PP+Kyykky+Mave Suhteet?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Helppo laskea kun sain kellotettua penkin sataseen, eli:

1/1.5/1.65

Taidan alkaa nyt hakemaan vetoon nousua, sillä viimeksi nousi penkki "treenaamatta" mukana muutaman kilon. Raskas kyykky jää talvella futsalin takia vähemmälle, sillä jonkinverran tappaa lähtönopeutta minulla.

Mulla menee abouttiarallaa

Penkkipunnerrus 1
Jalkakyykky 1,07
Maastaveto 1,31

Joko oon kohtuullisen hyvä penkkaamaan tai surkea kyykyssä. Sanotaanko, että aika lailla molempia.

penkki 1
Kyykky 1.1
Mave 1,53

Kyykky on aivan surkea koska sitä on vähiten tehty, mutta kehittyy pikkuhiljaa paremmaksi :dance:

Itellä näin:
Penkki: 75kg (nousee kokoajan)
Kyykky: 65kg (aloitin vasta vähän aikaa sitten, menee penaa paremmaksi kyhllä ajan kanssa..)
Mave: 100kg

olen 14-vuotias ja mitat on 179/67

Koska itse juuri en ole koskaan ykkösiä kokeillut laskin sarjapaino laskurilla ykköset. Suurin osa tuloksista oon tehny kun painoin 80-83.

Penkki: 1,58
Kyykky: 2,3
Mave: 2,7

Tosiaan nämä on laskettu sarjapainoista laskurin avulla, mutta suuntaa antavia silti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1/1,55/1,82

vähän arvioita ku ei ole maksimeja kaikista tehty. Mavessahan on enemmän lihasta töissä ku kyykyssä, kun selkää saa taivuttaa enemmän. tai ainakin itse yritän kyykyssä pitää enemmän jaloilla työn. maven teen kyllä leveänä ja kyykyn voimannostotyyli(hkösti)in. oon kyllä surkea penkkaaja, mut oonki nainen ja vasta puoli vuotta penkannut oikealla penkillä...:P

e: kyykkääkö voimannostajat oikeasti ennemmän ku vetävät maasta? pitää mennä tekeen jalkatreeni...

Uusi tulos: 1:1,6:1,9

pitää mennä penkkaamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom