PP+Kyykky+Mave Suhteet?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En oo nyt vähään aikaan maksimeja kokeillut mut laitetaan nyt arvion ja vanhojen ennätysten perusteella
Penkki 1
Kyykky 1.41
Mave 1.62

Kunnon kyykystä on hetki, mutta olettaen sen vain vähän heikentyneen oletan suhteiden olen nyt noin 1/1,46/2,08. Ei johdu vahvasta vedosta vaan heikosta penkistä...

Penkki 1
Kyykky 1,44
Mave 1,73

Missään en ole maksimeita koittanut aikoihin, nuo ovat sarjapainoista laskettuja arvioita. Meikäläiselläkin penkki tahtoo olla se heikoin lenkki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki 1
Kyykky 3x5 1,1 ja kalasen laskurin mukaan vois olla maksimi n. 1,32
Mave 3x5 1,32 ja laskurin mukaan vois olla n. 1,56

Sarjapainoilla

Penkki 1
Mave 1,666
Kyykky 1,5

En tajua mikä tuossa mavessa jumittaa, kun kaikki muut tulokset nousee, mutta mave pysyy samana eli ruokapuolesta se ei ainakaan ole kiinni. Muutenkin inhoan koko liikettä kun tuntuu niin hirveältä. Kyykkykin tuntuu hirveältä, mutta hyvällä tavalla.

Penkki 1
kyykky(atg tyylillä,rauhallinen lasku) 1,58
mave 2,23

hitaasti mutta varmasti edetään, oon asettanut itselleni tavoitteen että mave 2,5 x penkki , kyykky 2,5x penkki. Kaikki reenataan tasasesti :)

Penkki 1
kyykky(atg tyylillä,rauhallinen lasku) 1,58
mave 2,23

hitaasti mutta varmasti edetään, oon asettanut itselleni tavoitteen että mave 2,5 x penkki , kyykky 2,5x penkki. Kaikki reenataan tasasesti :)

Miksi haluat vielä epätasaisemmat suhteet kuin nyt? Toisaalta ymmärrän kyllä että monen mielestä mitä paskempi penkki suhteessa muihin liikkeisiin, sitä hardcorempi cbb-soturi.

Olet asettanut itsellesi hienon tavoitteen. Vielä kovemmat prosentit saat kun yrität nostaa penkistä pelkän tangon ja epäonnistut "vahingossa".

No eipä nyt älyttömiä rautoja voi edes liikutella kun niin vähän salitaustaa, sen 9kk.

Penkki on mulle ylivoimasesti hankalin liike, siinä niin vaikea koittaa ykkösiäkin kun varmistajaa ei ole (käyn salilla itekseni ja usein on myös tyhjä kellonajoista riippuen), ehkä psykologinenki juttu isompien rautojen liikutteluun tuo varmistajan puute.

jos penkki on 85 , mave 190 ja kyykky 135 niin toivon saavani ne hilattua joskus tyylii 125, +210, +210. Silloin suhteet tasoittuvat mutta kyllähän väli etappeja pitää olla :)
Omanpainon ollessa 84kg ja suht tiukkana

Ja IMO maven sekä kyykyn pitäis aina olla lähes tuplasti penkin.

Ja IMO maven sekä kyykyn pitäis aina olla lähes tuplasti penkin.

Täh? Reilun satkun penkkaa vaikka stopilla joka toinen salillakävijä, kahden sadan maastavetoja näkee tosi paljon harvemmin ja kahden sadan mittasyvyinen kyykky on normaalilla salilla jo extreme-harvinainen nähtävyys. Vähän realismia nyt peliin...

Täh? Reilun satkun penkkaa vaikka stopilla joka toinen salillakävijä, kahden sadan maastavetoja näkee tosi paljon harvemmin ja kahden sadan mittasyvyinen kyykky on normaalilla salilla jo extreme-harvinainen nähtävyys. Vähän realismia nyt peliin...

Samalla salilla kun mä, käy voimanostoukkoja paljon, joten olen nähnyt suht usein 220-290kg kyykkyjä kisasyvyyteen, mutta en osaa sanoa miten harvinaisia ne sitten muualla on.

En näe että tavoitteeni olisi älyttömän epärealistisia, kyse ei kumminkaan ole mistään vuodessa tai kahdessa supervahvaksi vaan koko elämä toimii etappina,voi olla etten ikinä pääse lukemiin joista haaveilen, voi olla että pääsen, Kumminkin näen pääasia sen, että yritän parhaani ja teen just sitä mistä tykkään :)

Samalla salilla kun mä, käy voimanostoukkoja paljon, joten olen nähnyt suht usein 220-290kg kyykkyjä kisasyvyyteen, mutta en osaa sanoa miten harvinaisia ne sitten muualla on.

Ja mitäs nuo ukot sitten penkkaavat, vissiin juuri sen puolet noista lukemista :D?

Tavoitteita pitää olla ja noihin sun lukemiisi voi hyvinkin päästä jos motivaatiota ja vähän luontaista lahjakkuutta riittää, tsemppiä vain matkalle:thumbs:.

En siis kritisoinut mitään muuta kuin väitettä "maven sekä kyykyn pitäis aina olla lähes tuplasti penkin", siinä ei ole mitään järkeä jollei ehdoin tahdoin jätä sitä penkkiä kokonaan treenaamatta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom