maustamatonta, ja maustan itse kaakaojauheella.

Flegu sanoi:
Ps.Tietääkö kukaan paljon painaa 50g Fastin whey3?

Tätä mäkin oon monesti miettinyt. Kaikki sanoo et se ois 50g, mut oon kullu huhua et se ois oikeesti vaan 49g. En sit tiedä varmaksi kun en oo itse koskaan käyttäny, kannattaa varmistaa se ihan Fastin asiakaspalvelusta. :D :lol2:

mä joudun tyytymää soijaan, koska laktoosi intoleranssin takia en pysty oikei syömää muita :jahas: kyllä siihenki sahanpuruun tottuu kunha vaa vetää mehun kanssa alas

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pro Slowta ostin alkuviikosta ja nyt on tullut maistettua sekä suklaata että mansikkaa. Enää ei tarvi miettiä valintaa yö- ja välipalaprotskuksi, voittaja on löytynyt. Hyvää (erityisesti mansikka miellytti), kohtuuhintaista ja ravintosisältökin kohdillaan. Täytyy vielä kokeilla maitoon sekoittamista, joskin tuloksena voi olla lausahdus, "This week, i have been mainly eating Pro Slow."
Kaikki herat ja muut jauhot ovat tähän asti menneet irvistelemättä alas, eli kyllähän sitä pystyy mitä tahansa käyttämään. En kuitenkaan ymmärrä miksi joku tarkoituksella valitsisi neutraalinmakuisen (ei palstalle kirjoittavan kuitenkaan) jauhon hyvänmakuisen sijasta.

En oo paljo muita koklannu mutta sen ajan mitä oon tätä kehonrakennusta tehny oon käyttäny noita Fastin tuotteita ja ei oo kertaakaa tullu :urjo: fiilistä..erityisesti Hera80 mansikka sekotettuna mehuun on vieläki iha :kuola:

Halo sanoi:
Haha :lol2:

kko sanoi:
50g painaa 50g

JouniL sanoi:
Tätä mäkin oon monesti miettinyt. Kaikki sanoo et se ois 50g, mut oon kullu huhua et se ois oikeesti vaan 49g. En sit tiedä varmaksi kun en oo itse koskaan käyttäny, kannattaa varmistaa se ihan Fastin asiakaspalvelusta.

:jahas:
:lol2:
Oon aika kivi...Kysymyksen piti kuulua,että montako desiä whey3 on 50g?

N-Large mansikka ja suklaa on molemmat todella maistuvia palautusjauhoja :thumbs:

Fastin HT-R vadelma taas on ihan ok makuista, alkuun maistui aika karmealle (N-Largen käytön jälkeen), mutta nyt menee jo alas ihan hyvin.

Fastin Hera80 -vadelma taas ei ole kauheasti mun makuuni.

Jute sanoi:
N-Large mansikka ja suklaa on molemmat todella maistuvia palautusjauhoja :thumbs:

Fastin HT-R vadelma taas on ihan ok makuista, alkuun maistui aika karmealle (N-Largen käytön jälkeen), mutta nyt menee jo alas ihan hyvin.

Fastin Hera80 -vadelma taas ei ole kauheasti mun makuuni.
Jos N-Largen ystävä on, niin zekkaa Mass blast. Mansikan makuisena pesee largen mennentullen maussa, hinnassa ja proteiinin määrässä.

Mike, itseasiassa oon tässä pari päivää pohtinut ton Mass Blastin tilaamista, kun just loppui palkkarit.
Ilmeisesti täytyy ottaa riski ja tilata pönikkä kotiin. :)

Pitää antaa pisteitä American Pwo Slow:lle, mansikanmakuinen jauhe hylamaitoon sekoitettuna on todella maistuva välipalapirtelö!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom