PP+Kyykky+Mave Suhteet?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Penkki/kyykky/mave

100 / 140 / 170

Kyykännyt olen ehkä 20 kertaa elämässä ja maveakaan en ole paljon treenannut, penkkiin olen aina panostanut mutta silti suhde pysyy normaalina...

Mihin tää perustuu, että porukalla veto on lähes poikkeuksetta kyykkyä selkeästi edellä? Koetaanko mave jotenkin enemmän äijä-liikkeeksi ja kyykky taas epämiellyttäksi polvien tuhoajaksi eikä sitä sen takia tehdä? Ihmetyttää vaan...

Ettei mee ihan tuubanjauhamiseksi niin laitetaan omatkin luvut: 1 / 1,7 / 1,65

Perustuu lähinnä siihen, että maastanostossa on käytössä yhtä paljon lihasmassaa, mutta huomattavasti lyhyempi liikerata kuin kyykyssä.

1/1,55/1,82

vähän arvioita ku ei ole maksimeja kaikista tehty. Mavessahan on enemmän lihasta töissä ku kyykyssä, kun selkää saa taivuttaa enemmän. tai ainakin itse yritän kyykyssä pitää enemmän jaloilla työn. maven teen kyllä leveänä ja kyykyn voimannostotyyli(hkösti)in. oon kyllä surkea penkkaaja, mut oonki nainen ja vasta puoli vuotta penkannut oikealla penkillä...:P

e: kyykkääkö voimannostajat oikeasti ennemmän ku vetävät maasta? pitää mennä tekeen jalkatreeni...

Erikoinen selitys. Miten voi verrata liikerataa, kun liikkeet ovat ihan erilaiset? Ja miksi voimanostajat sitten liikuttavat kyykyssä huomattavasti suurempia rautoja kuin maastanostossa?

e: Kommentti siis tuohon Gulon viestiin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei varmaan tarvii arvailla, että mä oon ehkä planeetan huonoin penkkaaja.

Höpöhöpö. :david:

Pena 1
Kyykky 1,29 :eek:
Mave 2,06

Vertailu 2x6-sydeemillä, penkissä tullut kivasti ylöspäin ja kyykky hiukan laahannut (penikat tykkää!). Mave on taas jotenkin helvetisti luonnollisin ja helpoin, vaikkei tulokset siinäkään mitään ihmeitä ole...

E: Ilman varusteita kaikki, syytäkin.

Höpöhöpö. :david:

Pena 1
Kyykky 1,29 :eek:
Mave 2,06

Vertailu 2x6-sydeemillä, penkissä tullut kivasti ylöspäin ja kyykky hiukan laahannut (penikat tykkää!). Mave on taas jotenkin helvetisti luonnollisin ja helpoin, vaikkei tulokset siinäkään mitään ihmeitä ole...

E: Ilman varusteita kaikki, syytäkin.

Tulokset vähän muuttunu...

Takakyykkyä ei oo tullu enää pitkään aikaan tehtyä, eikä etukyykyssä ykköstä kokeiltua.

Suhteet vois siis mennä vaikka 1:1,39:2,22

Näihin päästään siis ~72kg penkillä, arvatulla 100kg etukyykyllä ja 160kg mavella.

Sarjapainoista: pena 1, kyykky 1.66 ja mave 1.83. Pitäs varmaan testailla ykkösiä, kun en oo pitkään aikaan kokeillu. Näkis sit samalla, että mites niiden suhde erois sarjapainojen suhteeseen.

Penkki 1
Kyykky 1,33
Veto 1,64

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom